heb je dat ook met hem besproken?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb het filmpje er ook meteen afgehaald, daar niet van. maar ik vond een aantal redenen gewoon krom.
Oké, genoteerd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je er weleens bij stil gestaan dat het een heel delicaat proces kan zijn? Dat je handen zeg maar twee rollen vervullen. De een is wild en beestachtig, de ander zacht en sensueel. Dus, afhankelijk van de ovulatie, de stand van de sterren, het jaargetijde en het ofwel volle maan is of niet, wisselen mannen graag af.
Je zit weer aan de whisky zeker?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je er weleens bij stil gestaan dat het een heel delicaat proces kan zijn? Dat je handen zeg maar twee rollen vervullen. De een is wild en beestachtig, de ander zacht en sensueel. Dus, afhankelijk van de ovulatie, de stand van de sterren, het jaargetijde en het ofwel volle maan is of niet, wisselen mannen graag af.
Wist niet dat hzwa Guus_Pech7 wasquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan lees je over mijn berichten heen, achterlijke gans.
je posts zijn zo lang als jij zwaar bent, niet omheen te komenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan lees je over mijn berichten heen, achterlijke gans.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
allemaal blije geiten echt godverdomme wat leuk
Je moeder?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en de originaliteitsprijs gaat naaaaaaaar ......
Hier duidelijk niet. Depressieve shitzooi man.quote:
In ons.quote:
hzaw is gewoon permanent ongesteld, maar stiekem is hij best een aardige boi hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hier duidelijk niet. Depressieve shitzooi man.
quote:
Zoooo FA die een je moeder grapje maakt, ik wist dat iedere dorpsgek online een rolletje kom krijgen maar dit slaat wel weer allesquote:
Je hebt die zooi over stiekeme battieboifilmpjes gemist?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
hzaw is gewoon permanent ongesteld, maar stiekem is hij best een aardige boi hoor
eh okéquote:
Precies dit, beetje de mannelijke Chloroformquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
hzaw is gewoon permanent ongesteld, maar stiekem is hij best een aardige boi hoor
Ja, en hij begreep mij ook wel, Maar vond het vooral jammer dat het filmpje al zo vaak bekeken was, en dat het ook meteen als Weblog op FOK! stond.quote:
Verander die pi is man, je lijkt zo madquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, en hij begreep mij ook wel, Maar vond het vooral jammer dat het filmpje al zo vaak bekeken was, en dat het ook meteen als Weblog op FOK! stond.
Dat begreep ik dan weer, en heb hem gemeld dat we in vervolg dan maar even fatsoenlijk wat moeten plannen en dat we dan gewoon een leuke vlog gaan maken over een hele dag, en niet alleen zoals we nu in de nacht wat deden.
Dan ben ik dus toch niet zo zwaar, want mijn posts zijn niet heel lang.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je posts zijn zo lang als jij zwaar bent, niet omheen te komen
Op zulk soort vragen reageer ik altijd direct defensief, maar dat geloof je toch niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je zit weer aan de whisky zeker?
nou gewoon goed opgelost dan tochquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, en hij begreep mij ook wel, Maar vond het vooral jammer dat het filmpje al zo vaak bekeken was, en dat het ook meteen als Weblog op FOK! stond.
Dat begreep ik dan weer, en heb hem gemeld dat we in vervolg dan maar even fatsoenlijk wat moeten plannen en dat we dan gewoon een leuke vlog gaan maken over een hele dag, en niet alleen zoals we nu in de nacht wat deden.
ik ambieer ook docent engels te wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies dit, beetje de mannelijke Chloroform
Jawel man. IK MIEP WANNEER IK DAT WIL GODDOMMEquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou gewoon goed opgelost dan toch
niet zo miepen [ afbeelding ]
Ben je voor of tegen abortus?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ambieer ook docent engels te worden
raas·kal·len (raaskalde, heeft geraaskald)quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zoooo FA die een je moeder grapje maakt, ik wist dat iedere dorpsgek online een rolletje kom krijgen maar dit slaat wel weer alles
quote:
Voor.quote:
Goed bezig. Ik heb mezelf een lekker rummetje ingeschonken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op zulk soort vragen reageer ik altijd direct defensief, maar dat geloof je toch niet.
Jazeker. Tullibardine.
quote:
Ik heb een krat brand van mijn vrienden gekregen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:41 schreef deadprez het volgende:
ik drink gewoon halve liters pitt
stelletje rijke tatta's
gratis bier beste bierquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een krat brand van mijn vrienden gekregen.
En wat is je iq?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben tegen abortus, maar als jij moord wil goed praten, ga je gang
Als je het maar wel op tijd blust danquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een krat brand van mijn vrienden gekregen.
divagerenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
raas·kal·len (raaskalde, heeft geraaskald)
1
onzinnig praten
2
ijlen
De grap waarvan je wist dat hij ging komen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als je het maar wel op tijd blust dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |