Lijkt me ook wel dat je met 36 km nu wel klaar bent voor Rotterdamquote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:19 schreef Happel het volgende:
36 kilometer gelopen vandaag. Ik ben denk ik wel klaar voor Rotterdam. Weinig problemen, alleen die verzuring. Pfffff... Is dat enigszins te voorkomen tijdens het lopen?
Wow!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:16 schreef Cynic het volgende:
10km Lenteloop gedaan in Emmen.
Nieuw pr gelopen van 38:52. Vorige was 39:35 dus ben tevreden!
De tweede helft voelde niet echt lekker en had ik ook wel wat verval, maarja zo loop ik nou eenmaal.
Bij mij hielp het wel om een paar 10km's en 5km's te lopen om het eerdergenoemde gevoel van 'op het randje lopen' goed te krijgen. Langzamerhand krijg je steeds meer vertrouwen in je lichaam en het feit dat je dat hoge tempo tot het einde kunt volhouden. Ook op HM's, zij het een iets lagere snelheid.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:31 schreef steffelonio het volgende:
Officiële tijd 51:24. Ik heb er vertrouwen in dat mijn doel voor dit jaar op de 10 km haalbaar gaat zijn: 10km onder de 50 minuten.
Met de rem lopen was de bedoeling, maar niet echt gelukt. Ik wilde toch gewoon mijn best doen. Maar ik denk dat ik toch iets sneller was gegaan als ik morgen niet zou lopen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:39 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Bij mij hielp het wel om een paar 10km's en 5km's te lopen om het eerdergenoemde gevoel van 'op het randje lopen' goed te krijgen. Langzamerhand krijg je steeds meer vertrouwen in je lichaam en het feit dat je dat hoge tempo tot het einde kunt volhouden. Ook op HM's, zij het een iets lagere snelheid.
Kortom, ik denk dat je binnenkort zeker door de 50-grens gaat, volgens mij ben je lekker bezig. En misschien vandaag ook nog iets met de rem erop gelopen ivm morgen?
Kan ik niet. Heb het geprobeerd, maar is echt niks voor mij. Heb gewoon marathon tempo gelopen vandaag...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Langzamer lopen? Op trainingstempo voor de marathon verzuur ik eigenlijk nooit..
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat zal toch wel! En tweede Paasdag ook
Het scheelt natuurlijk dat we daarbij ook best veel lopen. Een Ruc run is zo'n 12 km, de Tsc zit rond 20 km. Er lopen in het circuit ook jongens die heel snel op de weg of de baan zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:31 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Wow!
Ik blijf me verbazen over het ogenschijnlijke gemak waarmee jij dit soort tijden neerzet. En dan te bedenken dat je het 'erbij' doet, als onderdeel van het survivallen
Dat komt wel goed johquote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:21 schreef CaLeX het volgende:
[..]jaaaa zin in.
Al heb ik wel al 2 weken niet gelopen weer
Volgens mij loop jij veel meer op het randje tijdens een wedstrijd dan ik...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:58 schreef Mr.B. het volgende:
Mooi steffelonio om zo dicht op je pr te zitten en dat in een 'dubbel' weekend! Ik zou het je niet na kunnen doen denk ik, eerst een tien en dan een HM. Doe je wel voorzichtig morgen? Twee wedstrijden zo achter elkaar is erg belastend, ook als je ze niet beiden helemaal voluit zou gaan
Dat kan je best.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan ik niet. Heb het geprobeerd, maar is echt niks voor mij. Heb gewoon marathon tempo gelopen vandaag...
En als oer-Hollandse Daphne wint is het ook niet goed, want dan "zal ze wel niet schoon zijn". Nederlanders hebben altijd wat te zeiken.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Pff die reacties over Sifan op social media, ik word er echt misselijk van. "Hoezo is een vluchteling met dubbele nationaliteit ineens Nederlandse" etc etcWat een debielen.
Maar goed, laat dat geen glans van haar titel afhalen want het was echt een prachtige race..
Ik vind het wel altijd een beetje lastig met Nederlandse Records die gelopen zijn door mensen die elders geboren zijn.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Pff die reacties over Sifan op social media, ik word er echt misselijk van. "Hoezo is een vluchteling met dubbele nationaliteit ineens Nederlandse" etc etcWat een debielen.
Maar goed, laat dat geen glans van haar titel afhalen want het was echt een prachtige race..
Ik zal hem strekken zodra we langs iconische plekken komen, dan heb je geen last van de armzwaaiquote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:48 schreef wyccie het volgende:
Zo'n camera aan de pols geeft toch misselijkmakende beelden?![]()
Of loop jij zonder armzwaai, Semtex?
Succes straks!quote:Op zondag 20 maart 2016 10:33 schreef Guard het volgende:
Hier aan het klaarmaken voor de Drunense Duinen Loop.
Nog steeds geen duidelijk omlijnd plan voor deze wedstrijd, maar denk dat ik maar eens ga proberen om te kijken hoe het gaat als ik op het tempo ga lopen wat ik voor Vegas in gedachten had.
Beetje aftasten wat er in Hamburg eventueel mogelijk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |