En kontje was autocorrect zekerquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:52 schreef TARDIS. het volgende:
Oeps typo in de TT, er moest staan 'Fylax niet op z'n mondje gevallen' maar ik ben mobiel dus ik typte mis en drukte per ongeluk op 'versturen'.
Ja ja precies jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En kontje was autocorrect zeker
En de aids die je nu krijgt?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:52 schreef Kurovski het volgende:
Ads die ik nu krijg slaan echt nergens op.
Oei.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:52 schreef TARDIS. het volgende:
Oeps typo in de TT, er moest staan 'Fylax niet op z'n mondje gevallen' maar ik ben mobiel dus ik typte mis en drukte per ongeluk op 'versturen'.
juist kaas eruitquote:
zijn er meerdere?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoor, maar het lijkt steeds alsof je denkt dat het echt is
quote:
grof ditquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
OP JE WAANBEELDEN SCHELE KUT GVD JE LIJKT STIMOROL WEL
Neuh ben je gek laat maar staan ik heb deze week nog geen waarschuwing gehad.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Oei.
Moet ik anders even een modje dmen voor je?ik ziet niet mobiel
zoquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neuh ben je gek laat maar staan ik heb deze week nog geen waarschuwing gehad.
4 is ook een aanraderquote:
je speelt 2 spellen per jaar ofzoquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zijn echt een van de beste spellen die ik gespeeld heb
Ik speel nu LEGO Batman 3.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zijn echt een van de beste spellen die ik gespeeld heb
we kunnen niet allemaal zo'n nerdje zijn als jijquote:
wats je usernamequote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik speel nu LEGO Batman 3.
Add me op psn dan.
je speelt bijna alleen maar games uit japan haah NERRRRDD hahah weaaboooo WEAABOOOO JAPAN NERDJEEEE HAHAHAquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
we kunnen niet allemaal zo'n nerdje zijn als jij
hehehquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je speelt bijna alleen maar games uit japan haah NERRRRDD hahah weaaboooo WEAABOOOO JAPAN NERDJEEEE HAHAHA
quote:
weet je wat pas een leuk spel isquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:59 schreef deadprez het volgende:
ben trouwens weer eens begonnen met scarface: the world is yours
blijft ook leuk, beetje sos hosselen en zo
neequote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet je wat pas een leuk spel is
the witcher 3
moedermelk van andere zoogdieren stelen,ik ben toch geen beestquote:
quote:
heheh, ja dat heb je nou eenmaal bij ffquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goeie cutscene simulator tot nu toe
en je kunt ze gvd niet skippen, straks moet je die shit 20x opnieuw kijken als je steeds doodgaat bij een boss battlequote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
heheh, ja dat heb je nou eenmaal bij ff
klopt, behoorlijk frustrerend af en toequote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en je kunt ze gvd niet skippen, straks moet je die shit 20x opnieuw kijken als je steeds doodgaat bij een boss battle
melkmoordenaarquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:04 schreef McGrath het volgende:
Jullie zijn allemaal zelf kaashaters, ik houd kaas tenminste in leven
en dat je bijna nooit de health kan zien van een vijandquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
klopt, behoorlijk frustrerend af en toe
HAHAHAHAHquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat ze een lelijke bek heeft: "ik ben niet op haar mondje gevallen"
Ik praat niet meer tegen jou.quote:
Bah. Dat lijkt me echt eng.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:51 schreef deadprez het volgende:
je hebt pas echt geleefd nadat je 5 nachten niet geslapen hebt en in een diepe peppsychose zit
Omg, daar heb ik ook wel zin in, maar de eckte lekkere zit aan de Vismarkt. Geen zin om te halen.quote:
Mijn favoriet is:quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omg, daar heb ik ook wel zin in, maar de eckte lekkere zit aan de Vismarkt. Geen zin om te halen.
Welke FF's heb je al gespeeld?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dat je bijna nooit de health kan zien van een vijand
had gevecht met zo'n octopusding en gebruikte 2 hi-potions terwijl ik nog maar 1 keer moest aanvallen
zware hallucinaties, af en toe enorme paranoia, praten tegen mensen die al na de eerste of tweede nacht naar huis zijn gegaan, geen idee meer hebben of je nou nog wakker bent of aan het dromen bentquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bah. Dat lijkt me echt eng.Wat maak je mee in zo'n psychose?
Holy shit, dat lijkt me echt aanstaanjagend. Toen ik een keertje bad ging op spacecake voelde ik ook echt even niet goed en ik was steeds bang dat ik psychotisch zou worden door in te lezen in onderzoeken dat de kans op psychoses hoger wordt van cannabisgebruik.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
zware hallucinaties, af en toe enorme paranoia, praten tegen mensen die al na de eerste of tweede nacht naar huis zijn gegaan, geen idee meer hebben of je nou nog wakker bent of aan het dromen bent
maar na een nachtje slapen is het gelukkig weer over
Ik ga toch even tzatziki halenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn favoriet is:
- Coleslaw
- Aardappelschijfjes
- Tzatziki
- Kaas
- Kebab![]()
Ik ken iemand die er een lange tijd in zat door drugs. Die ging ook allemaal shit kopen op andere mensen hun naam enz. Pffquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
zware hallucinaties, af en toe enorme paranoia, praten tegen mensen die al na de eerste of tweede nacht naar huis zijn gegaan, geen idee meer hebben of je nou nog wakker bent of aan het dromen bent
maar na een nachtje slapen is het gelukkig weer over
Niet doen. Gewoon net als ik een gezond hapje doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:17 schreef McGrath het volgende:
nu wil ik naar de KFC met al dat vette voedsel hier
Sinds ik dat heb gehad bij kapsalon wil ik geen knoflooksaus meerquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga toch even tzatziki halenWel zin in.
Ai, gelijk de slechte delen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
13, 13-2, Lightning Returns en nu 10
nja ik had al wel redelijk wat ervaring met speed en lang niet slapen dus wist ook wel gewoon waar het door kwam en dat het weer over zou gaan, maar het was idd wel iets te heftigquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Holy shit, dat lijkt me echt aanstaanjagend. Toen ik een keertje bad ging op spacecake voelde ik ook echt even niet goed en ik was steeds bang dat ik psychotisch zou worden door in te lezen in onderzoeken dat de kans op psychoses hoger wordt van cannabisgebruik.Echt een paar nachten een beetje wakker van gelegen.
Fijn dat het wel snel weer over was... Maar damn.. Niet fijn.
das wel een risico idd, maar bij mij is het gelukkig elke keer weer gestopt na slapenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ken iemand die er een lange tijd in zat door drugs. Die ging ook allemaal shit kopen op andere mensen hun naam enz. Pff
Gelukkig. Ondanks je psychische staat wist je dat er iets niet goed was en dat het over zou gaan...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja ik had al wel redelijk wat ervaring met speed en lang niet slapen dus wist ook wel gewoon waar het door kwam en dat het weer over zou gaan, maar het was idd wel iets te heftig
Of kwam hij aan met allemaal horloges "cadeautje voor jullie". Uuuuuuuuh. Die shit wouden we hier niet hebben hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
das wel een risico idd, maar bij mij is het gelukkig elke keer weer gestopt na slapen
Waarom speel je niet gewoon de wat oudere delen? VI bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopen dat VII remaster niet kut wordt
Vanaf de PSX ging het eigenlijk bergafwaarts. De gameplay was wel goed, maar de personages werden hippe Guido's en mooiboyz.quote:
Ik schuw daar niet voor. Eerlijk waar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neuh ben je gek laat maar staan ik heb deze week nog geen waarschuwing gehad.
heb al te veel nieuwe games om te spelenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom speel je niet gewoon de wat oudere delen? VI bijvoorbeeld.
De oudere zijn gratis. Bespaart weer doekoes.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb al te veel nieuwe games om te spelen
ik ben niet van zulke walgelijke illegale praktijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De oudere zijn gratis. Bespaart weer doekoes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |