abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160818813
Vanmiddag 27km gelopen in de motregen. Zo'n afstand in je eentje blijft (vooral mentaal) toch wel zwaar. Volgend weekend wil ik nog wel stukje langer lopen, misschien dat vriend van me dan stuk mee wil lopen.

Allen die een pr hebben gelopen dit weekend _O_
pi_160818844
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 20:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
Als astmapatiėnt ben ik ook niet zo blij met rokers na het hardlopen. Kan de lucht naar mijn longen wel beter gebruiken dan om van te stikken.
Beetje jammer dat de Venloop ook de bruto tijden aanhoudt en niet bv de netto-eindpositie ook toont.. Volgens mij had ik dan wel wat hoger gestaan
Dat is eigenlijk nooit zo in de uitslagen.. Moet je inderdaad een beetje gokken..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_160819319
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 20:03 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk nooit zo in de uitslagen.. Moet je inderdaad een beetje gokken..
Bij de 4 mijl zie je ze beide geloof ik. Maastricht Alleen netto

Of andersom

[ Bericht 1% gewijzigd door Glijdt_licht op 20-03-2016 20:23:59 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_160819353
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 20:18 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Bij de 4 mijl zie je ze beide geloof ik. Maastricht Alleen netto
Oh je ziet ze ook helemaal niet? Ik dacht dat je bedoelde dat de uitslagen op bruto tijd gerangschikt stonden..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_160819582
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 20:18 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oh je ziet ze ook helemaal niet? Ik dacht dat je bedoelde dat de uitslagen op bruto tijd gerangschikt stonden..
Je ziet netto wel, dat wel.
Maar ik bedoelde inderdaad de rangschikking.. Zo moeilijk is dat niet eens met een tabel
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_160821143
Mooie prestaties weer van het weekend! ^O^
Mossel feli met een nieuw PR, mooie verbetering weer! Glijdt_licht en Steffelonie ook PR's, lekker hoor! *O* Guard die op z'n elfendertigst naar een bijna-PR loopt _O- ook nice! De rest natuurlijk ook super gedaan O+ hardlopen.

En RD die lekker een stukje gewandeld heeft. ~O> Ben heel benieuwd naar je verhalen erover! _O_ Dat moet wel bruut geweest zijn!

Zelf vanavond even lekker 10km door de regen gelopen, eerste loopje na de Sallandtrail weer. Ging erg lekker moet ik zeggen, nergens last van. Aankomende week nog rustig blijven lopen, daarna misschien weer wat tempotraining, kijken hoe het gaat. :)
  zondag 20 maart 2016 @ 21:06:27 #67
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_160821194
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 21:05 schreef Jero_nimo het volgende:
Mooie prestaties weer van het weekend! ^O^
Mossel feli met een nieuw PR, mooie verbetering weer! Glijdt_licht en Steffelonie ook PR's, lekker hoor! *O* Guard die op z'n elfendertigst naar een bijna-PR loopt _O- ook nice! De rest natuurlijk ook super gedaan O+ hardlopen.

En RD die lekker een stukje gewandeld heeft. ~O> Ben heel benieuwd naar je verhalen erover! _O_ Dat moet wel bruut geweest zijn!

Zelf vanavond even lekker 10km door de regen gelopen, eerste loopje na de Sallandtrail weer. Ging erg lekker moet ik zeggen, nergens last van. Aankomende week nog rustig blijven lopen, daarna misschien weer wat tempotraining, kijken hoe het gaat. :)
Dus je maand rust lukt aardig zo te lezen? :+
pi_160821364
Ik loop nooit meer Science Park Utrecht, wat een belabberde organisatie daar !
pi_160821437
Liep uiteindelijk nog 40:34 maar ik was al moe na 2 km slalommen,bijna vallen, bijna botsen en stilstaan. Startvakken sloegen echt nergens op maar goed...
pi_160821580
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 21:06 schreef GotC het volgende:

[..]

Dus je maand rust lukt aardig zo te lezen? :+
Heb net 2 weken rust gehouden, wel een loopje tussendoor, maar voor de rest niet veel :P .
  zondag 20 maart 2016 @ 21:18:06 #71
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_160821618
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 21:17 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Heb net 2 weken rust gehouden, wel een loopje tussendoor, maar voor de rest niet veel :P .
Als het maar goed voelt, toch? ^O^
pi_160821660
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 21:18 schreef GotC het volgende:

[..]

Als het maar goed voelt, toch? ^O^
Daarom! :) Hoop dat het bij jou ook snel weer goed voelt. :*
pi_160822277
Blij dat ik dan niet de drie afstanden heb gelopen in Utrecht. :o
Dat was vast net zo slecht gegaan als de duurloop van 35k van vandaag.
Ik begon in lang-lang want ik zou rustig lopen en het had geregend. Gelukkig begon ik met een heen-en-weer van 4k, want de zon scheen even en ik zwoot als een otter. Thuis omgekleed naar kort-kort en toen twee keer de 7H route gedaan. Het tweede rondje was echt zwįįr.
Eenmaal thuis was mijn heet water ook nog eens op. Maar ik heb de langste duurloop erop zitten. *O*

Ik denk dat ik nog de Halve van de Haar ga lopen. Was die qua breedte van het parcours/drukte goed te doen?
pi_160822452
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 21:14 schreef thelaudprince het volgende:
Liep uiteindelijk nog 40:34 maar ik was al moe na 2 km slalommen,bijna vallen, bijna botsen en stilstaan. Startvakken sloegen echt nergens op maar goed...
In welk startvak moest je beginnen?
pi_160822502
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 21:31 schreef wyccie het volgende:
Blij dat ik dan niet de drie afstanden heb gelopen in Utrecht. :o
Dat was vast net zo slecht gegaan als de duurloop van 35k van vandaag.
Ik begon in lang-lang want ik zou rustig lopen en het had geregend. Gelukkig begon ik met een heen-en-weer van 4k, want de zon scheen even en ik zwoot als een otter. Thuis omgekleed naar kort-kort en toen twee keer de 7H route gedaan. Het tweede rondje was echt zwįįr.
Eenmaal thuis was mijn heet water ook nog eens op. Maar ik heb de langste duurloop erop zitten. *O*

Ik denk dat ik nog de Halve van de Haar ga lopen. Was die qua breedte van het parcours/drukte goed te doen?
Hmm, ik denk wel dat je soms vast zult zitten in de drukte. Voor mij was het redelijk goed te doen vorig jaar tot het punt waar je de 5km lopers in moest halen, maar jij zit iets meer in het drukke gedeelte van the pack en het zijn wel erg smalle paadjes met bruggetjes en strakke bochtjes op sommige punten. Maar ik weet niet of je voluit wilt gaan of gewoon voor een leuk loopje?
pi_160822585
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 21:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

In welk startvak moest je beginnen?
F, allerlaatste dus. Ik had al met de organisatie gemaild en die stuurden me dit antwoord :
quote:
De vakken zijn niet ingedeeld op snelheid, maar er wordt gestart in een zandlopervorm en dat betekent dat je gelijk vaart kunt maken. Je hebt bijna geen last van andere lopers. Nogmaals succes!
pi_160822609
Vandaag de HM gelopen in hapert, in het zuidelijkste puntje van Noord-Brabant. De kempenrun, een mooi parcours over verharde fietspaden door boeren weggetjes en bossen.

Ik ben rustig begonnen, doel was de eerste 10km op 5:40/km, en dan later versnellen. Dat lukte aardig. Al liep ik net iets sneller dan 5:40. Maar ik had niet echt het idee dat het heel makkelijk ging. Op de voor mij wat moeilijkere kms, tussen 8 en 11, liep ik samen met een andere man, en we kletsten wat. Hij was veel sneller normaal, maar was door de griep geveld geweest. En over de helft, op 11km, begon ik steeds lekkerder te lopen (mentaal ding?). Toen zei hij: als je beetje doorloopt zou je wel rond de 1:55 uit kunnen komen. Dat leek mij stug, want ik dacht meer aan een tijd van 1:57/1:58. Toen wat gerekend, en het zonnetje kwam door, en besloten inderdaad flink te versnellen. Dat hield ik een paar km vol, zo rond de 5:10. Toen zakte het wat in, rond de 5:20, meer een snelle slotkilometer. En net onder de 1:55 gefinisht.

Was een leuke opbouw zo. Eerst rustig aan, en het laatste stuk me telkens richten op de lopers voor me, en die inhalen.

Al zal ik de volgende keer wat sneller moeten starten om echt eruit te halen wat er in zit denk ik.

Zo'n wedstrijdje geeft echt een boost. Heel tevreden over het resultaat. Nu een weekje rustig aan en dan trainen voor de HM van Roosendaal.
pi_160822696
In Roosendaal shinen Steffelonio !!! :)
pi_160823411
Mooie verhalen weer dit weekend!

Zelf de Zandvoort circuitrun gelopen met m'n collega's. Dat ging uitstekend! Rondje circuit ging erg lekker, kon de km's rond de 4:00 houden. Op strand wind mee, dus ik dacht dat een sub 50 er wel inzat. Volle bak de strandafgang af, mulzand -O- , 3 km lang -O- Dat was flink afzien, kmtijden gingen richting de 5:00. Terug door Zandvoort ging weer prima, kilometers weer rond de 4 min. Op 50:55 uitgekomen, toch wel blij mee. Als 26/1200 ( ongeveer) gefinisht van de businesslopers, dus lang niet gek.

https://www.strava.com/activities/521948349

Binnenkort maar eens een 10 km wedstrijdje zoeken (zonder strand) en kijken of ik een sub 40 kan lopen :)
pi_160823465
O ja, ik liep nu zonder hartslagmeter, want ik had dat ding gisteren na mijn loopje bij een vriend thuis laten liggen.

Beviel goed!
pi_160823792
Zo, knap gelopen tarahumara!! _O_
pi_160824161
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 21:37 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
Maar ik weet niet of je voluit wilt gaan of gewoon voor een leuk loopje?
Dat zou afhangen van het parcours. Dus ik maak er een sightseeing HM van.
pi_160824490
Vandaag naar Ameland geweest, de 35 km lange Vuurtorentrail gelopen. Voor de echte cracks onder de trailrunners was er ook een 60 km. Momenteel volg ik een schema voor een marathon in juni, dus deze 35 km kon er mooi even tussen.

Wat een mooie natuurtrail hebben ze daar opgezet; duinen, bos, strand.. Heel veel klimmetjes, mooie singletracks, mul zand, gewoon een woeste trail.

Tijd is minder belangrijk bij een trail, maar ik hoopte er 3:30 over te doen. Uiteindelijk met 3:31:00 zeker content.
pi_160824520
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 22:01 schreef Tarahumara het volgende:

Zelf de Zandvoort circuitrun gelopen met m'n collega's. Dat ging uitstekend! Rondje circuit ging erg lekker, kon de km's rond de 4:00 houden. Op strand wind mee, dus ik dacht dat een sub 50 er wel inzat. Volle bak de strandafgang af, mulzand -O- , 3 km lang -O- Dat was flink afzien, kmtijden gingen richting de 5:00. Terug door Zandvoort ging weer prima, kilometers weer rond de 4 min. Op 50:55 uitgekomen, toch wel blij mee. Als 26/1200 ( ongeveer) gefinisht van de businesslopers, dus lang niet gek.

Binnenkort maar eens een 10 km wedstrijdje zoeken (zonder strand) en kijken of ik een sub 40 kan lopen :)
Knap gelopen. Ik was ook wel een beetje klaar met dat strand. Het is toch nog 55 minuten geworden dus ik ben wel tevreden.
pi_160824674
Tjonge, wat een verhitte discussies vandaag hier zeg, de rook slaat er gewoon vanaf. Lijkt me gewoon simpel, als je je longen wil verprutsen, prima maar zorg dat een ander er geen last van heeft.

Over lopen dan: net voordat het begon te miezeren (en een klein beetje in de miezer) heerlijk niet te lang duurloopje gedaan. Strak rustig tempo op 5:30 en lage hartslag. Ik heb het idee dat de interval- en tempo trainingen mijn conditie wel verbeterd hebben de laatste weken.

Geen PR's verbeterd of geėvenaard, dus voel me een behoorlijke Loser vandaag na alle jubelverhalen. Goed gedaan mensen!
  zondag 20 maart 2016 @ 22:53:37 #86
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_160825176
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 22:01 schreef Tarahumara het volgende:

Respect! Wat een tijd _O_
pi_160825405
Mooie zondag weer! Met in ieder geval pr's voor Mossel en steffelonio en een podiumplek voor LT ^O^ Gefeliciteerd! Dat geldt natuurlijk ook voor de overige puike prestaties van de anderen die ik hier vergeten ben

Zelf heb ik vandaag mijn laatste lange duurloop gedaan, als afsluiting van de laatste echt zware week. Vanaf nu gaat de omvang omlaag en komt de nadruk meer te liggen op het goed uitgerust op M-day te zijn. Het aftellen is begonnen!
pi_160825510
Deze zure ex-roker vraagt zich trouwens vooral af hoe iemand in het finishgebied aan sigaretten komt. Meegenomen tussen gels en water om onderweg en aan de finish er een op te kunnen steken?
pi_160825575
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 23:00 schreef Mr.B. het volgende:
Mooie zondag weer! Met in ieder geval pr's voor Mossel en steffelonio en een podiumplek voor LT ^O^ Gefeliciteerd! Dat geldt natuurlijk ook voor de overige puike prestaties van de anderen die ik hier vergeten ben

Zelf heb ik vandaag mijn laatste lange duurloop gedaan, als afsluiting van de laatste echt zware week. Vanaf nu gaat de omvang omlaag en komt de nadruk meer te liggen op het goed uitgerust op M-day te zijn. Het aftellen is begonnen!
Spannend! Ben echt heel benieuwd, jij bent echt in een supervorm! ^O^
pi_160826449
@yur :Y aanbod staat nog ^O^
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')