pls Frank, jij krijgt hem niet meer omhoog zonder chemicaliënquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ook. Ik gil ook weleens. Ik word helemaal warm van positivisme. Soms zo warm dat er nog weleens wat potentiële Frankjes binnenbroeks het leven zien.
wrm doe je het danquote:
maar srs is toch niet normaal dat we voor zulke kids oplossingen aan het zoeken zijn om ze te kunnen deporterenquote:
twijfel of je uberhaupt in een wa-groep zitquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Klopt ik stuur alleen poesjesfoto's
Hawk is geen adelaar. Hawk is hawt. Dat is een tamelijk verwarrend syllogisme. Wat komt eruit? Hawt is geen adelaar?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Nee frank, hawk is niet een adelaar.
Hawk is hawt.
Neenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
twijfel of je uberhaupt in een wa-groep zit
Ik unfollow je nuquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hawk is geen adelaar. Hawk is hawt. Dat is een tamelijk verwarrend syllogisme. Wat komt eruit? Hawt is geen adelaar?
ja maar anders komen ze hier onze dochters verkrachtenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:08 schreef zeer het volgende:
[..]
maar srs is toch niet normaal dat we voor zulke kids oplossingen aan het zoeken zijn om ze te kunnen deporteren
eerst in concentratiekampen stoppen en dan terugbrengen naar een land waar we eigenlijk sancties tegen moeten voeren
EU maakt zich schuldig aan genocide.
Ik zit ook in geen enkel fok!wagroepjequote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook niet, hoop op uitnodiging van etsu maar die komt maar niet
daaraan kun je zien dat frank online isquote:
Om zo af te schietenquote:
Wist niet dat jij een dochter had.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar anders komen ze hier onze dochters verkrachten
quote:
Wat vreemd. Een FOK! whats up-groepje, dat klinkt hartstikke ontzettend vreselijk dolletjes.quote:
Hou nou eens op. De ene keer ben ik een homo, dan weer dit. Ik ga nog eens een trein koppen door jouquote:
vind er echt werkelijk waar geen klap meer aan hierquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar anders komen ze hier onze dochters verkrachten
ze ziet je als gay best friendquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hou nou eens op. De ene keer ben ik een homo, dan weer dit. Ik ga nog eens een trein koppen door jou
Ik heb een haatliefde verhouding met jou en aangezien volgende labexperiment HPLC is, haat ik jou nu.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hou nou eens op. De ene keer ben ik een homo, dan weer dit. Ik ga nog eens een trein koppen door jou
Ish muylijke naam ja gofferdommequote:
Jij had toch ook fokkers op wa?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat vreemd. Een FOK! whats up-groepje, dat klinkt hartstikke ontzettend vreselijk dolletjes.
quote:
ook jouw stem teltquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:12 schreef zeer het volgende:
[..]
vind er echt werkelijk waar geen klap meer aan hier
Gelukkig kunnen we binnenkort even stemmen of we wel dan niet soms tegen het voor zijn voor toetreding van een of andere balkan land om handel mee te drijven waar de politiek verder niet naar hoeft te luisteren maar met klem zegt dat een uitspraak over of ze al dan niet wel of niet gaan luisteren een kleuring van het democratische proces zou kunnen betekenen en dat laten we derhalve maar in het midden.
Je kan ook gewoon mijn kolom kapot slaan, heb je ook geen experimentquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb een haatliefde verhouding met jou en aangezien volgende labexperiment HPLC is, haat ik jou nu.
Oh en ik wil zo hard in je wangen knijpen dat ze paars worden.
[..]
Ish muylijke naam ja gofferdomme
wow chille groep hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou whatsappgroepje: etsu-frank-hzaw
Hier alvast het eerste plaatje. Een sexy - of hawt - hawk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou whatsappgroepje: etsu-frank-hzaw
zag gisteren een docu over roma in spanje en italiëquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:14 schreef zeer het volgende:
De armste van de armste bewaken met geweren. Fascistisch Frankrijk
.
Ontkwam er niet aan met school.quote:
Ik moet wel twee stoffen scheiden om te weten wat het is he, dus kolom moet wel even blijven levenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon mijn kolom kapot slaan, heb je ook geen experiment
lkkr snoepen van je eikelbriequote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Er is 1 kaassoort waar hij wel pap van lust
ze kunnen toch bellenquote:
Heel hard gehuild.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hier alvast het eerste plaatje. Een sexy - of hawt - hawk.
[ afbeelding ]
En een hawk in pak.
[ afbeelding ]
Dan doe jij nu vast ook wel mee?
zo he, wat moeilijkquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik moet wel twee stoffen scheiden om te weten wat het is he, dus kolom moet wel even blijven leven
Project overleg allemaal in wa.quote:
Ik heb het wel maar kijk er eens in de drie maanden op. Vind telefoons waardeloos, tenzij bellen of sms'en. Nu heb ik er iedere keer iets van een paar duizend (zonder te overdrijven) en dat ga ik nooit allemaal lezen dus ik laat het lekker zo.quote:
Wat is je WA?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Een HPLC proef uitvoeren? Ja prima, leg mij alles maar even tot in detail uit.![]()
![]()
Ik ontweek alle docenten op fb.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Project overleg allemaal in wa.
En Facebook ontkwam je helemaal niet aan omdat docenten daar groepen gingen aanmaken voor opdrachten
mijn biceps zijn 20 cmquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan kunnen we wel onze biceps posten, kan Frank meegenieten
Ik geef hem groot gelijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:18 schreef MrBradge het volgende:
Fylax, video is verwijderd omdat:
Die gast vond het tóch niet kunnen omdat het een "Niet nuchtere" Video was (Hij was pas aangeschoten/dronken in de laatste 4 minuten van de video maar oke) En hij vond het "een beetje embarrassing to be honest" En hij was bang dat mensen niet echt een goede indruk van hem kregen (Serieus... Het is een vlog) En hij zou hier zijn baan mee kwijt kunnen raken "En het is al best veel bekeken"
jezusquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb het wel maar kijk er eens in de drie maanden op. Vind telefoons waardeloos, tenzij bellen of sms'en. Nu heb ik er iedere keer iets van een paar duizend (zonder te overdrijven) en dat ga ik nooit allemaal lezen dus ik laat het lekker zo.
waar de fuck gaat dit overquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:18 schreef MrBradge het volgende:
Die gast vond het tóch niet kunnen omdat het een "Niet nuchtere" Video was (Hij was pas aangeschoten/dronken in de laatste 4 minuten van de video maar oke) En hij vond het "een beetje embarrassing to be honest" En hij was bang dat mensen niet echt een goede indruk van hem kregen (Serieus... Het is een vlogLekker belangrijk wat mensen denken op basis van +- 10 minuten video
) En hij zou hier zijn baan mee kwijt kunnen raken "En het is al best veel bekeken"
was idd niet te doen voor whatsapp bestondquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja lekker makkelijk als je met 6 man even wat wil regelen
dit ging om jouw roadtrip filmpje?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:18 schreef MrBradge het volgende:
Die gast vond het tóch niet kunnen omdat het een "Niet nuchtere" Video was (Hij was pas aangeschoten/dronken in de laatste 4 minuten van de video maar oke) En hij vond het "een beetje embarrassing to be honest" En hij was bang dat mensen niet echt een goede indruk van hem kregen (Serieus... Het is een vlogLekker belangrijk wat mensen denken op basis van +- 10 minuten video
) En hij zou hier zijn baan mee kwijt kunnen raken "En het is al best veel bekeken"
ah thnxquote:
Daarom heb ik ook altijd een tas met een laptop bij me - die ipads vind ik ook helemaal niets, ik heb graag juist dat iets werkt zoals een normale computer thuis - daar doe ik alles op en telefoon, tja, bellen en sms'en. Voor bellen is dat ding uitgevonden immers, voor computer-dingen heb je een computer.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
jezusmaar ja same here,maar dan ook nog voor spotify
Yepquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit ging om jouw roadtrip filmpje?
ja terechte klachtquote:
Is wel irritant als je enige bent zonder wa. Dan wordt alles al besproken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
was idd niet te doen voor whatsapp bestond
mensen deden nooit dingen, kwamen nooit samen inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij was letterlijk alleen de laatste 3 minuten van het filmpje aangeschoten (Hij had alles bij elkaar 4 biertjes op de hele avondquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Is dat dat filmpje waar jullie dronken in duitsland waren ofzo braad?
Er zijn toch geen doden gevallen tijdens je roadtrip?quote:
nee idd, vroeger werkte ruilhandel ook dus waarom geld?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
beter tochquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is wel irritant als je enige bent zonder wa. Dan wordt alles al besproken.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:21 schreef HPLC het volgende:
Ik hoop dat Geert wordt vrijgesproken en 76 zetels haalt volgend jaar. Dan kunnen alle policors het land uit
eyquote:
Het was hartstikke gezellig juistquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er zijn toch geen doden gevallen tijdens je roadtrip?
Ik hou niet van filmpjes dus ik spoelde hele tijd door en keek maar in totaal een minuut ofzo, had het niet doorquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hij was letterlijk alleen de laatste 3 minuten van het filmpje aangeschoten (Hij had alles bij elkaar 4 biertjes op de hele avond)
het lijkt nws of pol welquote:
ik heb dit ookquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:22 schreef Remqo het volgende:
Verdorie, elke keer die neiging om naar die baal shag te grijpen
was sowieso een kutfilmpje en je dronk al een fles cola op na 50 seconden dus je bent viesdik terwijl je hier jankt dat je dik bentquote:
goed matti, met jou? wat brengt jou naar deze scquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb dit ook
maar dan met de zak pep
Ik heb beetje last van control issues.quote:
pol valt toch wel mee?quote:
Was ook een flauw grapje hoor.quote:
Iedereen met een gezond verstand haat dat.quote:
Ik heb een zakje kaasblokjes als redmiddel, kauwgom en bier gaat wat minder goed samenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb dit ook
maar dan met de zak pep
Gaat wel, verveel me.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
goed matti, met jou? wat brengt jou naar deze sc
Anders neem je wiet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:22 schreef Remqo het volgende:
Verdorie, elke keer die neiging om naar die baal shag te grijpen
Het hing volgens hem af van verschillende factoren hij zou het niet willen riskeren hier door zijn baan kwijt te raken. Hij vond het "Embarrassing" En hij vond het niet fijn dat hij niet nuchter in beeld was, en hij was bang dat mensen zo een verkeerd beeld van hem kregen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou niet van filmpjes dus ik spoelde hele tijd door en keek maar in totaal een minuut ofzo, had het niet door
hehehe aightquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gaat wel, verveel me.Ook gelijk de reden waarom ik hier nu kom.
Opso is bijzonder gecharmeerd van adelaars, die heeft wel meer vreemde dingen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen met een gezond verstand haat dat.
Hou op ik moet er nog een tentamen over krijgen. MHC, APC en al die CD4/8 cellen komen mij de strot uitquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen met een gezond verstand haat dat.
hm, kom daar niet zo vaak, maar had het idee dat het er toch nog wel wat normaler aan toe ging dan in nwsquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
POL kan er ook wat van tegenwoordig.
De shops zijn op het moment ook geslotenquote:
Hij heeft wel een punt hoor, zie Anthony Zeusquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het hing volgens hem af van verschillende factoren hij zou het niet willen riskeren hier door zijn baan kwijt te raken. Hij vond het "Embarrassing" En hij vond het niet fijn dat hij niet nuchter in beeld was, en hij was bang dat mensen zo een verkeerd beeld van hem kregen.
Stel je voor zeg dat mensen al een heel beeld van jou gaan vormen op basis van een gezellige avond in een auto +- 10 minuten
Gewoon sterk zijn, ga desnoods fappenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb een zakje kaasblokjes als redmiddel, kauwgom en bier gaat wat minder goed samen
Beide subfora hebben zo'n z'n problemen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
hm, kom daar niet zo vaak, maar had het idee dat het er toch nog wel wat normaler aan toe ging dan in nws
HAWK IS EEN MENSquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Opso is bijzonder gecharmeerd van adelaars, die heeft wel meer vreemde dingen.
Heb je niks in huis?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
De shops zijn op het moment ook gesloten
nja t gebeurt wel gewoon, ik vind het niet zo gekquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het hing volgens hem af van verschillende factoren hij zou het niet willen riskeren hier door zijn baan kwijt te raken. Hij vond het "Embarrassing" En hij vond het niet fijn dat hij niet nuchter in beeld was, en hij was bang dat mensen zo een verkeerd beeld van hem kregen.
Stel je voor zeg dat mensen al een heel beeld van jou gaan vormen op basis van een gezellige avond in een auto +- 10 minuten
Aah, nouja, je hebt er niet veel aan gemist.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Was ook een flauw grapje hoor.
Mmm. ik zag het inderdaad voorbij komen in dat venstertje dat de FP-artikelen weergeeft, maar te laat met klikken en daarna vergeten.
Ik heb m'n rechterarm wel flink getraintquote:
Ik ken nog FOK!kers die geobsedeerd waren met rolluiken, garpers en korte pittige kapsels.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Opso is bijzonder gecharmeerd van adelaars, die heeft wel meer vreemde dingen.
Meid.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hou op ik moet er nog een tentamen over krijgen. MHC, APC en al die CD4/8 cellen komen mij de strot uit
mensen vormen al een beeld van je na 10 seconden dus niet gek dat hij dat denktquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet goed bij je hoofd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja jeetje zeg, ga maar weer weg. Ik wil Etsu
Oh... Uh... Ik geef niet graag fouten toe maar het schiet me net te binnen dat een hawk een havik is en een adelaar een eagle. Haalde de twee door elkaar.quote:
Fappen jullie eigenlijk altijd met dezelfde hand?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb m'n rechterarm wel flink getraint
Meid tochquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mensen vormen al een beeld van je na 10 seconden dus niet gek dat hij dat denkt
Vergeet legday nietquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb m'n rechterarm wel flink getraint
Wiet roken doe ik niet zo vaak, 2x per jaar is ook echt veel voor mij.quote:
jaar van de positiviteit voor fok.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beide subfora hebben zo'n z'n problemen.
Hahaha frankquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh... Uh... Ik geef niet graag fouten toe maar het schiet me net te binnen dat een hawk een havik is en een adelaar een eagle. Haalde de twee door elkaar.
Dus ik zette eigenlijk mijzelf voor schut.
Mja, ik ervaar dat anders. Ga er maar niet verder op in, durf ik niet meer.quote:
Zouden vrouwen altijd met zelfde vingers soppen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Fappen jullie eigenlijk altijd met dezelfde hand?
Met m'n voet kom ik er lastig bijquote:
Gewoon hele vuist, ja toch.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zouden vrouwen altijd met zelfde vingers soppen.
boeie, nieuw banbeleid dus toch maar een dagje weg als je te ver gaatquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja, ik ervaar dat anders. Ga er maar niet verder op in, durf ik niet meer.
Frank, hallo, dit kan niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet goed bij je hoofd.
ja, kun je wel janken maar jij hebt het zelf steeds over hoe je overkomt op mensen,quote:
Ik dacht een uur?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
boeie, nieuw banbeleid dus toch maar een dagje weg als je te ver gaat
Crewbash is meteen weekquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
boeie, nieuw banbeleid dus toch maar een dagje weg als je te ver gaat
oh ja dat bestaat nu ook iddquote:
Ja, doen jullie dat?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neeh.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Meh, geen zin in. Ik laat het wel gewoon.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja dat bestaat nu ook idd
maar normale ban is eerste keer een dag volgens mij
Sinds ik goedemorgen Nederland volg en zo lenig ben als een - geen inspiratie voor een treffende vergelijking - wissel ik het ook weleens af met mijn mond of linkervoet. Of beide voeten als ik in een speelse bui ben.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Fappen jullie eigenlijk altijd met dezelfde hand?
ik was derhalve ook licht sarcastischquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja, ik ervaar dat anders. Ga er maar niet verder op in, durf ik niet meer.
Het viel mij wel een keer op dat sommige jongens een wat gespierdere bicep hebben dan hun andere.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Neeh.
Maar hun hebben altijd over één arm trainen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sinds ik goedemorgen Nederland volg en zo lenig ben als een - geen inspiratie voor een treffende vergelijking - wissel ik het ook weleens af met mijn mond of linkervoet. Of beide voeten als ik in een speelse bui ben.
Oh, da's te moeilijk voor me zonder PI's.quote:
Huh hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Neeh.
Maar hun hebben altijd over één arm trainen.
jouw tetten zijn toch ook niet precies even grootquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het viel mij wel een keer op dat sommige jongens een wat gespierdere bicep hebben dan hun andere.
ja, dat is toch fcking logisch.. als je rechtshandig bent is je rechterarm sterker dan je linkerquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het viel mij wel een keer op dat sommige jongens een wat gespierdere bicep hebben dan hun andere.
Dit was een serieuze vraag.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sinds ik goedemorgen Nederland volg en zo lenig ben als een - geen inspiratie voor een treffende vergelijking - wissel ik het ook weleens af met mijn mond of linkervoet. Of beide voeten als ik in een speelse bui ben.
Als hij zelf akkoord gaat met het schieten van een filmpje, en het uploaden van het filmpje dan vind ik het jammer dat 'ie er om gaat miepen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, kun je wel janken maar jij hebt het zelf steeds over hoe je overkomt op mensen,
je durft niet naar de sportschool met jouw lichaam
maar dan wel je "vriend" veroordelen als hij filmpje van hem van 't net af wil
Met hoeveel kracht fap jij?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, dat is toch fcking logisch.. als je rechtshandig bent is je rechterarm sterker dan je linker
Mijn ene bicep is ook net wat gespierder.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
niet altijdquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:30 schreef MrBradge het volgende:
Die mensen zien ook écht wel het verschil tussen wat iemand doet / hoe iemand is op het werk, en hoe iemand is / wat iemand doet in z`n vrije tijd.
Je pen weegt dus 100 kg?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ohja want fappen is idd het enige wat je doet in je leven met je rechterarm
pls
gwn links fappen rechts scrollenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:31 schreef HPLC het volgende:
Ik fap altijd met rechts. Links voelt gewoon niet fijn
Dankje, genoteerd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:31 schreef HPLC het volgende:
Ik fap altijd met rechts. Links voelt gewoon niet fijn
Niet beide handen nodig hebben als een echte FOK!ker.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn links fappen rechts scrollen
linkshandig zijn
Je bent nu een beetje naïef, bradder. Gewoon voortaan wachten met uploaden totdat iemand nuchter isquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als hij zelf akkoord gaat met het schieten van een filmpje, en het uploaden van het filmpje dan vind ik het jammer dat 'ie er om gaat miepen.
Ik ben ook niet helemaal jofel, maar upload wel gewoon vlogs, omdat het mij gewoon geen reet kan boeien. Als ik straks ergens ga werken als wat dan ook dan ga ik echt niet stoppen met vlogs "Omdat het mij m`n baan kost" Die mensen zien ook écht wel het verschil tussen wat iemand doet / hoe iemand is op het werk, en hoe iemand is / wat iemand doet in z`n vrije tijd.
ja en hij denkt daar anders over.. er kijkt toch geen ene kut naar je kutfilmpje en als het je vriend is haal je die zooi zonder gezeur erafquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als hij zelf akkoord gaat met het schieten van een filmpje, en het uploaden van het filmpje dan vind ik het jammer dat 'ie er om gaat miepen.
Ik ben ook niet helemaal jofel, maar upload wel gewoon vlogs, omdat het mij gewoon geen reet kan boeien. Als ik straks ergens ga werken als wat dan ook dan ga ik echt niet stoppen met vlogs "Omdat het mij m`n baan kost" Die mensen zien ook écht wel het verschil tussen wat iemand doet / hoe iemand is op het werk, en hoe iemand is / wat iemand doet in z`n vrije tijd.
Ik wil gewoon weten.quote:
We hebben het besproken voordat we weggingen, toen was 'ie nuchter. Hij begon pas in Duitsland met bier drinkenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent nu een beetje naïef, bradder. Gewoon voortaan wachten met uploaden totdat iemand nuchter is
Hoink is er niet, je kunt wel weer gaan hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Pindakaas en Fifi de Mechelse Herder jeweetz.
Ik schrijf alleen met linksquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn links fappen rechts scrollen
linkshandig zijn
gast lekker fucking boeie, als die gast wil dat het filmpje offline gaat haal je het toch gewoon offlinequote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
We hebben het besproken voordat we weggingen, toen was 'ie nuchter. Hij begon pas in Duitsland met bier drinkenEn hij had aan het eind van de avond (Begin van de ochtend dus
) 4 biertjes op.
Nou, mongool.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja en hij denkt daar anders over.. er kijkt toch geen ene kut naar je kutfilmpje en als het je vriend is haal je die zooi zonder gezeur eraf
maar jij denkt alleen aan jezelf, zoals gewoonlijk
Ja jeetje, sommigen zijn met 2 bier al lamquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
We hebben het besproken voordat we weggingen, toen was 'ie nuchter. Hij begon pas in Duitsland met bier drinkenEn hij had aan het eind van de avond (Begin van de ochtend dus
) 4 biertjes op.
Heb je er weleens bij stil gestaan dat het een heel delicaat proces kan zijn? Dat je handen zeg maar twee rollen vervullen. De een is wild en beestachtig, de ander zacht en sensueel. Dus, afhankelijk van de ovulatie, de stand van de sterren, het jaargetijde en het ofwel volle maan is of niet, wisselen mannen graag af.quote:
Heb het filmpje er ook meteen afgehaald, daar niet van. maar ik vond een aantal redenen gewoon krom.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
gast lekker fucking boeie, als die gast wil dat het filmpje offline gaat haal je het toch gewoon offline
ja ik weet het ook niet meer met het nieuwe beleid, serieus snap ik niet meer wat kan of niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, da's te moeilijk voor me zonder PI's.
Zo, jij bent wel echt het zonnetje in huis hè.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je nou echt dom of die je zelf de hele week geen reet?
of beide?
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nou, mongool.
Zoals je kan zien heb ik het filmpje er af gehaald DIRECT nadat hij het aan mij vroeg.
Ik denk helemaal niet aan mezelf, maar het filmpje is er nu toch af? Ik loop alleen hier te zeuren, dat is een verschil
ja hou dat gezeur lekker bij je want je irriteert mequote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nou, mongool.
Zoals je kan zien heb ik het filmpje er af gehaald DIRECT nadat hij het aan mij vroeg.
Ik denk helemaal niet aan mezelf, maar het filmpje is er nu toch af? Ik loop alleen hier te zeuren, dat is een verschil
Hetzalallemaalwel.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoink is er niet, je kunt wel weer gaan hoor
dit dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
gast lekker fucking boeie, als die gast wil dat het filmpje offline gaat haal je het toch gewoon offline
allemaal blije geiten echt godverdomme wat leukquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo, jij bent wel echt het zonnetje in huis hè.
Dan lees je over mijn berichten heen, achterlijke gans.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
ja hou dat gezeur lekker bij je want je irriteert me
heb je dat ook met hem besproken?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb het filmpje er ook meteen afgehaald, daar niet van. maar ik vond een aantal redenen gewoon krom.
Oké, genoteerd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je er weleens bij stil gestaan dat het een heel delicaat proces kan zijn? Dat je handen zeg maar twee rollen vervullen. De een is wild en beestachtig, de ander zacht en sensueel. Dus, afhankelijk van de ovulatie, de stand van de sterren, het jaargetijde en het ofwel volle maan is of niet, wisselen mannen graag af.
Je zit weer aan de whisky zeker?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je er weleens bij stil gestaan dat het een heel delicaat proces kan zijn? Dat je handen zeg maar twee rollen vervullen. De een is wild en beestachtig, de ander zacht en sensueel. Dus, afhankelijk van de ovulatie, de stand van de sterren, het jaargetijde en het ofwel volle maan is of niet, wisselen mannen graag af.
Wist niet dat hzwa Guus_Pech7 wasquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan lees je over mijn berichten heen, achterlijke gans.
je posts zijn zo lang als jij zwaar bent, niet omheen te komenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan lees je over mijn berichten heen, achterlijke gans.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
allemaal blije geiten echt godverdomme wat leuk
Je moeder?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en de originaliteitsprijs gaat naaaaaaaar ......
Hier duidelijk niet. Depressieve shitzooi man.quote:
In ons.quote:
hzaw is gewoon permanent ongesteld, maar stiekem is hij best een aardige boi hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hier duidelijk niet. Depressieve shitzooi man.
quote:
Zoooo FA die een je moeder grapje maakt, ik wist dat iedere dorpsgek online een rolletje kom krijgen maar dit slaat wel weer allesquote:
Je hebt die zooi over stiekeme battieboifilmpjes gemist?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
hzaw is gewoon permanent ongesteld, maar stiekem is hij best een aardige boi hoor
eh okéquote:
Precies dit, beetje de mannelijke Chloroformquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
hzaw is gewoon permanent ongesteld, maar stiekem is hij best een aardige boi hoor
Ja, en hij begreep mij ook wel, Maar vond het vooral jammer dat het filmpje al zo vaak bekeken was, en dat het ook meteen als Weblog op FOK! stond.quote:
Verander die pi is man, je lijkt zo madquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, en hij begreep mij ook wel, Maar vond het vooral jammer dat het filmpje al zo vaak bekeken was, en dat het ook meteen als Weblog op FOK! stond.
Dat begreep ik dan weer, en heb hem gemeld dat we in vervolg dan maar even fatsoenlijk wat moeten plannen en dat we dan gewoon een leuke vlog gaan maken over een hele dag, en niet alleen zoals we nu in de nacht wat deden.
Dan ben ik dus toch niet zo zwaar, want mijn posts zijn niet heel lang.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je posts zijn zo lang als jij zwaar bent, niet omheen te komen
Op zulk soort vragen reageer ik altijd direct defensief, maar dat geloof je toch niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je zit weer aan de whisky zeker?
nou gewoon goed opgelost dan tochquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, en hij begreep mij ook wel, Maar vond het vooral jammer dat het filmpje al zo vaak bekeken was, en dat het ook meteen als Weblog op FOK! stond.
Dat begreep ik dan weer, en heb hem gemeld dat we in vervolg dan maar even fatsoenlijk wat moeten plannen en dat we dan gewoon een leuke vlog gaan maken over een hele dag, en niet alleen zoals we nu in de nacht wat deden.
ik ambieer ook docent engels te wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies dit, beetje de mannelijke Chloroform
Jawel man. IK MIEP WANNEER IK DAT WIL GODDOMMEquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou gewoon goed opgelost dan toch
niet zo miepen [ afbeelding ]
Ben je voor of tegen abortus?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ambieer ook docent engels te worden
raas·kal·len (raaskalde, heeft geraaskald)quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zoooo FA die een je moeder grapje maakt, ik wist dat iedere dorpsgek online een rolletje kom krijgen maar dit slaat wel weer alles
quote:
Voor.quote:
Goed bezig. Ik heb mezelf een lekker rummetje ingeschonken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op zulk soort vragen reageer ik altijd direct defensief, maar dat geloof je toch niet.
Jazeker. Tullibardine.
quote:
Ik heb een krat brand van mijn vrienden gekregen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:41 schreef deadprez het volgende:
ik drink gewoon halve liters pitt
stelletje rijke tatta's
gratis bier beste bierquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een krat brand van mijn vrienden gekregen.
En wat is je iq?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben tegen abortus, maar als jij moord wil goed praten, ga je gang
Als je het maar wel op tijd blust danquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een krat brand van mijn vrienden gekregen.
divagerenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
raas·kal·len (raaskalde, heeft geraaskald)
1
onzinnig praten
2
ijlen
De grap waarvan je wist dat hij ging komen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als je het maar wel op tijd blust dan
Zonder mannen wordt niemand zwanger, en geen zinloze discussies over abortus, want er zijn geen mensen meerquote:
Je kan ook een kammetje voor zijn snor kopenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:42 schreef Remqo het volgende:
Hoi Opa, morgen ga ik slechts op visite bij iemand die in fort Banstille zit, welk merk tandpasta kan ik hem het best aanbevelen?
quote:
Elmex Peuter.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:42 schreef Remqo het volgende:
Hoi Opa, morgen ga ik slechts op visite bij iemand die in fort Banstille zit, welk merk tandpasta kan ik hem het best aanbevelen?
hommelquote:
zou voor mensen zoals jij wel een uitkomst kunnen zijn zeg.. mens en kinderquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zonder mannen wordt niemand zwanger, en geen zinloze discussies over abortus, want er zijn geen mensen meer
Maar wie moeten dan die mexicano's bakken en verorberen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zonder mannen wordt niemand zwanger, en geen zinloze discussies over abortus, want er zijn geen mensen meer
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeetje, ga vloggen ofzo, ik ben hier serieus bezig
spinvisquote:
Als het maar geen schuim op de snor geeftquote:
Je hebt geen idee wat er allemaal al in die snor gezeten heeft.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als het maar geen schuim op de snor geeft
dieren genocide accepterenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar wie moeten dan die mexicano's bakken en verorberen?
ik vind dit eerlijk gezegd wel een beetje matig, aangezien hij zelf niet kan reagerenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat er allemaal al in die snor gezeten heeft.
Ja, tenzij opso hier nog reageert waarvan ik geen weet heb.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:47 schreef Rezania het volgende:
Zitten hier trouwens nou enkel mannen? Serieus?
Ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:47 schreef Rezania het volgende:
:squote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niets, dat doet de samenleving al voor mij
ja alle mensen in de op zijn idd mannenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:47 schreef Rezania het volgende:
alsof je dat erg vindtquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:47 schreef Rezania het volgende:
zwaar worstenfestijn nu jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:47 schreef Rezania het volgende:
Denk dat je hem meer plezier doet met een pickelhalbe. Ik ken namelijk eenzame mannen die wel raad weten met jonge, goed versnorzorgde jongens.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:42 schreef Remqo het volgende:
had niet meer verwacht van een je-moeder-"grapjes"-makende-FAquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind dit eerlijk gezegd wel een beetje matig, aangezien hij zelf niet kan reageren
Hmmm ja. Daar heb je een punt. Ik was dan ook niet diegene die dit initieerde.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind dit eerlijk gezegd wel een beetje matig, aangezien hij zelf niet kan reageren
Zo zit jij in elkaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja zo zit de wereld in elkaar
Denken dat ik de OP van een fucking SC ga lezen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja alle mensen in de op zijn idd mannen
Vind het eerder zeer opvallend.quote:
Vrouwen zitten niet op fokquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik de OP van een fucking SC ga lezen.
[..]
Vind het eerder zeer opvallend.
hahahaha ja echt heeee WTF OMG MAN WTFFFFFF!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:50 schreef Rezania het volgende:
Denken dat ik de OP van een fucking SC ga lezen.
Ach, hij zal dit gesprek vanzelf wel weer opsnorren hoor. Ha!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach, hij zal dit gesprek vanzelf wel weer opsnorren hoor. Ha!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Gast, als je alleen maar zo gaat reageren kan je maar beter totaal stoppen met reageren. Niemand vind je depressieve shitposts leuk. Echt, ga wat nuttigs doen, jankwijf.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahahaha ja echt heeee WTF OMG MAN WTFFFFFF!!!
wist je dat nietquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
chloro, opso, hoth en madelief zijn idd chicks with dicks
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
echt heeee wtf manquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, als je alleen maar zo gaat reageren kan je maar beter totaal stoppen met reageren. Niemand vind je depressieve shitposts leuk. Echt, ga wat nuttigs doen, jankwijf.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Forum Opties | |