Wil je nog?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:28 schreef Enix het volgende:
[..]
Ga ik zo doen. Hoe laat wil je afspreken vanavond?
Ja, was het even vergeten sorryquote:
Ja morgenavond is primaquote:Op zondag 5 juni 2016 21:44 schreef Enix het volgende:
[..]
Ja, was het even vergeten sorry
Ik ga je vnv toevoegen, maar moet morgen weer vroeg op dus spelen gaat hem helaas niet worden. Heb je morgen rond een uur of 7 tijd?
Ik ben denk ik iets later. Zit tot ongeveer half 7 op de HRO.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:44 schreef Enix het volgende:
[..]
Ja, was het even vergeten sorry
Ik ga je vnv toevoegen, maar moet morgen weer vroeg op dus spelen gaat hem helaas niet worden. Heb je morgen rond een uur of 7 tijd?
Geen probleem, stuur maar berichtje als je online bentquote:Op maandag 6 juni 2016 15:46 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik ben denk ik iets later. Zit tot ongeveer half 7 op de HRO.
Ben erquote:Op maandag 6 juni 2016 15:55 schreef Enix het volgende:
[..]
Geen probleem, stuur maar berichtje als je online bent
Primaquote:Op maandag 6 juni 2016 19:42 schreef Enix het volgende:
[..]
Ik ben er ook. Zodirect ga ik wel VI kijken, dus moeten we het later ff afmaken
TOTS Guardado is ook echt geweldig.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:15 schreef JaafkeEHV het volgende:
TOTS luuk de jong is echt een heerlijke spits!
verder kan TOTS David Luiz er nogsteeds niks van, zelfs met instructions staat ie op de andere rand 16...
TOTS je moeder gisteren ook nog uitgepakt.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
TOTS je moeder gisteren ook nog uitgepakt.
Zelf toernooi maken, of goed presteren in een careermode zodat je de kans krijgt om bondscoach te worden van een land denk ik.quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
Kun je bij FIFA 16 op de ps3 geen offline WK/EK spelen?
Hoe bedoel je ontgrendelen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:50 schreef bjanaan het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je je FUT team ontgrendeld?
het staat er letterlijk..Je moet inloggen op je consolequote:
Ik heb Huth maar vind hem maar traag.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:12 schreef Neeofja12 het volgende:
Iemand die één of meerdere untradeable TOTS heeft gewonnen met de toernooien? En zo ja, wat zijn jullie ervaringen ermee?
Heb zelf de TOTS Sané, Huth en Castro. Ze bevallen me opzich wel prima
Krijg dezelfde melding op PS4quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
het staat er letterlijk..Je moet inloggen op je console
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |