Pack Ronaldo en verkoop hemquote:Op maandag 28 maart 2016 13:31 schreef realbase het volgende:
hmzz traden gaat weer langzaam
Iemand nog tips qua spelers om wat geld te verdienen ?
eens zien of dat werktquote:Op maandag 28 maart 2016 15:28 schreef Donnis het volgende:
[..]
Goedkoopste bronze spelers van Real Madrid inkopen en voor beetje winst verkopen?
Zet er maar wat op.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:53 schreef realbase het volgende:
kan iemand me wat coins doneren ? traden erg slow laatste paar dagen en zit pas op 215k van de 300
ja monoloog topiquequote:
Ik heb geen idee wanneer het tots komtquote:Op vrijdag 8 april 2016 08:49 schreef realbase het volgende:
[..]
ja monoloog topique
ik zit er over te denken al mn spelers te dumpen nu voor TOTS - te laat ? of ben ik nog op tijd ?
en ik bedoel dan de spelers waarvan ik verwacht dat ze een TOTS kaart krijgen.
ja suarez speelt super ! 2 goals per potje nuquote:Op vrijdag 8 april 2016 08:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wanneer het tots komtMaar nu iedereen dumpen en met een goedkoop teampje spelen tot aan tots is sowieso een slim idee.
Ik zelf ga het niet doen. Ik speel echt 1x in de maand oid dus vind het wel prima zo.
oh en suarez
check futbin..markt is al megahard gecrasht in een week tijdquote:Op vrijdag 8 april 2016 08:49 schreef realbase het volgende:
[..]
ja monoloog topique
ik zit er over te denken al mn spelers te dumpen nu voor TOTS - te laat ? of ben ik nog op tijd ?
en ik bedoel dan de spelers waarvan ik verwacht dat ze een TOTS kaart krijgen.
Al met Douglas Costa gespeeld?quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:39 schreef el-blanchito het volgende:
Ribery
Een van de fijnste spelers die ik dit jaar heb gebruikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |