SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik merk ook dat ik FUT dit jaar veel minder speel dan voorgaande jaren.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:28 schreef BDIL het volgende:
12 topics pas na meer dan een half jaar![]()
Alles goed jongens ? Speel fut nog af en toe met vrienden met 2 man draft of online season is nog wel lachen. Alleen wedstrijden achterover werken als vroeger gaat een stuk lastiger.
Mwoah, met name Barzagli voelt gewoon niet lekker aan. Hij stapt in en met 1 beweging/dribbel is de CAM of ST eral langs.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
SerieusIk vind de defensie juist erg goed
Oh, ik bouw juist niet van achteruit op.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
Mwoah, met name Barzagli voelt gewoon niet lekker aan. Hij stapt in en met 1 beweging/dribbel is de CAM of ST eral langs.
Ik ben ook iemand die met name van achteruit opbouwd. Bazargli gaat mij daarin veel te vaak de mis in (ongetwijfeld ook door lage agility, ballcontrol en dribbling). Ik heb nu maar vervangen voor chiellini. Die is toch wendbaarder en hoge agression en interceptions is dan ook net wat fijner!
Speel jij nog met een custom tactics toevallig?
Hmm. Nouja ik zoek graag een back op die meters maakt en dan later het middenveld in loopt en hem daar meegeeft aan een middenvelder, en die eventueel zelf nog via de zijlijn mee op komt..quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Oh, ik bouw juist niet van achteruit op.Als ik de bal win met Barzagli bijv. zoek ik meteen een middenvelder en val ik direct aan. Maar inderdaad, Chiellini is ook chill, alleen vond ik hem wat te duur in mijn team.
Heb alleen instructions voor de backs, dat ze achterin moeten blijven.
Nop, doe ik nooit.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hmm. Nouja ik zoek graag een back op die meters maakt en dan later het middenveld in loopt en hem daar meegeeft aan een middenvelder, en die eventueel zelf nog via de zijlijn mee op komt..
Verder dan de backs dus niks gewijzigd aan snelheid, passing etc?
Welke divisie zit je? Welke console?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:01 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nouja, kon ook maar 3 potjes doen.
Wellicht niet mijn avond..
Weekend maar weer ff proberen!
lekker boeiend die 7 of 9 chem maakt ook geen reet uit.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:37 schreef Enix het volgende:
Yup, gaat lachen worden met 13-jarige kinderen die sweaty teams met ST Hulk en ST Bale gaan maken. Snap deze actie totaal niet.
Tis me wat meid.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:37 schreef Enix het volgende:
Yup, gaat lachen worden met 13-jarige kinderen die sweaty teams met ST Hulk en ST Bale gaan maken. Snap deze actie totaal niet.
13-jarige gespotquote:Op maandag 21 maart 2016 22:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tis me wat meid.
Hoe meer verschillende kaarten hoe beter. Ze kunnen wel wat van madden leren.
Dit jaquote:Op maandag 21 maart 2016 21:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
lekker boeiend die 7 of 9 chem maakt ook geen reet uit.
Heb m iets voor je aangepast. Is iets duurder, maar daarvoor krijg je wel een NLW sym links en creatief team voor in de plaats. Ik ben er iig wel blij mee, misschien dat ik het zelf ook eens zal kopen!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:20 schreef nickhguitar het volgende:
http://www.futhead.com/16/squads/11137387/
Iemand op of aanmerkingen?
Dit is gewoon een ander team op 1 speler naquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:40 schreef Enix het volgende:
[..]
Heb m iets voor je aangepast. Is iets duurder, maar daarvoor krijg je wel een NLW sym links en creatief team voor in de plaats. Ik ben er iig wel blij mee, misschien dat ik het zelf ook eens zal kopen!
[ afbeelding ]
Oh ja, maar als ik eenmaal een team aan het bouwen ben voor mezelf of iemand anders bijt ik me er helemaal in vast. Zie het maar als een soort verslavingquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dit is gewoon een ander team op 1 speler na
Ik heb nu een paar potjes gespeeld en ben niet echt overtuigd van 2 zaken: Mijn spitsen en mijn centrale middenveld. Te weinig stootkracht algemeen voorin en de middenvelders zijn teveel dezelfde soort.
Ah vandaarquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:32 schreef Enix het volgende:
[..]
Oh ja, maar als ik eenmaal een team aan het bouwen ben voor mezelf of iemand anders bijt ik me er helemaal in vast. Zie het maar als een soort verslaving
Ik had wel enigszins m'n twijfels over je team, omdat het idd ontbrak aan een goede spits en een goede CVM. Krycho vind ik wat te statisch in een 4-4-2. Heb 'm daarom wat getransformeerd met Konoply als uitgangspunt. Als je niet zo psychopatisch als ik constant met creatieve teams wil spelen, kun je uiteraard wat aanpassen.
Bovenstand team is 40k..quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ah vandaarIk ben niet zo 'ervaren'. Klooi vaak maar wat aan of combineer 2 leuke teams van anderen. Als je nog tips hebt voor ronde 40 k dan hoor ik het graag
Ben alleen de standaard BPL/Italie OP teams wel zat met remy/lukaku en dybala en shit.
Kroos !quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:21 schreef Dopekoe het volgende:
Iemand al wat nuttigs uit de gratis packs gekregen ?
Borja Valeroquote:Op donderdag 24 maart 2016 12:21 schreef Dopekoe het volgende:
neequote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:29 schreef nickhguitar het volgende:
Kun je die coin upgrades per wedstrijd vaker dan 1x gebruiken? Ik kon wel wennen aan +/- 1300 coins per wedstrijd ipv 300
Tis maar gratis.. non tradeable dus ik zou zeggen pleuris in je club en maak er een dom fitness team of cup team van?quote:Op zondag 27 maart 2016 00:14 schreef Donnis het volgende:
Wat een troep weer in die gratis packs, geef maar niks ipv Ruffier als beste.
Lewanquote:Op donderdag 24 maart 2016 12:21 schreef Dopekoe het volgende:
niemand ? zit op 130k nu.. ff dagje of 2 door buffelen en ik kan hem kopenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 08:52 schreef realbase het volgende:
besloten toch maar even te gaan traden om zo Suarez te halen..
heeft iemand al met hem gespeelt in 16 ? ik heb hem veel gebruikt in 15 - en daar speelde hij erg prettig
Hij is geniaal goed.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:45 schreef realbase het volgende:
[..]
niemand ? zit op 130k nu.. ff dagje of 2 door buffelen en ik kan hem kopen
De Rossi.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:21 schreef Dopekoe het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |