je speelt 2 spellen per jaar ofzoquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zijn echt een van de beste spellen die ik gespeeld heb
Ik speel nu LEGO Batman 3.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zijn echt een van de beste spellen die ik gespeeld heb
we kunnen niet allemaal zo'n nerdje zijn als jijquote:
wats je usernamequote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik speel nu LEGO Batman 3.
Add me op psn dan.
je speelt bijna alleen maar games uit japan haah NERRRRDD hahah weaaboooo WEAABOOOO JAPAN NERDJEEEE HAHAHAquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
we kunnen niet allemaal zo'n nerdje zijn als jij
hehehquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je speelt bijna alleen maar games uit japan haah NERRRRDD hahah weaaboooo WEAABOOOO JAPAN NERDJEEEE HAHAHA
quote:
weet je wat pas een leuk spel isquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:59 schreef deadprez het volgende:
ben trouwens weer eens begonnen met scarface: the world is yours
blijft ook leuk, beetje sos hosselen en zo
neequote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet je wat pas een leuk spel is
the witcher 3
moedermelk van andere zoogdieren stelen,ik ben toch geen beestquote:
quote:
heheh, ja dat heb je nou eenmaal bij ffquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goeie cutscene simulator tot nu toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |