hey syndroomquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:59 schreef Etsu het volgende:
Mensen die nu iedereen en alles Deezertje of syndroom gaan noemen
Hey deezerquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:59 schreef Etsu het volgende:
oh zegt me niksquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat was zijn vorige account, toen kon ik nog wel eens om hem lachen.
Ken ik niet.quote:
Dan heb je z'n laatste twee topics niet gelezenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:59 schreef deadprez het volgende:
syndroom is wel echt een enorme droeftoeter met zijn gejank dat vluchtelingen zijn kansen om een chick te krijgen verneuken
haha GhpH is madquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:59 schreef Etsu het volgende:
Ja hou op ik heb al een trainings/foodschema gemaakt moet m'n sixpack harder krijgen ja tochquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is een wonder dat jij niet ziek bent met je dagelijkse ongezonde troep die je iedere keer binnen weet te vreten
Donuts zeker als ontbijt?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja hou op ik heb al een trainings/foodschema gemaakt moet m'n sixpack harder krijgen ja toch
Alles eten, blijven trainen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja hou op ik heb al een trainings/foodschema gemaakt moet m'n sixpack harder krijgen ja toch
gelukkig worden zulke users niet gebanned want dat zou als niet-positief kunnen worden opgevat ;squote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:59 schreef deadprez het volgende:
syndroom is wel echt een enorme droeftoeter met zijn gejank dat vluchtelingen zijn kansen om een chick te krijgen verneuken
Blikjes in de vriezer leggen, worden ze harder vanquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
pics van je progresquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
bijzonder jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:01 schreef zeer het volgende:
[..]
gelukkig worden zulke users niet gebanned want dat zou als niet-positief kunnen worden opgevat ;s
Word je nu ook zo'n instagramchick die iedere dag foto's van d'r eten plaatst en foto's van d'r strakke kont en hoe actief je bezig bent in de gym?quote:
Ja dat deed ik eerst wel, maar als je (in ieder geval, bij mij ging het wel zo) kleine aanpassingen brengt aan je eetstijl dan gaat het snellerquote:
Hier een stel gekleurde koeien. Als dat niet aangeeft hoe vrolijk en positief we zijn met z'n allen, weet ik het niet meer.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:01 schreef zeer het volgende:
[..]
gelukkig worden zulke users niet gebanned want dat zou als niet-positief kunnen worden opgevat ;s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |