Discussies over wel of geen whey (gebruikt iemand dat hier nog??)quote:
Ik!quote:Op zondag 20 maart 2016 19:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Discussies over wel of geen whey (gebruikt iemand dat hier nog??)
Echt! Jij die-hardquote:
Je staat er in en fixedquote:Op zondag 20 maart 2016 19:36 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik wil graag bij de Marikenloop, net als Guppy 5km.
En de code bij 28 april klopt niet.
Van welke wedstrijd? Dan gaan we die boycotten, dan leren ze het vanzelf.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens was ik niet zo gecharmeerd van het feit dat er een flyer onder m'n ruitenwisser vandaag... Deel die dingen gewoon uit! Nu zat ie, door de miezerregen, helemaal vastgekoekt aan m'n voorruit
Dat gaat geen probleem worden. Het was de D'run in Doetinchem en dat is een color runquote:Op zondag 20 maart 2016 19:54 schreef pijll het volgende:
[..]
Van welke wedstrijd? Dan gaan we die boycotten, dan leren ze het vanzelf.
Dat is eigenlijk nooit zo in de uitslagen.. Moet je inderdaad een beetje gokken..quote:Op zondag 20 maart 2016 20:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
Als astmapatiënt ben ik ook niet zo blij met rokers na het hardlopen. Kan de lucht naar mijn longen wel beter gebruiken dan om van te stikken.
Beetje jammer dat de Venloop ook de bruto tijden aanhoudt en niet bv de netto-eindpositie ook toont.. Volgens mij had ik dan wel wat hoger gestaan
Bij de 4 mijl zie je ze beide geloof ik. Maastricht Alleen nettoquote:Op zondag 20 maart 2016 20:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nooit zo in de uitslagen.. Moet je inderdaad een beetje gokken..
Oh je ziet ze ook helemaal niet? Ik dacht dat je bedoelde dat de uitslagen op bruto tijd gerangschikt stonden..quote:Op zondag 20 maart 2016 20:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Bij de 4 mijl zie je ze beide geloof ik. Maastricht Alleen netto
Je ziet netto wel, dat wel.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh je ziet ze ook helemaal niet? Ik dacht dat je bedoelde dat de uitslagen op bruto tijd gerangschikt stonden..
Dus je maand rust lukt aardig zo te lezen?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:05 schreef Jero_nimo het volgende:
Mooie prestaties weer van het weekend!![]()
Mossel feli met een nieuw PR, mooie verbetering weer! Glijdt_licht en Steffelonie ook PR's, lekker hoor!Guard die op z'n elfendertigst naar een bijna-PR loopt
ook nice! De rest natuurlijk ook super gedaan
hardlopen.
En RD die lekker een stukje gewandeld heeft.Ben heel benieuwd naar je verhalen erover!
Dat moet wel bruut geweest zijn!
Zelf vanavond even lekker 10km door de regen gelopen, eerste loopje na de Sallandtrail weer. Ging erg lekker moet ik zeggen, nergens last van. Aankomende week nog rustig blijven lopen, daarna misschien weer wat tempotraining, kijken hoe het gaat.
Heb net 2 weken rust gehouden, wel een loopje tussendoor, maar voor de rest niet veelquote:Op zondag 20 maart 2016 21:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Dus je maand rust lukt aardig zo te lezen?
Als het maar goed voelt, toch?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heb net 2 weken rust gehouden, wel een loopje tussendoor, maar voor de rest niet veel.
In welk startvak moest je beginnen?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:14 schreef thelaudprince het volgende:
Liep uiteindelijk nog 40:34 maar ik was al moe na 2 km slalommen,bijna vallen, bijna botsen en stilstaan. Startvakken sloegen echt nergens op maar goed...
Hmm, ik denk wel dat je soms vast zult zitten in de drukte. Voor mij was het redelijk goed te doen vorig jaar tot het punt waar je de 5km lopers in moest halen, maar jij zit iets meer in het drukke gedeelte van the pack en het zijn wel erg smalle paadjes met bruggetjes en strakke bochtjes op sommige punten. Maar ik weet niet of je voluit wilt gaan of gewoon voor een leuk loopje?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:31 schreef wyccie het volgende:
Blij dat ik dan niet de drie afstanden heb gelopen in Utrecht.![]()
Dat was vast net zo slecht gegaan als de duurloop van 35k van vandaag.
Ik begon in lang-lang want ik zou rustig lopen en het had geregend. Gelukkig begon ik met een heen-en-weer van 4k, want de zon scheen even en ik zwoot als een otter. Thuis omgekleed naar kort-kort en toen twee keer de 7H route gedaan. Het tweede rondje was echt zwáár.
Eenmaal thuis was mijn heet water ook nog eens op. Maar ik heb de langste duurloop erop zitten.![]()
Ik denk dat ik nog de Halve van de Haar ga lopen. Was die qua breedte van het parcours/drukte goed te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |