en je kunt ze gvd niet skippen, straks moet je die shit 20x opnieuw kijken als je steeds doodgaat bij een boss battlequote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
heheh, ja dat heb je nou eenmaal bij ff
klopt, behoorlijk frustrerend af en toequote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en je kunt ze gvd niet skippen, straks moet je die shit 20x opnieuw kijken als je steeds doodgaat bij een boss battle
melkmoordenaarquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:04 schreef McGrath het volgende:
Jullie zijn allemaal zelf kaashaters, ik houd kaas tenminste in leven
en dat je bijna nooit de health kan zien van een vijandquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
klopt, behoorlijk frustrerend af en toe
HAHAHAHAHquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat ze een lelijke bek heeft: "ik ben niet op haar mondje gevallen"
Ik praat niet meer tegen jou.quote:
Bah. Dat lijkt me echt eng.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:51 schreef deadprez het volgende:
je hebt pas echt geleefd nadat je 5 nachten niet geslapen hebt en in een diepe peppsychose zit
Omg, daar heb ik ook wel zin in, maar de eckte lekkere zit aan de Vismarkt. Geen zin om te halen.quote:
Mijn favoriet is:quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omg, daar heb ik ook wel zin in, maar de eckte lekkere zit aan de Vismarkt. Geen zin om te halen.
Welke FF's heb je al gespeeld?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dat je bijna nooit de health kan zien van een vijand
had gevecht met zo'n octopusding en gebruikte 2 hi-potions terwijl ik nog maar 1 keer moest aanvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |