Pack Ronaldo en verkoop hemquote:Op maandag 28 maart 2016 13:31 schreef realbase het volgende:
hmzz traden gaat weer langzaam
Iemand nog tips qua spelers om wat geld te verdienen ?
eens zien of dat werktquote:Op maandag 28 maart 2016 15:28 schreef Donnis het volgende:
[..]
Goedkoopste bronze spelers van Real Madrid inkopen en voor beetje winst verkopen?
Zet er maar wat op.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:53 schreef realbase het volgende:
kan iemand me wat coins doneren ? traden erg slow laatste paar dagen en zit pas op 215k van de 300
ja monoloog topiquequote:
Ik heb geen idee wanneer het tots komtquote:Op vrijdag 8 april 2016 08:49 schreef realbase het volgende:
[..]
ja monoloog topique
ik zit er over te denken al mn spelers te dumpen nu voor TOTS - te laat ? of ben ik nog op tijd ?
en ik bedoel dan de spelers waarvan ik verwacht dat ze een TOTS kaart krijgen.
ja suarez speelt super ! 2 goals per potje nuquote:Op vrijdag 8 april 2016 08:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wanneer het tots komtMaar nu iedereen dumpen en met een goedkoop teampje spelen tot aan tots is sowieso een slim idee.
Ik zelf ga het niet doen. Ik speel echt 1x in de maand oid dus vind het wel prima zo.
oh en suarez
check futbin..markt is al megahard gecrasht in een week tijdquote:Op vrijdag 8 april 2016 08:49 schreef realbase het volgende:
[..]
ja monoloog topique
ik zit er over te denken al mn spelers te dumpen nu voor TOTS - te laat ? of ben ik nog op tijd ?
en ik bedoel dan de spelers waarvan ik verwacht dat ze een TOTS kaart krijgen.
Al met Douglas Costa gespeeld?quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:39 schreef el-blanchito het volgende:
Ribery
Een van de fijnste spelers die ik dit jaar heb gebruikt
te laat dusquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
check futbin..markt is al megahard gecrasht in een week tijd
Bijna TOTS, dan is alles nog cheaper. Je verdediging lijkt me wel kut eigenlijk, met 4x high attacking WR. Godin voor Pique zou ik dan doen denk ik. Varane vond ik ook wel prima. Wel een andere keeper dan (Diego Alves vind ik zelf fijn).quote:Op woensdag 13 april 2016 17:36 schreef realbase het volgende:
hmz.. wie nu ? Griezmann upgraden naar 88 IF of juist gaan voor TOTS Alves oid ? beide ongeveer net zo duur geloof ik..
[ afbeelding ]
Ik heb Diego nog ( had ik voor Gea) dus kan er zo in, samen met pepe - die heeft geen high attacking. Carvajal SIF ziet er wel goed uit en betaalbaar ( 55-60k ) ik prober hem wel eens.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bijna TOTS, dan is alles nog cheaper. Je verdediging lijkt me wel kut eigenlijk, met 4x high attacking WR. Godin voor Pique zou ik dan doen denk ik. Varane vond ik ook wel prima. Wel een andere keeper dan (Diego Alves vind ik zelf fijn).
Dani Alves vond ik eigenlijk minder dan Carvajal, Danilo en De Marcos ook.
1 CB met high/attacking WR kan wel imo, maar 2 is gewoon wat teveel. Ramos is wel echt de beste La Liga CB imoquote:Op woensdag 13 april 2016 18:30 schreef realbase het volgende:
[..]
Ik heb Diego nog ( had ik voor Gea) dus kan er zo in, samen met pepe - die heeft geen high attacking. Carvajal SIF ziet er wel goed uit en betaalbaar ( 55-60k ) ik prober hem wel eens.
Dan hou ik dus wel ramos - of is Godin beter ? ( ik heb ramos niet voor zn aanvallende skills..)
zo dus..quote:Op woensdag 13 april 2016 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1 CB met high/attacking WR kan wel imo, maar 2 is gewoon wat teveel. Ramos is wel echt de beste La Liga CB imo
Wel beter ja, maar opzich ook wel zonde om je meeste kapitaal dan in je backs te hebben zitten. En zoals ik al zei staat TOTS net om de hoek en kan je straks shit wellicht nog goedkoper oppikken (of zijn er wat leuke cheape blauwe kaarten).quote:Op donderdag 14 april 2016 10:49 schreef realbase het volgende:
Hey Tim,
Ik heb Carvajal gekocht - speelt indd wat prettiger dan Alves.
Zit nu te denken of ik IF Filipe Luis haal ipv Alba.. suggesties ?
nja.. team is gekocht in de eerste paar weken van F16.. heb toch al de hoofdprijs betaald voor allesquote:Op donderdag 14 april 2016 10:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel beter ja, maar opzich ook wel zonde om je meeste kapitaal dan in je backs te hebben zitten. En zoals ik al zei staat TOTS net om de hoek en kan je straks shit wellicht nog goedkoper oppikken (of zijn er wat leuke cheape blauwe kaarten).
mag wat kosten !quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is nu mijn team, best prima team met 3x 5* voorin[ afbeelding ]
Ik wil MotM Vidal nog halen maar ik weet niet hoe groot de kans is dat hij een TOTS krijgt. Ook vind ik hem nu wat te duur en bij MotM kaarten weet je nooit of de prijs gaat stijgen of dalen. En ik heb voor het eerst sinds ik FUT speel een first owner Ronaldo dus daar ben ik wel heel blij meequote:Op vrijdag 15 april 2016 16:21 schreef realbase het volgende:
[..]
mag wat kosten !
Ik heb nu RoOnaldo als loan.. als hij echt lekker spelt ga ik eens kijken of ik gewoon hem kan halen
lucky pack draw ?quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil MotM Vidal nog halen maar ik weet niet hoe groot de kans is dat hij een TOTS krijgt. Ook vind ik hem nu wat te duur en bij MotM kaarten weet je nooit of de prijs gaat stijgen of dalen. En ik heb voor het eerst sinds ik FUT speel een first owner Ronaldo dus daar ben ik wel heel blij mee
nopequote:Op zaterdag 16 april 2016 09:23 schreef realbase het volgende:
kan je trouwens je transfer pile groter dan 100 krijgen ?
net weer 50k aan shit ingekocht.. maar meeste moest mn club in omdat er al 100 items in mn transfer pile zitten.
jammer.. prima trade dagje trouwens.. zit zo op 100k profitquote:
140.. met nog een volle transfer pilequote:Op zaterdag 16 april 2016 13:27 schreef realbase het volgende:
[..]
jammer.. prima trade dagje trouwens.. zit zo op 100k profit
/edit.. als mn 100 items verkocht zijn 150
al gaat dat vandaag niet meer gebeuren denk ik
ik ook - ben begonnen met een bbva team en heb steeds iets geupgradequote:Op zondag 17 april 2016 19:07 schreef Lastpost het volgende:
Ik speel ook al sinds de release van de game met ongeveer hetzelfde team. Alleen wat upgrades doorgevoerd die beschikbaar werden en eentje met een positiewijziging gehaald.
Ook een veelvoud neergelegd voor dit team en het is geen drol meer waard in vergelijking, maar het speelt prima dus ik hou het gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |