Veel plezier Hermannquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:53 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga schijten, een bananensoes eten, 2 literfles cola pakken en verder met Daredevil
DOEI HE
Tjeu.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:53 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga schijten, een bananensoes eten, 2 literfles cola pakken en verder met Daredevil
DOEI HE
Beterschap schatquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:54 schreef Etsu het volgende:
Ik ben wel ff klaar met ziek zijn
Heb al 3 hele keukenrollen weggesnoven
ah poekie tochquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:54 schreef Etsu het volgende:
Ik ben wel ff klaar met ziek zijn
Heb al 3 hele keukenrollen weggesnoven
Fapzequote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:53 schreef Der_Mann het volgende:
DOEI HE
Old soldiers never die, they just fade away.quote:
Wat een rare combi.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik eet kippensoep met wraps, lekker he
eh okquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hou je bek lelijk kind. We moeten weer een keer bier drinken binnenkort.
Prima lyrics inderdaad.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Old soldiers never die, they just fade away.
Blijft kippensoep tussen zo'n wrap zitten?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik eet kippensoep met wraps, lekker he
Dat was eigenlijk een quote die ik van Douglas MacArthur heb gejat.quote:
Ja, uiteraard. Ik ook, zeker. Echt waar.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk een quote die ik van Douglas MacArthur heb gejat.
dippen mijn waardequote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Blijft kippensoep tussen zo'n wrap zitten?
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha echt he, lompehork, frank, remqo, fylax en pharkus op volgorde van knap naar lelijk
Behalve het gedeelte door Drenthe - waar ik de trekschuit voor nodig had - merkte ik eigenlijk niet zo gek veel verschil.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:05 schreef Etsu het volgende:
Hoe was je bezoekje aan het Hoge Noorden, Frank?
Drenthe is mooi.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Behalve het gedeelte door Drenthe - waar ik de trekschuit voor nodig had - merkte ik eigenlijk niet zo gek veel verschil.
Ben trouwens ook nog bij jullie hoofdgebouw geweest. prachtig stijlvol bouwwerk.
Zeer zeker. Ben ook meer een natuurmens dus steden vind ik sowieso al weinig aan.quote:
Ome Frankquote:
Al die hoerenfilmpjes zijn nep, dus ze gaan allemaal fout. En nu?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:08 schreef Fylax het volgende:
gaat fout kill gaat fout
VID / kwaaivines armoowasright snapking zijn allemaal gay GAAT FOUT KILL!!!
Inderdaad een prachtig gebouw. Met prachtige glas in lood-ramen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Behalve het gedeelte door Drenthe - waar ik de trekschuit voor nodig had - merkte ik eigenlijk niet zo gek veel verschil.
Ben trouwens ook nog bij jullie hoofdgebouw geweest. prachtig stijlvol bouwwerk.
Gelderland, ook prachtigquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zeer zeker. Ben ook meer een natuurmens dus steden vind ik sowieso al weinig aan.
ja, in Drenthe hebben we geen stedenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zeer zeker. Ben ook meer een natuurmens dus steden vind ik sowieso al weinig aan.
Drie seconden gekeken. Misschien kunnen jullie lekker gezellig gaan puzzelen, lijkt me een stuk zinvoller dan dit zwakzinnige geneuzel en daar schaam je je als je later groot wordt ook niet voor, bovendien is puzzelen ook niet vereeuwigd op het internet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:08 schreef Fylax het volgende:
gaat fout kill gaat fout
VID / kwaaivines armoowasright snapking zijn allemaal gay GAAT FOUT KILL!!!
Ik was er nog nooit geweest. Was wel leuk. En qua studenten... Merkte geen verschil.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inderdaad een prachtig gebouw. Met prachtige glas in lood-ramen.
we zijn de enige niet-crew en niet-ex-crew hierquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, in Drenthe hebben we geen steden
ik heb niet geklikt maar je wekt mijn interesse met hoerenfilmpjes, zijn het filmpjes van of over hoeren of zijn het filmpjes van hoerenkwaliteit?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Al die hoerenfilmpjes zijn nep, dus ze gaan allemaal fout. En nu?
Hoerenkwaliteit, allemaal karige amateur-acteurs in dit soort gevallen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb niet geklikt maar je wekt mijn interesse met hoerenfilmpjes, zijn het filmpjes van of over hoeren of zijn het filmpjes van hoerenkwaliteit?
quote:
Vrienden van het goede levenquote:
Ik heb de fout gemaakt even te klikken. Laat ik het erop houden dat ze zich in de ballenbak van een willekeurige MacDonalds volwassener gedragen. En, als ze wat zeggen, inhoudelijker zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb niet geklikt maar je wekt mijn interesse met hoerenfilmpjes, zijn het filmpjes van of over hoeren of zijn het filmpjes van hoerenkwaliteit?
Ik ben net gestopt met roken, maar sta voor de gelegenheid wel openquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
We moeten nog eens met z'n drieën een goede pijp opsteken.
Had je verwacht dat ze klompen aanhadden?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik was er nog nooit geweest. Was wel leuk. En qua studenten... Merkte geen verschil.
ik zou hem aan maarten gevenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
We moeten nog eens met z'n drieën een goede pijp opsteken.
Ik denk over een maand of twee, ik heb het zelf nogal druk en ik wil mensen ook de tijd geven zich te bedenken (quote:
Boh, respect! Ik hoop dat je het vol houdt man! Pijptabak moet je ook niet inhaleren, HEUL officieelquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben net gestopt met roken, maar sta voor de gelegenheid wel open
Welnee. Je laat een scheet en je bent Nederland met de auto uit. Maar desondanks kan ik het nooit laten om ongefundeerd te ouwehoeren.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had je verwacht dat ze klompen aanhadden?
jammer dat al die westerlingen, oosterlingen en zuiderlingen naar groningen trekkenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had je verwacht dat ze klompen aanhadden?
Uit mijn ervaring blijkt dat maarten een klootzak is.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zou hem aan maarten geven
Ik trek helemaal niemand, laat ons westerlingen erbuiten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jammer dat al die westerlingen, oosterlingen en zuiderlingen naar groningen trekken
Dit. Sigaretten heb ik ook al een tijdje aan de wilgen gehangen, maar een pijpje op z'n tijd. Heerlijk. En het mooie is dat je heerlijk kunt combineren met een whisky, zo heb je heel ziltige tabak dat prima combineerd met bijv. een Talisker of een Benriach. Omgekeerde gaat ook op voor de zoetere varianten zoals Aberlour.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk over een maand of twee, ik heb het zelf nogal druk en ik wil mensen ook de tijd geven zich te bedenken ()
[..]
Boh, respect! Ik hoop dat je het vol houdt man! Pijptabak moet je ook niet inhaleren, HEUL officieel
maarten is ook een kutnaamquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Uit mijn ervaring blijkt dat maarten een klootzak is.
Geen flauw idee, maar ik weet wel dat als ik een vrouw was ik mijn kut geen Maarten zou noemen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maarten is ook een kutnaam
Deze man weet. Ik ben de naam even kwijt, maar een tijdje terug adviseerde jij mij een tabak welke prima paste bij een Talisker, die heb ik toen ook geprobeerd en was echt primaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit. Sigaretten heb ik ook al een tijdje aan de wilgen gehangen, maar een pijpje op z'n tijd. Heerlijk. En het mooie is dat je heerlijk kunt combineren met een whisky, zo heb je heel ziltige tabak dat prima combineerd met bijv. een Talisker of een Benriach. Omgekeerde gaat ook op voor de zoetere varianten zoals Aberlour.
hoe wel dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar ik weet wel dat als ik een vrouw was ik mijn kut geen Maarten zou noemen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maarten is ook een kutnaam
We hebben het er al zo vaak over gehad. Was dat die Britse, die je moest bestellen in Engeland of eentje die ik tegenkwam bij de sigarenboer?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze man weet. Ik ben de naam even kwijt, maar een tijdje terug adviseerde jij mij een tabak welke prima paste bij een Talisker, die heb ik toen ook geprobeerd en was echt prima(tabak is inmiddels op, verstokt roker, je weet hoe dat gaat.) Maar echt, we moeten eens met z'n drieën een keer afspreken om wat lekkere tabakken te proberen met wat fijne whisky's, volgens mij wordt dat een redelijk interessant avondje.
Die Britse, die ik niet hoefde te bestellen in Engeland omdat mijn sigarenboer awesome is.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
We hebben het er al zo vaak over gehad. Was dat die Britse, die je moest bestellen in Engeland of eentje die ik tegenkwam bij de sigarenboer?
Het principe is niet zo moeilijk, gewoon niet meer halen of aannemen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk over een maand of twee, ik heb het zelf nogal druk en ik wil mensen ook de tijd geven zich te bedenken ()
[..]
Boh, respect! Ik hoop dat je het vol houdt man! Pijptabak moet je ook niet inhaleren, HEUL officieel
Ik wil binnenkort een poging wagen, maar ik weet nog niet precies wanneer, ik denk dat ik er zelf echt even 100% achter moet gaan staan. En dan deel ik het niet mede ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het principe is niet zo moeilijk, gewoon niet meer halen of aannemen.
Maar het gevecht tegen die trek er in, dat is even de zure appel.
Aha, dan weet ik het alweer. Zoquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die Britse, die ik niet hoefde te bestellen in Engeland omdat mijn sigarenboer awesome is.
Tipje, dan zou ik ook eventjes niet meer drinken. Of althans, ik hield het niet vol als ik bier dronkquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort een poging wagen, maar ik weet nog niet precies wanneer, ik denk dat ik er zelf echt even 100% achter moet gaan staan. En dan deel ik het niet mede ook.
Eigenlijk de zin om te stoppen heb ik ook niet echt, maar ik merk gewoon dat roken op bepaalde punten gewoon mijn leven belemmerd. Maar nu ik het toch serieus wil gaan stoppen, dan ga ik er ook voor. Ik neem wel een chocoladesigaret met een meet met jou een Frankquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort een poging wagen, maar ik weet nog niet precies wanneer, ik denk dat ik er zelf echt even 100% achter moet gaan staan. En dan deel ik het niet mede ook.
Kan ook de FOK!stok in je mond stoppenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Eigenlijk de zin om te stoppen heb ik ook niet echt, maar ik merk gewoon dat roken op bepaalde punten gewoon mijn leven belemmerd. Maar nu ik het toch serieus wil gaan stoppen, dan ga ik er ook voor. Ik neem wel een chocoladesigaret met een meet met jou een Frank
Nee, dat was ook wel het plan inderdaad. I know that feel en alles.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tipje, dan zou ik ook eventjes niet meer drinken. Of althans, ik hield het niet vol als ik bier dronk
Die zou ik nog wel aan stekenquote:
Nooit beginnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat ken ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dat was ook wel het plan inderdaad. I know that feel en alles.
Goed, ik ga nog even gamen (en verliezen van 12-jarigen), en dan zoek ik m'n bed maar eens optrusten KLB-ers, oneluv.
Speciaal kusje voor Frank en Remqo.
Bleh, die is al helemaal afgelebberdquote:
Truste Horkquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed, ik ga nog even gamen (en verliezen van 12-jarigen), en dan zoek ik m'n bed maar eens optrusten KLB-ers, oneluv.
Veel neukplezierquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
frankgodquote:
welkequote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga straks nog even Pokémon spelen denk ik.
Ik snap hem niet.quote:
oh die ken ik nietquote:
Eyquote:
quote:
Dus je houdt toch van piemels?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bleh, die is al helemaal afgelebberd
ah okéquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatste voor de gewone DS uitgebracht.
Hallo, jij hoort mijn back te hebben.quote:
Zie ik net staan.quote:De games in de Pokémon-serie zijn bij elkaar 279 miljoen keer verkocht.
Dat is een open deur, klaar om in te trappen. En omdat jij het bent, zo vriendelijk ben ik, een open deur met daar achter een idyllisch plaatje van de Hemel, zoals Amerikanen de Hemel zien.quote:
nee dit was gewoonquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hallo, jij hoort mijn back te hebben.
Neehquote:
Ik heb 2,5 jaar terug van mijn mama één gekregen voor mijn verjaardagquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah oké
ds is voor zover ik weet geen emulator voor die fatsoenlijk werkt dus vandaar dat ik t niet ken
nicequote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb 2,5 jaar terug van mijn mama één gekregen voor mijn verjaardag![]()
(Een DSi)
Oké.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is een open deur, klaar om in te trappen. En omdat jij het bent, zo vriendelijk ben ik, een open deur met daar achter een idyllisch plaatje van de Hemel, zoals Amerikanen de Hemel zien.
waar het hart van vol isquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
selectief lezen toch, las alleen stok en sabbelen
Omdat jij het bent word ik niet boos.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee dit was gewoon-waardig
verder lobi
Had ik ook niet verwacht hoor dat ik hem echt zou krijgen. Sinds ik niet meer thuis woon zijn dure cadeautjes niet meer standaard *en vind ik ook niet erg*quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Omdat jij het bent word ik niet boos.
hehehequote:
wow welke waaropquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga straks nog even Pokémon spelen denk ik.
eyquote:
Abertjequote:
Misschien meer jouw fantasie.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
selectief lezen toch, las alleen stok en sabbelen
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, een afbeelding van een vallend (of gevallen) kwartje.
[ afbeelding ]
ik lust je rauw ectoquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:36 schreef HPLC het volgende:
Zie Kuifje een beetje stoer quoten, wacht mtoar
geen idee waar het voor is maar stem sowieso vvdquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:41 schreef deadprez het volgende:
hebben jullie de stempassen voor dat gare referendum ook al
Laatste wel, die heb ik nu.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je daar charmander en growlithe op vangen?
nopequote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:41 schreef deadprez het volgende:
growlithe/arcanine is echt vet cute en leuk en stoerquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:41 schreef Amarantha het volgende:
In mijn Pokémon team zitten:
http://pokemondb.net/pokedex/growlithe
http://pokemondb.net/pokedex/psyduck
http://pokemondb.net/pokedex/mareep
http://pokemondb.net/pokedex/venipede
http://pokemondb.net/pokedex/pidove
http://pokemondb.net/pokedex/patrat
Die laatste ga ik nog wel vervangen denk ik.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen idee waar het voor is maar stem sowieso vvd
Ik hoop niet dat zij of hij in een normaal gesprek ook zoveel alinea's inbouwt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:41 schreef Toto69 het volgende:
SEX / Een woest aantrekkelijk iemand met de ultieme afknapper
Zou jij iemand afwijzen op handen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:41 schreef Toto69 het volgende:
is dat abraham-de-lacyquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:41 schreef Toto69 het volgende:
Maar moet ik dus een vuursteen vinden, hmm.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
growlithe/arcanine is echt vet cute en leuk en stoer
Ik leeg niet elke dag m'n postvak, morgen maar eens kijken,quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:41 schreef deadprez het volgende:
En als iemand geen handen heeft?quote:
ja zo'n rare homo die hier zo nu en dan een nieuwe kloon maakt, fittie krijgt met hoink en vervolgens weer permaban krijgtquote:
Niets is ook iets.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan is er niets om op af te knappen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja zo'n rare homo die hier zo nu en dan een nieuwe kloon maakt, fittie krijgt met hoink en vervolgens weer permaban krijgt
Ik las patatquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:41 schreef Amarantha het volgende:
In mijn Pokémon team zitten:
http://pokemondb.net/pokedex/growlithe
http://pokemondb.net/pokedex/psyduck
http://pokemondb.net/pokedex/mareep
http://pokemondb.net/pokedex/venipede
http://pokemondb.net/pokedex/pidove
http://pokemondb.net/pokedex/patrat
Die laatste ga ik nog wel vervangen denk ik.
banquote:
Iets dat niets is, is nog steeds iets.quote:
quote:
Een taalconstructie inderdaad.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Iets dat niets is, is nog steeds iets.
je zolderkamer verlatenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Mensen van de goede leef waarom fok!ken jullie nu terwijl je uit kunt gaan
Omdat ik vreemd word aangekeken in de dancing.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:47 schreef Opsonisatie het volgende:
hjbquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Was sarcastisch, het is toch echt patat
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Omdat ik vreemd word aangekeken in de dancing.
Ik ben oud en versletenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:47 schreef Opsonisatie het volgende:
ja, maar je moet hem pas heel laat laten evolueren, want anders leert hij alleen nog maar de aanval extremespeed maar geen vuur aanvallen en geen crunchquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar moet ik dus een vuursteen vinden, hmm.
volgens mij ben jij gewoon echt superdom stem je pvv ofzo?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Jezus wat is ov opladen een drama zeg
hey syndroom/deezertjequote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gewoon.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow hey hippie niet zo agressiefquote:
Ik stem mijzelf het landje uit jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
volgens mij ben jij gewoon echt superdom stem je pvv ofzo?
sryquote:
Zie genoeg mensen van jouw leeftijd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hey ik ga dinsdag ook uit in grunn, zie je bij de blauwe engelquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik vind uitgaan niks aan, ga ook altijd dinsdag of woensdag met tegenzin
ben ik nog nooit geweestquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey ik ga dinsdag ook uit in grunn, zie je bij de blauwe engel
Nee.quote:
Op rollerskates toevallig?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee.
Verder, ben vorig jaar nog mee gegaan met studenten. Kan mij het verder schelen. Ik doe wel mee hoor. Maar wekelijks.... Neuh, een keer in het jaar vind ik wel voldoende.
zou dit niet pikken als ik frank wasquote:
quote:
Ik doe wel alsof ik je vriendin ben, daar komen vast wel homewreckbitches op afquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja is goed, hopelijk versieren we wat
Ik ga meequote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey ik ga dinsdag ook uit in grunn, zie je bij de blauwe engel
zeg je nou dat frank zo oud is dat hij een rollator heeftquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:53 schreef Willoow het volgende:
Waarom niet uitgaan als je oud bent met je rollator?
Neuh. Ik had wel een hoed op, maar in een dronken bui vond iemand dat hem dat ding veel beter stond. En ik vond in een dronken bui ook wel. Een tijdje op zoek geweest naar die hoed tot ik hem op de universiteit ermee zag lopen en hij mij foto's liet zien en een verhaal vertelde van die avond.quote:
Nee, noemde hem niet eens :squote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
zeg je nou dat frank zo oud is dat hij een rollator heeft
wil je dan m'n handje vasthouden?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik doe wel alsof ik je vriendin ben, daar komen vast wel homewreckbitches op af
whehehequote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh. Ik had wel een hoed op, maar in een dronken bui vond iemand dat hem dat ding veel beter stond. En ik vond in een dronken bui ook wel. Een tijdje op zoek geweest naar die hoed tot ik hem op de universiteit ermee zag lopen en hij mij foto's liet zien en een verhaal vertelde van die avond.
lolquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh. Ik had wel een hoed op, maar in een dronken bui vond iemand dat hem dat ding veel beter stond. En ik vond in een dronken bui ook wel. Een tijdje op zoek geweest naar die hoed tot ik hem op de universiteit ermee zag lopen en hij mij foto's liet zien en een verhaal vertelde van die avond.
Ik heb smetvrees ;squote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil je dan m'n handje vasthouden?
jij bent echt geopsodeerd door die jongenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Frass dol is op de blauwe engel
Heldquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
watquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:55 schreef deadprez het volgende:
België bestaat niet meer.
Het is een jihadistische hotzone, door de policors gratis weggegeven aan de islamitische wereld.
Ga je vaak bingoën in een bejaardentehuis?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zie genoeg mensen van jouw leeftijd.
een post van geavanceerd op de fpquote:
Ik ben verlieft op hem, niet zeggen oke ;squote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij bent echt geopsodeerd door die jongen
Ik ben ziekquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Bij Enzo krijgen eerste 50 dames gratis drankjes nu. HEY ETSU GA NU NAAR ENZO DAN.
tsjaquote:
val je op kale oude mannen jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben verlieft op hem, niet zeggen oke ;s
Ik hou je arm wel vast met latex handschoenenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe zien ze ons dan als boyfriend girlfriend
altijd al gedacht dat frass een kloon van wch wasquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
altijd al gedacht dat frass een kloon van wch was
wow nog nooit zo dicht bij een vrouw geweest nu al zin inquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou je arm wel vast met latex handschoenen
Hey deezer/syndroomquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow nog nooit zo dicht bij een vrouw geweest nu al zin in
Het is een wonder dat jij niet ziek bent met je dagelijkse ongezonde troep die je iedere keer binnen weet te vretenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pfftbeetje absinthe hier wodka daar en je bent weer de oude
watquote:
hey syndroomquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:59 schreef Etsu het volgende:
Mensen die nu iedereen en alles Deezertje of syndroom gaan noemen
Hey deezerquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:59 schreef Etsu het volgende:
oh zegt me niksquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat was zijn vorige account, toen kon ik nog wel eens om hem lachen.
Ken ik niet.quote:
Dan heb je z'n laatste twee topics niet gelezenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:59 schreef deadprez het volgende:
syndroom is wel echt een enorme droeftoeter met zijn gejank dat vluchtelingen zijn kansen om een chick te krijgen verneuken
haha GhpH is madquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:59 schreef Etsu het volgende:
Ja hou op ik heb al een trainings/foodschema gemaakt moet m'n sixpack harder krijgen ja tochquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is een wonder dat jij niet ziek bent met je dagelijkse ongezonde troep die je iedere keer binnen weet te vreten
Donuts zeker als ontbijt?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja hou op ik heb al een trainings/foodschema gemaakt moet m'n sixpack harder krijgen ja toch
Alles eten, blijven trainen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja hou op ik heb al een trainings/foodschema gemaakt moet m'n sixpack harder krijgen ja toch
gelukkig worden zulke users niet gebanned want dat zou als niet-positief kunnen worden opgevat ;squote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:59 schreef deadprez het volgende:
syndroom is wel echt een enorme droeftoeter met zijn gejank dat vluchtelingen zijn kansen om een chick te krijgen verneuken
Blikjes in de vriezer leggen, worden ze harder vanquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
pics van je progresquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
bijzonder jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:01 schreef zeer het volgende:
[..]
gelukkig worden zulke users niet gebanned want dat zou als niet-positief kunnen worden opgevat ;s
Word je nu ook zo'n instagramchick die iedere dag foto's van d'r eten plaatst en foto's van d'r strakke kont en hoe actief je bezig bent in de gym?quote:
Ja dat deed ik eerst wel, maar als je (in ieder geval, bij mij ging het wel zo) kleine aanpassingen brengt aan je eetstijl dan gaat het snellerquote:
Hier een stel gekleurde koeien. Als dat niet aangeeft hoe vrolijk en positief we zijn met z'n allen, weet ik het niet meer.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:01 schreef zeer het volgende:
[..]
gelukkig worden zulke users niet gebanned want dat zou als niet-positief kunnen worden opgevat ;s
ik hoop 'tquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Word je nu ook zo'n instagramchick die iedere dag foto's van d'r eten plaatst en foto's van d'r strakke kont en hoe actief je bezig bent in de gym?
Ik blijf nog wel om de dag cheaten hoor, maar foto's van mijn butt en food post ik alleen in whatsappgroepjesquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Word je nu ook zo'n instagramchick die iedere dag foto's van d'r eten plaatst en foto's van d'r strakke kont en hoe actief je bezig bent in de gym?
ik slaak vaak gilletjes van positivisme als ik fok tegenwoordigquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hier een stel gekleurde koeien. Als dat niet aangeeft hoe vrolijk en positief we zijn met z'n allen, weet ik het niet meer.
[ afbeelding ]
waar kan men zich aanmeldenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel om de dag cheaten hoor, maar foto's van mijn butt en food post ik alleen in whatsappgroepjes
lekker traangas op kinderen spuitenquote:
Waarom nooit naar mij? :squote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel om de dag cheaten hoor, maar foto's van mijn butt en food post ik alleen in whatsappgroepjes
Insta van hawk reece is aanradertje, IK WIL EEN MAN WAT OP HEM LIJKTquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er zijn er al zoveel van.. Ik wil nou ook eens een keertje mannen
zou er niks meer over zeggen, straks heb je weer "een weekje rust"quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:03 schreef zeer het volgende:
[..]
iedere ochtend een waslijst van 10 gesloten topics van viskarretje
geloof ik niks vanquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik stuur naar jou alleen pusspics van fatima. Hee ik heb al vet lang geen foto meer van belliebellie gekregenquote:
Gatverdamme, met die smerige tattoo'squote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Insta van hawk reece is aanradertje, IK WIL EEN MAN WAT OP HEM LIJKT
Ik ook. Ik gil ook weleens. Ik word helemaal warm van positivisme. Soms zo warm dat er nog weleens wat potentiële Frankjes binnenbroeks het leven zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:03 schreef zeer het volgende:
[..]
ik slaak vaak gilletjes van positivisme als ik fok tegenwoordig
Lekker veel eiwitten. Big guns.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja dat deed ik eerst wel, maar als je (in ieder geval, bij mij ging het wel zo) kleine aanpassingen brengt aan je eetstijl dan gaat het sneller
zijn er welquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er zijn er al zoveel van.. Ik wil nou ook eens een keertje mannen
Eergister ofzo nog een snapchat van d'r geplaatstquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik stuur naar jou alleen pusspics van fatima. Hee ik heb al vet lang geen foto meer van belliebellie gekregen
echt kut volk gadverdammequote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker traangas op kinderen spuiten
ohquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou er niks meer over zeggen, straks heb je weer "een weekje rust"
met al die tattoo's?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is dat een adelaar?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
lelquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:06 schreef zeer het volgende:
hoop dat 'ie iedere ochtend gigantisch z'n grote teen stoot aan z'n bed als 'ie op staat en vervolgens van de trap afvalt en z'n nek breekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |