ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Wereldreiziger. Bordjesknaller. Topografiespecialist. Vraagt zich af hoelang er nog Dieseltractie bij ACTS is. Geilt stiekem op blonde S&V meisjes Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. En Brabant. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal VIRM's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner. Heeft al het spoor van Monaco Bereden. Luxemburg op wensenlijstje. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, achtbaanspecialist. (Is tenslotte ook rails) Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ) Prins_Pils, relnicht die het allemaal prachtig vindt maar er de ballen verstand van heeft. Lieft metro en S-Bahn. DeaDLocK2K *Kutjoch* Koplopers fanboy DerLudolf Vindt moderne tupperware-treinen maar niets en vindt dat een echte trein een locomotief moet hebben
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen.
Alles gratis op bol.com? Coupon: ███████████ <-- wegkrassen met sleutels, werkt het beste op mooie puntgafe glazen aanraakschermen
Lees ergens anders dat net juist de ontruiming bij Hoofddorp op dit moment uitgebreid wordt. Wat ze dan nu weer hebben? Dan gaat het inderdaad nog wel weer even duren voor het rijdt.
EDIT: Inmiddels wordt het kantoor van het naast Hoofddorp gelegen Sanoma ook ontruimd vanwege een bommelding volgens een journalist. Gaat lekker daar. Kan het team van Hoofddorp in één adem door.
Tussen Leiden C. en Schiphol Airport rijden geen treinen door inzet van de politie. Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 20:00 uur verholpen. Reizigers tussen Leiden C. en Amsterdam C. reizen via Haarlem. Reizigers tussen Leiden C. en Schiphol Airport reizen via Sloterdijk. Reizigers tussen Zwolle en Den Haag C. reizen via Amersfoort en Utrecht C. 22 maart 13:14
Op dinsdag 22 maart 2016 14:18 schreef larsico het volgende: Zag zojuist als ik het goed heb een ICB stil staan te station Oudenbosch, in de richting van Rotterdam. Geen idee of er nog mensen in zaten.
Die is leeg las ik elders, staat er al een paar uur
Benelux inderdaad, niet helemaal duidelijk verwoord
B2py: duidelijk, net in Lage Zwaluwe ook weer een.
- Moet zelf nu naar Sloterdijk toe, reis met de Zeeland-IC. Op de stations hier wordt aangeraden via Utrecht te reizen, maar denk dat ik toch maar via Haarlem ga. Zal wel druk zijn, maar anders ben ik helemaal lang onderweg.
[..] Moet zelf nu naar Sloterdijk toe, reis met de Zeeland-IC. Op de stations hier wordt aangeraden via Utrecht te reizen, maar denk dat ik toch maar via Haarlem ga. Zal wel druk zijn, maar anders ben ik helemaal lang onderweg.
Sloterdijk zou ik inderdaad via Haarlem doen.
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Op dinsdag 22 maart 2016 14:49 schreef derLudolf het volgende: In Zwolle liepen ook extra politie? Gastje in de trein richting Utrecht die wat vervelend liep te doen?
Amsterdam Centraal, Station Brussel zuid/midi Minder vervoer
Verwachte oplossing tot 23 maart 2016, 02:00 uur
Waar Van Station Amsterdam Centraal naar Station Brussel zuid/midi, in beide richtingen Bericht van vervoerder [u]Door beperkingen in het buitenland[/u] rijden er tussen Amsterdam Centraal en Brussel Zuid geen Thalys-treinen.
Ons deel van het treinstel is inmiddels helemaal donker, staan stil op Blaak dus lekker donker. Deuren gaan niet meer open, schermen werken niet. Lekker dus
[ Bericht 1% gewijzigd door larsico op 22-03-2016 15:04:29 ]
DDM1 met e-loc 1779 begon inderdaad op de Zaanstraat. De eerste slag ging naar Alkmaar. De trein is momenteel nog op de baan. Vastgelegd in Driehuis en Haarlem:
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
Wat overigens naar mijn mening wel een punt van aandacht is: aangezien de Benelux niet reed, zaten er meer dan gemiddeld buitenlanders in de trein Roosendaal-Randstad. Alles werd echter alleen in het Nederlands omgeroepen. Heb meerdere mensen nog moeten vertellen dat de trein opgeheven was.
DDM-1 krijgt later een verfbeurt en voor de bankjes komt een oplossing. Nedtrain heeft enige tijd geleden de opdracht gekregen om DDM-1 sneller op de baan te krijgen waardoor de verfbeurt op de langere baan is gezet.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
Op dinsdag 22 maart 2016 16:22 schreef spectrumanalyser het volgende: DDM-1 krijgt later een verfbeurt en voor de bankjes komt een oplossing. Nedtrain heeft enige tijd geleden de opdracht gekregen om DDM-1 sneller op de baan te krijgen waardoor de verfbeurt op de langere baan is gezet.
Op dinsdag 22 maart 2016 16:23 schreef dennistd het volgende: Was het probleem ook niet dat er chroom-6 in de huidige verflaag zit? Bij het schuren zal dat ongetwijfeld vrij komen.
Inderdaad:
quote:
Bij regulier onafhankelijk onderzoek ter voorbereiding van werkzaamheden aan het treintype DDM1 bij NS-dochter, NedTrain is Chroom-6 aangetroffen in de oude verflaag en in sommige onderdelen. Zodra de stof is aangetroffen heeft NedTrain risicovormende werkzaamheden opgeschort en is onderzoek gestart om een helder beeld van de situatie binnen NedTrain te krijgen. Op dit moment is ons beeld dat de veiligheid van medewerkers niet in het geding is. We onderzoeken nader hoe de situatie in het verleden is geweest.
het gaat niet om de tweedeklas bankjes, maar om de eerste klas stoelen. deze zijn in de DDM-1 van stof en er is opknapwerk nodig. de plannen zijn overigens om deze met leer te bekleden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
Op tijd vertrokken uit Utrecht, geheel volgens verwachting met +4 in Houten aangekomen. Verwacht, omdat de vertraagde IC voorlangs moest. Helaas een conducteur die denkt dat die functie alleen bestaat uit op een fluitje blazen...
Op dinsdag 22 maart 2016 20:23 schreef dennistd het volgende: Welk station zijn we eigenlijk overgestapt richting Montgomery zaterdag Thijs? Was wel in de buurt van Maalbeek in elk geval dacht ik...
Vanuit de trein? Merode of Schuman. Centraal kan ook, maar dat is niet echt in de buurt bij Maalbeek.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2016 20:28:55 ]
Vanuit de trein? Merode of Schuman. Centraal kan ook, maar dat is niet echt in de buurt bij Maalbeek.
Nee, van metro 5 op metro 1. Bij De Brouckere hadden we de eerste de beste gepakt maar dat was dus lijn 5 terwijl we lijn 1 hadden moeten hebben, dus ergens voor Merode overgestapt.
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Na de aanslagen vandaag zitten twijfelen of ik deze foto wel moest uploaden, maar omdat ik vind dat we ons niet tegen moeten laten houden door terreur toch maar gedaan:
Afgelopen weekend bracht ik door in Brussel. Nog niets aan de hand, en zelfs de zwaarbewapende militairen die de afgelopen tijd op het journaal te zien waren heb ik nergens gezien. Hoe dat een paar dagen later helemaal veranderd kan zijn.... Deze foto met daarop metro 6 naar Koning Boudewijn en tram 7 naar Heizel maakte ik afgelopen zaterdag bij de halte Heizel. Prominent op de achtergrond is het Atomium te zien, waarop hopelijk de zwart-geel-rode driekleur nooit vervangen zal worden door de zwarte IS-vlag.
[ Bericht 1% gewijzigd door dennistd op 22-03-2016 23:43:47 ]
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Op dinsdag 22 maart 2016 23:33 schreef dennistd het volgende: Na de aanslagen vandaag zitten twijfelen of ik deze foto wel moest uploaden, maar omdat ik vind dat we ons niet tegen moeten laten houden door terreur toch maar gedaan:
Al is IS nog zo snel, de copyright-mafia achterhaalt ze wel.
Op dinsdag 22 maart 2016 23:33 schreef dennistd het volgende: Na de aanslagen vandaag zitten twijfelen of ik deze foto wel moest uploaden, maar omdat ik vind dat we ons niet tegen moeten laten houden door terreur toch maar gedaan:
[ afbeelding ] Afgelopen weekend bracht ik door in Brussel. Nog niets aan de hand, en zelfs de zwaarbewapende militairen die de afgelopen tijd op het journaal te zien waren heb ik nergens gezien. Hoe dat een paar dagen later helemaal veranderd kan zijn.... Deze foto met daarop metro 6 naar Koning Boudewijn en tram 7 naar Heizel maakte ik afgelopen zaterdag bij de halte Heizel. Prominent op de achtergrond is het Atomium te zien, waarop hopelijk de zwart-geel-rode driekleur nog lang niet vervangen wordt door de zwarte IS-vlag.
Prachtige foto, had ik niet willen missen
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Jedoch gibt es einige Fälle, in denen die Verwendung der Abbildung des Atomiums von diesen Urheberrechten ausgenommen ist.
>>> Dies ist nämlich der Fall bei Bilder die von Privatpersonen gemacht wurden und auf Websites, sozialen Netzwerke, Blogs usw. für nicht kommerzielle Zwecke abgebildet werden.
Ik zou niet weten welk commercieel doel ik hierbij heb...
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Op dinsdag 22 maart 2016 23:33 schreef dennistd het volgende: Na de aanslagen vandaag zitten twijfelen of ik deze foto wel moest uploaden, maar omdat ik vind dat we ons niet tegen moeten laten houden door terreur toch maar gedaan:
[ afbeelding ] Afgelopen weekend bracht ik door in Brussel. Nog niets aan de hand, en zelfs de zwaarbewapende militairen die de afgelopen tijd op het journaal te zien waren heb ik nergens gezien. Hoe dat een paar dagen later helemaal veranderd kan zijn.... Deze foto met daarop metro 6 naar Koning Boudewijn en tram 7 naar Heizel maakte ik afgelopen zaterdag bij de halte Heizel. Prominent op de achtergrond is het Atomium te zien, waarop hopelijk de zwart-geel-rode driekleur nog lang niet vervangen wordt door de zwarte IS-vlag.
Atomium foto's zijn toch publieke domein?of heb ik het fout?
Nee, in België mag je tot 70 jaar na de dood van de architect niet zonder toestemming een foto ervan publiceren.... Best raar, want ik neem aan dat de beste man in de jaren '50 gewoon betaald is voor zijn ontwerp.
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
te ziek voor woorden natuurlijk, maar dat zijn wel dingen waar je last mee zou kunnen krijgen. Die SABAMgasten zijn nogal meedogenloos heb ik me laten vertellen.
Nee, in België mag je tot 70 jaar na de dood van de architect niet zonder toestemming een foto ervan publiceren.... Best raar, want ik neem aan dat de beste man in de jaren '50 gewoon betaald is voor zijn ontwerp.
Op dinsdag 22 maart 2016 23:50 schreef Dr_Flash het volgende: te ziek voor woorden natuurlijk, maar dat zijn wel dingen waar je last mee zou kunnen krijgen. Die SABAMgasten zijn nogal meedogenloos heb ik me laten vertellen.
Zal wel meevallen zo toch? Wel irritant natuurlijk, het symbool van Brussel en dat mag je niet verspreiden
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Op dinsdag 22 maart 2016 23:50 schreef Dr_Flash het volgende: te ziek voor woorden natuurlijk, maar dat zijn wel dingen waar je last mee zou kunnen krijgen. Die SABAMgasten zijn nogal meedogenloos heb ik me laten vertellen.
En nogal vasthoudend volgens het programma Basta dat in het verleden een uitzending aan die gasten gewijd heeft
AMSTERDAM - Personeel van de NS voelt er vooralsnog niets voor om woensdag weer te gaan rijden op Brussel. Eerst moeten extra veiligheidsmaatregelen worden genomen.
Door Frans van den Berg - 22-3-2016, 23:22 (Update 22-3-2016, 23:22)
Dat schrijft FNV Spoor in een brief aan de directie. Dinsdag werden de Thalystreinen en de Intercity Direct uit de dienstregeling gehaald. Daarvoor waren wel al extra politiemensen ingezet op de grote stations langs deze lijn.
,,Wij hebben twijfels over de beveiliging tussen Roosendaal en Antwerpen en vinden het essentieel dat ook op dit gedeelte van het traject de beveiliging goed geregeld is. Indien dat onvoldoende geregeld is vinden we het verstandiger niet verder te rijden dan Roosendaal'', schrijft Andries van den Berg, vakbondsbestuurder FNV Spoor.
,,Het personeel dat de treindienst op Brussel verzorgt is behoorlijk ontdaan door de in Brussel gepleegde aanslagen. Sommige medewerkers zijn momenteel bang, soms door situaties die zich vanochtend hebben voorgedaan bij het aanrijden op Brussel. Wij verwachten van u maximale coulance in het geval medewerkers te angstig zijn om de dienst op Brussel te kunnen uitvoeren.''
Aangezien bovenstaande twee punten breed leven onder het personeel en vereist dat een antwoord voor de aanvang van de treindienst, besluit de FNV. De NS-directie heeft nog niet gereageerd.
Op woensdag 23 maart 2016 02:18 schreef Adrie072 het volgende: AMSTERDAM - Personeel van de NS voelt er vooralsnog niets voor om woensdag weer te gaan rijden op Brussel. Eerst moeten extra veiligheidsmaatregelen worden genomen.
Door Frans van den Berg - 22-3-2016, 23:22 (Update 22-3-2016, 23:22)
Dat schrijft FNV Spoor in een brief aan de directie. Dinsdag werden de Thalystreinen en de Intercity Direct uit de dienstregeling gehaald. Daarvoor waren wel al extra politiemensen ingezet op de grote stations langs deze lijn.
,,Wij hebben twijfels over de beveiliging tussen Roosendaal en Antwerpen en vinden het essentieel dat ook op dit gedeelte van het traject de beveiliging goed geregeld is. Indien dat onvoldoende geregeld is vinden we het verstandiger niet verder te rijden dan Roosendaal'', schrijft Andries van den Berg, vakbondsbestuurder FNV Spoor.
,,Het personeel dat de treindienst op Brussel verzorgt is behoorlijk ontdaan door de in Brussel gepleegde aanslagen. Sommige medewerkers zijn momenteel bang, soms door situaties die zich vanochtend hebben voorgedaan bij het aanrijden op Brussel. Wij verwachten van u maximale coulance in het geval medewerkers te angstig zijn om de dienst op Brussel te kunnen uitvoeren.''
Aangezien bovenstaande twee punten breed leven onder het personeel en vereist dat een antwoord voor de aanvang van de treindienst, besluit de FNV. De NS-directie heeft nog niet gereageerd.
Op woensdag 23 maart 2016 08:38 schreef Dos37 het volgende: Die springer bij Apeldoorn was er vroeg bij volgens mij was het de eerste trein van de dag.
Schijnt dat die is gaan schouwen en een kadaver heeft gevonden want de eerste Pimpel heeft wel vol gas gereden.
Op woensdag 23 maart 2016 08:47 schreef DeaDLocK2K het volgende: Ik vraag me af of er ook blije mensen zijn bij NS. De kans dat ze de loterij winnen is groter dan dat ze te maken krijgen met een aanslag...
Die IC-Busse der Linie 71 verkehren am 23.03.2016 nur zwischen Düsseldorf und Roermond.
Reisende, mit Fahrkarten (Reisetage bis einschließlich Montag, 11. April 2016) mit Fahrtziel bzw. Fahrtbeginn Brüssel/Belgien können ihre DB-Fahrkarten kostenfrei zurückgeben.
Goed tot ze het doen maar hoe bepalen ze dan zo'n datum "dat het weer ok is om te reizen" vraag ik me dan af?
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
We moeten dus weer een stukje flexibiliteit vaarwel zeggen...:
quote:
Vanaf maandag 28 maart Is spoor 4 op Utrecht Centraal vanuit de zuidkant niet meer bereikbaar. Hierdoor moeten tijdelijk de treinen vanuit Arnhem en Den Bosch richting Amsterdam op de sporen 5 en 7 worden afgehandeld. Dit betekent dat de dienstregeling van een aantal treinen iets wordt aangepast. Bij oplevering van DSSU krijgen de treinen uit Den Bosch en Arnhem meer perronsporen beschikbaar.
Het is mij een raadsel wat er tijdelijk is aan de treinen vanuit Arnhem en Den Bosch richting Amsterdam op de sporen 5 en 7? Meer perronsporen krijgen ze ook niet, al kan het schelen dat de sprinters richting Breukelen uiteindelijk naar spoor 14 gaan.
Dienstregeling van de CNL wordt inderdaad iets aangepast: die zal een paar maanden niet meer stoppen in Utrecht.
We moeten dus weer een stukje flexibiliteit vaarwel zeggen...:
[..]
Het is mij een raadsel wat er tijdelijk is aan de treinen vanuit Arnhem en Den Bosch richting Amsterdam op de sporen 5 en 7? Meer perronsporen krijgen ze ook niet, al kan het schelen dat de sprinters richting Breukelen uiteindelijk naar spoor 14 gaan.
Dienstregeling van de CNL wordt inderdaad iets aangepast: die zal een paar maanden niet meer stoppen in Utrecht.
Een trein per dag = iets aangepast. Maar dat had je zelf ook al. Laat maar.
Het is mij een raadsel wat er tijdelijk is aan de treinen vanuit Arnhem en Den Bosch richting Amsterdam op de sporen 5 en 7? Meer perronsporen krijgen ze ook niet, al kan het schelen dat de sprinters richting Breukelen uiteindelijk naar spoor 14 gaan.
Ik neem aan dat het probleem in de sprinters en wellicht ook de goederen zit.
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
"On the right hand you can see Utrecht Central Station, where we do not have a stop. When you look at your left you can see the beautifull new Town hall. Our next stop will be Amsterdam Central Station."
Op woensdag 23 maart 2016 22:58 schreef Peterselieman het volgende: Er is weer een BM73 onderweg naar Nederland. Zal wel vrijdag ofzo worden dat het stel het land binnen komt
Niet echt. Haarlem versus Maastricht als eindbestemming
Doet me denken aan de vorige keer dat er gemeld werd dat er een NS FLIRT kwam en dat het een Abellio bleek te zijn. Heel autistisch treinbeminnend Nederland aan de rel
Doet me denken aan de vorige keer dat er gemeld werd dat er een NS FLIRT kwam en dat het een Abellio bleek te zijn. Heel autistisch treinbeminnend Nederland aan de rel
Op donderdag 24 maart 2016 12:05 schreef dennistd het volgende: Moet daarvoor alle net nieuw aangelegde infra vanwege het SAAL-project weer opgebroken worden?
Nee, gaat louter om verbreden huidige passage (Minerva?) & aanleggen tweede passage
Nee, gaat louter om verbreden huidige passage (Minerva?) & aanleggen tweede passage
En anders, ze recyclen die sporen heus wel
Nou ja, ik vind het gewoon zonde om spul aan te leggen voor slechts 10 jaar gebruik. Maar zo te zien gaat alleen de A10 onder de grond, en wordt de metro aangepast. De aansluiting naar Amstelveen lijkt helemaal te verdwijnen op de schets.
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Op donderdag 24 maart 2016 12:15 schreef Peterselieman het volgende: Ze houden overdag gewoon 6 (!) verbindingen per uur met Arnhem en 4 per uur met Nijmegen. Tsja, er zijn stations waar dat slechter geregeld is.
Gaat Arriva straks ook stoppen op Arnhem Zuid? Zo nee dan gaan we dat gewoon een Intercity noemen
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Nou ja, ik vind het gewoon zonde om spul aan te leggen voor slechts 10 jaar gebruik. Maar zo te zien gaat alleen de A10 onder de grond, en wordt de metro aangepast. De aansluiting naar Amstelveen lijkt helemaal te verdwijnen op de schets.
Klopt. Dat zijn de plannen voor Amstelveen met betrekking tot tram/metro. Het verdwijnen van de metro uit Amstelveen was volgens mij al min of meer besloten voordat de knoop over de A10 doorgehakt werd.
Nou ja, ik vind het gewoon zonde om spul aan te leggen voor slechts 10 jaar gebruik. Maar zo te zien gaat alleen de A10 onder de grond, en wordt de metro aangepast. De aansluiting naar Amstelveen lijkt helemaal te verdwijnen op de schets.
Dan zal ik je even uit die wereld helpen. Het spul wordt 'afgebroken', elders opgeslagen en daarna weer teruggebouwd. Die aannemers zijn ook niet helemaal gestoord, hier scoren ze eventueel op bij kosteffectiviteit.
Dat gebeurt al jaren trouwens. Het gaat niet linea recta naar de prullenbak hoor..
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...