Wel:quote:Op zondag 20 maart 2016 18:59 schreef mosselmossel het volgende:
Nog steeds geen officiële uitslag van Drunen
Ha! Het mysterie van de geheimzinnige Fok!kers is opgelostquote:Op zondag 20 maart 2016 18:46 schreef Fa-tum het volgende:
En weer thuis, met een medaille rijker
[ afbeelding ]
en ik heb de eckte Guppy gezien, die zich nu nog achter de oren krabt wie zij nou heeft ontmoet.
Het viel wel tegen want de route ging steeds omhoog.
[ afbeelding ]
Met rood hoofd, maar blij
Ow!quote:Op zondag 20 maart 2016 19:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Wel:
http://www.drunenseduinen(...)op_20_maart_2016.htm
Doe dan ook eens je best jonguh!quote:Op zondag 20 maart 2016 19:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ow!
En meh.... Geen 48.59, maar inderdaad 49.00
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
Ja dat probeer ik wel eerst even.. Voorlopig eerst even beter worden. Echt balenquote:Op zondag 20 maart 2016 18:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Misschien eerst even een half uurtje op rustig tempo lopen, kijken hoe dat voelt?
Ik herken je gevoel wel...maar er komen altijd meer kansen!quote:Op zondag 20 maart 2016 19:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik wel eerst even.. Voorlopig eerst even beter worden. Echt balenIk had er zin in
Snap dequote:Op zondag 20 maart 2016 19:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ow!
Komt vast goedquote:Op zondag 20 maart 2016 19:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik wel eerst even.. Voorlopig eerst even beter worden. Echt balenIk had er zin in
Nou ik was ook niet helemaal helder...quote:Op zondag 20 maart 2016 19:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ha! Het mysterie van de geheimzinnige Fok!kers is opgelost![]()
Sorry ik dat niet meteen helemaal helder reageerdehet duurt altijd even voor ik weer helemaal weet waar ik ben
Ik vermoed een 48.597 oid. Nette tijdquote:Op zondag 20 maart 2016 19:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ow!
Wanneer je weer beter bent, probeer het dan gewoon maar eens. Waarschijnlijk gaat het de eerste keer heel moeizaam. Maar na een paar keer lopen zou je weer aardig op je niveau van voor de ziekte kunnen zitten.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:45 schreef richolio het volgende:
Hoi iedereen. 8 april zou ik de kwart marathon lopen, echter lig ik nu al sinds woensdag 9 maart down.Antibiotica sloeg niet aan en er gebeurde nog iets anders.
Algoed, als ik mij woensdag weer goed voel en ik begin vanaf dan weer met trainen, is dat dan goed voor me? Of kan dat? Voor dit alles liep ik nog 9 km in 1 uur en 5 minuten.
Ik wil 'm wel graag lopenMaar ik ben wel zwakjes geworden in die twee weken. Iemand hier ervaring mee?
Dan is het extra leuk!quote:Op zondag 20 maart 2016 19:14 schreef Fa-tum het volgende:
Maar eindelijk rondje nederland gelopen, die moest ik vorig jaar afzeggen wegens knieblessure.
Je moet dan ook "KOM OP NERDS" schreeuwenquote:Op zondag 20 maart 2016 19:20 schreef Mercy het volgende:
ik heb nog lang leve Fok geroepen bij de start van de HM naar iemand die ik herkende van de trail van Oosterhout. 😊
'BEN JIJ VAN HET INTERNET?'quote:Op zondag 20 maart 2016 19:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Je moet dan ook "KOM OP NERDS" schreeuwen
Die wilde ik typenquote:
*zwaait*quote:Op zondag 20 maart 2016 19:20 schreef Mercy het volgende:
ik heb nog lang leve Fok geroepen bij de start van de HM naar iemand die ik herkende van de trail van Oosterhout. 😊
Those were the days!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |