Zonder mannen wordt niemand zwanger, en geen zinloze discussies over abortus, want er zijn geen mensen meerquote:
Je kan ook een kammetje voor zijn snor kopenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:42 schreef Remqo het volgende:
Hoi Opa, morgen ga ik slechts op visite bij iemand die in fort Banstille zit, welk merk tandpasta kan ik hem het best aanbevelen?
quote:
Elmex Peuter.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:42 schreef Remqo het volgende:
Hoi Opa, morgen ga ik slechts op visite bij iemand die in fort Banstille zit, welk merk tandpasta kan ik hem het best aanbevelen?
hommelquote:
zou voor mensen zoals jij wel een uitkomst kunnen zijn zeg.. mens en kinderquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zonder mannen wordt niemand zwanger, en geen zinloze discussies over abortus, want er zijn geen mensen meer
Maar wie moeten dan die mexicano's bakken en verorberen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zonder mannen wordt niemand zwanger, en geen zinloze discussies over abortus, want er zijn geen mensen meer
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeetje, ga vloggen ofzo, ik ben hier serieus bezig
spinvisquote:
Als het maar geen schuim op de snor geeftquote:
Je hebt geen idee wat er allemaal al in die snor gezeten heeft.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als het maar geen schuim op de snor geeft
dieren genocide accepterenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar wie moeten dan die mexicano's bakken en verorberen?
ik vind dit eerlijk gezegd wel een beetje matig, aangezien hij zelf niet kan reagerenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat er allemaal al in die snor gezeten heeft.
Ja, tenzij opso hier nog reageert waarvan ik geen weet heb.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:47 schreef Rezania het volgende:
Zitten hier trouwens nou enkel mannen? Serieus?
Ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:47 schreef Rezania het volgende:
:squote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niets, dat doet de samenleving al voor mij
ja alle mensen in de op zijn idd mannenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:47 schreef Rezania het volgende:
alsof je dat erg vindtquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:47 schreef Rezania het volgende:
zwaar worstenfestijn nu jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:47 schreef Rezania het volgende:
Denk dat je hem meer plezier doet met een pickelhalbe. Ik ken namelijk eenzame mannen die wel raad weten met jonge, goed versnorzorgde jongens.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:42 schreef Remqo het volgende:
had niet meer verwacht van een je-moeder-"grapjes"-makende-FAquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind dit eerlijk gezegd wel een beetje matig, aangezien hij zelf niet kan reageren
Hmmm ja. Daar heb je een punt. Ik was dan ook niet diegene die dit initieerde.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind dit eerlijk gezegd wel een beetje matig, aangezien hij zelf niet kan reageren
Zo zit jij in elkaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja zo zit de wereld in elkaar
Denken dat ik de OP van een fucking SC ga lezen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja alle mensen in de op zijn idd mannen
Vind het eerder zeer opvallend.quote:
Vrouwen zitten niet op fokquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik de OP van een fucking SC ga lezen.
[..]
Vind het eerder zeer opvallend.
hahahaha ja echt heeee WTF OMG MAN WTFFFFFF!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:50 schreef Rezania het volgende:
Denken dat ik de OP van een fucking SC ga lezen.
Ach, hij zal dit gesprek vanzelf wel weer opsnorren hoor. Ha!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach, hij zal dit gesprek vanzelf wel weer opsnorren hoor. Ha!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Gast, als je alleen maar zo gaat reageren kan je maar beter totaal stoppen met reageren. Niemand vind je depressieve shitposts leuk. Echt, ga wat nuttigs doen, jankwijf.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahahaha ja echt heeee WTF OMG MAN WTFFFFFF!!!
wist je dat nietquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
chloro, opso, hoth en madelief zijn idd chicks with dicks
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
echt heeee wtf manquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, als je alleen maar zo gaat reageren kan je maar beter totaal stoppen met reageren. Niemand vind je depressieve shitposts leuk. Echt, ga wat nuttigs doen, jankwijf.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Forum Opties | |