Liever Schiphol dan. Toen die trein nog reed stapte ik altijd in Hoogeveen (of Beilen) op naar Schiphol. Niet dat b dat zo vaak was, keer of 5 maxquote:
Hoogeveens ego.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke plekken in NL zijn hoger dan 250+ meter?
Tjezus wat lelijk. Kon bedacht zijn door een ex-bezoeker van dit topic.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:06 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
In deze setting is het al ietsiepietsieminder een gedrocht
Stopt beter ook niet in Hoogeveen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:20 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Directe IC naar Hoogeveen. Stopt niet onderweg.
Klapt ie bij Roodeschool de Waddenzee inquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stopt beter ook niet in Hoogeveen.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klapt ie bij Roodeschool de Waddenzee in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]![]()
Daar staat geen watersportwinkelEr gaat nog niet direct een belletje rinkelen. Wat was er ook alweer gebeurd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
kijk, een newbie!quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er gaat nog niet direct een belletje rinkelen. Wat was er ook alweer gebeurd?
Locje naar binnen gekacheld.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er gaat nog niet direct een belletje rinkelen. Wat was er ook alweer gebeurd?
Ik wist niet dat het in Stavoren wasquote:
Is dit een verkapte FLIRT3 post?quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:58 schreef Peterselieman het volgende:
Er is weer een BM73 onderweg naar Nederland. Zal wel vrijdag ofzo worden dat het stel het land binnen komt
Doet me denken aan de vorige keer dat er gemeld werd dat er een NS FLIRT kwam en dat het een Abellio bleek te zijn. Heel autistisch treinbeminnend Nederland aan de relquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet echt. Haarlem versus Maastricht als eindbestemming
http://www.somda.nl/forum(...)ingen+revisie+BM+73/quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:15 schreef b2py het volgende:
[..]
Doet me denken aan de vorige keer dat er gemeld werd dat er een NS FLIRT kwam en dat het een Abellio bleek te zijn. Heel autistisch treinbeminnend Nederland aan de rel
quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:31 schreef derLudolf het volgende:
ONZ / Wie jarig is trakteert.
[..]
Mono is jarig. Feli Mono.
Ben je nu eindelijk stereo geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |