Van harte joh dikzakquote:Op donderdag 24 maart 2016 00:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
Ik blijf immer door 1 oor galmen.
Nee, gaat louter om verbreden huidige passage (Minerva?) & aanleggen tweede passagequote:Op donderdag 24 maart 2016 12:05 schreef dennistd het volgende:
Moet daarvoor alle net nieuw aangelegde infra vanwege het SAAL-project weer opgebroken worden?
Het Hoogeveen van Gelderlandquote:Op donderdag 24 maart 2016 12:00 schreef b2py het volgende:
'Dreigt'
http://www.gelderlander.n(...)melstation-1.5856228
Nou ja, ik vind het gewoon zonde om spul aan te leggen voor slechts 10 jaar gebruik. Maar zo te zien gaat alleen de A10 onder de grond, en wordt de metro aangepast. De aansluiting naar Amstelveen lijkt helemaal te verdwijnen op de schets.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:06 schreef b2py het volgende:
[..]
Nee, gaat louter om verbreden huidige passage (Minerva?) & aanleggen tweede passage
En anders, ze recyclen die sporen heus wel
Gaat Arriva straks ook stoppen op Arnhem Zuid? Zo nee dan gaan we dat gewoon een Intercity noemenquote:Op donderdag 24 maart 2016 12:15 schreef Peterselieman het volgende:
Ze houden overdag gewoon 6 (!) verbindingen per uur met Arnhem en 4 per uur met Nijmegen. Tsja, er zijn stations waar dat slechter geregeld is.
Sneltreinquote:Op donderdag 24 maart 2016 12:18 schreef dennistd het volgende:
[..]
Gaat Arriva straks ook stoppen op Arnhem Zuid? Zo nee dan gaan we dat gewoon een Intercity noemen
Klopt. Dat zijn de plannen voor Amstelveen met betrekking tot tram/metro. Het verdwijnen van de metro uit Amstelveen was volgens mij al min of meer besloten voordat de knoop over de A10 doorgehakt werd.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:16 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het gewoon zonde om spul aan te leggen voor slechts 10 jaar gebruik. Maar zo te zien gaat alleen de A10 onder de grond, en wordt de metro aangepast. De aansluiting naar Amstelveen lijkt helemaal te verdwijnen op de schets.
Dan zal ik je even uit die wereld helpen. Het spul wordt 'afgebroken', elders opgeslagen en daarna weer teruggebouwd. Die aannemers zijn ook niet helemaal gestoord, hier scoren ze eventueel op bij kosteffectiviteit.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:16 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het gewoon zonde om spul aan te leggen voor slechts 10 jaar gebruik. Maar zo te zien gaat alleen de A10 onder de grond, en wordt de metro aangepast. De aansluiting naar Amstelveen lijkt helemaal te verdwijnen op de schets.
quote:Het spoor is nooit af
Gefeliciteerd meester!quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
Ik blijf immer door 1 oor galmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |