Dan moet je dus contact opnemen met een game advisor.quote:
Ja. Dan moet je even in de catalogus zoeken. Maar wel alleen voor Seasons gewoon en niet in FUT.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:22 schreef studentje7.1 het volgende:
Zat ff seizoenen te spelen en mijn internetverbinding is 2 keer verboken en nu dreigt degradatie.
Is het mogelijk om in fifa 15 een extra wedstrijd te kopen?
Gewoon video edit..is geen optie in FUTquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:17 schreef Aaap het volgende:
Ik zat een beetje op youtube rond te kijken en kwam het volgende tegen van Kazooie:
Hij krijgt dan allemaal skill opties die hij moet doen voor Kishna, scoor een paar goals, scoor goals met een skillshot, etc.
Weten jullie of dit echt een optie in FUT is?
Niet dat ik heel goed ben, maar het lijkt me wel leuk om dit te proberen in FUT. Maar als het een mod is kan dit dan ook op de ps4?
Het maakt volgens mijn allemaal maar weinig uit wanneer het om keepers gaat. Enige waar je op moet letten of je keeper goede relfexen heeft, de rest merk je nauwelijks of geen verschil.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:27 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik heb nu SIF Leno en SIF Farhman gebruikt. SIF Leno was letterlijk waardeloos en SIF Fahrman heb ik na 1 wedstrijd verkocht omdat ik toch Neuer kon kopen. Maar zit ik te twijfelen of ik Neuer zou moeten houden of TOTS Fahrman moet kopen die echt OP lijkt. Dus Neuer of TOTS Fahrman?
NLW = No Links Wasted. Dus dat elke speler het minimale links heeft om max chem te halen. Even snel jou team aangepast, slechts als voorbeeld want ik zou zoiets nooit bouwen.quote:Op maandag 18 juli 2016 08:33 schreef JaafkeEHV het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is NLW precies? ik snapte het niet helemaal via FUTHEAD.
zou iemand mijn team NLW willen maken? ben best benieuwd. Het liefste wel met Luuk de Jong en guardado.
Thanks.
Een hyper link staat toch voor 3 links? Dan is Propper in zijn opstelling toch nog steeds max chem? Zie niet in waarom dat nog optimaler moet.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
NLW = No Links Wasted. Dus dat elke speler het minimale links heeft om max chem te halen. Even snel jou team aangepast, slechts als voorbeeld want ik zou zoiets nooit bouwen.
[ afbeelding ]
De middelste CM heeft bijvoorbeeld 5 links nodig in deze formatie (2x groen en 1x oranje = 5) terwijl de backs en keeper bijvoorbeeld maar 2 links nodig hebben. In dit geval de backs beide 1 groene link en de keeper 2 oranje links.
kan volgens mij alleen online. Maar waarom zou je geld uitgeven aan "free packs" die je waarschijnlijk niets gaan gevenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:18 schreef Bieberrr het volgende:
Iemand hier al FIFA17 gepreorderd? Ben op zoek naar een (super) deluxe editie. De super deluxe editie op de website van EA biedt 40 premium jumbo packs maar is uitsluitend digitaal. Omdat ik toch graag de boxed editie wil ben ik nu opzoek naar een soortgelijke editie maar ik vind slechts uitvoeringen waarbij 20 premium jumbo packs worden geleverd. Iemand enig idee of misschien wel een mooiere deal?
Isco en mahrez.quote:Op donderdag 22 september 2016 07:28 schreef realbase het volgende:
Webapp is online sinds gister - niet heel veel boeiends uit mn packs gekregen ( what else is new)
Fifa17 nog even preorderen...
Nog mensen die wel wat leuks hebben gekregen ? Oh ja - je krijgt ook weer daily freepacks.
Zo'n tyfus bedrijf dat het is he, met fifa 17 weer een paar maandsalarissen uitgeven aan pakketjes?quote:Op donderdag 22 september 2016 10:02 schreef zerokil het volgende:
Nog geen packs kunnen openen, krijg nog steeds het invite scherm. Tyfus bedrijf dat het ook is.
Nog nooit een pakketje gekocht, dat gun ik dit bedrijf ook niet.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:38 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Zo'n tyfus bedrijf dat het is he, met fifa 17 weer een paar maandsalarissen uitgeven aan pakketjes?
Zakken uiteraard. Niet slim om nu al goede/dure spelers aan te trekken. Over een paar weken zijn de meesten de helft waard van wat ze nu zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2016 07:40 schreef realbase het volgende:
ik ben weer een beetje aan het traden en het gaat best wel lekker.. zit nu op 100k sinds een dagje.
Ik wil graag Griezmann proberen - maar die zit op 160-170k. Verwachten jullie dat de prijzen komende week(en) gaan stijgen of juist zakken ?
191 nu op futbin.. denk dat hij nog even doorstijgt en dan indd wel zakt..quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:17 schreef Enix het volgende:
[..]
Zakken uiteraard. Niet slim om nu al goede/dure spelers aan te trekken. Over een paar weken zijn de meesten de helft waard van wat ze nu zijn.
ik 500 ...quote:Op vrijdag 30 september 2016 09:53 schreef HarveySpecter het volgende:
Door de FIFA 17 app te installeren op mijn telefoon en hier op in te loggen kreeg ik vanochtend 5000 coins
bij F16 ooit eens 2500.. maar indd nog nooit 5000.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:03 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik begreep al dat 5000 best zeldzaam is
Ik alleen maar van die matige packs.quote:Op vrijdag 30 september 2016 09:53 schreef HarveySpecter het volgende:
Door de FIFA 17 app te installeren op mijn telefoon en hier op in te loggen kreeg ik vanochtend 5000 coins
zo en verkocht ! 200k gekocht.. 244k verkocht (-5%) dus nog leuke winst ook !quote:Op maandag 3 oktober 2016 18:25 schreef 3-O-Three het volgende:
In 17 kan je niet meer zig zaggen dus Griezmann is iid niet zo bruikbaar meer.. sterke beesten heb je nodig
Uh Benzema misschienquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:28 schreef realbase het volgende:
[..]
zo en verkocht ! 200k gekocht.. 244k verkocht (-5%) dus nog leuke winst ook !
suggesties voor een beest ?Frans / League 1 ? Ik heb nu menez in de plaats (had ik nog) en die speelt best wel ok !
Hieronder mn team - eigenlijk opgebouwd uit freepack spelers en 3 gekochte. Suggesties welkom!
[ afbeelding ]
Wat een pacehoeren zegquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:28 schreef realbase het volgende:
[..]
suggesties voor een beest ?Frans / League 1 ? Ik heb nu menez in de plaats (had ik nog) en die speelt best wel ok !
Hieronder mn team - eigenlijk opgebouwd uit freepack spelers en 3 gekochte. Suggesties welkom!
[ afbeelding ]
tsja alleen LW/RW imo - en die had ik uit free packs..voetballend niet echt super. worden vanzelf vervangen.. Eerst mn verdediging op orde maken.quote:
wachten op if imbolaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:28 schreef realbase het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja indd... al gaat het nu wel iets beter al !quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:18 schreef Rijst het volgende:
https://fifaforums.easpor(...)-first-time-in-years
Herkenbaar dit. Maar hier heb ik al sinds Fifa 14 last van toen ze de hele gameplay om hebben gegooit.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:37 schreef realbase het volgende:
[..]
tsja alleen LW/RW imo - en die had ik uit free packs..voetballend niet echt super. worden vanzelf vervangen.. Eerst mn verdediging op orde maken.
ps - fijne suggestie trouwens ! (k)
R3quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:07 schreef StijnDa het volgende:
Hoi![]()
Nog iemand last van die advies schermpjes bij elke kick off wedstrijd?![]()
Hoe je een corner moet nemen, en een pijl bij de penalties terwijl je met zijn tweeen speelt enzo.
Kan niet vinden hoe ik het kwijt raak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |