Ja. Koop eens een team zonder 4/5* skill spitsen. Zo ga je leren te moeten passen ipv alles dribbelen en trucjes doen willen oplossen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:59 schreef Gohf046 het volgende:
Mensen die geen FUT spelen maar wel seizoenen en al kampioen zijn geworden in D1 ? Ik kan me net met moeite handhaven iedere keer.
Face up dribbling, fake pass/shot gebruik ik oa de kleine ruimte als iemand anders nog andere goeie tips heeft ?
Zeg het hemquote:Op donderdag 19 mei 2016 10:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Koop eens een team zonder 4/5* skill spitsen. Zo ga je leren te moeten passen ipv alles dribbelen en trucjes doen willen oplossen.
Is gewoon een tip. Heeft mij best geholpen en zo div 1 gewonnen.quote:
dragbackquote:Op donderdag 19 mei 2016 09:59 schreef Gohf046 het volgende:
Mensen die geen FUT spelen maar wel seizoenen en al kampioen zijn geworden in D1 ? Ik kan me net met moeite handhaven iedere keer.
Face up dribbling, fake pass/shot gebruik ik oa de kleine ruimte als iemand anders nog andere goeie tips heeft ?
Thanksquote:
Ten 1e speel ik amper FUT omdat je daar regelmatig genaaid word waar je bij staat. Heb daar trouwens gewoon een Eredivisie team.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Koop eens een team zonder 4/5* skill spitsen. Zo ga je leren te moeten passen ipv alles dribbelen en trucjes doen willen oplossen.
je hoeft je niet zo aangevallen te voelen hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:50 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Ten 1e speel ik amper FUT omdat je daar regelmatig genaaid word waar je bij staat. Heb daar trouwens gewoon een Eredivisie team.
Mijn vraag gaat over seizoenen. Beetje domme opmerking ook verder. Face up dribbling(L2+R2) is helemaal geen 4/5* skill. Kun je prima met je verdedigers ook doen is gewoon de bal kort bij je houden in een dribbel en door L2 los te laten krijg je een speedboost(want je hebt R2 nog steeds vast). Fake shot is gewoon X + vierkantje en kan ook iedere amateur speler uitvoeren. Gebruik ze juist omdat ze zo eenvoudig zijn en iedereen ze kan uitvoeren. Ben daarnaast altijd een passing player geweest(tot paar weken terug) dus dat heb ik wel onder de knie. Maar dribbelen is net zo goed een aspect van het spel wat je onder de knie moet krijgen dus daar verdiep ik me nu in.
waar is de "ten tweede"?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:50 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Ten 1e speel ik amper FUT omdat je daar regelmatig genaaid word waar je bij staat. Heb daar trouwens gewoon een Eredivisie team.
Mijn vraag gaat over seizoenen. Beetje domme opmerking ook verder. Face up dribbling(L2+R2) is helemaal geen 4/5* skill. Kun je prima met je verdedigers ook doen is gewoon de bal kort bij je houden in een dribbel en door L2 los te laten krijg je een speedboost(want je hebt R2 nog steeds vast). Fake shot is gewoon X + vierkantje en kan ook iedere amateur speler uitvoeren. Gebruik ze juist omdat ze zo eenvoudig zijn en iedereen ze kan uitvoeren. Ben daarnaast altijd een passing player geweest(tot paar weken terug) dus dat heb ik wel onder de knie. Maar dribbelen is net zo goed een aspect van het spel wat je onder de knie moet krijgen dus daar verdiep ik me nu in.
Yo DS2. Ik ken toevallig de nummer 500 van de FHM500. Wil je me nu aanraken?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik me echt concentreer op het traden gaat het wel goed, maar ik koop dan weer packs
Goed verhaal lekker kort ook.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:18 schreef Dopekoe het volgende:
Ik ben klaar met fifa 16, er klopt geen zak van dat het online gedeelte. Daarnaast is het gewoon ook niet leuk meer. Ik ga me vanaf nu bezig houden met games die me wat meer opslokken en ik begin met borderlands 2, gta online en evolve. Kortom, games die beter en leuker zijn en waar ik niet chagrijnig van wordt![]()
Oh en Destiny en fallout 4 gaan er ook uit evenals fifa 15
Goeie smaak, ik vrees alleen voor je dat de playerbase een beetje dood is.quote:
Yup, ik moet die ook nog. Speel je op de PS4?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:41 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik moet nog één trofee voor FIFA 16 en dan heb ik de platinum trofee.
Ik moet een vriendschappelijk seizoen in ultimate team spelen en winnen.
Is er toevallig iemand hier op dit forum die vanavond of morgenavond dit met mij wil doen?
Als je zelf de trofee ook nog moet en wilt laat ik jou ook winnen.
Ja,wil je me toevoegen? Nick is Bonsie91quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:38 schreef Enix het volgende:
[..]
Yup, ik moet die ook nog. Speel je op de PS4?
Ga ik zo doen. Hoe laat wil je afspreken vanavond?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:21 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja,wil je me toevoegen? Nick is Bonsie91
Laat straks even wetenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:28 schreef Enix het volgende:
[..]
Ga ik zo doen. Hoe laat wil je afspreken vanavond?
Ik vind haar lekkerder dan de nummer 1, eerlijk gezegd heb ik me niet in de lijst verdiept.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Yo DS2. Ik ken toevallig de nummer 500 van de FHM500. Wil je me nu aanraken?
Tuurlijk DS2, tot het bittere eindquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind haar lekkerder dan de nummer 1, eerlijk gezegd heb ik me niet in de lijst verdiept.
Is er hier nog wel iemand hier die FUT speelt?
Even je wachtwoord pmen naar mij dan fix ik hetquote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:19 schreef bjanaan het volgende:
Ik heb m'n fut account vergrendeld hoe los ik dit op?
Voor twee dropsleutels ga ik het voor je fixenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:19 schreef bjanaan het volgende:
Ik heb m'n fut account vergrendeld hoe los ik dit op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |