niet alles over één kam scheren, hplc is bijvoorbeeld wel.. oh wachtquote:Op zondag 20 maart 2016 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
KLB / [KLB SC] DP = G-A-Y, en dat is oké!!
zo slim zijn patatmensen dus
IQ in de min die jongenquote:Op zondag 20 maart 2016 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet alles over één kam scheren, hplc is bijvoorbeeld wel.. oh wacht
Niet tot de raspatat-elite behoren.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
KLB / [KLB SC] DP = G-A-Y, en dat is oké!!
zo slim zijn patatmensen dus
Zelden zo gelachenquote:
terechte overwinningquote:
HOUD NOU EENS JE VIEZE BEKquote:Op zondag 20 maart 2016 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet alles over één kam scheren, hplc is bijvoorbeeld wel.. oh wacht
Doe normaal johquote:
jeetjequote:
quote:Vorige week tijdens het stappen ben ik opeens helemaal door het lint gegaan.
Aanleiding: iemand duwde me op de grond.
Ik stond direct op en ik zag dat het een tokkie/kamper was, mensen die ik het liefst al afgemaakt zie worden.
R&P / Flinke woede-uitbarstingquote:Ik had hem nog steeds vast en ik zei dat ik hem door zijn nek zou steken met mijn sleutel en ik hem zou laten dood bloeden. Hij reageerde niet, dus ik schreeuwde: 'Ik rip alle kankernekken van al je kankerfamilieleden'
maar ik ben een homo koppelaarquote:Op zondag 20 maart 2016 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je mag eerlijk zeggen dat het door HPLC komt
Wtf..quote:Op zondag 20 maart 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
R&P / Flinke woede-uitbarsting
oké dan
alle mensen die alcohol drinken zijn toch zoquote:Op zondag 20 maart 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
oké dan
Wat een tokkiequote:Op zondag 20 maart 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
oké dan
Het komt door hplcquote:Op zondag 20 maart 2016 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je mag eerlijk zeggen dat het door HPLC komt
klopt, daarom bestaan stadscentra op uitgaansavonden enkel uit massale vechtpartijenquote:Op zondag 20 maart 2016 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alle mensen die alcohol drinken zijn toch zo
kijk nou wat je weer gedaan hebt hplcquote:
en al mijn familiefeestjesquote:Op zondag 20 maart 2016 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
klopt, daarom bestaan stadscentra op uitgaansavonden enkel uit massale vechtpartijen
oh nu snap ik waarom jij straight edge bentquote:
ewa latersquote:
niet iedereen is een schijtflikker die zijn kop niet durft te koppelen aan zijn gespuipraat op een forumquote:
ik steek ze nog steeds neer met een gebroken colaflesje hoorquote:Op zondag 20 maart 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh nu snap ik waarom jij straight edge bent
quote:Op zondag 20 maart 2016 23:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik steek ze nog steeds neer met een gebroken colaflesje hoor
graciasquote:Op zondag 20 maart 2016 23:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wow hermann jij spreekt echt goed Frans
ee G leg jij die turken hier eens uit dat lahmacun en al hun andere eten gejat is van andere volkeren.quote:
jammer dat iedereen zich zo mee laat slepen door dit kansloze referendumquote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 23:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
niet iedereen is een schijtflikker die zijn kop niet durft te koppelen aan zijn gespuipraat op een forum
waar ben je bang voor . wat houd je tegen ???
turken hebben alles van de syriers genaktquote:Op zondag 20 maart 2016 23:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ee G leg jij die turken hier eens uit dat lahmacun en al hun andere eten gejat is van andere volkeren.
Ik vind dit de eerste goede actie van de voorstanders. De regering hoor je niet, die heeft baat bij lage opkomst. Als de referendum onder de 'kiesdrempel' van 30% komt kunnen ze het nog makkelijker aan de kant schuivenquote:Op zondag 20 maart 2016 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
jammer dat iedereen zich zo mee laat slepen door dit kansloze referendum
Mijn stempas ligt bij het oud papierquote:Op zondag 20 maart 2016 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
jammer dat iedereen zich zo mee laat slepen door dit kansloze referendum
En de syriers weer van de arabierenquote:Op zondag 20 maart 2016 23:46 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
turken hebben alles van de syriers genakt
Ik morgen in Duitslandquote:Op zondag 20 maart 2016 23:30 schreef Simterklaas het volgende:
Ik heb gisteren nog patat gegeten. Was erg lekker.
Nou, prima toch. Zijn we hopelijk meteen van die kansloze referenda af.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dit de eerste goede actie van de voorstanders. De regering hoor je niet, die heeft baat bij lage opkomst. Als de referendum onder de 'kiesdrempel' van 30% komt kunnen ze het nog makkelijker aan de kant schuiven
syriers zijn arabieren vuile torquote:Op zondag 20 maart 2016 23:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En de syriers weer van de arabieren
Heb geen tuin, je hebt gewoon het meest luie baantje ooit.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zal je tuin en huis in de fik steken
Arabieren zijn Afrikaansquote:Op zondag 20 maart 2016 23:48 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
syriers zijn arabieren vuile tor
Heb srs wel meest luie baan everquote:Op zondag 20 maart 2016 23:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb geen tuin, je hebt gewoon het meest luie baantje ooit.
Nee ur human/alien ayyyylmaoquote:Op zondag 20 maart 2016 23:50 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dus ik ben een Aziaat met een lange piemel wil je zeggen?
Nou..quote:
eigenlijk toch echt te sad voor woorden dat ze die shit history channel noemenquote:Op zondag 20 maart 2016 23:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nou..
Volgens history channel zijn hier ook aliens.
Nee, is inmiddels bekend dat dat komt door zikaquote:Op zondag 20 maart 2016 23:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nou..
Volgens history channel zijn hier ook aliens.
ik snap het nietquote:Op zondag 20 maart 2016 23:52 schreef defokkingfoker het volgende:
Lol dus ik snap van dat ik zit te koken.. snapt een chick me met wanneer kom je voor mij koken dan? Zo regel je die pussy
Die zogenaamde wetenschappers daar ook.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
eigenlijk toch echt te sad voor woorden dat ze die shit history channel noemen
Als ik kook voor een guy doe ik altijd rattengif erdoorheen, weet je gelijk of hij sterk is of niet weetje.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:52 schreef defokkingfoker het volgende:
Lol dus ik snap van dat ik zit te koken.. snapt een chick me met wanneer kom je voor mij koken dan? Zo regel je die pussy
als ik haar was zou ik je de hele avond laten koken en je dan na het eten het huis uit trappenquote:Op zondag 20 maart 2016 23:52 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik ook niet.quote:
zou je soms wel denken iddquote:Op zondag 20 maart 2016 23:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Die zogenaamde wetenschappers daar ook.
Volgens mij trollen ze gewoon.
Mijn kat liep over de toetsenbord ik zei dat nietquote:Op zondag 20 maart 2016 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is dit voor een rare insinuatie?
Heb jij banden met IS?
denk dat het tranen door slaaptekort zijnquote:Op zondag 20 maart 2016 23:54 schreef Fylax het volgende:
https://open.spotify.com/track/3O2pB9JHreUZ9F83qSNmu8
tranen van dit nummer
Ja, zo gaat het precies.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou je soms wel denken idddie aflevering van south park erover geeft het wel mooi weer
quote:Op zondag 20 maart 2016 23:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk dat het tranen door slaaptekort zijn
Niemand hier slaapt.quote:
valt best meequote:Op zondag 20 maart 2016 23:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar dp is al een oude vent die constant aan de pep zit, jij hebt je energie nog nodig
Als ik vroeg op moet, en ik heb weinig slaap gehad komt het niet goed tegen het einde van de dag.quote:
Ik zei dat ook niet, dat deed mijn alpacaquote:Op zondag 20 maart 2016 23:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn kat liep over de toetsenbord ik zei dat niet
ja same here hoor, maar over het algemeen hoef ik niet vroeg op te staanquote:Op zondag 20 maart 2016 23:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als ik vroeg op moet, en ik heb weinig slaap gehad komt het niet goed tegen het einde van de dag.
Ik morgen ook niet, rest van de week wel.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja same here hoor, maar over het algemeen hoef ik niet vroeg op te staan
in de ochtend wakker worden moeten ze afschaffenquote:Op maandag 21 maart 2016 00:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja same here hoor, maar over het algemeen hoef ik niet vroeg op te staan
rtquote:Op maandag 21 maart 2016 00:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in de ochtend wakker worden moeten ze afschaffen
Nou, fijn.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
WEES GERUST IK BEN ER AL!!!!!!
"stap na twaalven uit bed want ik haat een ochtendhumeur"quote:Op maandag 21 maart 2016 00:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Bakkie theequote:Op maandag 21 maart 2016 00:01 schreef Neverknown het volgende:
Ja kan er niet altijd wat aan doen soms kan je niet slapen.
Echt ja ik sta sws elke dag pas in de middag op.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goeden liedjenquote:Op maandag 21 maart 2016 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"stap na twaalven uit bed want ik haat een ochtendhumeur"
Lekker Als ik mag blijven zitten op de bank met me pyjama aan.quote:
Voordat je het ochtend kan noemen dat de wekker gaat.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
swsquote:Op maandag 21 maart 2016 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben blij dat je de referentie snapt
wekkers mogen ook massaal de vuilnisstort opquote:Op maandag 21 maart 2016 00:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Voordat je het ochtend kan noemen dat de wekker gaat.
Ja daarom zet ik de eerste altijd 1 uur van te voren zodat ik nog uur kan liggenquote:Op zondag 20 maart 2016 23:59 schreef Neverknown het volgende:
Fyleks sterf je nooit van binnen als in de ochtend de wekker gaat?
dit soort kneuzenquote:Op maandag 21 maart 2016 00:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja daarom zet ik de eerste altijd 1 uur van te voren zodat ik nog uur kan liggen
quote:Op maandag 21 maart 2016 00:04 schreef Gridlok het volgende:
aankomend weekend lang weekend, praise bbyjesus
quote:Op maandag 21 maart 2016 00:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja daarom zet ik de eerste altijd 1 uur van te voren zodat ik nog uur kan liggen
how to get away with murderquote:Op maandag 21 maart 2016 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat zal ik op netflix kijken?
Daredevilquote:Op maandag 21 maart 2016 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat zal ik op netflix kijken?
ik ga marco polo kijkenquote:Op maandag 21 maart 2016 00:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, seizoen 2 is net uitgekomen
alleen kijken als je Marvel nerdje bent
komt vast van een genie af deze tekstquote:Op maandag 21 maart 2016 00:10 schreef deadprez het volgende:
doorhalen te dronken en strontlazarus fack praten ik mompel en braak het is ondraaglijk non stop baap roken
in t nummer zelf klinkt t beter dan in tekstquote:Op maandag 21 maart 2016 00:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
komt vast van een genie af deze tekst
ik betwijfel het, tenzij je sinds vandaag opeens goeie muziek bent gaan luisterenquote:Op maandag 21 maart 2016 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
in t nummer zelf klinkt t beter dan in tekst
ik luister alleen maar goeie muziekquote:Op maandag 21 maart 2016 00:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik betwijfel het, tenzij je sinds vandaag opeens goeie muziek bent gaan luisteren
er bestaat geen goeie nederlandse muziekquote:Op maandag 21 maart 2016 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik luister alleen maar goeie muziek
tuurlijk welquote:Op maandag 21 maart 2016 00:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er bestaat geen goeie nederlandse muziek
Feestdjruudquote:Op maandag 21 maart 2016 00:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er bestaat geen goeie nederlandse muziek
Daar ga je ook niet dood vanquote:Op maandag 21 maart 2016 00:14 schreef defokkingfoker het volgende:
Opso ik leef trouwens nog na 4 weken 2 pillen codeine per dag
van die nederlandse cafémuziek en carnavalsmuziek word ik serieus agressiefquote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 00:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en nederlandse rap is al helemaal om te huilen
ali b ik huil alleen bij jouquote:Op maandag 21 maart 2016 00:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
van die nederlandse cafémuziek en carnavalsmuziek word ik serieus agressief
en nederlandse rap is al helemaal om te huilen
mc hermann is ook wel beste rapper van nederlandquote:Op maandag 21 maart 2016 00:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
enige artiest die ik beetje kan verdragen is MC Hermann
post ff een goed nummer danquote:Op maandag 21 maart 2016 00:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
enige artiest die ik beetje kan verdragen is MC Hermann
yoquote:
Als je dat zojuist hebt getypt heb je wel talentquote:Op maandag 21 maart 2016 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
yo
yo
yo
heb met jou nog een appeltje te schillen
zal jou eens met mijn zieke rapskills gaan killen
na deze zieke diss zul je je de tyfus gaan zweten
net zoals ik na 15 mexicano's te hebben gegeten
je zegt ik ben lelijk, je zegt ik ben dik
maar toch zit je moeders lippenstift op mijn pik
daarmee bedoel ik te zeggen dat je moeder mijn lul in haar mond neemt
ze zuigt en zuigt en zuigt tot ze mijn sperma wegneemt
waarom heb ik het over je moeder? want dat is niet cool
omdat jij mijn vriendin lelijk noemde, bitch ik heb ook gevoel
toen ik dat las moest ik huilen, mijn ogen werden rood
om die reden vind ik jou dus een grote idioot
en malloot, met je gekloot
nog een zo'n opmerking en ik gooi je in de sloot
hopelijk weet je nu dat je met mij niet moet fucken
met mijn epische raps scheur ik je aan stukken
opso liegt ze wil je bang makenquote:Op maandag 21 maart 2016 00:15 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
opso zei dat ik dood zou gaan
ja ik ben turbotyperquote:Op maandag 21 maart 2016 00:20 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Als je dat zojuist hebt getypt heb je wel talent
je kon het ook gewoon googelenquote:Op maandag 21 maart 2016 00:23 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Vuile stoephoer dat ze is.. was echt bang
whehehquote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 00:38 schreef deadprez het volgende:
oh kut die shit had open beta dit weekend toch?
quote:
jaquote:Op maandag 21 maart 2016 00:38 schreef deadprez het volgende:
oh kut die shit had open beta dit weekend toch?
ja maar dat kost geldquote:
niet als je op releasedag buiten de gamemania hangt en iedereen die naar buiten loopt neermeptquote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 00:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet als je op releasedag buiten de gamemania hangt en iedereen die naar buiten loopt neermept
quote:Op maandag 21 maart 2016 00:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik start FFX op en zie gelijk de reet van die chick in het laadscherm
nice
spuit 11quote:Op maandag 21 maart 2016 00:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze boi
ge ben te laotquote:Op maandag 21 maart 2016 00:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze boi
alleen dpquote:Op maandag 21 maart 2016 00:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja jezus dat jullie 24/7 zitten te loeren in nieuwe topics
niks mis meequote:
grgrquote:Op maandag 21 maart 2016 00:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga maffen, nou toedels nachtbrakers
truste frasscoquote:Op maandag 21 maart 2016 00:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga maffen, nou toedels nachtbrakers
deezertjequote:Op maandag 21 maart 2016 00:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
had je dit al gelezen?
R&P / Wanneer eenzaam?
wat een jankbal
hehequote:Op maandag 21 maart 2016 06:01 schreef Oberkullie het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)geluk-in-belgie.html
Ik dacht heel even dat onze gebeden waren verhoord
welke kont?quote:Op maandag 21 maart 2016 00:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik start FFX op en zie gelijk de reet van die chick in het laadscherm
nice
Seizoen 2 van Daredevil?quote:Op maandag 21 maart 2016 06:42 schreef Kurovski het volgende:
Zonder overlevingspak heb je maar weinig kans in dit seizoen. Op zee zelfs geen schijn van kans. Watersporters onderschatten dat vaak.
weet niet als je een beetje hollandse passie hebt houdt je het wel warm hoorquote:Op maandag 21 maart 2016 06:42 schreef Kurovski het volgende:
Zonder overlevingspak heb je maar weinig kans in dit seizoen. Op zee zelfs geen schijn van kans. Watersporters onderschatten dat vaak.
quote:Op maandag 21 maart 2016 07:24 schreef zeer het volgende:
[..]
weet niet als je een beetje hollandse passie hebt houdt je het wel warm hoor
Je moet ook niet zo laat naar bed he..quote:
hou haar dan ook niet zo lang wakker s avondsquote:Op maandag 21 maart 2016 07:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo laat naar bed he..
Ik ben gewoon veeleisendquote:Op maandag 21 maart 2016 07:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hou haar dan ook niet zo lang wakker s avonds
Ga altijd op tijd.quote:Op maandag 21 maart 2016 07:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo laat naar bed he..
woon je dicht bij de hogeschool want wil eigenlijk ook tijdens studententijd thuis blijven wonen maar wil geen knor genoemd worden hoe is dat bij je gegaan?quote:Op maandag 21 maart 2016 08:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga altijd op tijd.Alleen mijn broertje kwam 's nachts nog met vrienden thuis (no homo) en toen werd mijn moeder boos, maar ik ben daar wakker van geworden en een uur wakker gebleven terwijl zij al lang weer sliep.
Woon op fietsafstand idd. Op mijn opleiding zitten sws niet zulke types en de stad is geen studentenstad.quote:Op maandag 21 maart 2016 08:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
woon je dicht bij de hogeschool want wil eigenlijk ook tijdens studententijd thuis blijven wonen maar wil geen knor genoemd worden hoe is dat bij je gegaan?
tja rechten amsterdam is dan een ander verhaal maarja wil geld oppotten en dan is op jezelf wonen niet verstandig.quote:Op maandag 21 maart 2016 08:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Woon op fietsafstand idd. Op mijn opleiding zitten sws niet zulke types en de stad is geen studentenstad.
weet niet hoe het vroeger was maar is nog steeds wel de norm heb ik het idee.quote:Op maandag 21 maart 2016 08:51 schreef Montelly het volgende:
In mijn studiejaren was het helemaal hip and happening om op kamers en vroeg uit huis te gaan. Anno 2016 is dat beeld helemaal veranderd, veel studentent blijven nog lang na hun studie bij paps en mams wonen, puur omdat het financieel niet meer te bekokstoven is.
hbo is dat minder het geval omdat er veel meer hogescholen zijn en veel mensen dus ook dicht in de buurt daarvan wonen.quote:Op maandag 21 maart 2016 08:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Bij mij in de klas wonen er nog best veel mensen thuis terwijl we onder oude regels vallen. Alhoewel in tweede jaar gingen er wel wat meer mensen op kamers.
lolquote:Op maandag 21 maart 2016 03:01 schreef MrBradge het volgende:
Even de vingers gestrekt, en gelijk maar even de audio opgenomen via de line-out, luistert toch een stuk prettiger
Huisvestingsmogelijkheden zijn ook gewoon achteruitgegaan als ik hoor hoe het vroeger was. Wsl ook doordat er nog geen OV was waardoor het voor onderwijsinstellingen ook nodig was om daarin te bemiddelen.quote:Op maandag 21 maart 2016 08:51 schreef Montelly het volgende:
In mijn studiejaren was het helemaal hip and happening om op kamers en vroeg uit huis te gaan. Anno 2016 is dat beeld helemaal veranderd, veel studentent blijven nog lang na hun studie bij paps en mams wonen, puur omdat het financieel niet meer te bekokstoven is.
Wat wil je hiermee bereiken?quote:Op maandag 21 maart 2016 03:01 schreef MrBradge het volgende:
Even de vingers gestrekt, en gelijk maar even de audio opgenomen via de line-out, luistert toch een stuk prettiger
wibiquote:
Vloggenquote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 15:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Keyboardfilmpjes en dashcamfilmpjes om te beginnen, ik wil ook wat gaan vloggen en unboxings gaan doen over een poosjeEerst maar eens kijken of het enigszins wat gaat worden.
Met m`n vorige account had ik een gecombineerd aantal views van 3 miljoen, had toen een filmpje geupload dat ik wat liep te improviseren
Niet wetende dat het apparaat waarop ik dat deed vrij zeldzaam was, toen had ik in 1 week tijd 60,000 hits
Dat magquote:Op maandag 21 maart 2016 10:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik me deze keer wel aangesproken voelen?
Jouw spoiler van gisterenquote:Op maandag 21 maart 2016 10:14 schreef Catkiller het volgende:
Zorg over test op down geuit in open brief
Deze ontwikkeling. Wie moet er dan de SC in leven houden over 20 jaar?
Insinueer je nu dat iedereen hier down heeft?quote:Op maandag 21 maart 2016 10:14 schreef Catkiller het volgende:
Zorg over test op down geuit in open brief
Deze ontwikkeling. Wie moet er dan de SC in leven houden over 20 jaar?
Je dacht toch niet dat die echt was?quote:
Ach, dacht wel dat het nep was, maar was niet onmogelijk geweest.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat die echt was?
Als je dat nog moet vragen ben je echt een downie.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat iedereen hier down heeft?
Ben niet zo gemeen.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, dacht wel dat het nep was, maar was niet onmogelijk geweest.
Hopelijk gaat je telefoon kapotquote:Op maandag 21 maart 2016 10:35 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb een downiekat die in mijn telefoon bijt
LAGERTHA GAAT DOODquote:
Heb gewoon een pc ook hoor en krijg toch meteen een vervanging anders. Jammer joh!!!!quote:Op maandag 21 maart 2016 10:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk gaat je telefoon kapot
Heb gefixt voor je. Ze kon haar hoofd er niet bij houden, hahaha.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:42 schreef HPLC het volgende:
Vond het ook wel jammer dat die chick in The Last Kingdom de pijp uit gingZe was zo lekker
Leugensquote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 10:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb gefixt voor je. Ze kon haar hoofd er niet bij houden, hahaha.
Echt he heel een leger vertieft omdat ze 1 vrouwtje dood maakten.quote:
Gewoon naar die viking Chinees kijken. Waar is zijn chick met d'r halve gezicht eigenlijk gebleven of heb ik dat allemaal gemist. Dat was ook wel zonde, hadden ze beter een lelijke voor kunnen casten.quote:
Zij ging toch weg? Ze deed een Braddietje en verliet Björn, niemand weet waar ze is.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon naar die viking Chinees kijken. Waar is zijn chick met d'r halve gezicht eigenlijk gebleven of heb ik dat allemaal gemist. Dat was ook wel zonde, hadden ze beter een lelijke voor kunnen casten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |