quote:Op maandag 21 maart 2016 00:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik start FFX op en zie gelijk de reet van die chick in het laadscherm
nice
spuit 11quote:Op maandag 21 maart 2016 00:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze boi
R&P / Flinke woede-uitbarsting
ge ben te laotquote:Op maandag 21 maart 2016 00:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze boi
R&P / Flinke woede-uitbarsting
alleen dpquote:Op maandag 21 maart 2016 00:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja jezus dat jullie 24/7 zitten te loeren in nieuwe topics
niks mis meequote:
grgrquote:Op maandag 21 maart 2016 00:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga maffen, nou toedels nachtbrakers
truste frasscoquote:Op maandag 21 maart 2016 00:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga maffen, nou toedels nachtbrakers
deezertjequote:Op maandag 21 maart 2016 00:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
had je dit al gelezen?
R&P / Wanneer eenzaam?
wat een jankbal
hehequote:Op maandag 21 maart 2016 06:01 schreef Oberkullie het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)geluk-in-belgie.html
Ik dacht heel even dat onze gebeden waren verhoord
welke kont?quote:Op maandag 21 maart 2016 00:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik start FFX op en zie gelijk de reet van die chick in het laadscherm
nice
Seizoen 2 van Daredevil?quote:Op maandag 21 maart 2016 06:42 schreef Kurovski het volgende:
Zonder overlevingspak heb je maar weinig kans in dit seizoen. Op zee zelfs geen schijn van kans. Watersporters onderschatten dat vaak.
weet niet als je een beetje hollandse passie hebt houdt je het wel warm hoorquote:Op maandag 21 maart 2016 06:42 schreef Kurovski het volgende:
Zonder overlevingspak heb je maar weinig kans in dit seizoen. Op zee zelfs geen schijn van kans. Watersporters onderschatten dat vaak.
quote:Op maandag 21 maart 2016 07:24 schreef zeer het volgende:
[..]
weet niet als je een beetje hollandse passie hebt houdt je het wel warm hoor
Je moet ook niet zo laat naar bed he..quote:
hou haar dan ook niet zo lang wakker s avondsquote:Op maandag 21 maart 2016 07:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo laat naar bed he..
Ik ben gewoon veeleisendquote:Op maandag 21 maart 2016 07:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hou haar dan ook niet zo lang wakker s avonds
Ga altijd op tijd.quote:Op maandag 21 maart 2016 07:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo laat naar bed he..
woon je dicht bij de hogeschool want wil eigenlijk ook tijdens studententijd thuis blijven wonen maar wil geen knor genoemd worden hoe is dat bij je gegaan?quote:Op maandag 21 maart 2016 08:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga altijd op tijd.Alleen mijn broertje kwam 's nachts nog met vrienden thuis (no homo) en toen werd mijn moeder boos, maar ik ben daar wakker van geworden en een uur wakker gebleven terwijl zij al lang weer sliep.
Woon op fietsafstand idd. Op mijn opleiding zitten sws niet zulke types en de stad is geen studentenstad.quote:Op maandag 21 maart 2016 08:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
woon je dicht bij de hogeschool want wil eigenlijk ook tijdens studententijd thuis blijven wonen maar wil geen knor genoemd worden hoe is dat bij je gegaan?
tja rechten amsterdam is dan een ander verhaal maarja wil geld oppotten en dan is op jezelf wonen niet verstandig.quote:Op maandag 21 maart 2016 08:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Woon op fietsafstand idd. Op mijn opleiding zitten sws niet zulke types en de stad is geen studentenstad.
weet niet hoe het vroeger was maar is nog steeds wel de norm heb ik het idee.quote:Op maandag 21 maart 2016 08:51 schreef Montelly het volgende:
In mijn studiejaren was het helemaal hip and happening om op kamers en vroeg uit huis te gaan. Anno 2016 is dat beeld helemaal veranderd, veel studentent blijven nog lang na hun studie bij paps en mams wonen, puur omdat het financieel niet meer te bekokstoven is.
hbo is dat minder het geval omdat er veel meer hogescholen zijn en veel mensen dus ook dicht in de buurt daarvan wonen.quote:Op maandag 21 maart 2016 08:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Bij mij in de klas wonen er nog best veel mensen thuis terwijl we onder oude regels vallen. Alhoewel in tweede jaar gingen er wel wat meer mensen op kamers.
lolquote:Op maandag 21 maart 2016 03:01 schreef MrBradge het volgende:
Even de vingers gestrekt, en gelijk maar even de audio opgenomen via de line-out, luistert toch een stuk prettiger
Huisvestingsmogelijkheden zijn ook gewoon achteruitgegaan als ik hoor hoe het vroeger was. Wsl ook doordat er nog geen OV was waardoor het voor onderwijsinstellingen ook nodig was om daarin te bemiddelen.quote:Op maandag 21 maart 2016 08:51 schreef Montelly het volgende:
In mijn studiejaren was het helemaal hip and happening om op kamers en vroeg uit huis te gaan. Anno 2016 is dat beeld helemaal veranderd, veel studentent blijven nog lang na hun studie bij paps en mams wonen, puur omdat het financieel niet meer te bekokstoven is.
Wat wil je hiermee bereiken?quote:Op maandag 21 maart 2016 03:01 schreef MrBradge het volgende:
Even de vingers gestrekt, en gelijk maar even de audio opgenomen via de line-out, luistert toch een stuk prettiger
wibiquote:
Vloggenquote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 15:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Keyboardfilmpjes en dashcamfilmpjes om te beginnen, ik wil ook wat gaan vloggen en unboxings gaan doen over een poosjeEerst maar eens kijken of het enigszins wat gaat worden.
Met m`n vorige account had ik een gecombineerd aantal views van 3 miljoen, had toen een filmpje geupload dat ik wat liep te improviseren
Niet wetende dat het apparaat waarop ik dat deed vrij zeldzaam was, toen had ik in 1 week tijd 60,000 hits
Dat magquote:Op maandag 21 maart 2016 10:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik me deze keer wel aangesproken voelen?
Jouw spoiler van gisterenquote:Op maandag 21 maart 2016 10:14 schreef Catkiller het volgende:
Zorg over test op down geuit in open brief
Deze ontwikkeling. Wie moet er dan de SC in leven houden over 20 jaar?
Insinueer je nu dat iedereen hier down heeft?quote:Op maandag 21 maart 2016 10:14 schreef Catkiller het volgende:
Zorg over test op down geuit in open brief
Deze ontwikkeling. Wie moet er dan de SC in leven houden over 20 jaar?
Je dacht toch niet dat die echt was?quote:
Ach, dacht wel dat het nep was, maar was niet onmogelijk geweest.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat die echt was?
Als je dat nog moet vragen ben je echt een downie.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat iedereen hier down heeft?
Ben niet zo gemeen.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, dacht wel dat het nep was, maar was niet onmogelijk geweest.
Hopelijk gaat je telefoon kapotquote:Op maandag 21 maart 2016 10:35 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb een downiekat die in mijn telefoon bijt
LAGERTHA GAAT DOODquote:
Heb gewoon een pc ook hoor en krijg toch meteen een vervanging anders. Jammer joh!!!!quote:Op maandag 21 maart 2016 10:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk gaat je telefoon kapot
Heb gefixt voor je. Ze kon haar hoofd er niet bij houden, hahaha.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:42 schreef HPLC het volgende:
Vond het ook wel jammer dat die chick in The Last Kingdom de pijp uit gingZe was zo lekker
Leugensquote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 10:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb gefixt voor je. Ze kon haar hoofd er niet bij houden, hahaha.
Echt he heel een leger vertieft omdat ze 1 vrouwtje dood maakten.quote:
Gewoon naar die viking Chinees kijken. Waar is zijn chick met d'r halve gezicht eigenlijk gebleven of heb ik dat allemaal gemist. Dat was ook wel zonde, hadden ze beter een lelijke voor kunnen casten.quote:
Zij ging toch weg? Ze deed een Braddietje en verliet Björn, niemand weet waar ze is.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon naar die viking Chinees kijken. Waar is zijn chick met d'r halve gezicht eigenlijk gebleven of heb ik dat allemaal gemist. Dat was ook wel zonde, hadden ze beter een lelijke voor kunnen casten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |