In Zuid staan er dan ook nog eens mensen bij die naar Parijs of Londen willen...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:17 schreef ReisT het volgende:
Dat is Noord, al zal het beeld bij Zuid vast niet anders zijn.
Vanuit de trein? Merode of Schuman. Centraal kan ook, maar dat is niet echt in de buurt bij Maalbeek.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:23 schreef dennistd het volgende:
Welk station zijn we eigenlijk overgestapt richting Montgomery zaterdag Thijs? Was wel in de buurt van Maalbeek in elk geval dacht ik...
Nee, van metro 5 op metro 1. Bij De Brouckere hadden we de eerste de beste gepakt maar dat was dus lijn 5 terwijl we lijn 1 hadden moeten hebben, dus ergens voor Merode overgestapt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:28 schreef J.B. het volgende:
[..]
Vanuit de trein? Merode of Schuman. Centraal kan ook, maar dat is niet echt in de buurt bij Maalbeek.
quote:
Schijnveiligheid. Weet ook niet zo goed een oplossing, maar hier staat ook iedereen opeengepakt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:51 schreef J.B. het volgende:
Enorme wachtrijen buiten bij de Brusselse stations. Iedereen wordt blijkbaar gefouilleerd.
[ afbeelding ]
Link: http://m.hln.be/hln/m/nl/(...)selse-stations.dhtml
Bovendien verhoogde concentratie aan special forces om uit te schakelenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:00 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Schijnveiligheid. Weet ook niet zo goed een oplossing, maar hier staat ook iedereen opeengepakt.
Al is IS nog zo snel, de copyright-mafia achterhaalt ze wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:33 schreef dennistd het volgende:
Na de aanslagen vandaag zitten twijfelen of ik deze foto wel moest uploaden, maar omdat ik vind dat we ons niet tegen moeten laten houden door terreur toch maar gedaan:
Prachtige foto, had ik niet willen missenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:33 schreef dennistd het volgende:
Na de aanslagen vandaag zitten twijfelen of ik deze foto wel moest uploaden, maar omdat ik vind dat we ons niet tegen moeten laten houden door terreur toch maar gedaan:
[ afbeelding ]
Afgelopen weekend bracht ik door in Brussel. Nog niets aan de hand, en zelfs de zwaarbewapende militairen die de afgelopen tijd op het journaal te zien waren heb ik nergens gezien. Hoe dat een paar dagen later helemaal veranderd kan zijn.... Deze foto met daarop metro 6 naar Koning Boudewijn en tram 7 naar Heizel maakte ik afgelopen zaterdag bij de halte Heizel. Prominent op de achtergrond is het Atomium te zien, waarop hopelijk de zwart-geel-rode driekleur nog lang niet vervangen wordt door de zwarte IS-vlag.
http://atomium.be/AuthorsRights.aspx?lang=dequote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al is IS nog zo snel, de copyright-mafia achterhaalt ze wel.
Ik zou niet weten welk commercieel doel ik hierbij heb...quote:Jedoch gibt es einige Fälle, in denen die Verwendung der Abbildung des Atomiums von diesen Urheberrechten ausgenommen ist.
>>> Dies ist nämlich der Fall bei Bilder die von Privatpersonen gemacht wurden und auf Websites, sozialen Netzwerke, Blogs usw. für nicht kommerzielle Zwecke abgebildet werden.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:33 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]
Afgelopen weekend bracht ik door in Brussel. Nog niets aan de hand, en zelfs de zwaarbewapende militairen die de afgelopen tijd op het journaal te zien waren heb ik nergens gezien. Hoe dat een paar dagen later helemaal veranderd kan zijn.... Deze foto met daarop metro 6 naar Koning Boudewijn en tram 7 naar Heizel maakte ik afgelopen zaterdag bij de halte Heizel. Prominent op de achtergrond is het Atomium te zien, waarop hopelijk de zwart-geel-rode driekleur nog lang niet vervangen wordt door de zwarte IS-vlag.
Atomium foto's zijn toch publieke domein?of heb ik het fout?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al is IS nog zo snel, de copyright-mafia achterhaalt ze wel.
Nee, in België mag je tot 70 jaar na de dood van de architect niet zonder toestemming een foto ervan publiceren.... Best raar, want ik neem aan dat de beste man in de jaren '50 gewoon betaald is voor zijn ontwerp.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Atomium foto's zijn toch publieke domein?of heb ik het fout?
Heb je foutquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Atomium foto's zijn toch publieke domein?of heb ik het fout?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:46 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nee, in België mag je tot 70 jaar na de dood van de architect niet zonder toestemming een foto ervan publiceren.... Best raar, want ik neem aan dat de beste man in de jaren '50 gewoon betaald is voor zijn ontwerp.
WTF,welke idioten hebben zulke auteursrechten regels gesteld?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb je foutDe verlichting van de Eiffeltoren zit ook copyright op dacht ik. Dus die mag je 's nachts ook moet vastleggen formeel.
Zal wel meevallen zo toch? Wel irritant natuurlijk, het symbool van Brussel en dat mag je niet verspreidenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
te ziek voor woorden natuurlijk, maar dat zijn wel dingen waar je last mee zou kunnen krijgen. Die SABAMgasten zijn nogal meedogenloos heb ik me laten vertellen.
Er hat das nicht gewusstquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:58 schreef bork het volgende:
Wie gaat dit aan Ampelmann vertellen?
[ afbeelding ]
zal het zelf maar doen.
Richtig, ik ook niet, jij wel dan?quote:
Nee. Maar goed, sinds wanneer ligt er copyright op een structuurformule van ijzerquote:
En nogal vasthoudend volgens het programma Basta dat in het verleden een uitzending aan die gasten gewijd heeftquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
te ziek voor woorden natuurlijk, maar dat zijn wel dingen waar je last mee zou kunnen krijgen. Die SABAMgasten zijn nogal meedogenloos heb ik me laten vertellen.
NS wilt zeker "train marshals"?quote:Op woensdag 23 maart 2016 02:18 schreef Adrie072 het volgende:
AMSTERDAM - Personeel van de NS voelt er vooralsnog niets voor om woensdag weer te gaan rijden op Brussel. Eerst moeten extra veiligheidsmaatregelen worden genomen.
Door Frans van den Berg - 22-3-2016, 23:22 (Update 22-3-2016, 23:22)
Dat schrijft FNV Spoor in een brief aan de directie. Dinsdag werden de Thalystreinen en de Intercity Direct uit de dienstregeling gehaald. Daarvoor waren wel al extra politiemensen ingezet op de grote stations langs deze lijn.
,,Wij hebben twijfels over de beveiliging tussen Roosendaal en Antwerpen en vinden het essentieel dat ook op dit gedeelte van het traject de beveiliging goed geregeld is. Indien dat onvoldoende geregeld is vinden we het verstandiger niet verder te rijden dan Roosendaal'', schrijft Andries van den Berg, vakbondsbestuurder FNV Spoor.
,,Het personeel dat de treindienst op Brussel verzorgt is behoorlijk ontdaan door de in Brussel gepleegde aanslagen. Sommige medewerkers zijn momenteel bang, soms door situaties die zich vanochtend hebben voorgedaan bij het aanrijden op Brussel. Wij verwachten van u maximale coulance in het geval medewerkers te angstig zijn om de dienst op Brussel te kunnen uitvoeren.''
Aangezien bovenstaande twee punten breed leven onder het personeel en vereist dat een antwoord voor de aanvang van de treindienst, besluit de FNV. De NS-directie heeft nog niet gereageerd.
Schijnt dat die is gaan schouwen en een kadaver heeft gevonden want de eerste Pimpel heeft wel vol gas gereden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 08:38 schreef Dos37 het volgende:
Die springer bij Apeldoorn was er vroeg bij volgens mij was het de eerste trein van de dag.
Mensen denken over het algemeen niet zo rationeelquote:Op woensdag 23 maart 2016 08:47 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik vraag me af of er ook blije mensen zijn bij NS. De kans dat ze de loterij winnen is groter dan dat ze te maken krijgen met een aanslag...
Getuige het nieuwe stukje vuilniskots wat Driek op zijn stevige stukjes website heeft gepubliceerd heb je gelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:18 schreef boriq het volgende:
[..]
Mensen denken over het algemeen niet zo rationeel
De enige mensen die echt rationeel na kunnen denken op/na zo'n aanslag zijn de mensen in de stad zelf, de rest pretendeert het maar te zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:20 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Getuige het nieuwe stukje vuilniskots wat Driek op zijn stevige stukjes website heeft gepubliceerd heb je gelijk.
Goed tot ze het doen maar hoe bepalen ze dan zo'n datum "dat het weer ok is om te reizen" vraag ik me dan af?quote:Die IC-Busse der Linie 71 verkehren am 23.03.2016 nur zwischen Düsseldorf und Roermond.
Reisende, mit Fahrkarten (Reisetage bis einschließlich Montag, 11. April 2016) mit Fahrtziel bzw. Fahrtbeginn Brüssel/Belgien können ihre DB-Fahrkarten kostenfrei zurückgeben.
Dat vraag ik me voor dat Beneluxpersoneel ook af. In feite is die trein dus voor onbepaalde tijd opgeheven.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:33 schreef bork het volgende:
[..]
Goed tot ze het doen maar hoe bepalen ze dan zo'n datum "dat het weer ok is om te reizen" vraag ik me dan af?
We moeten dus weer een stukje flexibiliteit vaarwel zeggen...:quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:57 schreef b2py het volgende:
De impact op de dienstregeling door verbouwing Utrecht voor het lopende jaar: https://www.rijksoverheid(...)-voor-de-treindienst
Het is mij een raadsel wat er tijdelijk is aan de treinen vanuit Arnhem en Den Bosch richting Amsterdam op de sporen 5 en 7? Meer perronsporen krijgen ze ook niet, al kan het schelen dat de sprinters richting Breukelen uiteindelijk naar spoor 14 gaan.quote:Vanaf maandag 28 maart Is spoor 4 op Utrecht Centraal vanuit de zuidkant niet meer
bereikbaar. Hierdoor moeten tijdelijk de treinen vanuit Arnhem en Den Bosch richting
Amsterdam op de sporen 5 en 7 worden afgehandeld. Dit betekent dat de dienstregeling van
een aantal treinen iets wordt aangepast. Bij oplevering van DSSU krijgen de treinen uit Den
Bosch en Arnhem meer perronsporen beschikbaar.
Een trein per dag = iets aangepast. Maar dat had je zelf ook al. Laat maar.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:01 schreef ReisT het volgende:
[..]
We moeten dus weer een stukje flexibiliteit vaarwel zeggen...:
[..]
Het is mij een raadsel wat er tijdelijk is aan de treinen vanuit Arnhem en Den Bosch richting Amsterdam op de sporen 5 en 7? Meer perronsporen krijgen ze ook niet, al kan het schelen dat de sprinters richting Breukelen uiteindelijk naar spoor 14 gaan.
Dienstregeling van de CNL wordt inderdaad iets aangepast: die zal een paar maanden niet meer stoppen in Utrecht.
Ik neem aan dat het probleem in de sprinters en wellicht ook de goederen zit.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:01 schreef ReisT het volgende:
[..]
Het is mij een raadsel wat er tijdelijk is aan de treinen vanuit Arnhem en Den Bosch richting Amsterdam op de sporen 5 en 7? Meer perronsporen krijgen ze ook niet, al kan het schelen dat de sprinters richting Breukelen uiteindelijk naar spoor 14 gaan.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:01 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dienstregeling van de CNL wordt inderdaad iets aangepast: die zal een paar maanden niet meer stoppen in Utrecht.
Welke trein is dat?quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ontving vandaag een ansichtkaart met een leuke trein erop
[ afbeelding ]
Wat is de route dan?quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:20 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Directe IC naar Hoogeveen. Stopt niet onderweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |