abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160791085
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 17:19 schreef Happel het volgende:
36 kilometer gelopen vandaag. Ik ben denk ik wel klaar voor Rotterdam. Weinig problemen, alleen die verzuring. Pfffff... Is dat enigszins te voorkomen tijdens het lopen?
Lijkt me ook wel dat je met 36 km nu wel klaar bent voor Rotterdam ^O^

Dit jaar heb ik nog weinig (LDL) gelopen. LDL morgen en volgend weekend zullen dus cruciaal worden. Weet nog niet precies hoeveel ik morgen doe, maar zal denk ik tussen de 25 en 30km worden.
pi_160791154
Zo'n camera aan de pols geeft toch misselijkmakende beelden? :?
Of loop jij zonder armzwaai, Semtex?
pi_160792646
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 17:16 schreef Cynic het volgende:
10km Lenteloop gedaan in Emmen.
Nieuw pr gelopen van 38:52. Vorige was 39:35 dus ben tevreden!
De tweede helft voelde niet echt lekker en had ik ook wel wat verval, maarja zo loop ik nou eenmaal.
Wow! _O_

Ik blijf me verbazen over het ogenschijnlijke gemak waarmee jij dit soort tijden neerzet. En dan te bedenken dat je het 'erbij' doet, als onderdeel van het survivallen
pi_160792685
De promotie naar maat 48 van een paar maanden geleden bevalt me echt goed! Geen pijnlijke tenen of blauwe nagels meer, beetje jammer dat ik daar pas zo laat achter kom... Kan nu in ieder geval alles weer een beetje normaal terug laten groeien.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_160792994
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 19:31 schreef steffelonio het volgende:
Officiële tijd 51:24. Ik heb er vertrouwen in dat mijn doel voor dit jaar op de 10 km haalbaar gaat zijn: 10km onder de 50 minuten.
Bij mij hielp het wel om een paar 10km's en 5km's te lopen om het eerdergenoemde gevoel van 'op het randje lopen' goed te krijgen. Langzamerhand krijg je steeds meer vertrouwen in je lichaam en het feit dat je dat hoge tempo tot het einde kunt volhouden. Ook op HM's, zij het een iets lagere snelheid.

Kortom, ik denk dat je binnenkort zeker door de 50-grens gaat, volgens mij ben je lekker bezig. En misschien vandaag ook nog iets met de rem erop gelopen ivm morgen?
pi_160793913
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 20:39 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Bij mij hielp het wel om een paar 10km's en 5km's te lopen om het eerdergenoemde gevoel van 'op het randje lopen' goed te krijgen. Langzamerhand krijg je steeds meer vertrouwen in je lichaam en het feit dat je dat hoge tempo tot het einde kunt volhouden. Ook op HM's, zij het een iets lagere snelheid.

Kortom, ik denk dat je binnenkort zeker door de 50-grens gaat, volgens mij ben je lekker bezig. En misschien vandaag ook nog iets met de rem erop gelopen ivm morgen?
Met de rem lopen was de bedoeling, maar niet echt gelukt. Ik wilde toch gewoon mijn best doen. Maar ik denk dat ik toch iets sneller was gegaan als ik morgen niet zou lopen.

En inderdaad, volgens mij zorgt meer wedstrijdjes lopen voor een goede boost. En misschien moet ik bij een AV. Maar ja, dat is agenda technisch ingewikkeld.

Ik stuiter wel een beetje nu. Onverwacht goed gelopen. Progressie O+
  zaterdag 19 maart 2016 @ 22:05:12 #187
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_160796002
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 18:50 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Langzamer lopen? Op trainingstempo voor de marathon verzuur ik eigenlijk nooit..
Kan ik niet. Heb het geprobeerd, maar is echt niks voor mij. Heb gewoon marathon tempo gelopen vandaag...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_160796516
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 19:10 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat zal toch wel! En tweede Paasdag ook *O*
*O* jaaaa zin in.

Al heb ik wel al 2 weken niet gelopen weer
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_160797273
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 20:31 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Wow! _O_

Ik blijf me verbazen over het ogenschijnlijke gemak waarmee jij dit soort tijden neerzet. En dan te bedenken dat je het 'erbij' doet, als onderdeel van het survivallen
Het scheelt natuurlijk dat we daarbij ook best veel lopen. Een Ruc run is zo'n 12 km, de Tsc zit rond 20 km. Er lopen in het circuit ook jongens die heel snel op de weg of de baan zijn.
En je moet ook een beetje geluk hebben denk ik.
It has to mean something
pi_160797609
Mooi steffelonio om zo dicht op je pr te zitten en dat in een 'dubbel' weekend! Ik zou het je niet na kunnen doen denk ik, eerst een tien en dan een HM. Doe je wel voorzichtig morgen? Twee wedstrijden zo achter elkaar is erg belastend, ook als je ze niet beiden helemaal voluit zou gaan
  zaterdag 19 maart 2016 @ 23:11:40 #191
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_160797948
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 22:21 schreef CaLeX het volgende:

[..]

*O* jaaaa zin in.

Al heb ik wel al 2 weken niet gelopen weer
Dat komt wel goed joh ^O^ Staat jullie aanbod voor de autorit nog steeds? Ik maar er graag gebruik van :Y
F means you're fucked
pi_160798773
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 22:58 schreef Mr.B. het volgende:
Mooi steffelonio om zo dicht op je pr te zitten en dat in een 'dubbel' weekend! Ik zou het je niet na kunnen doen denk ik, eerst een tien en dan een HM. Doe je wel voorzichtig morgen? Twee wedstrijden zo achter elkaar is erg belastend, ook als je ze niet beiden helemaal voluit zou gaan
Volgens mij loop jij veel meer op het randje tijdens een wedstrijd dan ik... :P en als ik zie wat jij in je trainingen allemaal doet, mr B. _O_
Niettemin bedankt voor de tip, en ik heb inderdaad geen zin om mezelf de vernieling in te lopen. Het doel is uiteindelijk pas eind juni, HM van Roosendaal.
pi_160802062
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 22:05 schreef Happel het volgende:

[..]

Kan ik niet. Heb het geprobeerd, maar is echt niks voor mij. Heb gewoon marathon tempo gelopen vandaag...
Dat kan je best.
Maar goed je weet nu wel hoe het gaat voelen tegen het eind :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_160802748
Ik heb nog even getwijfeld of ik eerder naar het wedstrijdsecretariaat zou gaan vandaag om te kijken of het omgezet kon worden in 5km, maar ik heb toch besloten gewoon 10 te gaan doen. Ik voelde me 2 weken geleden ook niet fantastisch en toen ging het ook best prima :P Maar ik ga van de week nog wel even naar de fysio als checkup voor ik naar Trainerife ga, want ik vertrouw het toch niet 100% hoe het nu voelt met lopen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_160802834
Iedereen die gaat lopen vandaag, heel veel plezier!
pi_160802850
Pff die reacties over Sifan op social media, ik word er echt misselijk van. "Hoezo is een vluchteling met dubbele nationaliteit ineens Nederlandse" etc etc -O- Wat een debielen.

Maar goed, laat dat geen glans van haar titel afhalen want het was echt een prachtige race..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_160802881
Dat zal je altijd houden met die a-sociale media.
  Moderator zondag 20 maart 2016 @ 08:42:59 #198
155227 crew  Guppy
dus
pi_160802980
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 08:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Pff die reacties over Sifan op social media, ik word er echt misselijk van. "Hoezo is een vluchteling met dubbele nationaliteit ineens Nederlandse" etc etc -O- Wat een debielen.

Maar goed, laat dat geen glans van haar titel afhalen want het was echt een prachtige race..
En als oer-Hollandse Daphne wint is het ook niet goed, want dan "zal ze wel niet schoon zijn". Nederlanders hebben altijd wat te zeiken.

Ik heb een zwak voor Sifan O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_160802990
Vandaag komt de Venloop op een paar meter na langs mn huis! Dus ik ga een dagje aanmoedigen. Heb hem zelf 5 keer gelopen en het is echt een geweldig evenement.
pi_160803276
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 08:28 schreef La_Tramposa het volgende:

Ik vind het wel altijd een beetje lastig met Nederlandse Records die gelopen zijn door mensen die elders geboren zijn.
It has to mean something
  zondag 20 maart 2016 @ 10:07:19 #201
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_160803869
Vanmorgen om 8 uur de 60 km lopers uitgezwaaid en meteen een rondje uitlopen er achteraan gedaan. Op hun 2 km punt nog even blijven staan om ze allemaal toe te juichen, was leuk want ze reageerden super blij, dus blijkbaar was dat fijn voor ze :)
Zelf wat strand en bos en weg meegepakt, heel kalm aan. Was weer genieten, ik had nog wel een uur door willen gaan ;)

Mijn lijf is stukken minder gaar dan na de cpc, dus das wel fijn. Tempo lag natuurlijk stukken lager, maar het parcours was een stukje zwaarder.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 20 maart 2016 @ 10:30:00 #202
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_160804181
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 19:48 schreef wyccie het volgende:
Zo'n camera aan de pols geeft toch misselijkmakende beelden? :?
Of loop jij zonder armzwaai, Semtex?
Ik zal hem strekken zodra we langs iconische plekken komen, dan heb je geen last van de armzwaai ;)

Hier aan het klaarmaken voor de Venloop vandaag *O*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_160804239
Hier aan het klaarmaken voor de Drunense Duinen Loop.
Nog steeds geen duidelijk omlijnd plan voor deze wedstrijd, maar denk dat ik maar eens ga proberen om te kijken hoe het gaat als ik op het tempo ga lopen wat ik voor Vegas in gedachten had.
Beetje aftasten wat er in Hamburg eventueel mogelijk is
  zondag 20 maart 2016 @ 10:56:28 #204
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_160804667
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 10:33 schreef Guard het volgende:
Hier aan het klaarmaken voor de Drunense Duinen Loop.
Nog steeds geen duidelijk omlijnd plan voor deze wedstrijd, maar denk dat ik maar eens ga proberen om te kijken hoe het gaat als ik op het tempo ga lopen wat ik voor Vegas in gedachten had.
Beetje aftasten wat er in Hamburg eventueel mogelijk is
Succes straks!

Ik heb bijna alles klaar voor de circuitrun nu. Veel zin in. Geheel volgens traditie verrek ik natuurlijk weer een spiertje. |:( Dat heeft echt met racespanning te maken. Gelukkig is het niet in de benen maar rond de schouder. Ik kan nog redelijk vrij bewegen en goed ademen. Daar moet het dus niet aan liggen als ik straks mijn doel niet haal. :{ #onderhetuur
Life is what you make it.
pi_160804878
jij ook succes!
  zondag 20 maart 2016 @ 11:08:55 #206
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_160804895
Succes alle lopers vandaag! ^O^
  zondag 20 maart 2016 @ 11:20:31 #207
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_160805101
Succes mensen! het weer is goed :)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_160805184
Veel succes en vooral plezier iedereen!
  Redactie Sport zondag 20 maart 2016 @ 12:10:25 #209
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_160805974
Wat een schijtweer hier. Ik ga morgen wel. }:|
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport zondag 20 maart 2016 @ 12:13:55 #210
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_160806024
Tevens iedereen die wel gaat, veel plezier!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')