SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik merk ook dat ik FUT dit jaar veel minder speel dan voorgaande jaren.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:28 schreef BDIL het volgende:
12 topics pas na meer dan een half jaar![]()
Alles goed jongens ? Speel fut nog af en toe met vrienden met 2 man draft of online season is nog wel lachen. Alleen wedstrijden achterover werken als vroeger gaat een stuk lastiger.
Mwoah, met name Barzagli voelt gewoon niet lekker aan. Hij stapt in en met 1 beweging/dribbel is de CAM of ST eral langs.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
SerieusIk vind de defensie juist erg goed
Oh, ik bouw juist niet van achteruit op.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
Mwoah, met name Barzagli voelt gewoon niet lekker aan. Hij stapt in en met 1 beweging/dribbel is de CAM of ST eral langs.
Ik ben ook iemand die met name van achteruit opbouwd. Bazargli gaat mij daarin veel te vaak de mis in (ongetwijfeld ook door lage agility, ballcontrol en dribbling). Ik heb nu maar vervangen voor chiellini. Die is toch wendbaarder en hoge agression en interceptions is dan ook net wat fijner!
Speel jij nog met een custom tactics toevallig?
Hmm. Nouja ik zoek graag een back op die meters maakt en dan later het middenveld in loopt en hem daar meegeeft aan een middenvelder, en die eventueel zelf nog via de zijlijn mee op komt..quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Oh, ik bouw juist niet van achteruit op.Als ik de bal win met Barzagli bijv. zoek ik meteen een middenvelder en val ik direct aan. Maar inderdaad, Chiellini is ook chill, alleen vond ik hem wat te duur in mijn team.
Heb alleen instructions voor de backs, dat ze achterin moeten blijven.
Nop, doe ik nooit.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hmm. Nouja ik zoek graag een back op die meters maakt en dan later het middenveld in loopt en hem daar meegeeft aan een middenvelder, en die eventueel zelf nog via de zijlijn mee op komt..
Verder dan de backs dus niks gewijzigd aan snelheid, passing etc?
Welke divisie zit je? Welke console?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:01 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nouja, kon ook maar 3 potjes doen.
Wellicht niet mijn avond..
Weekend maar weer ff proberen!
lekker boeiend die 7 of 9 chem maakt ook geen reet uit.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:37 schreef Enix het volgende:
Yup, gaat lachen worden met 13-jarige kinderen die sweaty teams met ST Hulk en ST Bale gaan maken. Snap deze actie totaal niet.
Tis me wat meid.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:37 schreef Enix het volgende:
Yup, gaat lachen worden met 13-jarige kinderen die sweaty teams met ST Hulk en ST Bale gaan maken. Snap deze actie totaal niet.
13-jarige gespotquote:Op maandag 21 maart 2016 22:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tis me wat meid.
Hoe meer verschillende kaarten hoe beter. Ze kunnen wel wat van madden leren.
Dit jaquote:Op maandag 21 maart 2016 21:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
lekker boeiend die 7 of 9 chem maakt ook geen reet uit.
Heb m iets voor je aangepast. Is iets duurder, maar daarvoor krijg je wel een NLW sym links en creatief team voor in de plaats. Ik ben er iig wel blij mee, misschien dat ik het zelf ook eens zal kopen!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:20 schreef nickhguitar het volgende:
http://www.futhead.com/16/squads/11137387/
Iemand op of aanmerkingen?
Dit is gewoon een ander team op 1 speler naquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:40 schreef Enix het volgende:
[..]
Heb m iets voor je aangepast. Is iets duurder, maar daarvoor krijg je wel een NLW sym links en creatief team voor in de plaats. Ik ben er iig wel blij mee, misschien dat ik het zelf ook eens zal kopen!
[ afbeelding ]
Oh ja, maar als ik eenmaal een team aan het bouwen ben voor mezelf of iemand anders bijt ik me er helemaal in vast. Zie het maar als een soort verslavingquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dit is gewoon een ander team op 1 speler na
Ik heb nu een paar potjes gespeeld en ben niet echt overtuigd van 2 zaken: Mijn spitsen en mijn centrale middenveld. Te weinig stootkracht algemeen voorin en de middenvelders zijn teveel dezelfde soort.
Ah vandaarquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:32 schreef Enix het volgende:
[..]
Oh ja, maar als ik eenmaal een team aan het bouwen ben voor mezelf of iemand anders bijt ik me er helemaal in vast. Zie het maar als een soort verslaving
Ik had wel enigszins m'n twijfels over je team, omdat het idd ontbrak aan een goede spits en een goede CVM. Krycho vind ik wat te statisch in een 4-4-2. Heb 'm daarom wat getransformeerd met Konoply als uitgangspunt. Als je niet zo psychopatisch als ik constant met creatieve teams wil spelen, kun je uiteraard wat aanpassen.
Bovenstand team is 40k..quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ah vandaarIk ben niet zo 'ervaren'. Klooi vaak maar wat aan of combineer 2 leuke teams van anderen. Als je nog tips hebt voor ronde 40 k dan hoor ik het graag
Ben alleen de standaard BPL/Italie OP teams wel zat met remy/lukaku en dybala en shit.
Kroos !quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:21 schreef Dopekoe het volgende:
Iemand al wat nuttigs uit de gratis packs gekregen ?
Borja Valeroquote:Op donderdag 24 maart 2016 12:21 schreef Dopekoe het volgende:
neequote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:29 schreef nickhguitar het volgende:
Kun je die coin upgrades per wedstrijd vaker dan 1x gebruiken? Ik kon wel wennen aan +/- 1300 coins per wedstrijd ipv 300
Tis maar gratis.. non tradeable dus ik zou zeggen pleuris in je club en maak er een dom fitness team of cup team van?quote:Op zondag 27 maart 2016 00:14 schreef Donnis het volgende:
Wat een troep weer in die gratis packs, geef maar niks ipv Ruffier als beste.
Lewanquote:Op donderdag 24 maart 2016 12:21 schreef Dopekoe het volgende:
niemand ? zit op 130k nu.. ff dagje of 2 door buffelen en ik kan hem kopenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 08:52 schreef realbase het volgende:
besloten toch maar even te gaan traden om zo Suarez te halen..
heeft iemand al met hem gespeelt in 16 ? ik heb hem veel gebruikt in 15 - en daar speelde hij erg prettig
Hij is geniaal goed.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:45 schreef realbase het volgende:
[..]
niemand ? zit op 130k nu.. ff dagje of 2 door buffelen en ik kan hem kopen
De Rossi.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:21 schreef Dopekoe het volgende:
Pack Ronaldo en verkoop hemquote:Op maandag 28 maart 2016 13:31 schreef realbase het volgende:
hmzz traden gaat weer langzaam
Iemand nog tips qua spelers om wat geld te verdienen ?
eens zien of dat werktquote:Op maandag 28 maart 2016 15:28 schreef Donnis het volgende:
[..]
Goedkoopste bronze spelers van Real Madrid inkopen en voor beetje winst verkopen?
Zet er maar wat op.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:53 schreef realbase het volgende:
kan iemand me wat coins doneren ? traden erg slow laatste paar dagen en zit pas op 215k van de 300
ja monoloog topiquequote:
Ik heb geen idee wanneer het tots komtquote:Op vrijdag 8 april 2016 08:49 schreef realbase het volgende:
[..]
ja monoloog topique
ik zit er over te denken al mn spelers te dumpen nu voor TOTS - te laat ? of ben ik nog op tijd ?
en ik bedoel dan de spelers waarvan ik verwacht dat ze een TOTS kaart krijgen.
ja suarez speelt super ! 2 goals per potje nuquote:Op vrijdag 8 april 2016 08:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wanneer het tots komtMaar nu iedereen dumpen en met een goedkoop teampje spelen tot aan tots is sowieso een slim idee.
Ik zelf ga het niet doen. Ik speel echt 1x in de maand oid dus vind het wel prima zo.
oh en suarez
check futbin..markt is al megahard gecrasht in een week tijdquote:Op vrijdag 8 april 2016 08:49 schreef realbase het volgende:
[..]
ja monoloog topique
ik zit er over te denken al mn spelers te dumpen nu voor TOTS - te laat ? of ben ik nog op tijd ?
en ik bedoel dan de spelers waarvan ik verwacht dat ze een TOTS kaart krijgen.
Al met Douglas Costa gespeeld?quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:39 schreef el-blanchito het volgende:
Ribery
Een van de fijnste spelers die ik dit jaar heb gebruikt
te laat dusquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
check futbin..markt is al megahard gecrasht in een week tijd
Bijna TOTS, dan is alles nog cheaper. Je verdediging lijkt me wel kut eigenlijk, met 4x high attacking WR. Godin voor Pique zou ik dan doen denk ik. Varane vond ik ook wel prima. Wel een andere keeper dan (Diego Alves vind ik zelf fijn).quote:Op woensdag 13 april 2016 17:36 schreef realbase het volgende:
hmz.. wie nu ? Griezmann upgraden naar 88 IF of juist gaan voor TOTS Alves oid ? beide ongeveer net zo duur geloof ik..
[ afbeelding ]
Ik heb Diego nog ( had ik voor Gea) dus kan er zo in, samen met pepe - die heeft geen high attacking. Carvajal SIF ziet er wel goed uit en betaalbaar ( 55-60k ) ik prober hem wel eens.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bijna TOTS, dan is alles nog cheaper. Je verdediging lijkt me wel kut eigenlijk, met 4x high attacking WR. Godin voor Pique zou ik dan doen denk ik. Varane vond ik ook wel prima. Wel een andere keeper dan (Diego Alves vind ik zelf fijn).
Dani Alves vond ik eigenlijk minder dan Carvajal, Danilo en De Marcos ook.
1 CB met high/attacking WR kan wel imo, maar 2 is gewoon wat teveel. Ramos is wel echt de beste La Liga CB imoquote:Op woensdag 13 april 2016 18:30 schreef realbase het volgende:
[..]
Ik heb Diego nog ( had ik voor Gea) dus kan er zo in, samen met pepe - die heeft geen high attacking. Carvajal SIF ziet er wel goed uit en betaalbaar ( 55-60k ) ik prober hem wel eens.
Dan hou ik dus wel ramos - of is Godin beter ? ( ik heb ramos niet voor zn aanvallende skills..)
zo dus..quote:Op woensdag 13 april 2016 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1 CB met high/attacking WR kan wel imo, maar 2 is gewoon wat teveel. Ramos is wel echt de beste La Liga CB imo
Wel beter ja, maar opzich ook wel zonde om je meeste kapitaal dan in je backs te hebben zitten. En zoals ik al zei staat TOTS net om de hoek en kan je straks shit wellicht nog goedkoper oppikken (of zijn er wat leuke cheape blauwe kaarten).quote:Op donderdag 14 april 2016 10:49 schreef realbase het volgende:
Hey Tim,
Ik heb Carvajal gekocht - speelt indd wat prettiger dan Alves.
Zit nu te denken of ik IF Filipe Luis haal ipv Alba.. suggesties ?
nja.. team is gekocht in de eerste paar weken van F16.. heb toch al de hoofdprijs betaald voor allesquote:Op donderdag 14 april 2016 10:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel beter ja, maar opzich ook wel zonde om je meeste kapitaal dan in je backs te hebben zitten. En zoals ik al zei staat TOTS net om de hoek en kan je straks shit wellicht nog goedkoper oppikken (of zijn er wat leuke cheape blauwe kaarten).
mag wat kosten !quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is nu mijn team, best prima team met 3x 5* voorin[ afbeelding ]
Ik wil MotM Vidal nog halen maar ik weet niet hoe groot de kans is dat hij een TOTS krijgt. Ook vind ik hem nu wat te duur en bij MotM kaarten weet je nooit of de prijs gaat stijgen of dalen. En ik heb voor het eerst sinds ik FUT speel een first owner Ronaldo dus daar ben ik wel heel blij meequote:Op vrijdag 15 april 2016 16:21 schreef realbase het volgende:
[..]
mag wat kosten !
Ik heb nu RoOnaldo als loan.. als hij echt lekker spelt ga ik eens kijken of ik gewoon hem kan halen
lucky pack draw ?quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil MotM Vidal nog halen maar ik weet niet hoe groot de kans is dat hij een TOTS krijgt. Ook vind ik hem nu wat te duur en bij MotM kaarten weet je nooit of de prijs gaat stijgen of dalen. En ik heb voor het eerst sinds ik FUT speel een first owner Ronaldo dus daar ben ik wel heel blij mee
nopequote:Op zaterdag 16 april 2016 09:23 schreef realbase het volgende:
kan je trouwens je transfer pile groter dan 100 krijgen ?
net weer 50k aan shit ingekocht.. maar meeste moest mn club in omdat er al 100 items in mn transfer pile zitten.
jammer.. prima trade dagje trouwens.. zit zo op 100k profitquote:
140.. met nog een volle transfer pilequote:Op zaterdag 16 april 2016 13:27 schreef realbase het volgende:
[..]
jammer.. prima trade dagje trouwens.. zit zo op 100k profit
/edit.. als mn 100 items verkocht zijn 150
al gaat dat vandaag niet meer gebeuren denk ik
ik ook - ben begonnen met een bbva team en heb steeds iets geupgradequote:Op zondag 17 april 2016 19:07 schreef Lastpost het volgende:
Ik speel ook al sinds de release van de game met ongeveer hetzelfde team. Alleen wat upgrades doorgevoerd die beschikbaar werden en eentje met een positiewijziging gehaald.
Ook een veelvoud neergelegd voor dit team en het is geen drol meer waard in vergelijking, maar het speelt prima dus ik hou het gewoon.
Koppelen aan youtube en je boemlauwe goals uploadenquote:Op dinsdag 19 april 2016 07:37 schreef realbase het volgende:
besloten dit weekend een ps4 te halen..
Heb alles verkocht - en 10 x 50k packs gekocht.. lewa / 2x douglas en de bruyne..
was het niet waard
Iemand nog trade tips voor de ps4 ?
Wat krijg je daarvoor dan?quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Koppelen aan youtube en je boemlauwe goals uploaden
https://www.youtube.com/p(...)Dx8ONgaZ7aEiBIbdxbIH
Of je mooistemomenten
niksquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:00 schreef realbase het volgende:
[..]
Wat krijg je daarvoor dan?
Mooie goal wel bij neuer;)
Die je begin van het seizoen kreeg? Iedereen wel lijkt me.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:09 schreef Enix het volgende:
Al mensen die gebruik hebben gemaakt van de gratis Draft token? Ik ga vanavond waarschijnlijk wat Draft spelen.
Nee. Iedereen kan een gratis Draft token verzilveren. Staat tussen je paketten.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die je begin van het seizoen kreeg? Iedereen wel lijkt me.
Ah nice, heb een paar weken niet gespeeld. Even wat packs stacken voor TOTSquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:58 schreef Enix het volgende:
[..]
Nee. Iedereen kan een gratis Draft token verzilveren. Staat tussen je paketten.
las op ea forum al dat de servers drama zijn vandaag jaquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:11 schreef Enix het volgende:
Tering man, sta ik in de finale van Draft 2-0 voor om er vervolgens te worden uitgegooid. Kan geen verbinding maken met de servers. Na 5 minuten weer verbinding gemaakt: 0-3 verloren. Was net op weg naar een trophy en kan nu dus lekker 15k + opnieuw drie kwartier van m'n leven inleveren. Helemaal geweldig.
What's newquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
las op ea forum al dat de servers drama zijn vandaag ja
quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:32 schreef realbase het volgende:
iemand nog trade tips voor de ps4 ? de consumables die op de ps3 lekker gingen doen op de ps4 niets
Ja. wacht paar dagen met je 20k uitgeven tot dat tots er is. Dan kan je in 1x veel meer met je 20k.quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:49 schreef realbase het volgende:
Hi all -
Ben dus net over naar ps4 en heb het volgende starters teampje gemaakt na even wat potjes offline met coin booster. Heb ongeveer 20k om te versterken.. iemand suggesties ?
[ afbeelding ]
dat sowiesoquote:Op vrijdag 29 april 2016 08:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. wacht paar dagen met je 20k uitgeven tot dat tots er is. Dan kan je in 1x veel meer met je 20k.
Godín, Trémoulinas, Rakitic.. Er zijn zoveel opties.quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:49 schreef realbase het volgende:
Hi all -
Ben dus net over naar ps4 en heb het volgende starters teampje gemaakt na even wat potjes offline met coin booster. Heb ongeveer 20k om te versterken.. iemand suggesties ?
[ afbeelding ]
veltman - van dijkquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:29 schreef Maver24 het volgende:
https://www.easports.com/(...)ut-16-tots-community
TOTS linkje met alle stats. EA is flink tekeer gegaan met de stats.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Red Bull Salzburg.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:53 schreef ForzaMilan het volgende:
Saai hier
Weet er iemand toevallig of er teams zijn met rood broekje en wit shirtje. Liefst adidas of nike als sponsor. Tis voor mn UT.
ja in de packs, heb hem net al gezien. volgens mij ging EA er vanuit dat Ajax kampioen zou wordenquote:
Want? Of ze nou wel of niet kampioen zijn veranderd weinig aan of die spelers het seizoen goed gespeeld hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:17 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja in de packs, heb hem net al gezien. volgens mij ging EA er vanuit dat Ajax kampioen zou worden
EAjaxquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Want? Of ze nou wel of niet kampioen zijn veranderd weinig aan of die spelers het seizoen goed gespeeld hebben.
quote:
Hoezo? 4 Ajacieden en 3 PSV in de TOTS.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:17 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja in de packs, heb hem net al gezien. volgens mij ging EA er vanuit dat Ajax kampioen zou worden
Ik heb het sinds januari ofzo niet meer gespeeld. Beste keus ooit. Mijn bloedsuikerspiegel rees de pan uit en nu ben ik helemaal zen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Speel ook nauwelijks nog Fifa... Moet ook nog steeds Divisie 1 winnen. Heb nog 3 wedstrijden om 7 punten te halen. Dan kan ik het spel helemaal naast mij neer leggen. Zijn gewoon te veel games om Fifa te blijven spelen. Zit serieus te twijfelen of ik überhaupt nog voor Fifa 17 ga... Ze mogen wel eens een keer met nieuwe features komen. Pro Clubs is elk jaar hetzelfde terwijl er zoveel mogelijk is.
EK versie lijkt me sterk, daar Konami (PES) die rechten heeft verworven ... En er ala Konami geen ruk mee doet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:18 schreef Enix het volgende:
Ik begin deze FIFA ook behoorlijk zat te raken. Het is telkens hetzelfde liedje. Na een aantal goede wedstrijden word je in je reet genaaid door EA. De gameplay is ook een beetje meh. Weet iemand of er nog een EK versie van FIFA uitkomt?
Nu pas? Na een dikke 8 maanden frustratiequote:Op woensdag 11 mei 2016 22:18 schreef Enix het volgende:
Ik begin deze FIFA ook behoorlijk zat te raken. Het is telkens hetzelfde liedje. Na een aantal goede wedstrijden word je in je reet genaaid door EA. De gameplay is ook een beetje meh. Weet iemand of er nog een EK versie van FIFA uitkomt?
Online deed ik al zelden. Ik doe nu voornamelijk carrière en af en toe co-op met een vriend. Ik probeer mezelf zo weinig mogelijk op de kast te jagen en dat lukt aardig met die twee gamemodesquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nu pas? Na een dikke 8 maanden frustratie
Als ik me echt concentreer op het traden gaat het wel goed, maar ik koop dan weer packsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:54 schreef Bolasie het volgende:
TOTS Promes is een beest zeg
Traden gaat ook wel lekker met die TOTS kaartjes
Ja. Koop eens een team zonder 4/5* skill spitsen. Zo ga je leren te moeten passen ipv alles dribbelen en trucjes doen willen oplossen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:59 schreef Gohf046 het volgende:
Mensen die geen FUT spelen maar wel seizoenen en al kampioen zijn geworden in D1 ? Ik kan me net met moeite handhaven iedere keer.
Face up dribbling, fake pass/shot gebruik ik oa de kleine ruimte als iemand anders nog andere goeie tips heeft ?
Zeg het hemquote:Op donderdag 19 mei 2016 10:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Koop eens een team zonder 4/5* skill spitsen. Zo ga je leren te moeten passen ipv alles dribbelen en trucjes doen willen oplossen.
Is gewoon een tip. Heeft mij best geholpen en zo div 1 gewonnen.quote:
dragbackquote:Op donderdag 19 mei 2016 09:59 schreef Gohf046 het volgende:
Mensen die geen FUT spelen maar wel seizoenen en al kampioen zijn geworden in D1 ? Ik kan me net met moeite handhaven iedere keer.
Face up dribbling, fake pass/shot gebruik ik oa de kleine ruimte als iemand anders nog andere goeie tips heeft ?
Thanksquote:
Ten 1e speel ik amper FUT omdat je daar regelmatig genaaid word waar je bij staat. Heb daar trouwens gewoon een Eredivisie team.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Koop eens een team zonder 4/5* skill spitsen. Zo ga je leren te moeten passen ipv alles dribbelen en trucjes doen willen oplossen.
je hoeft je niet zo aangevallen te voelen hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:50 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Ten 1e speel ik amper FUT omdat je daar regelmatig genaaid word waar je bij staat. Heb daar trouwens gewoon een Eredivisie team.
Mijn vraag gaat over seizoenen. Beetje domme opmerking ook verder. Face up dribbling(L2+R2) is helemaal geen 4/5* skill. Kun je prima met je verdedigers ook doen is gewoon de bal kort bij je houden in een dribbel en door L2 los te laten krijg je een speedboost(want je hebt R2 nog steeds vast). Fake shot is gewoon X + vierkantje en kan ook iedere amateur speler uitvoeren. Gebruik ze juist omdat ze zo eenvoudig zijn en iedereen ze kan uitvoeren. Ben daarnaast altijd een passing player geweest(tot paar weken terug) dus dat heb ik wel onder de knie. Maar dribbelen is net zo goed een aspect van het spel wat je onder de knie moet krijgen dus daar verdiep ik me nu in.
waar is de "ten tweede"?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:50 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Ten 1e speel ik amper FUT omdat je daar regelmatig genaaid word waar je bij staat. Heb daar trouwens gewoon een Eredivisie team.
Mijn vraag gaat over seizoenen. Beetje domme opmerking ook verder. Face up dribbling(L2+R2) is helemaal geen 4/5* skill. Kun je prima met je verdedigers ook doen is gewoon de bal kort bij je houden in een dribbel en door L2 los te laten krijg je een speedboost(want je hebt R2 nog steeds vast). Fake shot is gewoon X + vierkantje en kan ook iedere amateur speler uitvoeren. Gebruik ze juist omdat ze zo eenvoudig zijn en iedereen ze kan uitvoeren. Ben daarnaast altijd een passing player geweest(tot paar weken terug) dus dat heb ik wel onder de knie. Maar dribbelen is net zo goed een aspect van het spel wat je onder de knie moet krijgen dus daar verdiep ik me nu in.
Yo DS2. Ik ken toevallig de nummer 500 van de FHM500. Wil je me nu aanraken?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik me echt concentreer op het traden gaat het wel goed, maar ik koop dan weer packs
Goed verhaal lekker kort ook.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:18 schreef Dopekoe het volgende:
Ik ben klaar met fifa 16, er klopt geen zak van dat het online gedeelte. Daarnaast is het gewoon ook niet leuk meer. Ik ga me vanaf nu bezig houden met games die me wat meer opslokken en ik begin met borderlands 2, gta online en evolve. Kortom, games die beter en leuker zijn en waar ik niet chagrijnig van wordt![]()
Oh en Destiny en fallout 4 gaan er ook uit evenals fifa 15
Goeie smaak, ik vrees alleen voor je dat de playerbase een beetje dood is.quote:
Yup, ik moet die ook nog. Speel je op de PS4?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:41 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik moet nog één trofee voor FIFA 16 en dan heb ik de platinum trofee.
Ik moet een vriendschappelijk seizoen in ultimate team spelen en winnen.
Is er toevallig iemand hier op dit forum die vanavond of morgenavond dit met mij wil doen?
Als je zelf de trofee ook nog moet en wilt laat ik jou ook winnen.
Ja,wil je me toevoegen? Nick is Bonsie91quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:38 schreef Enix het volgende:
[..]
Yup, ik moet die ook nog. Speel je op de PS4?
Ga ik zo doen. Hoe laat wil je afspreken vanavond?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:21 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja,wil je me toevoegen? Nick is Bonsie91
Laat straks even wetenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:28 schreef Enix het volgende:
[..]
Ga ik zo doen. Hoe laat wil je afspreken vanavond?
Ik vind haar lekkerder dan de nummer 1, eerlijk gezegd heb ik me niet in de lijst verdiept.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Yo DS2. Ik ken toevallig de nummer 500 van de FHM500. Wil je me nu aanraken?
Tuurlijk DS2, tot het bittere eindquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind haar lekkerder dan de nummer 1, eerlijk gezegd heb ik me niet in de lijst verdiept.
Is er hier nog wel iemand hier die FUT speelt?
Even je wachtwoord pmen naar mij dan fix ik hetquote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:19 schreef bjanaan het volgende:
Ik heb m'n fut account vergrendeld hoe los ik dit op?
Voor twee dropsleutels ga ik het voor je fixenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:19 schreef bjanaan het volgende:
Ik heb m'n fut account vergrendeld hoe los ik dit op?
Wil je nog?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:28 schreef Enix het volgende:
[..]
Ga ik zo doen. Hoe laat wil je afspreken vanavond?
Ja, was het even vergeten sorryquote:
Ja morgenavond is primaquote:Op zondag 5 juni 2016 21:44 schreef Enix het volgende:
[..]
Ja, was het even vergeten sorry
Ik ga je vnv toevoegen, maar moet morgen weer vroeg op dus spelen gaat hem helaas niet worden. Heb je morgen rond een uur of 7 tijd?
Ik ben denk ik iets later. Zit tot ongeveer half 7 op de HRO.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:44 schreef Enix het volgende:
[..]
Ja, was het even vergeten sorry
Ik ga je vnv toevoegen, maar moet morgen weer vroeg op dus spelen gaat hem helaas niet worden. Heb je morgen rond een uur of 7 tijd?
Geen probleem, stuur maar berichtje als je online bentquote:Op maandag 6 juni 2016 15:46 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik ben denk ik iets later. Zit tot ongeveer half 7 op de HRO.
Ben erquote:Op maandag 6 juni 2016 15:55 schreef Enix het volgende:
[..]
Geen probleem, stuur maar berichtje als je online bent
Primaquote:Op maandag 6 juni 2016 19:42 schreef Enix het volgende:
[..]
Ik ben er ook. Zodirect ga ik wel VI kijken, dus moeten we het later ff afmaken
TOTS Guardado is ook echt geweldig.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:15 schreef JaafkeEHV het volgende:
TOTS luuk de jong is echt een heerlijke spits!
verder kan TOTS David Luiz er nogsteeds niks van, zelfs met instructions staat ie op de andere rand 16...
TOTS je moeder gisteren ook nog uitgepakt.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
TOTS je moeder gisteren ook nog uitgepakt.
Zelf toernooi maken, of goed presteren in een careermode zodat je de kans krijgt om bondscoach te worden van een land denk ik.quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
Kun je bij FIFA 16 op de ps3 geen offline WK/EK spelen?
Hoe bedoel je ontgrendelen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:50 schreef bjanaan het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je je FUT team ontgrendeld?
het staat er letterlijk..Je moet inloggen op je consolequote:
Ik heb Huth maar vind hem maar traag.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:12 schreef Neeofja12 het volgende:
Iemand die één of meerdere untradeable TOTS heeft gewonnen met de toernooien? En zo ja, wat zijn jullie ervaringen ermee?
Heb zelf de TOTS Sané, Huth en Castro. Ze bevallen me opzich wel prima
Krijg dezelfde melding op PS4quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
het staat er letterlijk..Je moet inloggen op je console
Dan moet je dus contact opnemen met een game advisor.quote:
Ja. Dan moet je even in de catalogus zoeken. Maar wel alleen voor Seasons gewoon en niet in FUT.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:22 schreef studentje7.1 het volgende:
Zat ff seizoenen te spelen en mijn internetverbinding is 2 keer verboken en nu dreigt degradatie.
Is het mogelijk om in fifa 15 een extra wedstrijd te kopen?
Gewoon video edit..is geen optie in FUTquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:17 schreef Aaap het volgende:
Ik zat een beetje op youtube rond te kijken en kwam het volgende tegen van Kazooie:
Hij krijgt dan allemaal skill opties die hij moet doen voor Kishna, scoor een paar goals, scoor goals met een skillshot, etc.
Weten jullie of dit echt een optie in FUT is?
Niet dat ik heel goed ben, maar het lijkt me wel leuk om dit te proberen in FUT. Maar als het een mod is kan dit dan ook op de ps4?
Het maakt volgens mijn allemaal maar weinig uit wanneer het om keepers gaat. Enige waar je op moet letten of je keeper goede relfexen heeft, de rest merk je nauwelijks of geen verschil.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:27 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik heb nu SIF Leno en SIF Farhman gebruikt. SIF Leno was letterlijk waardeloos en SIF Fahrman heb ik na 1 wedstrijd verkocht omdat ik toch Neuer kon kopen. Maar zit ik te twijfelen of ik Neuer zou moeten houden of TOTS Fahrman moet kopen die echt OP lijkt. Dus Neuer of TOTS Fahrman?
NLW = No Links Wasted. Dus dat elke speler het minimale links heeft om max chem te halen. Even snel jou team aangepast, slechts als voorbeeld want ik zou zoiets nooit bouwen.quote:Op maandag 18 juli 2016 08:33 schreef JaafkeEHV het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is NLW precies? ik snapte het niet helemaal via FUTHEAD.
zou iemand mijn team NLW willen maken? ben best benieuwd. Het liefste wel met Luuk de Jong en guardado.
Thanks.
Een hyper link staat toch voor 3 links? Dan is Propper in zijn opstelling toch nog steeds max chem? Zie niet in waarom dat nog optimaler moet.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
NLW = No Links Wasted. Dus dat elke speler het minimale links heeft om max chem te halen. Even snel jou team aangepast, slechts als voorbeeld want ik zou zoiets nooit bouwen.
[ afbeelding ]
De middelste CM heeft bijvoorbeeld 5 links nodig in deze formatie (2x groen en 1x oranje = 5) terwijl de backs en keeper bijvoorbeeld maar 2 links nodig hebben. In dit geval de backs beide 1 groene link en de keeper 2 oranje links.
kan volgens mij alleen online. Maar waarom zou je geld uitgeven aan "free packs" die je waarschijnlijk niets gaan gevenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:18 schreef Bieberrr het volgende:
Iemand hier al FIFA17 gepreorderd? Ben op zoek naar een (super) deluxe editie. De super deluxe editie op de website van EA biedt 40 premium jumbo packs maar is uitsluitend digitaal. Omdat ik toch graag de boxed editie wil ben ik nu opzoek naar een soortgelijke editie maar ik vind slechts uitvoeringen waarbij 20 premium jumbo packs worden geleverd. Iemand enig idee of misschien wel een mooiere deal?
Isco en mahrez.quote:Op donderdag 22 september 2016 07:28 schreef realbase het volgende:
Webapp is online sinds gister - niet heel veel boeiends uit mn packs gekregen ( what else is new)
Fifa17 nog even preorderen...
Nog mensen die wel wat leuks hebben gekregen ? Oh ja - je krijgt ook weer daily freepacks.
Zo'n tyfus bedrijf dat het is he, met fifa 17 weer een paar maandsalarissen uitgeven aan pakketjes?quote:Op donderdag 22 september 2016 10:02 schreef zerokil het volgende:
Nog geen packs kunnen openen, krijg nog steeds het invite scherm. Tyfus bedrijf dat het ook is.
Nog nooit een pakketje gekocht, dat gun ik dit bedrijf ook niet.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:38 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Zo'n tyfus bedrijf dat het is he, met fifa 17 weer een paar maandsalarissen uitgeven aan pakketjes?
Zakken uiteraard. Niet slim om nu al goede/dure spelers aan te trekken. Over een paar weken zijn de meesten de helft waard van wat ze nu zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2016 07:40 schreef realbase het volgende:
ik ben weer een beetje aan het traden en het gaat best wel lekker.. zit nu op 100k sinds een dagje.
Ik wil graag Griezmann proberen - maar die zit op 160-170k. Verwachten jullie dat de prijzen komende week(en) gaan stijgen of juist zakken ?
191 nu op futbin.. denk dat hij nog even doorstijgt en dan indd wel zakt..quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:17 schreef Enix het volgende:
[..]
Zakken uiteraard. Niet slim om nu al goede/dure spelers aan te trekken. Over een paar weken zijn de meesten de helft waard van wat ze nu zijn.
ik 500 ...quote:Op vrijdag 30 september 2016 09:53 schreef HarveySpecter het volgende:
Door de FIFA 17 app te installeren op mijn telefoon en hier op in te loggen kreeg ik vanochtend 5000 coins
bij F16 ooit eens 2500.. maar indd nog nooit 5000.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:03 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik begreep al dat 5000 best zeldzaam is
Ik alleen maar van die matige packs.quote:Op vrijdag 30 september 2016 09:53 schreef HarveySpecter het volgende:
Door de FIFA 17 app te installeren op mijn telefoon en hier op in te loggen kreeg ik vanochtend 5000 coins
zo en verkocht ! 200k gekocht.. 244k verkocht (-5%) dus nog leuke winst ook !quote:Op maandag 3 oktober 2016 18:25 schreef 3-O-Three het volgende:
In 17 kan je niet meer zig zaggen dus Griezmann is iid niet zo bruikbaar meer.. sterke beesten heb je nodig
Uh Benzema misschienquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:28 schreef realbase het volgende:
[..]
zo en verkocht ! 200k gekocht.. 244k verkocht (-5%) dus nog leuke winst ook !
suggesties voor een beest ?Frans / League 1 ? Ik heb nu menez in de plaats (had ik nog) en die speelt best wel ok !
Hieronder mn team - eigenlijk opgebouwd uit freepack spelers en 3 gekochte. Suggesties welkom!
[ afbeelding ]
Wat een pacehoeren zegquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:28 schreef realbase het volgende:
[..]
suggesties voor een beest ?Frans / League 1 ? Ik heb nu menez in de plaats (had ik nog) en die speelt best wel ok !
Hieronder mn team - eigenlijk opgebouwd uit freepack spelers en 3 gekochte. Suggesties welkom!
[ afbeelding ]
tsja alleen LW/RW imo - en die had ik uit free packs..voetballend niet echt super. worden vanzelf vervangen.. Eerst mn verdediging op orde maken.quote:
wachten op if imbolaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:28 schreef realbase het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja indd... al gaat het nu wel iets beter al !quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:18 schreef Rijst het volgende:
https://fifaforums.easpor(...)-first-time-in-years
Herkenbaar dit. Maar hier heb ik al sinds Fifa 14 last van toen ze de hele gameplay om hebben gegooit.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:37 schreef realbase het volgende:
[..]
tsja alleen LW/RW imo - en die had ik uit free packs..voetballend niet echt super. worden vanzelf vervangen.. Eerst mn verdediging op orde maken.
ps - fijne suggestie trouwens ! (k)
R3quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:07 schreef StijnDa het volgende:
Hoi![]()
Nog iemand last van die advies schermpjes bij elke kick off wedstrijd?![]()
Hoe je een corner moet nemen, en een pijl bij de penalties terwijl je met zijn tweeen speelt enzo.
Kan niet vinden hoe ik het kwijt raak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |