Je dacht toch niet dat die echt was?quote:
Ach, dacht wel dat het nep was, maar was niet onmogelijk geweest.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat die echt was?
Als je dat nog moet vragen ben je echt een downie.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat iedereen hier down heeft?
Ben niet zo gemeen.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, dacht wel dat het nep was, maar was niet onmogelijk geweest.
Hopelijk gaat je telefoon kapotquote:Op maandag 21 maart 2016 10:35 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb een downiekat die in mijn telefoon bijt
LAGERTHA GAAT DOODquote:
Heb gewoon een pc ook hoor en krijg toch meteen een vervanging anders. Jammer joh!!!!quote:Op maandag 21 maart 2016 10:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk gaat je telefoon kapot
Heb gefixt voor je. Ze kon haar hoofd er niet bij houden, hahaha.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:42 schreef HPLC het volgende:
Vond het ook wel jammer dat die chick in The Last Kingdom de pijp uit gingZe was zo lekker
Leugensquote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 10:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb gefixt voor je. Ze kon haar hoofd er niet bij houden, hahaha.
Echt he heel een leger vertieft omdat ze 1 vrouwtje dood maakten.quote:
Gewoon naar die viking Chinees kijken. Waar is zijn chick met d'r halve gezicht eigenlijk gebleven of heb ik dat allemaal gemist. Dat was ook wel zonde, hadden ze beter een lelijke voor kunnen casten.quote:
Zij ging toch weg? Ze deed een Braddietje en verliet Björn, niemand weet waar ze is.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon naar die viking Chinees kijken. Waar is zijn chick met d'r halve gezicht eigenlijk gebleven of heb ik dat allemaal gemist. Dat was ook wel zonde, hadden ze beter een lelijke voor kunnen casten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |