terechte klacht
maar aan de andere kant ik kan mij wel smakelijk vermaken hoe hun zelf belachelijk maken - een soort van leedvermaak
wel jammer dat dit ten koste gaat van de frontpage van youtube altijd hun koppen daar overal
die gasten hebben echt een IQ van een pinda
en dan vooral die snapkill en zijn vriendin is echt niet normaal dat die mensen een podium krijgen
en elke fucking drie dagen is er weer een prank op elkaar alsof er niks aan de hand is

allemaal zo vies nep en toch hebben die gasten elke keer honderden duizenden views
ik kan niet anders bedenken dan dat mensen het kijken uit leedvermaak
dan heb je 5 dagen geleden zo een video - HALF MILJOEN VIEWS - hoe zo een wijf tien minuten met GTST tranen in de camera staat te janken hoe haar "vriendje" met een ander danst in spanje ofzo

en dan 3 dagen later ineens alles weer goed:
en deze mensen kunnen ook gewoon kinderen krijgen he
echt wtf
en elke keer die pranks op elkaar, bijna alsof ze omstebeurt zijn want elke keer is op het een ander kanaal
en wanneer het dan (GAAT FOUT) gaat komen allemaal van die berichten van ja dit gaan we niet meer doen loopt uit en de hand
en over drie dagen is het weer raak
trailers voor een prank om nog meer views te pakken

altijd waarin ze vechten als mietjes, nooit een keer krijgt iemand een tik op de bek

echt gewoon bizar
die armoo is ook een keer helemaal geexposed dat alles wat hij maakt nep is en toen is hij helemaal de grond in getrapt maar nadat die video is verwijdert is hij gewoon weer verder gegaan
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM