graciasquote:Op zondag 20 maart 2016 23:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wow hermann jij spreekt echt goed Frans
ee G leg jij die turken hier eens uit dat lahmacun en al hun andere eten gejat is van andere volkeren.quote:
jammer dat iedereen zich zo mee laat slepen door dit kansloze referendumquote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 23:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
niet iedereen is een schijtflikker die zijn kop niet durft te koppelen aan zijn gespuipraat op een forum
waar ben je bang voor . wat houd je tegen ???
turken hebben alles van de syriers genaktquote:Op zondag 20 maart 2016 23:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ee G leg jij die turken hier eens uit dat lahmacun en al hun andere eten gejat is van andere volkeren.
Ik vind dit de eerste goede actie van de voorstanders. De regering hoor je niet, die heeft baat bij lage opkomst. Als de referendum onder de 'kiesdrempel' van 30% komt kunnen ze het nog makkelijker aan de kant schuivenquote:Op zondag 20 maart 2016 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
jammer dat iedereen zich zo mee laat slepen door dit kansloze referendum
Mijn stempas ligt bij het oud papierquote:Op zondag 20 maart 2016 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
jammer dat iedereen zich zo mee laat slepen door dit kansloze referendum
En de syriers weer van de arabierenquote:Op zondag 20 maart 2016 23:46 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
turken hebben alles van de syriers genakt
Ik morgen in Duitslandquote:Op zondag 20 maart 2016 23:30 schreef Simterklaas het volgende:
Ik heb gisteren nog patat gegeten. Was erg lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |