Praktisch gezien idd handiger, maar niet interessant qua perspectief, daarom heb ik toch maar voor de pulsestrap gekozen. En dus ook nog roterend, zodat je kunt afwisselen. Mocht het echt niet lekker werken, dan neem ik hem gewoon zonder z'n behuizing in mijn hand mee...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:35 schreef Vork het volgende:
Ik heb er laatst een zien lopen met een GoPro op de borst (zat in een soort van licht harnasje) en dat lijkt mij een stuk praktischer om mee te sjouwen. Nadeel (of voordeel, het is maar wat je ermee wil) is natuurlijk wel dat je dan je hele route filmt. Tenzij je steeds probeert deze aan en uit te zetten tijdens het lopen, wat mij weer heel onpraktisch lijkt.
Ik wil hem toch ook wel 's doen dit jaar. Alleen nu ff geen geld.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:36 schreef Guard het volgende:
Inschrijving voor de B2B is ook open.
Medaille 1 heeft het helaas niet gehaald, maar ik denk dat ik toch wel ga lopen daar. Al is het maar omdat ik de TTM een week eerder niet kan lopen
Zo heel makkelijk ging het niet, had in het begin al gelijk een flinke knieband blessure opgelopen waardoor ik drie weken bijna niet meer kon lopen. Maar door naast hardlooptrainingen mijn kniebanden en quads dmv krachttraining te versterken ben ik met sprongen vooruit gegaan. Dat heeft mij enorm geholpen. En goede schoenen laten aanmeten, dat was ook heel verstandig. Ik zal proberen wat vaker te posten, voel me nog een beetje een groentje tussen al die die-hards hierquote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:34 schreef GotC het volgende:
[..]
HahaWel jaloersmakend hoor, hoe makkelijk je zo snel hebt opgebouwd! Maar ook heel tof om te zien
Post gerust vaker mee!
Ook een goede inderdaad. Dat heb ik de laatste tijd een beetje laten versloffen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Of wat extra oefeningen voor je kuiten doen.
Voorvoetlander dus? Bij jou nooit op gelet eigenlijk..quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vorige paar blauwe schoenen beviel immers erg goed.
Mijn eerste paar PI. Voor de lompvoetigen onder ons: ze zijn lekker breed. Ik ben benieuwd hoe goed ze gaan bevallen.
Als je naar Berlijn gaat voor een hardloopwedstrijd ben je ook een die-hard hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:44 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Zo heel makkelijk ging het niet, had in het begin al gelijk een flinke knieband blessure opgelopen waardoor ik drie weken bijna niet meer kon lopen. Maar door naast hardlooptrainingen mijn kniebanden en quads dmv krachttraining te versterken ben ik met sprongen vooruit gegaan. Dat heeft mij enorm geholpen. En goede schoenen laten aanmeten, dat was ook heel verstandig. Ik zal proberen wat vaker te posten, voel me nog een beetje een groentje tussen al die die-hards hier
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ehhh nee, ik heb het toch nergens over mijzelf :s en natuurlijk zijn er mooie en minder mooie foto's van haar te vinden maar de meeste mensen zien er ook niet op hun charmantste uit als ze voluit sprinten.
Oh wow, ik was gisteren in de spa en dat was zo fijn en nodig! Mijn lichaam voelt echt een heel stuk uitgeruster nu, toch weer wat meer vertrouwen in zondag!
Voorvoet, beetje midvoet. Het kraakbeen in mijn enkel is niet meer zo goed dat dat als primaire schokdemper kan dienen, dan krijg ik geheid problemen. Daarom moet ik de haklanding vermijden. Sinds de switch naar voorvoet/middenvoet heb ik veel minder problemen. Daarom mijn voorkeur voor blauwe schoenen met weinig drop.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Voorvoetlander dus? Bij jou nooit op gelet eigenlijk..
Nice!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:16 schreef Cynic het volgende:
10km Lenteloop gedaan in Emmen.
Nieuw pr gelopen van 38:52. Vorige was 39:35 dus ben tevreden!
De tweede helft voelde niet echt lekker en had ik ook wel wat verval, maarja zo loop ik nou eenmaal.
Wat een tijdquote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:16 schreef Cynic het volgende:
De tweede helft voelde niet echt lekker en had ik ook wel wat verval, maarja zo loop ik nou eenmaal.
Nee, dat hou je wel...dat is juist het mooiequote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:19 schreef Happel het volgende:
36 kilometer gelopen vandaag. Ik ben denk ik wel klaar voor Rotterdam. Weinig problemen, alleen die verzuring. Pfffff... Is dat enigszins te voorkomen tijdens het lopen?
Langzamer lopen? Op trainingstempo voor de marathon verzuur ik eigenlijk nooit..quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:19 schreef Happel het volgende:
36 kilometer gelopen vandaag. Ik ben denk ik wel klaar voor Rotterdam. Weinig problemen, alleen die verzuring. Pfffff... Is dat enigszins te voorkomen tijdens het lopen?
Netjes zeg!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:16 schreef Cynic het volgende:
Misschien loop je wel niet lang genoeg. Bij mij treedt verzuring vooral op bij loopjes die 4 uur of meer duren. Maar die doe jij waarschijnlijk nooitquote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Langzamer lopen? Op trainingstempo voor de marathon verzuur ik eigenlijk nooit..
Lekker !!!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:16 schreef Cynic het volgende:
50 is mooi Mosselquote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:56 schreef mosselmossel het volgende:
Mooie tijd inderdaad.
Ga ik nooit halen. Ik ga morgen weer weg op 50 minuten.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:57 schreef Cynic het volgende:
Ik vind het trouwens niks om 10km op het randje te lopen. Op een gegeven moment niet meer op mijn horloge kijken in de hoop dat het dan eerder voorbij is
Vervolgens toch kijken omdat het inmiddels toch wel km 7 moet zijn, en dan is het nog maar 6...
Dat zal toch wel! En tweede Paasdag ookquote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:09 schreef Guard het volgende:
[..]
zolang jij maar eerste paasdag zelf loopt
Lijkt me ook wel dat je met 36 km nu wel klaar bent voor Rotterdamquote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:19 schreef Happel het volgende:
Wow!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:16 schreef Cynic het volgende:
Bij mij hielp het wel om een paar 10km's en 5km's te lopen om het eerdergenoemde gevoel van 'op het randje lopen' goed te krijgen. Langzamerhand krijg je steeds meer vertrouwen in je lichaam en het feit dat je dat hoge tempo tot het einde kunt volhouden. Ook op HM's, zij het een iets lagere snelheid.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:31 schreef steffelonio het volgende:
Officiële tijd 51:24. Ik heb er vertrouwen in dat mijn doel voor dit jaar op de 10 km haalbaar gaat zijn: 10km onder de 50 minuten.
Met de rem lopen was de bedoeling, maar niet echt gelukt. Ik wilde toch gewoon mijn best doen. Maar ik denk dat ik toch iets sneller was gegaan als ik morgen niet zou lopen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:39 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Bij mij hielp het wel om een paar 10km's en 5km's te lopen om het eerdergenoemde gevoel van 'op het randje lopen' goed te krijgen. Langzamerhand krijg je steeds meer vertrouwen in je lichaam en het feit dat je dat hoge tempo tot het einde kunt volhouden. Ook op HM's, zij het een iets lagere snelheid.
Kortom, ik denk dat je binnenkort zeker door de 50-grens gaat, volgens mij ben je lekker bezig. En misschien vandaag ook nog iets met de rem erop gelopen ivm morgen?
Kan ik niet. Heb het geprobeerd, maar is echt niks voor mij. Heb gewoon marathon tempo gelopen vandaag...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Langzamer lopen? Op trainingstempo voor de marathon verzuur ik eigenlijk nooit..
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat zal toch wel! En tweede Paasdag ook
Het scheelt natuurlijk dat we daarbij ook best veel lopen. Een Ruc run is zo'n 12 km, de Tsc zit rond 20 km. Er lopen in het circuit ook jongens die heel snel op de weg of de baan zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:31 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Wow!
Ik blijf me verbazen over het ogenschijnlijke gemak waarmee jij dit soort tijden neerzet. En dan te bedenken dat je het 'erbij' doet, als onderdeel van het survivallen
Dat komt wel goed johquote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:21 schreef CaLeX het volgende:
[..]jaaaa zin in.
Al heb ik wel al 2 weken niet gelopen weer
Volgens mij loop jij veel meer op het randje tijdens een wedstrijd dan ik...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:58 schreef Mr.B. het volgende:
Mooi steffelonio om zo dicht op je pr te zitten en dat in een 'dubbel' weekend! Ik zou het je niet na kunnen doen denk ik, eerst een tien en dan een HM. Doe je wel voorzichtig morgen? Twee wedstrijden zo achter elkaar is erg belastend, ook als je ze niet beiden helemaal voluit zou gaan
Dat kan je best.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan ik niet. Heb het geprobeerd, maar is echt niks voor mij. Heb gewoon marathon tempo gelopen vandaag...
En als oer-Hollandse Daphne wint is het ook niet goed, want dan "zal ze wel niet schoon zijn". Nederlanders hebben altijd wat te zeiken.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Pff die reacties over Sifan op social media, ik word er echt misselijk van. "Hoezo is een vluchteling met dubbele nationaliteit ineens Nederlandse" etc etcWat een debielen.
Maar goed, laat dat geen glans van haar titel afhalen want het was echt een prachtige race..
Ik vind het wel altijd een beetje lastig met Nederlandse Records die gelopen zijn door mensen die elders geboren zijn.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Pff die reacties over Sifan op social media, ik word er echt misselijk van. "Hoezo is een vluchteling met dubbele nationaliteit ineens Nederlandse" etc etcWat een debielen.
Maar goed, laat dat geen glans van haar titel afhalen want het was echt een prachtige race..
Ik zal hem strekken zodra we langs iconische plekken komen, dan heb je geen last van de armzwaaiquote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:48 schreef wyccie het volgende:
Zo'n camera aan de pols geeft toch misselijkmakende beelden?![]()
Of loop jij zonder armzwaai, Semtex?
Succes straks!quote:Op zondag 20 maart 2016 10:33 schreef Guard het volgende:
Hier aan het klaarmaken voor de Drunense Duinen Loop.
Nog steeds geen duidelijk omlijnd plan voor deze wedstrijd, maar denk dat ik maar eens ga proberen om te kijken hoe het gaat als ik op het tempo ga lopen wat ik voor Vegas in gedachten had.
Beetje aftasten wat er in Hamburg eventueel mogelijk is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
quote:Op zondag 20 maart 2016 15:03 schreef mosselmossel het volgende:
We zouden met een paar van de club voor een tijd van iets onder de 50 minuten gaan, dus met z'n vijven gestart, één zou eerder afhaken. Maar na 300 meter op 6min/km en een enorme drukte voor ons, besloot ik maar te gaan slalommen, om meer vooraan te komen en meer tempo te kunnen maken.
Ging goed. Eigenlijk probleemloos gelopen tot 5km: 4.58, 55, 59, 54 en 57. Daarna ben ik maar ietsje gaan versnellen. kreeg wel even een tikkie in de 8ste kilometer, na 7,5 dacht ik dat ik nog heel ver moest. Bovendien kwam er een heuveltje wat toch lastig bleek. Maar toch tempo redelijk kunnen vasthouden. Laatste kilometer nog een sprint: 4.52, 49, 56, 46, 42. En totaal daardoor gefinisht in volgens mijn horloge 48.59.7 Ik hoop dat ik te laat heb ingedrukt en dat ik netto op 48.59 kom, maar de officiële uitslag is er nog niet.
NIet pr is het sowieso, want die stond op 49.38, van vorig jaar januari. Dat was bij de Wielenloop in Rosmalen, die is nu volgende week maandag. Hoop daar volgende week kracht genoeg te hebben voor weer een pr, maar dan op de 5km. Bevalt tot nu toe heel erg goed, die korte afstanden!
En Gogo stond bij de finish foto's te maken.Mooie tijd! Wel balen van dat slalommen, dat heeft je misschien net teveel tijd/energie gekost voor een PR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wooow die kuit op die 2e fotoSpiermossol!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Was wel een prquote:Op zondag 20 maart 2016 15:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mooie tijd! Wel balen van dat slalommen, dat heeft je misschien net teveel tijd/energie gekost voor een PR.
Maar wooow die kuit op die 2e fotoSpiermossol!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |