zag gisteren een docu over roma in spanje en italiėquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:14 schreef zeer het volgende:
De armste van de armste bewaken met geweren. Fascistisch Frankrijk
.
Ontkwam er niet aan met school.quote:
Ik moet wel twee stoffen scheiden om te weten wat het is he, dus kolom moet wel even blijven levenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon mijn kolom kapot slaan, heb je ook geen experiment
lkkr snoepen van je eikelbriequote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Er is 1 kaassoort waar hij wel pap van lust
ze kunnen toch bellenquote:
Heel hard gehuild.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hier alvast het eerste plaatje. Een sexy - of hawt - hawk.
[ afbeelding ]
En een hawk in pak.
[ afbeelding ]
Dan doe jij nu vast ook wel mee?
zo he, wat moeilijkquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik moet wel twee stoffen scheiden om te weten wat het is he, dus kolom moet wel even blijven leven
Project overleg allemaal in wa.quote:
Ik heb het wel maar kijk er eens in de drie maanden op. Vind telefoons waardeloos, tenzij bellen of sms'en. Nu heb ik er iedere keer iets van een paar duizend (zonder te overdrijven) en dat ga ik nooit allemaal lezen dus ik laat het lekker zo.quote:
Wat is je WA?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Een HPLC proef uitvoeren? Ja prima, leg mij alles maar even tot in detail uit.![]()
![]()
Ik ontweek alle docenten op fb.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Project overleg allemaal in wa.
En Facebook ontkwam je helemaal niet aan omdat docenten daar groepen gingen aanmaken voor opdrachten
mijn biceps zijn 20 cmquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan kunnen we wel onze biceps posten, kan Frank meegenieten
Ik geef hem groot gelijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:18 schreef MrBradge het volgende:
Fylax, video is verwijderd omdat:
Die gast vond het tóch niet kunnen omdat het een "Niet nuchtere" Video was (Hij was pas aangeschoten/dronken in de laatste 4 minuten van de video maar oke) En hij vond het "een beetje embarrassing to be honest" En hij was bang dat mensen niet echt een goede indruk van hem kregen (Serieus... Het is een vlog) En hij zou hier zijn baan mee kwijt kunnen raken "En het is al best veel bekeken"
jezusquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb het wel maar kijk er eens in de drie maanden op. Vind telefoons waardeloos, tenzij bellen of sms'en. Nu heb ik er iedere keer iets van een paar duizend (zonder te overdrijven) en dat ga ik nooit allemaal lezen dus ik laat het lekker zo.
waar de fuck gaat dit overquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:18 schreef MrBradge het volgende:
Fylax, video is verwijderd omdat:
Die gast vond het tóch niet kunnen omdat het een "Niet nuchtere" Video was (Hij was pas aangeschoten/dronken in de laatste 4 minuten van de video maar oke) En hij vond het "een beetje embarrassing to be honest" En hij was bang dat mensen niet echt een goede indruk van hem kregen (Serieus... Het is een vlogLekker belangrijk wat mensen denken op basis van +- 10 minuten video
) En hij zou hier zijn baan mee kwijt kunnen raken "En het is al best veel bekeken"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |