het lijkt nws of pol welquote:
ik heb dit ookquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:22 schreef Remqo het volgende:
Verdorie, elke keer die neiging om naar die baal shag te grijpen
was sowieso een kutfilmpje en je dronk al een fles cola op na 50 seconden dus je bent viesdik terwijl je hier jankt dat je dik bentquote:
goed matti, met jou? wat brengt jou naar deze scquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb dit ook
maar dan met de zak pep
Ik heb beetje last van control issues.quote:
pol valt toch wel mee?quote:
Was ook een flauw grapje hoor.quote:
Iedereen met een gezond verstand haat dat.quote:
Ik heb een zakje kaasblokjes als redmiddel, kauwgom en bier gaat wat minder goed samenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb dit ook
maar dan met de zak pep
Gaat wel, verveel me.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
goed matti, met jou? wat brengt jou naar deze sc
Anders neem je wiet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:22 schreef Remqo het volgende:
Verdorie, elke keer die neiging om naar die baal shag te grijpen
Het hing volgens hem af van verschillende factoren hij zou het niet willen riskeren hier door zijn baan kwijt te raken. Hij vond het "Embarrassing" En hij vond het niet fijn dat hij niet nuchter in beeld was, en hij was bang dat mensen zo een verkeerd beeld van hem kregen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou niet van filmpjes dus ik spoelde hele tijd door en keek maar in totaal een minuut ofzo, had het niet door
hehehe aightquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gaat wel, verveel me.Ook gelijk de reden waarom ik hier nu kom.
Opso is bijzonder gecharmeerd van adelaars, die heeft wel meer vreemde dingen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen met een gezond verstand haat dat.
Hou op ik moet er nog een tentamen over krijgen. MHC, APC en al die CD4/8 cellen komen mij de strot uitquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen met een gezond verstand haat dat.
hm, kom daar niet zo vaak, maar had het idee dat het er toch nog wel wat normaler aan toe ging dan in nwsquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
POL kan er ook wat van tegenwoordig.
De shops zijn op het moment ook geslotenquote:
Hij heeft wel een punt hoor, zie Anthony Zeusquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het hing volgens hem af van verschillende factoren hij zou het niet willen riskeren hier door zijn baan kwijt te raken. Hij vond het "Embarrassing" En hij vond het niet fijn dat hij niet nuchter in beeld was, en hij was bang dat mensen zo een verkeerd beeld van hem kregen.
Stel je voor zeg dat mensen al een heel beeld van jou gaan vormen op basis van een gezellige avond in een auto +- 10 minuten
Gewoon sterk zijn, ga desnoods fappenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb een zakje kaasblokjes als redmiddel, kauwgom en bier gaat wat minder goed samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |