En kontje was autocorrect zekerquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:52 schreef TARDIS. het volgende:
Oeps typo in de TT, er moest staan 'Fylax niet op z'n mondje gevallen' maar ik ben mobiel dus ik typte mis en drukte per ongeluk op 'versturen'.
Ja ja precies jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En kontje was autocorrect zeker
En de aids die je nu krijgt?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:52 schreef Kurovski het volgende:
Ads die ik nu krijg slaan echt nergens op.
Oei.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:52 schreef TARDIS. het volgende:
Oeps typo in de TT, er moest staan 'Fylax niet op z'n mondje gevallen' maar ik ben mobiel dus ik typte mis en drukte per ongeluk op 'versturen'.
juist kaas eruitquote:
zijn er meerdere?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoor, maar het lijkt steeds alsof je denkt dat het echt is
quote:
grof ditquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
OP JE WAANBEELDEN SCHELE KUT GVD JE LIJKT STIMOROL WEL
Neuh ben je gek laat maar staan ik heb deze week nog geen waarschuwing gehad.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Oei.
Moet ik anders even een modje dmen voor je?ik ziet niet mobiel
zoquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neuh ben je gek laat maar staan ik heb deze week nog geen waarschuwing gehad.
4 is ook een aanraderquote:
je speelt 2 spellen per jaar ofzoquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zijn echt een van de beste spellen die ik gespeeld heb
Ik speel nu LEGO Batman 3.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zijn echt een van de beste spellen die ik gespeeld heb
we kunnen niet allemaal zo'n nerdje zijn als jijquote:
wats je usernamequote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik speel nu LEGO Batman 3.
Add me op psn dan.
je speelt bijna alleen maar games uit japan haah NERRRRDD hahah weaaboooo WEAABOOOO JAPAN NERDJEEEE HAHAHAquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
we kunnen niet allemaal zo'n nerdje zijn als jij
hehehquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je speelt bijna alleen maar games uit japan haah NERRRRDD hahah weaaboooo WEAABOOOO JAPAN NERDJEEEE HAHAHA
quote:
weet je wat pas een leuk spel isquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:59 schreef deadprez het volgende:
ben trouwens weer eens begonnen met scarface: the world is yours
blijft ook leuk, beetje sos hosselen en zo
neequote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet je wat pas een leuk spel is
the witcher 3
moedermelk van andere zoogdieren stelen,ik ben toch geen beestquote:
quote:
heheh, ja dat heb je nou eenmaal bij ffquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goeie cutscene simulator tot nu toe
en je kunt ze gvd niet skippen, straks moet je die shit 20x opnieuw kijken als je steeds doodgaat bij een boss battlequote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
heheh, ja dat heb je nou eenmaal bij ff
klopt, behoorlijk frustrerend af en toequote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en je kunt ze gvd niet skippen, straks moet je die shit 20x opnieuw kijken als je steeds doodgaat bij een boss battle
melkmoordenaarquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:04 schreef McGrath het volgende:
Jullie zijn allemaal zelf kaashaters, ik houd kaas tenminste in leven
en dat je bijna nooit de health kan zien van een vijandquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
klopt, behoorlijk frustrerend af en toe
HAHAHAHAHquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat ze een lelijke bek heeft: "ik ben niet op haar mondje gevallen"
Ik praat niet meer tegen jou.quote:
Bah. Dat lijkt me echt eng.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:51 schreef deadprez het volgende:
je hebt pas echt geleefd nadat je 5 nachten niet geslapen hebt en in een diepe peppsychose zit
Omg, daar heb ik ook wel zin in, maar de eckte lekkere zit aan de Vismarkt. Geen zin om te halen.quote:
Mijn favoriet is:quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omg, daar heb ik ook wel zin in, maar de eckte lekkere zit aan de Vismarkt. Geen zin om te halen.
Welke FF's heb je al gespeeld?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dat je bijna nooit de health kan zien van een vijand
had gevecht met zo'n octopusding en gebruikte 2 hi-potions terwijl ik nog maar 1 keer moest aanvallen
zware hallucinaties, af en toe enorme paranoia, praten tegen mensen die al na de eerste of tweede nacht naar huis zijn gegaan, geen idee meer hebben of je nou nog wakker bent of aan het dromen bentquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bah. Dat lijkt me echt eng.Wat maak je mee in zo'n psychose?
Holy shit, dat lijkt me echt aanstaanjagend. Toen ik een keertje bad ging op spacecake voelde ik ook echt even niet goed en ik was steeds bang dat ik psychotisch zou worden door in te lezen in onderzoeken dat de kans op psychoses hoger wordt van cannabisgebruik.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
zware hallucinaties, af en toe enorme paranoia, praten tegen mensen die al na de eerste of tweede nacht naar huis zijn gegaan, geen idee meer hebben of je nou nog wakker bent of aan het dromen bent
maar na een nachtje slapen is het gelukkig weer over
Ik ga toch even tzatziki halenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn favoriet is:
- Coleslaw
- Aardappelschijfjes
- Tzatziki
- Kaas
- Kebab![]()
Ik ken iemand die er een lange tijd in zat door drugs. Die ging ook allemaal shit kopen op andere mensen hun naam enz. Pffquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
zware hallucinaties, af en toe enorme paranoia, praten tegen mensen die al na de eerste of tweede nacht naar huis zijn gegaan, geen idee meer hebben of je nou nog wakker bent of aan het dromen bent
maar na een nachtje slapen is het gelukkig weer over
Niet doen. Gewoon net als ik een gezond hapje doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:17 schreef McGrath het volgende:
nu wil ik naar de KFC met al dat vette voedsel hier
Sinds ik dat heb gehad bij kapsalon wil ik geen knoflooksaus meerquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga toch even tzatziki halenWel zin in.
Ai, gelijk de slechte delen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
13, 13-2, Lightning Returns en nu 10
nja ik had al wel redelijk wat ervaring met speed en lang niet slapen dus wist ook wel gewoon waar het door kwam en dat het weer over zou gaan, maar het was idd wel iets te heftigquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Holy shit, dat lijkt me echt aanstaanjagend. Toen ik een keertje bad ging op spacecake voelde ik ook echt even niet goed en ik was steeds bang dat ik psychotisch zou worden door in te lezen in onderzoeken dat de kans op psychoses hoger wordt van cannabisgebruik.Echt een paar nachten een beetje wakker van gelegen.
Fijn dat het wel snel weer over was... Maar damn.. Niet fijn.
das wel een risico idd, maar bij mij is het gelukkig elke keer weer gestopt na slapenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ken iemand die er een lange tijd in zat door drugs. Die ging ook allemaal shit kopen op andere mensen hun naam enz. Pff
Gelukkig. Ondanks je psychische staat wist je dat er iets niet goed was en dat het over zou gaan...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja ik had al wel redelijk wat ervaring met speed en lang niet slapen dus wist ook wel gewoon waar het door kwam en dat het weer over zou gaan, maar het was idd wel iets te heftig
Of kwam hij aan met allemaal horloges "cadeautje voor jullie". Uuuuuuuuh. Die shit wouden we hier niet hebben hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
das wel een risico idd, maar bij mij is het gelukkig elke keer weer gestopt na slapen
Waarom speel je niet gewoon de wat oudere delen? VI bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopen dat VII remaster niet kut wordt
Vanaf de PSX ging het eigenlijk bergafwaarts. De gameplay was wel goed, maar de personages werden hippe Guido's en mooiboyz.quote:
Ik schuw daar niet voor. Eerlijk waar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neuh ben je gek laat maar staan ik heb deze week nog geen waarschuwing gehad.
heb al te veel nieuwe games om te spelenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom speel je niet gewoon de wat oudere delen? VI bijvoorbeeld.
De oudere zijn gratis. Bespaart weer doekoes.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb al te veel nieuwe games om te spelen
ik ben niet van zulke walgelijke illegale praktijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De oudere zijn gratis. Bespaart weer doekoes.
Als je de dingen niet eens meer legaal kan kopen zit er geen andere optie op. Daarnaast is er al veel aan verdiend man.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben niet van zulke walgelijke illegale praktijken
nee man ik zou nooit iets illegaal downloadenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je de dingen niet eens meer legaal kan kopen zit er geen andere optie op. Daarnaast is er al veel aan verdiend man.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oude spelletjes blijven beste
Knights and Merchants
wow bbyquote:
Die aflevering komt nuquote:
The Peasant's Rebellionquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oude spelletjes blijven beste
Knights and Merchants
Mocht er wat met je gebeuren dan zullen we in ieder geval geen stille tocht houdenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:51 schreef Montelly het volgende:
Ik doe hierbij live verslag vanuit metro Rotterdam. Vooralsnog zit het rustig uit, agenten wel op been bij station Beurs.
Later meer.
Maar maar...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mocht er wat met je gebeuren dan zullen we in ieder geval geen stille tocht houden
Nu onder de ghetto door.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:52 schreef Montelly het volgende:
Station eendrachtsplein ziet ook redelijk kalm uit..
Wat dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Al gehoord van die leraar die bezoek van de politie kreeg n.a.v. een tweet over juichende moslimkinderen in z'n klas?echt wtf
Nee?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Al gehoord van die leraar die bezoek van de politie kreeg n.a.v. een tweet over juichende moslimkinderen in z'n klas?echt wtf
Snoeihard optreden tegen zulke kinderen. Die zijn toch al bedorvenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat is toch wel heel erg bizar...
Is ook mijn mening, gelijkstellen aan holocaust ontkenning en geweldsverheerlijking, forse geldstraffen en verplicht therapie voor die kinderenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Snoeihard optreden tegen zulke kinderen. Die zijn toch al bedorven
Ah, je woont op west dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:05 schreef Montelly het volgende:
Veilig thuis, was wel even spannend hoor.
Daar geloof ik geen reet van.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoe was je dag, heb je veel verantwoording af moeten leggen aan je collegas? En wat je er allemaal van vindt enzoquote:
quote:
moest ik ook aan denken... had dat al gezien... wat mij betreft oppakken en berechten voor landverraadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal Peter R. de Vries te gast zijn?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:13 schreef Montelly het volgende:
Een goed maaltijd bestellen voor DWDD vanavond, wordt weer smullen
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moest ik ook aan denken... had dat al gezien... wat mij betreft oppakken en berechten voor landverraadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Natuurlijk, hij heeft overal een mening overquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zal Peter R. de Vries te gast zijn?
Hai remqo xoxoquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Natuurlijk, hij heeft overal een mening over
dan wordt FOK! echt onbetaalbaar voor Dannyquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hai remqo xoxo
Wil ik ook wel. Overal een beetje m'n mening geven voor 2500 ekkies
oh boyquote:
niet gelezenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:18 schreef MrBradge het volgende:
Dit beleid soms jonge
Ik post gister een filmpje in het irritaties op de weg topic, nog geen 15 minuten later is én het filmpje weg en echt allemaal reacties van gebruikers daar die reageerden OP mijn filmpje.
Reden? Ik zou tegen mijzelf in bescherming genomen worden...Flikker toch op
Ik ben hier "gewoon" Een user, en vind het enorme bullshit dat ik in zekere zin "meer in bescherming" word genomen of wat meer word "Voorgetrokken"
Dan gaat het maar backfiren.. Ik kies er toch zelf voor dat dit gepost word?!
Jij zou tegen jezelf in bescherming genomen moeten worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:18 schreef MrBradge het volgende:
Dit beleid soms jonge
Ik post gister een filmpje in het irritaties op de weg topic, nog geen 15 minuten later is én het filmpje weg en echt allemaal reacties van gebruikers daar die reageerden OP mijn filmpje.
Reden? Ik zou tegen mijzelf in bescherming genomen worden...Flikker toch op
Ik ben hier "gewoon" Een user, en vind het enorme bullshit dat ik in zekere zin "meer in bescherming" word genomen of wat meer word "Voorgetrokken"
Dan gaat het maar backfiren.. Ik kies er toch zelf voor dat dit gepost word?!
Firuze waarom ant je niet?quote:
ik weet oprecht niet wat ik aan moet trekken deze zomerquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dima vriend
al beetje aan het checken voor zomerkleding of wat?
twitter:RTLBoulevard twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 17:51:26Zo in #rtlblvd alles over de aanslagen in #Brussel. @PeterRdeV en John van den Heuvel zijn hier voor de laatste updates en de achtergronden. reageer retweet
Of jij dat bent in UIquote:
Ja, da's balen he. Ben ook ff checken voor shirtjes enzo toch.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik weet oprecht niet wat ik aan moet trekken deze zomer![]()
heb wel een sicke v neck van chasin met super fit
maar zelden t-shirts met zulke fit man, wat moet ik aantrekkeN?? ik weet het gewoon niet, allemaal van die loose sloppy shirts overal
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:25 schreef Dimachaerus het volgende:
heb nog een rood/zwart flanel shirt die ik evt met alle knoopjes open kan dragen icm zwart tanktop of gewoon bovenste 3 knoopjes open icm zwart tanktop en moouwtjes opgestroopt natuurlijk icm zwart anchor wax bracelet
Sexy broertjequote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:25 schreef Dimachaerus het volgende:
heb nog een rood/zwart flanel shirt die ik evt met alle knoopjes open kan dragen icm zwart tanktop of gewoon bovenste 3 knoopjes open icm zwart tanktop en moouwtjes opgestroopt natuurlijk icm zwart anchor wax bracelet
Ik ben bang dat hij aan een vorm van Syndroom van Munchhausen lijdtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zeg me dat hij een troll is...dit kan gewoon niet serieus zijn
Strugglesquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Link?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze een pic in US gepost.
Ik haat wel op moslimsquote:
Nee, beter post jij daar jouw struggles ook. Wat een aids weerquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
á mattie had je die pic in lif ni gezien dan
Volgens mij neem jij mij in het ootje vriendjequote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gewoon in het laatste deeltje van userfoto's.
Je bedoelt, Christian Bale is mij.quote:
Ergens hier.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Volgens mij neem jij mij in het ootje vriendje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ergens hier.
US / Userfoto's #354 - SpannendHij is niet meer onlineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kki
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Iedereen kan wel wat roepen. Met zijn ik heb gehoord dat kinderen dit hebben gedaan.quote:
Nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe was je dag, heb je veel verantwoording af moeten leggen aan je collegas? En wat je er allemaal van vindt enzo
Ben je nou je neefjes aan het beschermen of wat?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Iedereen kan wel wat roepen. Met zijn ik heb gehoord dat kinderen dit hebben gedaan.
[..]
Nee gelukkig niet
Hou dit soort stereotype opmerkingen voor je ajb, ik heb daar echt geen behoefte aan. Ik vind het punten scoren op een goedkope wijze.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben je nou je neefjes aan het beschermen of wat?
Hoezo mad? Ik ben gewoon op een normale wijze iets aan het vertellen. Niet alles is mad, reageer eens naar je iq svp.quote:
stimosma wordt volwassen, jeetjequote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hou dit soort stereotype opmerkingen voor je ajb, ik heb daar echt geen behoefte aan. Ik vind het punten scoren op een goedkope wijze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |