Ik ook niet.quote:
zou je soms wel denken iddquote:Op zondag 20 maart 2016 23:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Die zogenaamde wetenschappers daar ook.
Volgens mij trollen ze gewoon.
Mijn kat liep over de toetsenbord ik zei dat nietquote:Op zondag 20 maart 2016 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is dit voor een rare insinuatie?
Heb jij banden met IS?
denk dat het tranen door slaaptekort zijnquote:Op zondag 20 maart 2016 23:54 schreef Fylax het volgende:
https://open.spotify.com/track/3O2pB9JHreUZ9F83qSNmu8
tranen van dit nummer
Ja, zo gaat het precies.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou je soms wel denken idddie aflevering van south park erover geeft het wel mooi weer
quote:Op zondag 20 maart 2016 23:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk dat het tranen door slaaptekort zijn
Niemand hier slaapt.quote:
valt best meequote:Op zondag 20 maart 2016 23:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar dp is al een oude vent die constant aan de pep zit, jij hebt je energie nog nodig
Als ik vroeg op moet, en ik heb weinig slaap gehad komt het niet goed tegen het einde van de dag.quote:
Ik zei dat ook niet, dat deed mijn alpacaquote:Op zondag 20 maart 2016 23:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn kat liep over de toetsenbord ik zei dat niet
ja same here hoor, maar over het algemeen hoef ik niet vroeg op te staanquote:Op zondag 20 maart 2016 23:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als ik vroeg op moet, en ik heb weinig slaap gehad komt het niet goed tegen het einde van de dag.
Ik morgen ook niet, rest van de week wel.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja same here hoor, maar over het algemeen hoef ik niet vroeg op te staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |