Zonder mannen wordt niemand zwanger, en geen zinloze discussies over abortus, want er zijn geen mensen meerquote:
Je kan ook een kammetje voor zijn snor kopenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:42 schreef Remqo het volgende:
Hoi Opa, morgen ga ik slechts op visite bij iemand die in fort Banstille zit, welk merk tandpasta kan ik hem het best aanbevelen?
quote:
Elmex Peuter.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:42 schreef Remqo het volgende:
Hoi Opa, morgen ga ik slechts op visite bij iemand die in fort Banstille zit, welk merk tandpasta kan ik hem het best aanbevelen?
hommelquote:
zou voor mensen zoals jij wel een uitkomst kunnen zijn zeg.. mens en kinderquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zonder mannen wordt niemand zwanger, en geen zinloze discussies over abortus, want er zijn geen mensen meer
Maar wie moeten dan die mexicano's bakken en verorberen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zonder mannen wordt niemand zwanger, en geen zinloze discussies over abortus, want er zijn geen mensen meer
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeetje, ga vloggen ofzo, ik ben hier serieus bezig
spinvisquote:
Als het maar geen schuim op de snor geeftquote:
Je hebt geen idee wat er allemaal al in die snor gezeten heeft.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als het maar geen schuim op de snor geeft
dieren genocide accepterenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar wie moeten dan die mexicano's bakken en verorberen?
ik vind dit eerlijk gezegd wel een beetje matig, aangezien hij zelf niet kan reagerenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat er allemaal al in die snor gezeten heeft.
Ja, tenzij opso hier nog reageert waarvan ik geen weet heb.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:47 schreef Rezania het volgende:
Zitten hier trouwens nou enkel mannen? Serieus?
Ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:47 schreef Rezania het volgende:
Zitten hier trouwens nou enkel mannen? Serieus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |