ik ambieer ook docent engels te wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies dit, beetje de mannelijke Chloroform
Jawel man. IK MIEP WANNEER IK DAT WIL GODDOMMEquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou gewoon goed opgelost dan toch
niet zo miepen [ afbeelding ]
Ben je voor of tegen abortus?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ambieer ook docent engels te worden
raas·kal·len (raaskalde, heeft geraaskald)quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zoooo FA die een je moeder grapje maakt, ik wist dat iedere dorpsgek online een rolletje kom krijgen maar dit slaat wel weer alles
quote:
Voor.quote:
Goed bezig. Ik heb mezelf een lekker rummetje ingeschonken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op zulk soort vragen reageer ik altijd direct defensief, maar dat geloof je toch niet.
Jazeker. Tullibardine.
quote:
Ik heb een krat brand van mijn vrienden gekregen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:41 schreef deadprez het volgende:
ik drink gewoon halve liters pitt
stelletje rijke tatta's
gratis bier beste bierquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een krat brand van mijn vrienden gekregen.
En wat is je iq?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben tegen abortus, maar als jij moord wil goed praten, ga je gang
Als je het maar wel op tijd blust danquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een krat brand van mijn vrienden gekregen.
divagerenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
raas·kal·len (raaskalde, heeft geraaskald)
1
onzinnig praten
2
ijlen
De grap waarvan je wist dat hij ging komen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als je het maar wel op tijd blust dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |