niet alles over één kam scheren, hplc is bijvoorbeeld wel.. oh wachtquote:Op zondag 20 maart 2016 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
KLB / [KLB SC] DP = G-A-Y, en dat is oké!!
zo slim zijn patatmensen dus
IQ in de min die jongenquote:Op zondag 20 maart 2016 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet alles over één kam scheren, hplc is bijvoorbeeld wel.. oh wacht
Niet tot de raspatat-elite behoren.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
KLB / [KLB SC] DP = G-A-Y, en dat is oké!!
zo slim zijn patatmensen dus
Zelden zo gelachenquote:
terechte overwinningquote:
HOUD NOU EENS JE VIEZE BEKquote:Op zondag 20 maart 2016 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet alles over één kam scheren, hplc is bijvoorbeeld wel.. oh wacht
Doe normaal johquote:
jeetjequote:
quote:Vorige week tijdens het stappen ben ik opeens helemaal door het lint gegaan.
Aanleiding: iemand duwde me op de grond.
Ik stond direct op en ik zag dat het een tokkie/kamper was, mensen die ik het liefst al afgemaakt zie worden.
R&P / Flinke woede-uitbarstingquote:Ik had hem nog steeds vast en ik zei dat ik hem door zijn nek zou steken met mijn sleutel en ik hem zou laten dood bloeden. Hij reageerde niet, dus ik schreeuwde: 'Ik rip alle kankernekken van al je kankerfamilieleden'
maar ik ben een homo koppelaarquote:Op zondag 20 maart 2016 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je mag eerlijk zeggen dat het door HPLC komt
Wtf..quote:Op zondag 20 maart 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
R&P / Flinke woede-uitbarsting
oké dan
alle mensen die alcohol drinken zijn toch zoquote:Op zondag 20 maart 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
oké dan
Wat een tokkiequote:Op zondag 20 maart 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
oké dan
Het komt door hplcquote:Op zondag 20 maart 2016 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je mag eerlijk zeggen dat het door HPLC komt
klopt, daarom bestaan stadscentra op uitgaansavonden enkel uit massale vechtpartijenquote:Op zondag 20 maart 2016 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alle mensen die alcohol drinken zijn toch zo
kijk nou wat je weer gedaan hebt hplcquote:
en al mijn familiefeestjesquote:Op zondag 20 maart 2016 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
klopt, daarom bestaan stadscentra op uitgaansavonden enkel uit massale vechtpartijen
oh nu snap ik waarom jij straight edge bentquote:
ewa latersquote:
niet iedereen is een schijtflikker die zijn kop niet durft te koppelen aan zijn gespuipraat op een forumquote:
ik steek ze nog steeds neer met een gebroken colaflesje hoorquote:Op zondag 20 maart 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh nu snap ik waarom jij straight edge bent
quote:Op zondag 20 maart 2016 23:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik steek ze nog steeds neer met een gebroken colaflesje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |