Dat is eigenlijk nooit zo in de uitslagen.. Moet je inderdaad een beetje gokken..quote:Op zondag 20 maart 2016 20:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
Als astmapatiėnt ben ik ook niet zo blij met rokers na het hardlopen. Kan de lucht naar mijn longen wel beter gebruiken dan om van te stikken.
Beetje jammer dat de Venloop ook de bruto tijden aanhoudt en niet bv de netto-eindpositie ook toont.. Volgens mij had ik dan wel wat hoger gestaan
Bij de 4 mijl zie je ze beide geloof ik. Maastricht Alleen nettoquote:Op zondag 20 maart 2016 20:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nooit zo in de uitslagen.. Moet je inderdaad een beetje gokken..
Oh je ziet ze ook helemaal niet? Ik dacht dat je bedoelde dat de uitslagen op bruto tijd gerangschikt stonden..quote:Op zondag 20 maart 2016 20:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Bij de 4 mijl zie je ze beide geloof ik. Maastricht Alleen netto
Je ziet netto wel, dat wel.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh je ziet ze ook helemaal niet? Ik dacht dat je bedoelde dat de uitslagen op bruto tijd gerangschikt stonden..
Dus je maand rust lukt aardig zo te lezen?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:05 schreef Jero_nimo het volgende:
Mooie prestaties weer van het weekend!![]()
Mossel feli met een nieuw PR, mooie verbetering weer! Glijdt_licht en Steffelonie ook PR's, lekker hoor!Guard die op z'n elfendertigst naar een bijna-PR loopt
ook nice! De rest natuurlijk ook super gedaan
hardlopen.
En RD die lekker een stukje gewandeld heeft.Ben heel benieuwd naar je verhalen erover!
Dat moet wel bruut geweest zijn!
Zelf vanavond even lekker 10km door de regen gelopen, eerste loopje na de Sallandtrail weer. Ging erg lekker moet ik zeggen, nergens last van. Aankomende week nog rustig blijven lopen, daarna misschien weer wat tempotraining, kijken hoe het gaat.
Heb net 2 weken rust gehouden, wel een loopje tussendoor, maar voor de rest niet veelquote:Op zondag 20 maart 2016 21:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Dus je maand rust lukt aardig zo te lezen?
Als het maar goed voelt, toch?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heb net 2 weken rust gehouden, wel een loopje tussendoor, maar voor de rest niet veel.
In welk startvak moest je beginnen?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:14 schreef thelaudprince het volgende:
Liep uiteindelijk nog 40:34 maar ik was al moe na 2 km slalommen,bijna vallen, bijna botsen en stilstaan. Startvakken sloegen echt nergens op maar goed...
Hmm, ik denk wel dat je soms vast zult zitten in de drukte. Voor mij was het redelijk goed te doen vorig jaar tot het punt waar je de 5km lopers in moest halen, maar jij zit iets meer in het drukke gedeelte van the pack en het zijn wel erg smalle paadjes met bruggetjes en strakke bochtjes op sommige punten. Maar ik weet niet of je voluit wilt gaan of gewoon voor een leuk loopje?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:31 schreef wyccie het volgende:
Blij dat ik dan niet de drie afstanden heb gelopen in Utrecht.![]()
Dat was vast net zo slecht gegaan als de duurloop van 35k van vandaag.
Ik begon in lang-lang want ik zou rustig lopen en het had geregend. Gelukkig begon ik met een heen-en-weer van 4k, want de zon scheen even en ik zwoot als een otter. Thuis omgekleed naar kort-kort en toen twee keer de 7H route gedaan. Het tweede rondje was echt zwįįr.
Eenmaal thuis was mijn heet water ook nog eens op. Maar ik heb de langste duurloop erop zitten.![]()
Ik denk dat ik nog de Halve van de Haar ga lopen. Was die qua breedte van het parcours/drukte goed te doen?
F, allerlaatste dus. Ik had al met de organisatie gemaild en die stuurden me dit antwoord :quote:Op zondag 20 maart 2016 21:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
In welk startvak moest je beginnen?
quote:De vakken zijn niet ingedeeld op snelheid, maar er wordt gestart in een zandlopervorm en dat betekent dat je gelijk vaart kunt maken. Je hebt bijna geen last van andere lopers. Nogmaals succes!
Dat zou afhangen van het parcours. Dus ik maak er een sightseeing HM van.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of je voluit wilt gaan of gewoon voor een leuk loopje?
Knap gelopen. Ik was ook wel een beetje klaar met dat strand. Het is toch nog 55 minuten geworden dus ik ben wel tevreden.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:01 schreef Tarahumara het volgende:
Mooie verhalen weer dit weekend!
Zelf de Zandvoort circuitrun gelopen met m'n collega's. Dat ging uitstekend! Rondje circuit ging erg lekker, kon de km's rond de 4:00 houden. Op strand wind mee, dus ik dacht dat een sub 50 er wel inzat. Volle bak de strandafgang af, mulzand, 3 km lang
Dat was flink afzien, kmtijden gingen richting de 5:00. Terug door Zandvoort ging weer prima, kilometers weer rond de 4 min. Op 50:55 uitgekomen, toch wel blij mee. Als 26/1200 ( ongeveer) gefinisht van de businesslopers, dus lang niet gek.
https://www.strava.com/activities/521948349
Binnenkort maar eens een 10 km wedstrijdje zoeken (zonder strand) en kijken of ik een sub 40 kan lopen
Respect! Wat een tijdquote:Op zondag 20 maart 2016 22:01 schreef Tarahumara het volgende:
Mooie verhalen weer dit weekend!
Zelf de Zandvoort circuitrun gelopen met m'n collega's. Dat ging uitstekend! Rondje circuit ging erg lekker, kon de km's rond de 4:00 houden. Op strand wind mee, dus ik dacht dat een sub 50 er wel inzat. Volle bak de strandafgang af, mulzand, 3 km lang
Dat was flink afzien, kmtijden gingen richting de 5:00. Terug door Zandvoort ging weer prima, kilometers weer rond de 4 min. Op 50:55 uitgekomen, toch wel blij mee. Als 26/1200 ( ongeveer) gefinisht van de businesslopers, dus lang niet gek.
https://www.strava.com/activities/521948349
Binnenkort maar eens een 10 km wedstrijdje zoeken (zonder strand) en kijken of ik een sub 40 kan lopen
Spannend! Ben echt heel benieuwd, jij bent echt in een supervorm!quote:Op zondag 20 maart 2016 23:00 schreef Mr.B. het volgende:
Mooie zondag weer! Met in ieder geval pr's voor Mossel en steffelonio en een podiumplek voor LTGefeliciteerd! Dat geldt natuurlijk ook voor de overige puike prestaties van de anderen die ik hier vergeten ben
Zelf heb ik vandaag mijn laatste lange duurloop gedaan, als afsluiting van de laatste echt zware week. Vanaf nu gaat de omvang omlaag en komt de nadruk meer te liggen op het goed uitgerust op M-day te zijn. Het aftellen is begonnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |