ja in de packs, heb hem net al gezien. volgens mij ging EA er vanuit dat Ajax kampioen zou wordenquote:
Want? Of ze nou wel of niet kampioen zijn veranderd weinig aan of die spelers het seizoen goed gespeeld hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:17 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja in de packs, heb hem net al gezien. volgens mij ging EA er vanuit dat Ajax kampioen zou worden
EAjaxquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Want? Of ze nou wel of niet kampioen zijn veranderd weinig aan of die spelers het seizoen goed gespeeld hebben.
quote:
Hoezo? 4 Ajacieden en 3 PSV in de TOTS.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:17 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja in de packs, heb hem net al gezien. volgens mij ging EA er vanuit dat Ajax kampioen zou worden
Ik heb het sinds januari ofzo niet meer gespeeld. Beste keus ooit. Mijn bloedsuikerspiegel rees de pan uit en nu ben ik helemaal zen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Speel ook nauwelijks nog Fifa... Moet ook nog steeds Divisie 1 winnen. Heb nog 3 wedstrijden om 7 punten te halen. Dan kan ik het spel helemaal naast mij neer leggen. Zijn gewoon te veel games om Fifa te blijven spelen. Zit serieus te twijfelen of ik überhaupt nog voor Fifa 17 ga... Ze mogen wel eens een keer met nieuwe features komen. Pro Clubs is elk jaar hetzelfde terwijl er zoveel mogelijk is.
EK versie lijkt me sterk, daar Konami (PES) die rechten heeft verworven ... En er ala Konami geen ruk mee doet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:18 schreef Enix het volgende:
Ik begin deze FIFA ook behoorlijk zat te raken. Het is telkens hetzelfde liedje. Na een aantal goede wedstrijden word je in je reet genaaid door EA. De gameplay is ook een beetje meh. Weet iemand of er nog een EK versie van FIFA uitkomt?
Nu pas? Na een dikke 8 maanden frustratiequote:Op woensdag 11 mei 2016 22:18 schreef Enix het volgende:
Ik begin deze FIFA ook behoorlijk zat te raken. Het is telkens hetzelfde liedje. Na een aantal goede wedstrijden word je in je reet genaaid door EA. De gameplay is ook een beetje meh. Weet iemand of er nog een EK versie van FIFA uitkomt?
Online deed ik al zelden. Ik doe nu voornamelijk carrière en af en toe co-op met een vriend. Ik probeer mezelf zo weinig mogelijk op de kast te jagen en dat lukt aardig met die twee gamemodesquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nu pas? Na een dikke 8 maanden frustratie
Als ik me echt concentreer op het traden gaat het wel goed, maar ik koop dan weer packsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:54 schreef Bolasie het volgende:
TOTS Promes is een beest zeg
Traden gaat ook wel lekker met die TOTS kaartjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |