Dat was eigenlijk een quote die ik van Douglas MacArthur heb gejat.quote:
Ja, uiteraard. Ik ook, zeker. Echt waar.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk een quote die ik van Douglas MacArthur heb gejat.
dippen mijn waardequote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Blijft kippensoep tussen zo'n wrap zitten?
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha echt he, lompehork, frank, remqo, fylax en pharkus op volgorde van knap naar lelijk
Behalve het gedeelte door Drenthe - waar ik de trekschuit voor nodig had - merkte ik eigenlijk niet zo gek veel verschil.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:05 schreef Etsu het volgende:
Hoe was je bezoekje aan het Hoge Noorden, Frank?
Drenthe is mooi.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Behalve het gedeelte door Drenthe - waar ik de trekschuit voor nodig had - merkte ik eigenlijk niet zo gek veel verschil.
Ben trouwens ook nog bij jullie hoofdgebouw geweest. prachtig stijlvol bouwwerk.
Zeer zeker. Ben ook meer een natuurmens dus steden vind ik sowieso al weinig aan.quote:
Ome Frankquote:
Al die hoerenfilmpjes zijn nep, dus ze gaan allemaal fout. En nu?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:08 schreef Fylax het volgende:
gaat fout kill gaat fout
VID / kwaaivines armoowasright snapking zijn allemaal gay GAAT FOUT KILL!!!
Inderdaad een prachtig gebouw. Met prachtige glas in lood-ramen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Behalve het gedeelte door Drenthe - waar ik de trekschuit voor nodig had - merkte ik eigenlijk niet zo gek veel verschil.
Ben trouwens ook nog bij jullie hoofdgebouw geweest. prachtig stijlvol bouwwerk.
Gelderland, ook prachtigquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zeer zeker. Ben ook meer een natuurmens dus steden vind ik sowieso al weinig aan.
ja, in Drenthe hebben we geen stedenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zeer zeker. Ben ook meer een natuurmens dus steden vind ik sowieso al weinig aan.
Drie seconden gekeken. Misschien kunnen jullie lekker gezellig gaan puzzelen, lijkt me een stuk zinvoller dan dit zwakzinnige geneuzel en daar schaam je je als je later groot wordt ook niet voor, bovendien is puzzelen ook niet vereeuwigd op het internet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:08 schreef Fylax het volgende:
gaat fout kill gaat fout
VID / kwaaivines armoowasright snapking zijn allemaal gay GAAT FOUT KILL!!!
Ik was er nog nooit geweest. Was wel leuk. En qua studenten... Merkte geen verschil.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inderdaad een prachtig gebouw. Met prachtige glas in lood-ramen.
we zijn de enige niet-crew en niet-ex-crew hierquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, in Drenthe hebben we geen steden
ik heb niet geklikt maar je wekt mijn interesse met hoerenfilmpjes, zijn het filmpjes van of over hoeren of zijn het filmpjes van hoerenkwaliteit?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Al die hoerenfilmpjes zijn nep, dus ze gaan allemaal fout. En nu?
Hoerenkwaliteit, allemaal karige amateur-acteurs in dit soort gevallen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb niet geklikt maar je wekt mijn interesse met hoerenfilmpjes, zijn het filmpjes van of over hoeren of zijn het filmpjes van hoerenkwaliteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |