Daredevilquote:Op maandag 21 maart 2016 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat zal ik op netflix kijken?
ik ga marco polo kijkenquote:Op maandag 21 maart 2016 00:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, seizoen 2 is net uitgekomen
alleen kijken als je Marvel nerdje bent
komt vast van een genie af deze tekstquote:Op maandag 21 maart 2016 00:10 schreef deadprez het volgende:
doorhalen te dronken en strontlazarus fack praten ik mompel en braak het is ondraaglijk non stop baap roken
in t nummer zelf klinkt t beter dan in tekstquote:Op maandag 21 maart 2016 00:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
komt vast van een genie af deze tekst
ik betwijfel het, tenzij je sinds vandaag opeens goeie muziek bent gaan luisterenquote:Op maandag 21 maart 2016 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
in t nummer zelf klinkt t beter dan in tekst
ik luister alleen maar goeie muziekquote:Op maandag 21 maart 2016 00:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik betwijfel het, tenzij je sinds vandaag opeens goeie muziek bent gaan luisteren
er bestaat geen goeie nederlandse muziekquote:Op maandag 21 maart 2016 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik luister alleen maar goeie muziek
tuurlijk welquote:Op maandag 21 maart 2016 00:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er bestaat geen goeie nederlandse muziek
Feestdjruudquote:Op maandag 21 maart 2016 00:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er bestaat geen goeie nederlandse muziek
Daar ga je ook niet dood vanquote:Op maandag 21 maart 2016 00:14 schreef defokkingfoker het volgende:
Opso ik leef trouwens nog na 4 weken 2 pillen codeine per dag
van die nederlandse cafémuziek en carnavalsmuziek word ik serieus agressiefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |