Nu onder de ghetto door.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:52 schreef Montelly het volgende:
Station eendrachtsplein ziet ook redelijk kalm uit..
Wat dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Al gehoord van die leraar die bezoek van de politie kreeg n.a.v. een tweet over juichende moslimkinderen in z'n klas?echt wtf
Nee?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Al gehoord van die leraar die bezoek van de politie kreeg n.a.v. een tweet over juichende moslimkinderen in z'n klas?echt wtf
Snoeihard optreden tegen zulke kinderen. Die zijn toch al bedorvenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat is toch wel heel erg bizar...
Is ook mijn mening, gelijkstellen aan holocaust ontkenning en geweldsverheerlijking, forse geldstraffen en verplicht therapie voor die kinderenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Snoeihard optreden tegen zulke kinderen. Die zijn toch al bedorven
Ah, je woont op west dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:05 schreef Montelly het volgende:
Veilig thuis, was wel even spannend hoor.
Daar geloof ik geen reet van.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoe was je dag, heb je veel verantwoording af moeten leggen aan je collegas? En wat je er allemaal van vindt enzoquote:
quote:
moest ik ook aan denken... had dat al gezien... wat mij betreft oppakken en berechten voor landverraadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal Peter R. de Vries te gast zijn?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:13 schreef Montelly het volgende:
Een goed maaltijd bestellen voor DWDD vanavond, wordt weer smullen
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moest ik ook aan denken... had dat al gezien... wat mij betreft oppakken en berechten voor landverraadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Natuurlijk, hij heeft overal een mening overquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zal Peter R. de Vries te gast zijn?
Hai remqo xoxoquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Natuurlijk, hij heeft overal een mening over
dan wordt FOK! echt onbetaalbaar voor Dannyquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hai remqo xoxo
Wil ik ook wel. Overal een beetje m'n mening geven voor 2500 ekkies
oh boyquote:
niet gelezenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:18 schreef MrBradge het volgende:
Dit beleid soms jonge
Ik post gister een filmpje in het irritaties op de weg topic, nog geen 15 minuten later is én het filmpje weg en echt allemaal reacties van gebruikers daar die reageerden OP mijn filmpje.
Reden? Ik zou tegen mijzelf in bescherming genomen worden...Flikker toch op
Ik ben hier "gewoon" Een user, en vind het enorme bullshit dat ik in zekere zin "meer in bescherming" word genomen of wat meer word "Voorgetrokken"
Dan gaat het maar backfiren.. Ik kies er toch zelf voor dat dit gepost word?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |