Ik dacht een uur?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
boeie, nieuw banbeleid dus toch maar een dagje weg als je te ver gaat
Crewbash is meteen weekquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
boeie, nieuw banbeleid dus toch maar een dagje weg als je te ver gaat
oh ja dat bestaat nu ook iddquote:
Ja, doen jullie dat?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zouden vrouwen altijd met zelfde vingers soppen.
Neeh.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zouden vrouwen altijd met zelfde vingers soppen.
Meh, geen zin in. Ik laat het wel gewoon.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja dat bestaat nu ook idd
maar normale ban is eerste keer een dag volgens mij
Sinds ik goedemorgen Nederland volg en zo lenig ben als een - geen inspiratie voor een treffende vergelijking - wissel ik het ook weleens af met mijn mond of linkervoet. Of beide voeten als ik in een speelse bui ben.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Fappen jullie eigenlijk altijd met dezelfde hand?
ik was derhalve ook licht sarcastischquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja, ik ervaar dat anders. Ga er maar niet verder op in, durf ik niet meer.
Het viel mij wel een keer op dat sommige jongens een wat gespierdere bicep hebben dan hun andere.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Neeh.
Maar hun hebben altijd over één arm trainen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sinds ik goedemorgen Nederland volg en zo lenig ben als een - geen inspiratie voor een treffende vergelijking - wissel ik het ook weleens af met mijn mond of linkervoet. Of beide voeten als ik in een speelse bui ben.
Oh, da's te moeilijk voor me zonder PI's.quote:
Huh hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Neeh.
Maar hun hebben altijd over één arm trainen.
jouw tetten zijn toch ook niet precies even grootquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het viel mij wel een keer op dat sommige jongens een wat gespierdere bicep hebben dan hun andere.
ja, dat is toch fcking logisch.. als je rechtshandig bent is je rechterarm sterker dan je linkerquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het viel mij wel een keer op dat sommige jongens een wat gespierdere bicep hebben dan hun andere.
Dit was een serieuze vraag.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sinds ik goedemorgen Nederland volg en zo lenig ben als een - geen inspiratie voor een treffende vergelijking - wissel ik het ook weleens af met mijn mond of linkervoet. Of beide voeten als ik in een speelse bui ben.
Als hij zelf akkoord gaat met het schieten van een filmpje, en het uploaden van het filmpje dan vind ik het jammer dat 'ie er om gaat miepen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, kun je wel janken maar jij hebt het zelf steeds over hoe je overkomt op mensen,
je durft niet naar de sportschool met jouw lichaam
maar dan wel je "vriend" veroordelen als hij filmpje van hem van 't net af wil
Met hoeveel kracht fap jij?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, dat is toch fcking logisch.. als je rechtshandig bent is je rechterarm sterker dan je linker
Mijn ene bicep is ook net wat gespierder.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
niet altijdquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:30 schreef MrBradge het volgende:
Die mensen zien ook écht wel het verschil tussen wat iemand doet / hoe iemand is op het werk, en hoe iemand is / wat iemand doet in z`n vrije tijd.
Je pen weegt dus 100 kg?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ohja want fappen is idd het enige wat je doet in je leven met je rechterarm
pls
gwn links fappen rechts scrollenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:31 schreef HPLC het volgende:
Ik fap altijd met rechts. Links voelt gewoon niet fijn
Dankje, genoteerd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:31 schreef HPLC het volgende:
Ik fap altijd met rechts. Links voelt gewoon niet fijn
Niet beide handen nodig hebben als een echte FOK!ker.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn links fappen rechts scrollen
linkshandig zijn
Je bent nu een beetje naïef, bradder. Gewoon voortaan wachten met uploaden totdat iemand nuchter isquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als hij zelf akkoord gaat met het schieten van een filmpje, en het uploaden van het filmpje dan vind ik het jammer dat 'ie er om gaat miepen.
Ik ben ook niet helemaal jofel, maar upload wel gewoon vlogs, omdat het mij gewoon geen reet kan boeien. Als ik straks ergens ga werken als wat dan ook dan ga ik echt niet stoppen met vlogs "Omdat het mij m`n baan kost" Die mensen zien ook écht wel het verschil tussen wat iemand doet / hoe iemand is op het werk, en hoe iemand is / wat iemand doet in z`n vrije tijd.
ja en hij denkt daar anders over.. er kijkt toch geen ene kut naar je kutfilmpje en als het je vriend is haal je die zooi zonder gezeur erafquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als hij zelf akkoord gaat met het schieten van een filmpje, en het uploaden van het filmpje dan vind ik het jammer dat 'ie er om gaat miepen.
Ik ben ook niet helemaal jofel, maar upload wel gewoon vlogs, omdat het mij gewoon geen reet kan boeien. Als ik straks ergens ga werken als wat dan ook dan ga ik echt niet stoppen met vlogs "Omdat het mij m`n baan kost" Die mensen zien ook écht wel het verschil tussen wat iemand doet / hoe iemand is op het werk, en hoe iemand is / wat iemand doet in z`n vrije tijd.
Ik wil gewoon weten.quote:
We hebben het besproken voordat we weggingen, toen was 'ie nuchter. Hij begon pas in Duitsland met bier drinkenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent nu een beetje naïef, bradder. Gewoon voortaan wachten met uploaden totdat iemand nuchter is
Hoink is er niet, je kunt wel weer gaan hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Pindakaas en Fifi de Mechelse Herder jeweetz.
Ik schrijf alleen met linksquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn links fappen rechts scrollen
linkshandig zijn
gast lekker fucking boeie, als die gast wil dat het filmpje offline gaat haal je het toch gewoon offlinequote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
We hebben het besproken voordat we weggingen, toen was 'ie nuchter. Hij begon pas in Duitsland met bier drinkenEn hij had aan het eind van de avond (Begin van de ochtend dus
) 4 biertjes op.
Nou, mongool.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja en hij denkt daar anders over.. er kijkt toch geen ene kut naar je kutfilmpje en als het je vriend is haal je die zooi zonder gezeur eraf
maar jij denkt alleen aan jezelf, zoals gewoonlijk
Ja jeetje, sommigen zijn met 2 bier al lamquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
We hebben het besproken voordat we weggingen, toen was 'ie nuchter. Hij begon pas in Duitsland met bier drinkenEn hij had aan het eind van de avond (Begin van de ochtend dus
) 4 biertjes op.
Heb je er weleens bij stil gestaan dat het een heel delicaat proces kan zijn? Dat je handen zeg maar twee rollen vervullen. De een is wild en beestachtig, de ander zacht en sensueel. Dus, afhankelijk van de ovulatie, de stand van de sterren, het jaargetijde en het ofwel volle maan is of niet, wisselen mannen graag af.quote:
Heb het filmpje er ook meteen afgehaald, daar niet van. maar ik vond een aantal redenen gewoon krom.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
gast lekker fucking boeie, als die gast wil dat het filmpje offline gaat haal je het toch gewoon offline
ja ik weet het ook niet meer met het nieuwe beleid, serieus snap ik niet meer wat kan of niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, da's te moeilijk voor me zonder PI's.
Zo, jij bent wel echt het zonnetje in huis hè.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je nou echt dom of die je zelf de hele week geen reet?
of beide?
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nou, mongool.
Zoals je kan zien heb ik het filmpje er af gehaald DIRECT nadat hij het aan mij vroeg.
Ik denk helemaal niet aan mezelf, maar het filmpje is er nu toch af? Ik loop alleen hier te zeuren, dat is een verschil
ja hou dat gezeur lekker bij je want je irriteert mequote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nou, mongool.
Zoals je kan zien heb ik het filmpje er af gehaald DIRECT nadat hij het aan mij vroeg.
Ik denk helemaal niet aan mezelf, maar het filmpje is er nu toch af? Ik loop alleen hier te zeuren, dat is een verschil
Hetzalallemaalwel.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoink is er niet, je kunt wel weer gaan hoor
dit dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
gast lekker fucking boeie, als die gast wil dat het filmpje offline gaat haal je het toch gewoon offline
allemaal blije geiten echt godverdomme wat leukquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo, jij bent wel echt het zonnetje in huis hè.
Dan lees je over mijn berichten heen, achterlijke gans.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
ja hou dat gezeur lekker bij je want je irriteert me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |