Nou, prima toch. Zijn we hopelijk meteen van die kansloze referenda af.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dit de eerste goede actie van de voorstanders. De regering hoor je niet, die heeft baat bij lage opkomst. Als de referendum onder de 'kiesdrempel' van 30% komt kunnen ze het nog makkelijker aan de kant schuiven
syriers zijn arabieren vuile torquote:Op zondag 20 maart 2016 23:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En de syriers weer van de arabieren
Heb geen tuin, je hebt gewoon het meest luie baantje ooit.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zal je tuin en huis in de fik steken
Arabieren zijn Afrikaansquote:Op zondag 20 maart 2016 23:48 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
syriers zijn arabieren vuile tor
Heb srs wel meest luie baan everquote:Op zondag 20 maart 2016 23:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb geen tuin, je hebt gewoon het meest luie baantje ooit.
Nee ur human/alien ayyyylmaoquote:Op zondag 20 maart 2016 23:50 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dus ik ben een Aziaat met een lange piemel wil je zeggen?
Nou..quote:
eigenlijk toch echt te sad voor woorden dat ze die shit history channel noemenquote:Op zondag 20 maart 2016 23:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nou..
Volgens history channel zijn hier ook aliens.
Nee, is inmiddels bekend dat dat komt door zikaquote:Op zondag 20 maart 2016 23:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nou..
Volgens history channel zijn hier ook aliens.
ik snap het nietquote:Op zondag 20 maart 2016 23:52 schreef defokkingfoker het volgende:
Lol dus ik snap van dat ik zit te koken.. snapt een chick me met wanneer kom je voor mij koken dan? Zo regel je die pussy
Die zogenaamde wetenschappers daar ook.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
eigenlijk toch echt te sad voor woorden dat ze die shit history channel noemen
Als ik kook voor een guy doe ik altijd rattengif erdoorheen, weet je gelijk of hij sterk is of niet weetje.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:52 schreef defokkingfoker het volgende:
Lol dus ik snap van dat ik zit te koken.. snapt een chick me met wanneer kom je voor mij koken dan? Zo regel je die pussy
als ik haar was zou ik je de hele avond laten koken en je dan na het eten het huis uit trappenquote:Op zondag 20 maart 2016 23:52 schreef defokkingfoker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |