SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2016 10:04:56 ]![]()
Nou, die rook van haardvuur kan behoorlijk scherp zijn en hangt er soms straten lang. Dat vind ik echt vervelend. Soms heb ik dan de neiging om aan te bellen en een emmer water in hun haard te gooien maar dat doe ik niet. Ik heb namelijk geen zin in een scène.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja,dat ruik ik ook vaak. Niet heel lekker. Maar sigarettenrook is veel sterker, mede ook omdat je er dichterbij staat. Ik vind het heel naar als ik dat gedwongen in moet ademen, bijv omdat er op straat voor me iemand loopt te roken.
Nadeel is dat de meeste rokers zich niet realiseren hoe vies het is.
Fijn in ieder geval dat jij er wel rekening mee houdt bij de finish
Sigarettenrook is in de buitenlucht vaak niet meer dan even een scherpe vleug tenzij je er bewust in blijft lopen of in blijft staan.
En ik neem sowieso geen sigaretten mee tijdens de fysieke inspanning.Heeft zelfs dus eigenlijk niet eens zoveel te maken met rekening houden met
![]()
![]()
Ja, sorry voor de topic-kaap, maar het duurde zo langquote:Op zondag 20 maart 2016 18:31 schreef GotC het volgende:
Ok, je weet dat het gebruikelijk is dat degene die het topic sluit een nieuwe opent?![]()
![]()
Serieus, ben je nu echt zo'n pisvlek dat je ook in de topictitel (die GotC eigenlijk had moeten maken) je gelijk gaat halen? De tering.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ga toch weg man, 2 minuten. Waarin ik die OP ook nog had aangepast.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, sorry voor de topic-kaap, maar het duurde zo lang![]()
Ach man, ik troll gewoon een beetje en jullie happen echt heerlijk. Laat me nouquote:Op zondag 20 maart 2016 18:32 schreef mosselmossel het volgende:
Serieus, ben je nu echt zo'n pisvlek dat je ook in de topictitel (die GotC eigenlijk had moeten maken) je gelijk gaat halen? De tering.![]()
![]()
Het verschil is dat jij er ook voor kan kiezen om niet in een woonwijk te gaan lopen maar in het bos of op een atletiekbaan. Als ik over een snelwegviaduct loop heb ik ook last van de uitlaatgassen maar dat kan ik de autobestuurders moeilijk kwalijk nemen. Net als dat je het huisbewoners niet kunt kwalijk nemen dat ze hun haard aan hebben staan.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou, die rook van haardvuur kan behoorlijk scherp zijn en hangt er soms straten lang. Dat vind ik echt vervelend. Soms heb ik dan de neiging om aan te bellen en een emmer water in hun haard te gooien maar dat doe ik niet. Ik heb namelijk geen zin in een scène.
Sigarettenrook is in de buitenlucht vaak niet meer dan even een scherpe vleug tenzij je er bewust in blijft lopen of in blijft staan.
En ik neem sowieso geen sigaretten mee tijdens de fysieke inspanning.Heeft zelfs dus eigenlijk niet eens zoveel te maken met rekening houden met
Maar lopers kunnen direct na een wedstrijd nergens anders heen dan in die finishzone, dus het is dan wel logisch om een beetje rekening met elkaar te houden. En zoals ik al zei; je moet daar sowieso niet te lang blijven hangen, als je genoeg adem hebt om weer een sigaret op te steken heb je ook wel genoeg adem om door te lopen naar het evenementterrein.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik stop wel. Jullie worden boos en dat is ook weer niet de bedoelingquote:Op zondag 20 maart 2016 18:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Ga toch weg man, 2 minuten. Waarin ik die OP ook nog had aangepast.![]()
![]()
Zo scherp is de sigarettenrook dus minimaal ook. Alleen ruik jij dat zelf niet omdat je ook soms rookt.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou, die rook van haardvuur kan behoorlijk scherp zijn en hangt er soms straten lang. Dat vind ik echt vervelend. Soms heb ik dan de neiging om aan te bellen en een emmer water in hun haard te gooien maar dat doe ik niet. Ik heb namelijk geen zin in een scène.
Precies dat is ook de reden dat rokers en niet rokers elkaar zo in de haren vliegen, dat verschil in wat je ruikt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Je bent de eerste in de jarenlange historie van dit topic die ik oprecht onsympathiek vind. Donder gewoon op als je doel is om te trollen.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach man, ik troll gewoon een beetje en jullie happen echt heerlijk. Laat me nou
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2016 18:40:13 ]![]()
We hebben zelfs leukere trollen gehad...quote:Op zondag 20 maart 2016 18:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je bent de eerste in de jarenlange historie van dit topic die ik oprecht onsympathiek vindt. Donder gewoon op als je doel is om te trollen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nee, dat is volgens mij niet zo. Elke ochtend loop ik op mijn werk door een haag van rokers en dat stinkt behoorlijk. Ook vind ik fulltime rokers écht stinken. Voorals als ik bij ze in de lift sta.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zo scherp is de sigarettenrook dus minimaal ook. Alleen ruik jij dat zelf niet omdat je ook soms rookt.
Precies dat is ook de reden dat rokers en niet rokers elkaar zo in de haren vliegen, dat verschil in wat je ruikt.
Ik rook namelijk slechts een paar peuken in het weekend en voor de rest helemaal niet. Ik denk dat ik vrijwel net zoveel ruik als een niet-roker.![]()
Datisstom heeft voor altijd een warm plekje in m'n hartquote:Op zondag 20 maart 2016 18:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
We hebben zelfs leukere trollen gehad...![]()
![]()
Ik vond jou eigenlijk juist vrij onsympathiek.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je bent de eerste in de jarenlange historie van dit topic die ik oprecht onsympathiek vind. Donder gewoon op als je doel is om te trollen.![]()
![]()
Die is gewoon een legende, eigenlijkquote:Op zondag 20 maart 2016 18:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Datisstom heeft voor altijd een warm plekje in m'n hartik zou willen dat hij het zelf wist
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hoi iedereen. 8 april zou ik de kwart marathon lopen, echter lig ik nu al sinds woensdag 9 maart down.Antibiotica sloeg niet aan en er gebeurde nog iets anders.
Algoed, als ik mij woensdag weer goed voel en ik begin vanaf dan weer met trainen, is dat dan goed voor me? Of kan dat? Voor dit alles liep ik nog 9 km in 1 uur en 5 minuten.
Ik wil 'm wel graag lopenMaar ik ben wel zwakjes geworden in die twee weken. Iemand hier ervaring mee?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
En weer thuis, met een medaille rijker
en ik heb de eckte Guppy gezien, die zich nu nog achter de oren krabt wie zij nou heeft ontmoet.
Het viel wel tegen want de route ging steeds omhoog.
Met rood hoofd, maar blij![]()
Oneens!quote:Op zondag 20 maart 2016 18:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vond jou eigenlijk juist vrij onsympathiek.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Jaha, het was leuk. Gaan we weer over hardlopen praten nu?quote:Op zondag 20 maart 2016 18:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik doel op zijn onsympathieke anti-rookhouding. Verder vast een prima kerel.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Misschien eerst even een half uurtje op rustig tempo lopen, kijken hoe dat voelt?quote:Op zondag 20 maart 2016 18:45 schreef richolio het volgende:
Hoi iedereen. 8 april zou ik de kwart marathon lopen, echter lig ik nu al sinds woensdag 9 maart down.Antibiotica sloeg niet aan en er gebeurde nog iets anders.
Algoed, als ik mij woensdag weer goed voel en ik begin vanaf dan weer met trainen, is dat dan goed voor me? Of kan dat? Voor dit alles liep ik nog 9 km in 1 uur en 5 minuten.
Ik wil 'm wel graag lopenMaar ik ben wel zwakjes geworden in die twee weken. Iemand hier ervaring mee?
![]()
![]()
Ok.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jaha, het was leuk. Gaan we weer over hardlopen praten nu?![]()
![]()
Wel:quote:Op zondag 20 maart 2016 18:59 schreef mosselmossel het volgende:
Nog steeds geen officiële uitslag van Drunen
http://www.drunenseduinen(...)op_20_maart_2016.htmMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ha! Het mysterie van de geheimzinnige Fok!kers is opgelostquote:Op zondag 20 maart 2016 18:46 schreef Fa-tum het volgende:
En weer thuis, met een medaille rijker
[ afbeelding ]
en ik heb de eckte Guppy gezien, die zich nu nog achter de oren krabt wie zij nou heeft ontmoet.
Het viel wel tegen want de route ging steeds omhoog.
[ afbeelding ]
Met rood hoofd, maar blij![]()
Sorry ik dat niet meteen helemaal helder reageerdehet duurt altijd even voor ik weer helemaal weet waar ik ben
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ow!quote:Op zondag 20 maart 2016 19:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Wel:
http://www.drunenseduinen(...)op_20_maart_2016.htm
En meh.... Geen 48.59, maar inderdaad 49.00
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Doe dan ook eens je best jonguh!quote:Op zondag 20 maart 2016 19:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ow!
En meh.... Geen 48.59, maar inderdaad 49.00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Ja dat probeer ik wel eerst even.. Voorlopig eerst even beter worden. Echt balenquote:Op zondag 20 maart 2016 18:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Misschien eerst even een half uurtje op rustig tempo lopen, kijken hoe dat voelt?Ik had er zin in
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Ik herken je gevoel wel...maar er komen altijd meer kansen!quote:Op zondag 20 maart 2016 19:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik wel eerst even.. Voorlopig eerst even beter worden. Echt balenIk had er zin in
F means you're fucked![]()
Snap dequote:Op zondag 20 maart 2016 19:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ow!
En meh.... Geen 48.59, maar inderdaad 49.00, maar ik doe toch zeker
! Ruim een halve minuut van je PR!
![]()
Komt vast goedquote:Op zondag 20 maart 2016 19:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik wel eerst even.. Voorlopig eerst even beter worden. Echt balenIk had er zin in
Je hebt iig een mooie basis waar je op terug kan vallen.
![]()
Nou ik was ook niet helemaal helder...quote:Op zondag 20 maart 2016 19:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ha! Het mysterie van de geheimzinnige Fok!kers is opgelost![]()
Sorry ik dat niet meteen helemaal helder reageerdehet duurt altijd even voor ik weer helemaal weet waar ik ben
![]()
Ik heb trouwens 2 weken niet hardgelopen en ik merk dat ik wat recalcitrant begin te worden. Morgen maar weer eens een rondje doen![]()
![]()
Ik vermoed een 48.597 oid. Nette tijdquote:Op zondag 20 maart 2016 19:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ow!
En meh.... Geen 48.59, maar inderdaad 49.00![]()
![]()
M'n voet reageert toch wel weer flink op die 5 min lopen van gisteren. Gelukkig morgen weer fysio, maar het is dinsdag al 6 weken geleden sinds die struikelpartij
![]()
![]()
Wanneer je weer beter bent, probeer het dan gewoon maar eens. Waarschijnlijk gaat het de eerste keer heel moeizaam. Maar na een paar keer lopen zou je weer aardig op je niveau van voor de ziekte kunnen zitten.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:45 schreef richolio het volgende:
Nog niet wanhopen, dus. Je hoeft nu nog niet te beslissen of je op 8 april gaat lopen.![]()
ik heb nog lang leve Fok geroepen bij de start van de HM naar iemand die ik herkende van de trail van Oosterhout. 😊![]()
Dan is het extra leuk!quote:Op zondag 20 maart 2016 19:14 schreef Fa-tum het volgende:
Maar eindelijk rondje nederland gelopen, die moest ik vorig jaar afzeggen wegens knieblessure.goed bezig!
Je moet dan ook "KOM OP NERDS" schreeuwenquote:Op zondag 20 maart 2016 19:20 schreef Mercy het volgende:
ik heb nog lang leve Fok geroepen bij de start van de HM naar iemand die ik herkende van de trail van Oosterhout. 😊F means you're fucked![]()
'BEN JIJ VAN HET INTERNET?'quote:Op zondag 20 maart 2016 19:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Je moet dan ook "KOM OP NERDS" schreeuwen![]()
Die wilde ik typenquote:
*zwaait*quote:Op zondag 20 maart 2016 19:20 schreef Mercy het volgende:
ik heb nog lang leve Fok geroepen bij de start van de HM naar iemand die ik herkende van de trail van Oosterhout. 😊Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Those were the days!quote:
1:13,07 officiële tijd. Ben er al wat meer tevreden over dan net na de loop. Moet ook in gedachten houden dat ik eigenlijk pas sinds 2 maanden serieus loop. Morgen eens foto's zoeken![]()
![]()
Discussies over wel of geen whey (gebruikt iemand dat hier nog??)quote:
Ik!quote:Op zondag 20 maart 2016 19:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Discussies over wel of geen whey (gebruikt iemand dat hier nog??)![]()
![]()
Echt! Jij die-hardquote:
Je staat er in en fixedquote:Op zondag 20 maart 2016 19:36 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik wil graag bij de Marikenloop, net als Guppy 5km.
En de code bij 28 april klopt niet.![]()
![]()
Overigens was ik niet zo gecharmeerd van het feit dat er een flyer onder m'n ruitenwisser zat vandaag... Deel die dingen gewoon uit! Nu zat ie, door de miezerregen, helemaal vastgekoekt aan m'n voorruit
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 20-03-2016 19:58:56 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Van welke wedstrijd? Dan gaan we die boycotten, dan leren ze het vanzelf.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens was ik niet zo gecharmeerd van het feit dat er een flyer onder m'n ruitenwisser vandaag... Deel die dingen gewoon uit! Nu zat ie, door de miezerregen, helemaal vastgekoekt aan m'n voorruit![]()
103e van de VREC in de 10km die nog gebaseerd is op bruto tijd maar als ik het zo bekijk ben ik netto 100e. Ik hou van dit soort ronde getallen.![]()
![]()
Dat gaat geen probleem worden. Het was de D'run in Doetinchem en dat is een color runquote:Op zondag 20 maart 2016 19:54 schreef pijll het volgende:
[..]
Van welke wedstrijd? Dan gaan we die boycotten, dan leren ze het vanzelf.
Er waren ook flyers die uitgedeeld worden, van leuke wedstrijdenBergrace By Night, IJsselsteinloop en nog iets. En een flyer van de loopvereniging in Huissen
Als astmapatiënt ben ik ook niet zo blij met rokers na het hardlopen. Kan de lucht naar mijn longen wel beter gebruiken dan om van te stikken.
Beetje jammer dat de Venloop ook de bruto tijden aanhoudt en niet bv de netto-eindpositie ook toont.. Volgens mij had ik dan wel wat hoger gestaanso get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Vanmiddag 27km gelopen in de motregen. Zo'n afstand in je eentje blijft (vooral mentaal) toch wel zwaar. Volgend weekend wil ik nog wel stukje langer lopen, misschien dat vriend van me dan stuk mee wil lopen.
Allen die een pr hebben gelopen dit weekend![]()
![]()
Dat is eigenlijk nooit zo in de uitslagen.. Moet je inderdaad een beetje gokken..quote:Op zondag 20 maart 2016 20:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
Als astmapatiënt ben ik ook niet zo blij met rokers na het hardlopen. Kan de lucht naar mijn longen wel beter gebruiken dan om van te stikken.
Beetje jammer dat de Venloop ook de bruto tijden aanhoudt en niet bv de netto-eindpositie ook toont.. Volgens mij had ik dan wel wat hoger gestaanIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Bij de 4 mijl zie je ze beide geloof ik. Maastricht Alleen nettoquote:Op zondag 20 maart 2016 20:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nooit zo in de uitslagen.. Moet je inderdaad een beetje gokken..
Of andersom
[ Bericht 1% gewijzigd door Glijdt_licht op 20-03-2016 20:23:59 ]so get yourself a car and drive it all alone
Oh je ziet ze ook helemaal niet? Ik dacht dat je bedoelde dat de uitslagen op bruto tijd gerangschikt stonden..quote:Op zondag 20 maart 2016 20:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Bij de 4 mijl zie je ze beide geloof ik. Maastricht Alleen nettoIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je ziet netto wel, dat wel.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh je ziet ze ook helemaal niet? Ik dacht dat je bedoelde dat de uitslagen op bruto tijd gerangschikt stonden..
Maar ik bedoelde inderdaad de rangschikking.. Zo moeilijk is dat niet eens met een tabelso get yourself a car and drive it all alone
Mooie prestaties weer van het weekend!![]()
Mossel feli met een nieuw PR, mooie verbetering weer! Glijdt_licht en Steffelonie ook PR's, lekker hoor!Guard die op z'n elfendertigst naar een bijna-PR loopt
ook nice! De rest natuurlijk ook super gedaan
hardlopen.
En RD die lekker een stukje gewandeld heeft.Ben heel benieuwd naar je verhalen erover!
Dat moet wel bruut geweest zijn!
Zelf vanavond even lekker 10km door de regen gelopen, eerste loopje na de Sallandtrail weer. Ging erg lekker moet ik zeggen, nergens last van. Aankomende week nog rustig blijven lopen, daarna misschien weer wat tempotraining, kijken hoe het gaat.![]()
![]()
Dus je maand rust lukt aardig zo te lezen?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:05 schreef Jero_nimo het volgende:
Mooie prestaties weer van het weekend!![]()
Mossel feli met een nieuw PR, mooie verbetering weer! Glijdt_licht en Steffelonie ook PR's, lekker hoor!Guard die op z'n elfendertigst naar een bijna-PR loopt
ook nice! De rest natuurlijk ook super gedaan
hardlopen.
En RD die lekker een stukje gewandeld heeft.Ben heel benieuwd naar je verhalen erover!
Dat moet wel bruut geweest zijn!
Zelf vanavond even lekker 10km door de regen gelopen, eerste loopje na de Sallandtrail weer. Ging erg lekker moet ik zeggen, nergens last van. Aankomende week nog rustig blijven lopen, daarna misschien weer wat tempotraining, kijken hoe het gaat.![]()
![]()
Liep uiteindelijk nog 40:34 maar ik was al moe na 2 km slalommen,bijna vallen, bijna botsen en stilstaan. Startvakken sloegen echt nergens op maar goed...![]()
Heb net 2 weken rust gehouden, wel een loopje tussendoor, maar voor de rest niet veelquote:Op zondag 20 maart 2016 21:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Dus je maand rust lukt aardig zo te lezen?.
![]()
Als het maar goed voelt, toch?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heb net 2 weken rust gehouden, wel een loopje tussendoor, maar voor de rest niet veel.
![]()
![]()
Blij dat ik dan niet de drie afstanden heb gelopen in Utrecht.![]()
Dat was vast net zo slecht gegaan als de duurloop van 35k van vandaag.
Ik begon in lang-lang want ik zou rustig lopen en het had geregend. Gelukkig begon ik met een heen-en-weer van 4k, want de zon scheen even en ik zwoot als een otter. Thuis omgekleed naar kort-kort en toen twee keer de 7H route gedaan. Het tweede rondje was echt zwáár.
Eenmaal thuis was mijn heet water ook nog eens op. Maar ik heb de langste duurloop erop zitten.![]()
Ik denk dat ik nog de Halve van de Haar ga lopen. Was die qua breedte van het parcours/drukte goed te doen?![]()
In welk startvak moest je beginnen?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:14 schreef thelaudprince het volgende:
Liep uiteindelijk nog 40:34 maar ik was al moe na 2 km slalommen,bijna vallen, bijna botsen en stilstaan. Startvakken sloegen echt nergens op maar goed...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hmm, ik denk wel dat je soms vast zult zitten in de drukte. Voor mij was het redelijk goed te doen vorig jaar tot het punt waar je de 5km lopers in moest halen, maar jij zit iets meer in het drukke gedeelte van the pack en het zijn wel erg smalle paadjes met bruggetjes en strakke bochtjes op sommige punten. Maar ik weet niet of je voluit wilt gaan of gewoon voor een leuk loopje?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:31 schreef wyccie het volgende:
Blij dat ik dan niet de drie afstanden heb gelopen in Utrecht.![]()
Dat was vast net zo slecht gegaan als de duurloop van 35k van vandaag.
Ik begon in lang-lang want ik zou rustig lopen en het had geregend. Gelukkig begon ik met een heen-en-weer van 4k, want de zon scheen even en ik zwoot als een otter. Thuis omgekleed naar kort-kort en toen twee keer de 7H route gedaan. Het tweede rondje was echt zwáár.
Eenmaal thuis was mijn heet water ook nog eens op. Maar ik heb de langste duurloop erop zitten.![]()
Ik denk dat ik nog de Halve van de Haar ga lopen. Was die qua breedte van het parcours/drukte goed te doen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
F, allerlaatste dus. Ik had al met de organisatie gemaild en die stuurden me dit antwoord :quote:Op zondag 20 maart 2016 21:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
In welk startvak moest je beginnen?quote:De vakken zijn niet ingedeeld op snelheid, maar er wordt gestart in een zandlopervorm en dat betekent dat je gelijk vaart kunt maken. Je hebt bijna geen last van andere lopers. Nogmaals succes!![]()
Vandaag de HM gelopen in hapert, in het zuidelijkste puntje van Noord-Brabant. De kempenrun, een mooi parcours over verharde fietspaden door boeren weggetjes en bossen.
Ik ben rustig begonnen, doel was de eerste 10km op 5:40/km, en dan later versnellen. Dat lukte aardig. Al liep ik net iets sneller dan 5:40. Maar ik had niet echt het idee dat het heel makkelijk ging. Op de voor mij wat moeilijkere kms, tussen 8 en 11, liep ik samen met een andere man, en we kletsten wat. Hij was veel sneller normaal, maar was door de griep geveld geweest. En over de helft, op 11km, begon ik steeds lekkerder te lopen (mentaal ding?). Toen zei hij: als je beetje doorloopt zou je wel rond de 1:55 uit kunnen komen. Dat leek mij stug, want ik dacht meer aan een tijd van 1:57/1:58. Toen wat gerekend, en het zonnetje kwam door, en besloten inderdaad flink te versnellen. Dat hield ik een paar km vol, zo rond de 5:10. Toen zakte het wat in, rond de 5:20, meer een snelle slotkilometer. En net onder de 1:55 gefinisht.
Was een leuke opbouw zo. Eerst rustig aan, en het laatste stuk me telkens richten op de lopers voor me, en die inhalen.
Al zal ik de volgende keer wat sneller moeten starten om echt eruit te halen wat er in zit denk ik.
Zo'n wedstrijdje geeft echt een boost. Heel tevreden over het resultaat. Nu een weekje rustig aan en dan trainen voor de HM van Roosendaal.![]()
Mooie verhalen weer dit weekend!
Zelf de Zandvoort circuitrun gelopen met m'n collega's. Dat ging uitstekend! Rondje circuit ging erg lekker, kon de km's rond de 4:00 houden. Op strand wind mee, dus ik dacht dat een sub 50 er wel inzat. Volle bak de strandafgang af, mulzand, 3 km lang
Dat was flink afzien, kmtijden gingen richting de 5:00. Terug door Zandvoort ging weer prima, kilometers weer rond de 4 min. Op 50:55 uitgekomen, toch wel blij mee. Als 26/1200 ( ongeveer) gefinisht van de businesslopers, dus lang niet gek.
https://www.strava.com/activities/521948349
Binnenkort maar eens een 10 km wedstrijdje zoeken (zonder strand) en kijken of ik een sub 40 kan lopen![]()
![]()
O ja, ik liep nu zonder hartslagmeter, want ik had dat ding gisteren na mijn loopje bij een vriend thuis laten liggen.
Beviel goed!![]()
Dat zou afhangen van het parcours. Dus ik maak er een sightseeing HM van.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of je voluit wilt gaan of gewoon voor een leuk loopje?![]()
Vandaag naar Ameland geweest, de 35 km lange Vuurtorentrail gelopen. Voor de echte cracks onder de trailrunners was er ook een 60 km. Momenteel volg ik een schema voor een marathon in juni, dus deze 35 km kon er mooi even tussen.
Wat een mooie natuurtrail hebben ze daar opgezet; duinen, bos, strand.. Heel veel klimmetjes, mooie singletracks, mul zand, gewoon een woeste trail.
Tijd is minder belangrijk bij een trail, maar ik hoopte er 3:30 over te doen. Uiteindelijk met 3:31:00 zeker content.![]()
Knap gelopen. Ik was ook wel een beetje klaar met dat strand. Het is toch nog 55 minuten geworden dus ik ben wel tevreden.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:01 schreef Tarahumara het volgende:
Zelf de Zandvoort circuitrun gelopen met m'n collega's. Dat ging uitstekend! Rondje circuit ging erg lekker, kon de km's rond de 4:00 houden. Op strand wind mee, dus ik dacht dat een sub 50 er wel inzat. Volle bak de strandafgang af, mulzand, 3 km lang
Dat was flink afzien, kmtijden gingen richting de 5:00. Terug door Zandvoort ging weer prima, kilometers weer rond de 4 min. Op 50:55 uitgekomen, toch wel blij mee. Als 26/1200 ( ongeveer) gefinisht van de businesslopers, dus lang niet gek.
Binnenkort maar eens een 10 km wedstrijdje zoeken (zonder strand) en kijken of ik een sub 40 kan lopen![]()
Tjonge, wat een verhitte discussies vandaag hier zeg, de rook slaat er gewoon vanaf. Lijkt me gewoon simpel, als je je longen wil verprutsen, prima maar zorg dat een ander er geen last van heeft.
Over lopen dan: net voordat het begon te miezeren (en een klein beetje in de miezer) heerlijk niet te lang duurloopje gedaan. Strak rustig tempo op 5:30 en lage hartslag. Ik heb het idee dat de interval- en tempo trainingen mijn conditie wel verbeterd hebben de laatste weken.
Geen PR's verbeterd of geëvenaard, dus voel me een behoorlijke Loser vandaag na alle jubelverhalen. Goed gedaan mensen!![]()
Respect! Wat een tijdquote:Op zondag 20 maart 2016 22:01 schreef Tarahumara het volgende:
![]()
Mooie zondag weer! Met in ieder geval pr's voor Mossel en steffelonio en een podiumplek voor LTGefeliciteerd! Dat geldt natuurlijk ook voor de overige puike prestaties van de anderen die ik hier vergeten ben
Zelf heb ik vandaag mijn laatste lange duurloop gedaan, als afsluiting van de laatste echt zware week. Vanaf nu gaat de omvang omlaag en komt de nadruk meer te liggen op het goed uitgerust op M-day te zijn. Het aftellen is begonnen!![]()
Deze zure ex-roker vraagt zich trouwens vooral af hoe iemand in het finishgebied aan sigaretten komt. Meegenomen tussen gels en water om onderweg en aan de finish er een op te kunnen steken?![]()
Spannend! Ben echt heel benieuwd, jij bent echt in een supervorm!quote:Op zondag 20 maart 2016 23:00 schreef Mr.B. het volgende:
Mooie zondag weer! Met in ieder geval pr's voor Mossel en steffelonio en een podiumplek voor LTGefeliciteerd! Dat geldt natuurlijk ook voor de overige puike prestaties van de anderen die ik hier vergeten ben
Zelf heb ik vandaag mijn laatste lange duurloop gedaan, als afsluiting van de laatste echt zware week. Vanaf nu gaat de omvang omlaag en komt de nadruk meer te liggen op het goed uitgerust op M-day te zijn. Het aftellen is begonnen!![]()
![]()
@yuraanbod staat nog
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Anders ik welquote:Op zondag 20 maart 2016 23:05 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Spannend! Ben echt heel benieuwd, jij bent echt in een supervorm!Nu die vorm vasthouden en geen gekke dingen meer doen
![]()
Pfff, dacht dat ik al matig stond (E)... Maar ja, onzin dus dat 'bijna geen last van andere lopers'. Zeer regelmatig over de stoeprand of door het gras in moeten halen... Best lastig ja.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:40 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
F, allerlaatste dus. Ik had al met de organisatie gemaild en die stuurden me dit antwoord :
[..]
Dacht trouwens meer dat ik achteraan stond door mijn late inschrijving, maar blijkbaar doen ze niet aan tijden.
Voor mij is het om de hoek waardoor ik het allemaal voor lief neem, maar kan me voorstellen dat als je speciaal hiervoor naar Utrecht komt je er het komend jaar nog eens goed over na zal denken. Toch zonde van de organisatie, want het parcours is wel mooi (ook de halve en hele lijken me erg leuk om te doen).![]()
dit weekend het ik de eer om een 'last loop pacer' te mogen zijn gedurende laatste 60km loop van de Northburn100 voor mijn trainingsmaatje Wil.
Mijn non running friends vragen wel eens wat de lol van zo iets is...., je krijgt er tenslotte niets voor, buiten blaren en een snauw omdat je de verkeerde cola (Pepsi, I want Pepsi not Coke) intap voor je loper, om
Gedurende de laatste 40km (dit zou nog zo'n 13 uur in beslag nemen, en die ons diep in de tweede nacht voerde) vormde zich, hoog in de ranges van Northburn station, een groepje van 5 lopers en 2 pacers die de strijd aan gingen tegen de klok en de elementen en als je dan onverwachts de volgende dag een sms'je krijg van een loper die je 24 uur eerder nog niet eens kon en onderdeel werd van "band of brothers and sisters" dan krijg je tranen in je ogen....#thisishowultrasrollquote:Hi Ruud. Steve here. Just wanted to say thanks and that appreciated all your support those last hrs of the race. U weren't a pacer for one lucky Will but u looked after the new group that found itself together keeping us on track when all of us were so tired we just wanted to sleep. Your support is way got me ova the finish line and for that I appreciate your help. Your a gd man and a great pacer. Thanks again. Steve
[ Bericht 2% gewijzigd door rechtsedirecte op 21-03-2016 05:07:00 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
You don't run Northburn, you survive itquote:Op maandag 21 maart 2016 07:54 schreef mosselmossel het volgende:
13 uur over 40 kilometer?
Wel een mooi sms'je!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Het moet gewoon wel goedkomen, volgens mij heb jij er al trainingen op zitten die zwaarder zijn dan de marathonquote:Op zondag 20 maart 2016 23:42 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Anders ik welNu die vorm vasthouden en geen gekke dingen meer doen
Ik zie nu trouwens een deel van mijn trainingsschema voor trainingskamp, dat wordt ook lekker aanpoten5x1000 in 3.49 o.a.
En 200tjes in 43 seconden.. ik kan niet meer de slowpoke uit gaan hangen. Maar het aantal kms is wel beperkt en ook wel veel rust/alternatief dagen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ga over 2 weken denk ik de halve marathon van Nunspeet lopen, maar ik weet nog niet zo goed wat ik daar qua tempo moet gaan doen.
Ik heb de komende weken elk weekend wel een hardloopwedstrijd of survivalrun gepland, dus kan niet elke keer volle bak gaan. Heb daarnaast ook nog nooit geprobeerd om zo'n afstand zo snel mogelijk te lopen. Aan de andere kant ben ik wel benieuwd hoe snel ik kan...It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Bij afwezigheid van Zwabber:quote:Op maandag 21 maart 2016 08:51 schreef Cynic het volgende:
Ik ga over 2 weken denk ik de halve marathon van Nunspeet lopen, maar ik weet nog niet zo goed wat ik daar qua tempo moet gaan doen.
Ik heb de komende weken elk weekend wel een hardloopwedstrijd of survivalrun gepland, dus kan niet elke keer volle bak gaan. Heb daarnaast ook nog nooit geprobeerd om zo'n afstand zo snel mogelijk te lopen. Aan de andere kant ben ik wel benieuwd hoe snel ik kan...
Ik verwacht een tijd van rond de 1:25Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mag ik in de OP?quote:
1
2[b] 28 maart 2016 - [url=http://www.poelster.nl/bosloop/]Poelster bosloop (Amstelveen)[/url][/b]
[*] Angel-A - 10 km
1
2[b] 8 mei 2016 - [url=http://www.rondehoeploop.nl]Rondehoeploop (Ouderkerk a/d Amstel)[/url][/b]
[*] Angel-A - 5,5 km
1
2[b] 22 mei 2016 - [url=http://www.amc-loop.nl]Amc-loop (Amsterdam Zuid-Oost)[/url][/b]
[*] Angel-A - 10 km
1
2[b] 24 juni 2016 - [url=http://www.midzomernachtcross.nl]Midzomernachtcross (Amsterdam)[/url][/b]
[*] Angel-A - 10 km![]()
Ik denk dat ik lang niet genoeg duurlopen train om het zolang vol te kunnen houden.quote:Op maandag 21 maart 2016 09:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Bij afwezigheid van Zwabber:
Ik verwacht een tijd van rond de 1:25It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
Forum Opties Forumhop: Hop naar: