abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 maart 2016 @ 10:07:19 #201
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_160803869
Vanmorgen om 8 uur de 60 km lopers uitgezwaaid en meteen een rondje uitlopen er achteraan gedaan. Op hun 2 km punt nog even blijven staan om ze allemaal toe te juichen, was leuk want ze reageerden super blij, dus blijkbaar was dat fijn voor ze :)
Zelf wat strand en bos en weg meegepakt, heel kalm aan. Was weer genieten, ik had nog wel een uur door willen gaan ;)

Mijn lijf is stukken minder gaar dan na de cpc, dus das wel fijn. Tempo lag natuurlijk stukken lager, maar het parcours was een stukje zwaarder.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 20 maart 2016 @ 10:30:00 #202
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_160804181
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 19:48 schreef wyccie het volgende:
Zo'n camera aan de pols geeft toch misselijkmakende beelden? :?
Of loop jij zonder armzwaai, Semtex?
Ik zal hem strekken zodra we langs iconische plekken komen, dan heb je geen last van de armzwaai ;)

Hier aan het klaarmaken voor de Venloop vandaag *O*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_160804239
Hier aan het klaarmaken voor de Drunense Duinen Loop.
Nog steeds geen duidelijk omlijnd plan voor deze wedstrijd, maar denk dat ik maar eens ga proberen om te kijken hoe het gaat als ik op het tempo ga lopen wat ik voor Vegas in gedachten had.
Beetje aftasten wat er in Hamburg eventueel mogelijk is
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 20 maart 2016 @ 10:56:28 #204
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_160804667
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 10:33 schreef Guard het volgende:
Hier aan het klaarmaken voor de Drunense Duinen Loop.
Nog steeds geen duidelijk omlijnd plan voor deze wedstrijd, maar denk dat ik maar eens ga proberen om te kijken hoe het gaat als ik op het tempo ga lopen wat ik voor Vegas in gedachten had.
Beetje aftasten wat er in Hamburg eventueel mogelijk is
Succes straks!

Ik heb bijna alles klaar voor de circuitrun nu. Veel zin in. Geheel volgens traditie verrek ik natuurlijk weer een spiertje. |:( Dat heeft echt met racespanning te maken. Gelukkig is het niet in de benen maar rond de schouder. Ik kan nog redelijk vrij bewegen en goed ademen. Daar moet het dus niet aan liggen als ik straks mijn doel niet haal. :{ #onderhetuur
Life is what you make it.
pi_160804878
jij ook succes!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 20 maart 2016 @ 11:08:55 #206
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_160804895
Succes alle lopers vandaag! ^O^
  zondag 20 maart 2016 @ 11:20:31 #207
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_160805101
Succes mensen! het weer is goed :)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_160805184
Veel succes en vooral plezier iedereen!
  Redactie Sport zondag 20 maart 2016 @ 12:10:25 #209
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_160805974
Wat een schijtweer hier. Ik ga morgen wel. }:|
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport zondag 20 maart 2016 @ 12:13:55 #210
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_160806024
Tevens iedereen die wel gaat, veel plezier!
pi_160806584
Ik kan voor vandaag een trail aanraden. Het was leuk ^O^
pi_160807062
w0000t! PR op de 10!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zondag 20 maart 2016 @ 13:14:00 #213
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_160807118
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:11 schreef mosselmossel het volgende:
w0000t! PR op de 10!
*G*!
  ESF Reporter zondag 20 maart 2016 @ 13:18:43 #214
87554 Cee
Welluk?
pi_160807215
Bijna-PR gelopen, 56 minuten en nog wat. *O* Ik heb mossel gespot bij de start maar die zou toch niet weten wie ik ben dus geen HÉ MOSSEL geroepen. En net Guard succes gewenst met de HM.
pi_160808673
Zo ik ben weer thuis! Ik twijfelde vanochtend of een 10km wel een goed idee was, bij het loslopen gisteren toch wat liespijntjes. Maar ik had ook geen zin in gedoe met omschrijven naar 5km en die was een uur eerder dus toch maar gegaan :P Het inlopen voelde verrassend goed. Na de start bewust even ingehouden omdat ik niet zoals vorige keer te hard wilde beginnen. Dat ging op zich goed, maar ik voelde al gauw onderweg dat ik mezelf deze keer niet tot het uiterste kon pushen en dat een snelle tijd er waarschijnlijk niet in zat. Ik wilde ook niks forceren voor het trainingskamp zaterdag en was ook niet echt bereid om er weer zo'n helse race van te maken als 2 weken geleden, dus ik ging er veel ontspannener in. Daarbij kwam ook dat ik al een paar dagen gerommel in mijn buik/darmen heb, en dat voelde ik nu ook weer dus al wilde ik harder, dan werd ik steeds misselijk en ik had geen zin om kotsend langs de kant te gaan.

Een hele snelle dame van mijn club deed ook mee dus ik wist dat ik die sowieso niet ging pakken. Een andere dame liep ook voor mij, die was hard vertrokken dus ik had het idee dat zij misschien nog wel terug ging vallen. Dat was ook zo, en rond km 7 kwam ik er voorbij maar zij kon nog redelijk goed aanhaken en achter mij uit de wind lopen. Toen het op de eindsprint aankwam had zij veel meer versnelling over dan ik, maar ik had daar wel vrede mee dus uiteindelijk een 3e plek in ik denk 41.21 of zo, er zijn nog geen officiele uitslagen. Geen negatieve split waar ik voor ging, maar wel veel meer 'lekker geloipen' dan vorige week, al blijft het wel afzien natuurlijk, zeker als je de hele tijd die misselijkheid voelt. Maar het voordeel is dat mijn benen niet tot het uiterste hebben hoeven gaan, die voelen eigenlijk nog frisser dan gisteren nu.

We moesten erg lang wachten op de prijsuitreiking, gelukkig wel in een tent met warmtekanonnen en drinken, en toen kregen we een glazen beeldje en een beker maar die moesten we weer teruggeven want ze hadden te weinig besteld :P De organisatie was sowieso één grote chaos, toen ik in die gymzaal aankwam om mijn nr te halen moest je eerst op een lijst gaan kijken wat je nummer was, maar die lijst was niet geordend op alfabet of wat dan ook. Dus iedereen stond daar een halfuur te zoeken tussen de duizend namen en niemand van de organisatie snapte er iets van. Uiteindelijk hadden ze wel bedacht om de lijsten nog een keer uit te printen op alfabetische volgorde maar dat duurde ook heel lang. Ik moest nog even mijn wedstrijdlicentie laten zien zodat ik in het voorste startvak kon starten maar van een wedstrijdsecretariaat had ook niemand gehoord haha. Maar goed, uiteindelijk kwam het allemaal goed maar het was wel een ongeorganiseerd zooitje, als je daar je marathon loopt waar je al maanden voor traint lijkt me dat erg vervelend.

In de tent ook nog even de handtekening van sportheld Maarten van der Weijden gescoord, die was daar om een cheque voor KWF uit te reiken of in ontvangst te nemen 8-) En na afloop nog even een gratis sportmassage gedaan, dat kon ook en was opgezet door de vrouw waar ik altijd heenga voor massage! Dat was wel fijn, al was mijn masseuse meer aan het aaien dan echt masseren :P
En nu ga ik veel cola light in mijn buik gieten in de hoop dat de misselijkheid overgaat.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_160808942
Gewoon 3e geworden ^O^ goed gedaan!
pi_160808958
La_Tramposa, utrecht marathon zeker? Maar netjes hoor! En fijn gelopen is ook al een prijs...

Dat was vorig jaar ook nogal trouwens, een beetje een bende qua organisatie en dit jaar jammer genoeg niet veel beter, gelukkig gisteren al mijn nummer op kunnen halen (was al bang dat het vandaag enorm druk en chaotisch zou zijn)...

Verder helaas in het achterste startvak, E, denk omdat ik me vrij laat had ingeschreven... Richttijd was richting 40:30-40:50. Veel mensen inhalen dus maar uiteindelijk een boven verwachting 10k gelopen. Knie, waar ik al tijden mee loop te sukkelen, heeft het goed gehouden gelukkig en kon er iets meer uitpersen dan ik van tevoren had ingeschat.

Tenminste, denk ik. Nu staan er wel bruto- en netto-tijden van de uitslagen maar die kloppen niet. Bruto = netto bij mij terwijl ik echt pas na 50 tot 60 seconden over de start kwam... Hopen dat dat nog aangepast wordt. Verschil tussen boven of onder de 40 :P

Verder lekker loopweertje en fijn in de buurt, maar hoorde meer verhalen van mensen die geen idee hadden waar ze moesten zijn voor hun vak (en de helpers van de organisatie die het ook allemaal niet heel goed wisten). Jammer, had gehoopt dat ze een les hadden geleerd van vorig jaar.

Maar al met al, leuke loop in een wat mij betreft fijne omgeving.
  zondag 20 maart 2016 @ 14:50:19 #218
394924 steffelonio
steffelonio
pi_160809502
PR op de HM, bij de kempenrun in hapert. Ruim 4 minuten sneller dan afgelopen oktober in Eindhoven. 1:54:46. Heel lekker gelopen. Verslag volgt nog, vanavond. Nu andere verplichtingen.

Ben echt heel tevreden nu *O*
  Redactie Sport zondag 20 maart 2016 @ 14:51:08 #219
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_160809520
Die steffelonio gaat maar en gaat maar :D Gaaf *O*
pi_160809731
Woow nice al die PRs die al voorbij komen!! Mossel, houd ons niet langer in spanning!!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 20 maart 2016 @ 14:59:52 #221
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_160809760
Pacing done under brutal conditions....60km in 19.5 uur :D
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_160809877
We zouden met een paar van de club voor een tijd van iets onder de 50 minuten gaan, dus met z'n vijven gestart, één zou eerder afhaken. Maar na 300 meter op 6min/km en een enorme drukte voor ons, besloot ik maar te gaan slalommen, om meer vooraan te komen en meer tempo te kunnen maken.

Ging goed. Eigenlijk probleemloos gelopen tot 5km: 4.58, 55, 59, 54 en 57. Daarna ben ik maar ietsje gaan versnellen. kreeg wel even een tikkie in de 8ste kilometer, na 7,5 dacht ik dat ik nog heel ver moest. Bovendien kwam er een heuveltje wat toch lastig bleek. Maar toch tempo redelijk kunnen vasthouden. Laatste kilometer nog een sprint: 4.52, 49, 56, 46, 42. En totaal daardoor gefinisht in volgens mijn horloge 48.59.7 Ik hoop dat ik te laat heb ingedrukt en dat ik netto op 48.59 kom, maar de officiële uitslag is er nog niet.

Een pr is het sowieso, want die stond op 49.38, van vorig jaar januari. Dat was bij de Wielenloop in Rosmalen, die is nu volgende week maandag. Hoop daar volgende week kracht genoeg te hebben voor weer een pr, maar dan op de 5km. Bevalt tot nu toe heel erg goed, die korte afstanden!

En Gogo stond bij de finish foto's te maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160809923
quote:
99s.gif Op zondag 20 maart 2016 15:03 schreef mosselmossel het volgende:
We zouden met een paar van de club voor een tijd van iets onder de 50 minuten gaan, dus met z'n vijven gestart, één zou eerder afhaken. Maar na 300 meter op 6min/km en een enorme drukte voor ons, besloot ik maar te gaan slalommen, om meer vooraan te komen en meer tempo te kunnen maken.

Ging goed. Eigenlijk probleemloos gelopen tot 5km: 4.58, 55, 59, 54 en 57. Daarna ben ik maar ietsje gaan versnellen. kreeg wel even een tikkie in de 8ste kilometer, na 7,5 dacht ik dat ik nog heel ver moest. Bovendien kwam er een heuveltje wat toch lastig bleek. Maar toch tempo redelijk kunnen vasthouden. Laatste kilometer nog een sprint: 4.52, 49, 56, 46, 42. En totaal daardoor gefinisht in volgens mijn horloge 48.59.7 Ik hoop dat ik te laat heb ingedrukt en dat ik netto op 48.59 kom, maar de officiële uitslag is er nog niet.

NIet pr is het sowieso, want die stond op 49.38, van vorig jaar januari. Dat was bij de Wielenloop in Rosmalen, die is nu volgende week maandag. Hoop daar volgende week kracht genoeg te hebben voor weer een pr, maar dan op de 5km. Bevalt tot nu toe heel erg goed, die korte afstanden!

En Gogo stond bij de finish foto's te maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie tijd! Wel balen van dat slalommen, dat heeft je misschien net teveel tijd/energie gekost voor een PR.

Maar wooow die kuit op die 2e foto :o Spiermossol!
pi_160809946
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 15:05 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mooie tijd! Wel balen van dat slalommen, dat heeft je misschien net teveel tijd/energie gekost voor een PR.

Maar wooow die kuit op die 2e foto :o Spiermossol!
Was wel een pr ;)
pi_160809964
quote:
99s.gif Op zondag 20 maart 2016 15:06 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Was wel een pr ;)
Oh ik lees 'Niet pr is het sowieso'. Maar nu zie ik inderdaad dat 48:59 sneller is dan 49:38, nummers lezen is lastig :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')