Als je de dingen niet eens meer legaal kan kopen zit er geen andere optie op. Daarnaast is er al veel aan verdiend man.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben niet van zulke walgelijke illegale praktijken
nee man ik zou nooit iets illegaal downloadenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je de dingen niet eens meer legaal kan kopen zit er geen andere optie op. Daarnaast is er al veel aan verdiend man.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oude spelletjes blijven beste
Knights and Merchants
wow bbyquote:
Die aflevering komt nuquote:
The Peasant's Rebellionquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oude spelletjes blijven beste
Knights and Merchants
Mocht er wat met je gebeuren dan zullen we in ieder geval geen stille tocht houdenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:51 schreef Montelly het volgende:
Ik doe hierbij live verslag vanuit metro Rotterdam. Vooralsnog zit het rustig uit, agenten wel op been bij station Beurs.
Later meer.
Maar maar...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mocht er wat met je gebeuren dan zullen we in ieder geval geen stille tocht houden
Nu onder de ghetto door.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:52 schreef Montelly het volgende:
Station eendrachtsplein ziet ook redelijk kalm uit..
Wat dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Al gehoord van die leraar die bezoek van de politie kreeg n.a.v. een tweet over juichende moslimkinderen in z'n klas?echt wtf
Nee?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Al gehoord van die leraar die bezoek van de politie kreeg n.a.v. een tweet over juichende moslimkinderen in z'n klas?echt wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |