Gelukkig. Ondanks je psychische staat wist je dat er iets niet goed was en dat het over zou gaan...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja ik had al wel redelijk wat ervaring met speed en lang niet slapen dus wist ook wel gewoon waar het door kwam en dat het weer over zou gaan, maar het was idd wel iets te heftig
Of kwam hij aan met allemaal horloges "cadeautje voor jullie". Uuuuuuuuh. Die shit wouden we hier niet hebben hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
das wel een risico idd, maar bij mij is het gelukkig elke keer weer gestopt na slapen
Waarom speel je niet gewoon de wat oudere delen? VI bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopen dat VII remaster niet kut wordt
Vanaf de PSX ging het eigenlijk bergafwaarts. De gameplay was wel goed, maar de personages werden hippe Guido's en mooiboyz.quote:
Ik schuw daar niet voor. Eerlijk waar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neuh ben je gek laat maar staan ik heb deze week nog geen waarschuwing gehad.
heb al te veel nieuwe games om te spelenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom speel je niet gewoon de wat oudere delen? VI bijvoorbeeld.
De oudere zijn gratis. Bespaart weer doekoes.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb al te veel nieuwe games om te spelen
ik ben niet van zulke walgelijke illegale praktijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De oudere zijn gratis. Bespaart weer doekoes.
Als je de dingen niet eens meer legaal kan kopen zit er geen andere optie op. Daarnaast is er al veel aan verdiend man.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben niet van zulke walgelijke illegale praktijken
nee man ik zou nooit iets illegaal downloadenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je de dingen niet eens meer legaal kan kopen zit er geen andere optie op. Daarnaast is er al veel aan verdiend man.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oude spelletjes blijven beste
Knights and Merchants
wow bbyquote:
Die aflevering komt nuquote:
The Peasant's Rebellionquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oude spelletjes blijven beste
Knights and Merchants
Mocht er wat met je gebeuren dan zullen we in ieder geval geen stille tocht houdenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:51 schreef Montelly het volgende:
Ik doe hierbij live verslag vanuit metro Rotterdam. Vooralsnog zit het rustig uit, agenten wel op been bij station Beurs.
Later meer.
Maar maar...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mocht er wat met je gebeuren dan zullen we in ieder geval geen stille tocht houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |