SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2016 10:04:56 ]![]()
Nou, die rook van haardvuur kan behoorlijk scherp zijn en hangt er soms straten lang. Dat vind ik echt vervelend. Soms heb ik dan de neiging om aan te bellen en een emmer water in hun haard te gooien maar dat doe ik niet. Ik heb namelijk geen zin in een scène.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja,dat ruik ik ook vaak. Niet heel lekker. Maar sigarettenrook is veel sterker, mede ook omdat je er dichterbij staat. Ik vind het heel naar als ik dat gedwongen in moet ademen, bijv omdat er op straat voor me iemand loopt te roken.
Nadeel is dat de meeste rokers zich niet realiseren hoe vies het is.
Fijn in ieder geval dat jij er wel rekening mee houdt bij de finish
Sigarettenrook is in de buitenlucht vaak niet meer dan even een scherpe vleug tenzij je er bewust in blijft lopen of in blijft staan.
En ik neem sowieso geen sigaretten mee tijdens de fysieke inspanning.Heeft zelfs dus eigenlijk niet eens zoveel te maken met rekening houden met
![]()
![]()
Ja, sorry voor de topic-kaap, maar het duurde zo langquote:Op zondag 20 maart 2016 18:31 schreef GotC het volgende:
Ok, je weet dat het gebruikelijk is dat degene die het topic sluit een nieuwe opent?![]()
![]()
Serieus, ben je nu echt zo'n pisvlek dat je ook in de topictitel (die GotC eigenlijk had moeten maken) je gelijk gaat halen? De tering.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ga toch weg man, 2 minuten. Waarin ik die OP ook nog had aangepast.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, sorry voor de topic-kaap, maar het duurde zo lang![]()
Ach man, ik troll gewoon een beetje en jullie happen echt heerlijk. Laat me nouquote:Op zondag 20 maart 2016 18:32 schreef mosselmossel het volgende:
Serieus, ben je nu echt zo'n pisvlek dat je ook in de topictitel (die GotC eigenlijk had moeten maken) je gelijk gaat halen? De tering.![]()
![]()
Het verschil is dat jij er ook voor kan kiezen om niet in een woonwijk te gaan lopen maar in het bos of op een atletiekbaan. Als ik over een snelwegviaduct loop heb ik ook last van de uitlaatgassen maar dat kan ik de autobestuurders moeilijk kwalijk nemen. Net als dat je het huisbewoners niet kunt kwalijk nemen dat ze hun haard aan hebben staan.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou, die rook van haardvuur kan behoorlijk scherp zijn en hangt er soms straten lang. Dat vind ik echt vervelend. Soms heb ik dan de neiging om aan te bellen en een emmer water in hun haard te gooien maar dat doe ik niet. Ik heb namelijk geen zin in een scène.
Sigarettenrook is in de buitenlucht vaak niet meer dan even een scherpe vleug tenzij je er bewust in blijft lopen of in blijft staan.
En ik neem sowieso geen sigaretten mee tijdens de fysieke inspanning.Heeft zelfs dus eigenlijk niet eens zoveel te maken met rekening houden met
Maar lopers kunnen direct na een wedstrijd nergens anders heen dan in die finishzone, dus het is dan wel logisch om een beetje rekening met elkaar te houden. En zoals ik al zei; je moet daar sowieso niet te lang blijven hangen, als je genoeg adem hebt om weer een sigaret op te steken heb je ook wel genoeg adem om door te lopen naar het evenementterrein.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik stop wel. Jullie worden boos en dat is ook weer niet de bedoelingquote:Op zondag 20 maart 2016 18:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Ga toch weg man, 2 minuten. Waarin ik die OP ook nog had aangepast.![]()
![]()
Zo scherp is de sigarettenrook dus minimaal ook. Alleen ruik jij dat zelf niet omdat je ook soms rookt.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou, die rook van haardvuur kan behoorlijk scherp zijn en hangt er soms straten lang. Dat vind ik echt vervelend. Soms heb ik dan de neiging om aan te bellen en een emmer water in hun haard te gooien maar dat doe ik niet. Ik heb namelijk geen zin in een scène.
Precies dat is ook de reden dat rokers en niet rokers elkaar zo in de haren vliegen, dat verschil in wat je ruikt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Je bent de eerste in de jarenlange historie van dit topic die ik oprecht onsympathiek vind. Donder gewoon op als je doel is om te trollen.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach man, ik troll gewoon een beetje en jullie happen echt heerlijk. Laat me nou
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2016 18:40:13 ]![]()
We hebben zelfs leukere trollen gehad...quote:Op zondag 20 maart 2016 18:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je bent de eerste in de jarenlange historie van dit topic die ik oprecht onsympathiek vindt. Donder gewoon op als je doel is om te trollen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nee, dat is volgens mij niet zo. Elke ochtend loop ik op mijn werk door een haag van rokers en dat stinkt behoorlijk. Ook vind ik fulltime rokers écht stinken. Voorals als ik bij ze in de lift sta.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zo scherp is de sigarettenrook dus minimaal ook. Alleen ruik jij dat zelf niet omdat je ook soms rookt.
Precies dat is ook de reden dat rokers en niet rokers elkaar zo in de haren vliegen, dat verschil in wat je ruikt.
Ik rook namelijk slechts een paar peuken in het weekend en voor de rest helemaal niet. Ik denk dat ik vrijwel net zoveel ruik als een niet-roker.![]()
Datisstom heeft voor altijd een warm plekje in m'n hartquote:Op zondag 20 maart 2016 18:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
We hebben zelfs leukere trollen gehad...![]()
![]()
Ik vond jou eigenlijk juist vrij onsympathiek.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je bent de eerste in de jarenlange historie van dit topic die ik oprecht onsympathiek vind. Donder gewoon op als je doel is om te trollen.![]()
![]()
Die is gewoon een legende, eigenlijkquote:Op zondag 20 maart 2016 18:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Datisstom heeft voor altijd een warm plekje in m'n hartik zou willen dat hij het zelf wist
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hoi iedereen. 8 april zou ik de kwart marathon lopen, echter lig ik nu al sinds woensdag 9 maart down.Antibiotica sloeg niet aan en er gebeurde nog iets anders.
Algoed, als ik mij woensdag weer goed voel en ik begin vanaf dan weer met trainen, is dat dan goed voor me? Of kan dat? Voor dit alles liep ik nog 9 km in 1 uur en 5 minuten.
Ik wil 'm wel graag lopenMaar ik ben wel zwakjes geworden in die twee weken. Iemand hier ervaring mee?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
En weer thuis, met een medaille rijker
en ik heb de eckte Guppy gezien, die zich nu nog achter de oren krabt wie zij nou heeft ontmoet.
Het viel wel tegen want de route ging steeds omhoog.
Met rood hoofd, maar blij![]()
Oneens!quote:Op zondag 20 maart 2016 18:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vond jou eigenlijk juist vrij onsympathiek.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Jaha, het was leuk. Gaan we weer over hardlopen praten nu?quote:Op zondag 20 maart 2016 18:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik doel op zijn onsympathieke anti-rookhouding. Verder vast een prima kerel.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Misschien eerst even een half uurtje op rustig tempo lopen, kijken hoe dat voelt?quote:Op zondag 20 maart 2016 18:45 schreef richolio het volgende:
Hoi iedereen. 8 april zou ik de kwart marathon lopen, echter lig ik nu al sinds woensdag 9 maart down.Antibiotica sloeg niet aan en er gebeurde nog iets anders.
Algoed, als ik mij woensdag weer goed voel en ik begin vanaf dan weer met trainen, is dat dan goed voor me? Of kan dat? Voor dit alles liep ik nog 9 km in 1 uur en 5 minuten.
Ik wil 'm wel graag lopenMaar ik ben wel zwakjes geworden in die twee weken. Iemand hier ervaring mee?
![]()
![]()
Ok.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jaha, het was leuk. Gaan we weer over hardlopen praten nu?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: