SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroïdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Powerlifting Goals 31-12-2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor mensen die in de 2015 doelstellingen willen worden toegevoegd kunnen tot 30 maart Snakey DM-en![]()
Situatie is als volgt: Ik ben 25 jaar en bijna 2 meter. Weeg op het moment 93 kilo en neig een beetje naar ectomorph. Het kleine beetje vet dat ik heb zit op mijn buik (volgens mij word het ook wel eens omschreven als skinny fatquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien moet je wat meer eten, zeker voor je training. Trillen als een rietje is een teken dat je door je energie heen bent.). Mijn basisonderhoud ligt rond de 2950 calorieën en ik heb nu een schema wat ligt rond de 3200 calorieën. Moet ik er nog meer gaan bovenziten of is dit prima voor nu? Afvallen is geen optie, dan blijft er weinig over van mij denk ik, maar om nu flink te bulken is wellicht ook wat overdreven.
![]()
Lijkt me dat je genoeg eet dan. Misschien ga je wat teveel loos op de compounds?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Situatie is als volgt: Ik ben 25 jaar en bijna 2 meter. Weeg op het moment 93 kilo en neig een beetje naar ectomorph. Het kleine beetje vet dat ik heb zit op mijn buik (volgens mij word het ook wel eens omschreven als skinny fat). Mijn basisonderhoud ligt rond de 2950 calorieën en ik heb nu een schema wat ligt rond de 3200 calorieën. Moet ik er nog meer gaan bovenziten of is dit prima voor nu? Afvallen is geen optie, dan blijft er weinig over van mij denk ik, maar om nu flink te bulken is wellicht ook wat overdreven.
Ik weet het ook niet hoor, maar na je compounds zo staan te trillen dat je geen iso's meer kan doen is een beetje raar. Imo dan.![]()
Zorgen dat de rest groter wordt zodat je buik in verhouding is.Met een flinke borstkas en flinke benen lijkt een buikje gelijk een stuk kleiner.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Situatie is als volgt: Ik ben 25 jaar en bijna 2 meter. Weeg op het moment 93 kilo en neig een beetje naar ectomorph. Het kleine beetje vet dat ik heb zit op mijn buik (volgens mij word het ook wel eens omschreven als skinny fat). Mijn basisonderhoud ligt rond de 2950 calorieën en ik heb nu een schema wat ligt rond de 3200 calorieën. Moet ik er nog meer gaan bovenziten of is dit prima voor nu? Afvallen is geen optie, dan blijft er weinig over van mij denk ik, maar om nu flink te bulken is wellicht ook wat overdreven.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Lekker veel buik trainen![]()
Moet zeggen dat ik eigenlijk ook meer buik zou moeten trainen. Niet eens om de beachboy uit te hangen, maar het is gewoon core. Meestal plan ik dat om na het trainen te doen, maar het schiet er dan vaak bij in.![]()
Ik moest het echt in m'n hoofd stampen dat het gewoon onderdeel van m'n training is, en niet iets wat je na je training nog even doet. Dan komt het er nooit van. Ik kan de keren dat ik m'n ab wheel ongebruikt weer terug in de auto heb gegooid niet tellen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Lekker veel buik trainen![]()
Moet zeggen dat ik eigenlijk ook meer buik zou moeten trainen. Niet eens om de beachboy uit te hangen, maar het is gewoon core. Meestal plan ik dat om na het trainen te doen, maar het schiet er dan vaak bij in.![]()
Daarom werkt een uitgeschreven training beter, dan staat het er gewoon als onderdeel van je training.![]()
Heeft iemand tips om m'n hamstrings (en glutes) wat meer aan te pakken? Ik voel ze eigenlijk alleen goed bij BOR en zou ze graag wat meer trainenLiefst freeweight.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom![]()
Met BOR zou je je rug en biceps moeten voelen en niet je hamstrings.
Voor hammies pak je SL deadlift, glute ham raises en leg curl.Deathlift or Die.![]()
Good mornings en inderdaad striff legged deadlifts. Doe die laatste sinds kort af en toe met een elastiek om mijn heupen voor extra weerstand bij de lockout. Op die manier voel je je hams goed wanneer je de beweging naar beneden maakt en moet je je glutes goed aanspannen bij de lockout.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
Heeft iemand tips om m'n hamstrings (en glutes) wat meer aan te pakken? Ik voel ze eigenlijk alleen goed bij BOR en zou ze graag wat meer trainenLiefst freeweight.
[ Bericht 0% gewijzigd door WHATSHESAID op 16-03-2016 16:47:33 ]![]()
Kettlebell swings, tabata way.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
![]()
Maar alleen als je KB swings correct kan uitvoeren, anders verziek je je rug.![]()
Dit is wat een rugblessure en 6 weken fysio met je stats doet
Langzaam weer opbouwen ik merk het direct de volgende dag als ik teveel kg squat.
De oefening zelf gaat met 2 vingers in de neus, maar als ik te snel te zwaar wil mag ik het weer betreuren.![]()
Welke app is dat?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:00 schreef 1299 het volgende:
Dit is wat een rugblessure en 6 weken fysio met je stats doet
[ afbeelding ]
Langzaam weer opbouwen ik merk het direct de volgende dag als ik teveel kg squat.
De oefening zelf gaat met 2 vingers in de neus, maar als ik te snel te zwaar wil mag ik het weer betreuren.
Ach ja ik ben 6 jaar chronisch ziek geweest. Ik kon nog geen trap oplopen of maar met een gewicht van een kilo curls doen. Dan ging het allemaal helemaal mis door overbelasting.
Dus je kan je beter focussen op de toekomst dan stil te staan bij het verleden. Daar help je niemand mee en al helemaal niet jezelf.
Stay positive and motivated :pAim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Glute ham raises, je moet alleen even creatief worden als je gym hier niks voor heeft staan (wat heel waarschijnlijk zo is).quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
![]()
https://play.google.com/s(...)tronglifts.app&hl=nlquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:29 schreef relativity het volgende:
[..]
Welke app is dat?
Ach ja ik ben 6 jaar chronisch ziek geweest. Ik kon nog geen trap oplopen of maar met een gewicht van een kilo curls doen. Dan ging het allemaal helemaal mis door overbelasting.
Dus je kan je beter focussen op de toekomst dan stil te staan bij het verleden. Daar help je niemand mee en al helemaal niet jezelf.
Stay positive and motivated :p
Werkt prima, handiger dan een papiertje of een word document op je phone/laptop. Ik ben zelf allang blij dat ik überhaupt weer een beetje kan trainen hoor
Bovenlichaam heb ik wel gewoon kunnen onderhouden dat scheelt.![]()
Oke bednakt!quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:14 schreef 1299 het volgende:
[..]
https://play.google.com/s(...)tronglifts.app&hl=nl
Werkt prima, handiger dan een papiertje of een word document op je phone/laptop. Ik ben zelf allang blij dat ik überhaupt weer een beetje kan trainen hoor
Bovenlichaam heb ik wel gewoon kunnen onderhouden dat scheelt.ga ik eens naar kijken.
Hopelijk komt er ook eens support voor de mi band.Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
De laatste paar dagen best veel last van heel dik slijm in keel en neus en last van me maag/darmen. Heb het idee dat het begon sinds dat ik melk ben gaan drinken. Bij andere zuivel producten (zoals yoghurt, kaas, etc) heb ik nergens last van? Alleen vloeibare melk?Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Melk hecht zich wel redelijk aan speeksel in de mond/keel, maar zelf niks gemerkt van de neus.. Wat betreft de maag kan het lactose intolerantie zijn. In kaas, yoghurt en dergelijke zit minder lactose. Probeer eens lactose vrije melk (lidl heeft het in de schappen) om te kijken of het effect heeft op je darmklachten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:11 schreef relativity het volgende:
De laatste paar dagen best veel last van heel dik slijm in keel en neus en last van me maag/darmen. Heb het idee dat het begon sinds dat ik melk ben gaan drinken. Bij andere zuivel producten (zoals yoghurt, kaas, etc) heb ik nergens last van? Alleen vloeibare melk?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Ik ben in het verleden al eens een keer voor aan lactose test in het ziekenhuis geweest. Maar ik had 'totaal' geen intolerantie of allergie ervoor, werd ook prima verwerkt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:25 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Melk hecht zich wel redelijk aan speeksel in de mond/keel, maar zelf niks gemerkt van de neus.. Wat betreft de maag kan het lactose intolerantie zijn. In kaas, yoghurt en dergelijke zit minder lactose. Probeer eens lactose vrije melk (lidl heeft het in de schappen) om te kijken of het effect heeft op je darmklachten.
Waarschijnlijk is het iets anders. En met die lactose-vrije melk lijkt het nog erger. Misschien maar over gaan op soja - dat ik teveel zuivel binnenkrijg ofzo?Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Simpel om erachter te komen of het de melk is of wat anders . Schrap de melk eens en kijk hoe het dan gaat. Als het dan beter gaat de melk weer toevoegen aan het dieet. Mochten de klachten weer terugkeren dan weet je waar het van komt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:28 schreef relativity het volgende:
[..]
Ik ben in het verleden al eens een keer voor aan lactose test in het ziekenhuis geweest. Maar ik had 'totaal' geen intolerantie of allergie ervoor, werd ook prima verwerkt.
Waarschijnlijk is het iets anders. En met die lactose-vrije melk lijkt het nog erger. Misschien maar over gaan op soja - dat ik teveel zuivel binnenkrijg ofzo?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
wat voor 'n sites bedoel je? webshops?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:33 schreef Kostertjuh het volgende:
Ik verbaas me wel over al die sites met AASBehulpzaam als een waterkraan.
Ja. Verbaas ik me eigenlijk over.. Had er zelf nooit op gegoogled maar het is natuurlijk ook maar de vraag of ze leverenquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:57 schreef fathank het volgende:
[..]
wat voor 'n sites bedoel je? webshops?![]()
Denk dat het grotendeels fake is, want volgens mij heb je geen poot om op te staan als ze niet leveren.![]()
Dat was mijn idee inderdaad. Lees op internet ook dat door het pasteuriseren de eiwitketens (casseine) moeilijker opneembaar worden, wat kan leiden tot klachten als vermoeidheid, maag- en darmklachten, etc.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:33 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Simpel om erachter te komen of het de melk is of wat anders . Schrap de melk eens en kijk hoe het dan gaat. Als het dan beter gaat de melk weer toevoegen aan het dieet. Mochten de klachten weer terugkeren dan weet je waar het van komt.Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Ik weet dat er wel een paar echte tussen zitten. Als in dat ze leveren. Of de merken die ze verkopen goede shit maken is een tweede.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:45 schreef Snorrenbaard het volgende:
Denk dat het grotendeels fake is, want volgens mij heb je geen poot om op te staan als ze niet leveren.Deathlift or Die.![]()
Intermittent fasting...
Wat valt erover te zeggen, trainingen voelen zwakker, stats blijven (nog) hetzelfde op kracht lifts, maar hypertrophy gaat achteruit.
En dan is 't 19:00, en mag ik in 1 uur tijd 1700 kcal wegwerken. bloated asf![]()
![]()
![]()
Dus die paar extra kilo die er eindelijk aanzaten ben je weer kwijt. En je was al niet zo buff... Wanneer ga je AASquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Intermittent fasting...
Wat valt erover te zeggen, trainingen voelen zwakker, stats blijven (nog) hetzelfde op kracht lifts, maar hypertrophy gaat achteruit.
En dan is 't 19:00, en mag ik in 1 uur tijd 1700 kcal wegwerken. bloated asf![]()
![]()
Dus je eet 23 uur niks en dan in 1 uur je hele dag aan voeding?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Intermittent fasting...
,,/![]()
Nah, window is 12:00-20:00quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:12 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dus je eet 23 uur niks en dan in 1 uur je hele dag aan voeding?
Ik cut niet op 1700kcal![]()
![]()
Ik dacht al.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nah, window is 12:00-20:00
Ik cut niet op 1700kcal
Had gekund, geen idee wat je stats zijn.,,/![]()
Huh?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:56 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Dus die paar extra kilo die er eindelijk aanzaten ben je weer kwijt. En je was al niet zo buff... Wanneer ga je AAS![]()
Gaaf hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:03 schreef Doublepain het volgende:
Squat rack helemaal van hout, netjes
Ik wil ook zoiets dergelijks gaan maken, maar dan van metaal. Wat zouden jullie er allemaal bijmaken als het kon? Dacht nog iets erbij voor optrekken ofzo?Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Als je het zelf maakt gewoon een power rack namaken. Zal me niks verbazen als je de tekeningen ervoor gewoon online kan vinden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:08 schreef relativity het volgende:
[..]
Gaaf hoor.
Ik wil ook zoiets dergelijks gaan maken, maar dan van metaal. Wat zouden jullie er allemaal bijmaken als het kon? Dacht nog iets erbij voor optrekken ofzo?![]()
gisteren voor het eerst taurine genomen. En werd vannacht om 3 uur geschrokken wakker dat ik moest werken, terwijl de wekker om 5 uur gaat. Helemaal gesloopt vandaag.
Heb legg day moeten skippen wil ik morgen kunnen werken.![]()
![]()
Hmm goed idee. Alleen is de ruimte die ik zelf heb wel gelimiteerd (woon in een appartement). Een slaapkamer is gereserveerd voor sportgerei :pquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je het zelf maakt gewoon een power rack namaken. Zal me niks verbazen als je de tekeningen ervoor gewoon online kan vinden.Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Gewoon alleen een curl bar, niks is belangrijker dan biceps, all day bicepsquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:08 schreef relativity het volgende:
[..]
Gaaf hoor.
Ik wil ook zoiets dergelijks gaan maken, maar dan van metaal. Wat zouden jullie er allemaal bijmaken als het kon? Dacht nog iets erbij voor optrekken ofzo?![]()
Check powercage.nl eens voor inspiratiequote:Op donderdag 17 maart 2016 20:59 schreef relativity het volgende:
[..]
Hmm goed idee. Alleen is de ruimte die ik zelf heb wel gelimiteerd (woon in een appartement). Een slaapkamer is gereserveerd voor sportgerei :pOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Kettlebell ligt ook niet snel in de weg en lekker veelzijdig.Behulpzaam als een waterkraan.
hey klokovquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:21 schreef fathank het volgende:
Kettlebell ligt ook niet snel in de weg en lekker veelzijdig.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Dat is wel handig inderdaad. Bedankt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:36 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Check powercage.nl eens voor inspiratie
Zo'n bankje heb ik al, maar vind het niet erg chill omdat ik niet tot failure kan trainen (geen failsafe) misschien kan ik dat er zo ook opmaken :pAim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Zo gaat dat bij ons in de gym.![]()
https://www.facebook.com/gymtriplex/videos/524044194469779/
Er is ook nog iemand die redelijk makkelijk een 5 x 230 doet.![]()
Dit. Plus fitnessseller voor "het kleinere grut".quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:36 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Check powercage.nl eens voor inspiratieZeer nice.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:55 schreef Snakey het volgende:
Zo gaat dat bij ons in de gym.![]()
https://www.facebook.com/gymtriplex/videos/524044194469779/
Er is ook nog iemand die redelijk makkelijk een 5 x 230 doet.
Ziet er ook uit als een motiverende omgeving.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
Normaal ben ik niet van de spam, maar ik wilde deze tip toch meegeven.
bij de action een keukenmachine met blender 800 wattmotor, kan je ook je vlees/kip/groeten mee snijden. Naast je shake maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door THEFXR op 19-03-2016 14:15:26 ]![]()
Er wordt hier uiteraard door sommigen maar wat aangeklooit, maar de meeste mensen in deze gym zijn harde werkers, zowel vrouwen als mannen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit. Plus fitnessseller voor "het kleinere grut".
[..]
Zeer nice.
Ziet er ook uit als een motiverende omgeving.![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:33 schreef THEFXR het volgende:
bij de action een keukenmachine met blender 800 wattmotor, kan je ook je vlees/kip/groeten mee snijden. Naast je shake maken.Shakes: bedoel je eiwitshakes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je die in een blender doet blijft er toch niets van die eiwitten over?Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
Dit zijn geweldige stukken van Dave Tate. Herstel, dit is geschreven door Marilia Coutinho op de site van Dave. Deze over de bench press. Dit is deel 2, deel 1 vind je op de site. En ja, het gaat over een powerlift BP.
http://www.elitefts.com/e(...)press-the-execution/![]()
De eiwitten worden wel iets gescheiden in de blender. Dat is wat je maag ook doet dus dat kleine beetje in de blender maakt geen verschil.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Shakes: bedoel je eiwitshakes?
Als je die in een blender doet blijft er toch niets van die eiwitten over?![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:33 schreef THEFXR het volgende:
bij de action een keukenmachine met blender 800 wattmotor, kan je ook je vlees/kip/groeten mee snijden. Naast je shake maken.Die is wel handig zeg. Wat kost dat ding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
http://www.action.nl/hollandia-10-in-1-keukenmachine-13940quote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:05 schreef relativity het volgende:
[..]
Die is wel handig zeg. Wat kost dat ding?![]()
Cardio doen op 4 uur slaap en alcoholische fallout? Ja of neeThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Nee daarmee verlies je al je 'gains' van het afgelopen half jaarquote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Cardio doen op 4 uur slaap en alcoholische fallout? Ja of neeBehulpzaam als een waterkraan.
DUDE YOU'LL GO STRAIGHT CATABOLICquote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee daarmee verlies je al je 'gains' van het afgelopen half jaarThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Gewoon lekker zelf weten of je wil gaan of niet. Voel je je goed ga je lekker. Voel je je beroerd ga je ook, misschien voel je je na afloop wat beter. Of je blijft lekker op de bank hangen. Daarvoor heb je toch geen validatie van een vreemde nodig. Je zou ook morgen kunnen gaan, jij bent degene die weet hoe die zich voelt. Hoe de rest van je trainingen zijn, wat je doelen zijn etc.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
DUDE YOU'LL GO STRAIGHT CATABOLIC
Als je een kater hebt moet je lekker zelf weten wat je doet. Ik denk niet dat je gaat, anders was je al wel gegaan zonder eerst online validatie danwel excuses te zoeken.Behulpzaam als een waterkraan.
Ik zie wat je probeert te doenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon lekker zelf weten of je wil gaan of niet. Voel je je goed ga je lekker. Voel je je beroerd ga je ook, misschien voel je je na afloop wat beter. Of je blijft lekker op de bank hangen. Daarvoor heb je toch geen validatie van een vreemde nodig. Je zou ook morgen kunnen gaan, jij bent degene die weet hoe die zich voelt. Hoe de rest van je trainingen zijn, wat je doelen zijn etc.
Als je een kater hebt moet je lekker zelf weten wat je doet. Ik denk niet dat je gaat, anders was je al wel gegaan zonder eerst online validatie danwel excuses te zoeken.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Vraagje, ik ben bijna klaar met mijn creatine periode. Ik hoorde dat cafeïne niet goed samengaat met creatine, echter als ik na mijn periode dat ik gestopt ben met creatine gewoon weer koffie drink, zal dat nog invloed hebben?![]()
Je kan creatine gewoon door blijven gebruikenBehulpzaam als een waterkraan.
Kan je het ook snuiven voor extra gains?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:13 schreef fathank het volgende:
Je kan creatine gewoon door blijven gebruikenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ga lekker cardio'en met je katerquote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan je het ook snuiven voor extra gains?Behulpzaam als een waterkraan.
ZEG ME NIET WAT IK MOET DOEN IK BEN EEN VRIJ MENS MET MIJN EIGEN WILquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik drink 2 liter volle chocolademelk per dag. Is dit slecht ivm de grote hoeveelheid suikers die je binnenkrijgt? En dan doel ik gezondheid van lichaam en niet negatieve invloed op gains.![]()
Ja, hoeveel g zit er in een liter? 80 toch ofzo?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik drink 2 liter volle chocolademelk per dag. Is dit slecht ivm de grote hoeveelheid suikers die je binnenkrijgt? En dan doel ik gezondheid van lichaam en niet negatieve invloed op gains.![]()
129quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, hoeveel g zit er in een liter? 80 toch ofzo?![]()
Ik gebruik het al 5 weken nu, nog een weekje en dan stop ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:13 schreef fathank het volgende:
Je kan creatine gewoon door blijven gebruiken![]()
Ik doe nu al een maand 1 liter direct na mijn workout, ik merk iig niks van de suikers... Maar dat kan per persoon verschillen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Zelf weten, maar er is geen noodzaak om creatine te cyclen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik gebruik het al 5 weken nu, nog een weekje en dan stop ik.Behulpzaam als een waterkraan.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Zelf weten, maar er is geen noodzaak om creatine te cyclen.![]()
Dat het niet nodig is om na 6 weken een 'rustperiode' in te lassen wat creatine betreft. Dat is achterhaald.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Ah oké, dus in principe kan je dus het hele jaar door gebruiken?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat het niet nodig is om na 6 weken een 'rustperiode' in te lassen wat creatine betreft. Dat is achterhaald.![]()
net zoals de laadfasequote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat het niet nodig is om na 6 weken een 'rustperiode' in te lassen wat creatine betreft. Dat is achterhaald.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Natuurlijk is dat niet gezond, dat kun je toch zelf ook wel bedenken.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Maar wat is er zo slecht aan dan, je sport het er toch weer uit?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:14 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet gezond, dat kun je toch zelf ook wel bedenken.![]()
quote:Het is een niet algemeen bekend effect van het lichaam dat het adrenaline aan gaat maken op momenten dat je overmatig suiker eet. Toch is het zo, en dat kan verstrekkende gevolgen hebben. Zeker als je continue té veel suiker eet, en dus continue een overmaat aan adrenaline in je lichaam hebt.quote:Normaal is adrenaline één van de hormonen die vrijkomt op het moment dat je lichaam in de ‘stress-modus’ is. Met name in een ‘vecht of vlucht’ situatie is adrenaline heel erg nuttig. Samen met nog een paar andere stoffen, zorgt een stressvolle situatie voor de volgende lichaamsreacties:
Je luchtpijpen verwijden zich, zodat je sneller en efficiënter meer zuurstof in je longen kunt zuigen.
Je pupillen worden groter, zodat je beter kunt reageren op visuele beelden.
Je hartslag gaat fors omhoog, zodat het bloed sneller rondgepompt wordt.
Je bloeddruk stijgt, doordat met name de kleinere bloedvaten nauwer worden.
Omdat het bloed sneller rondgepompt wordt, krijgen de vitale organen sneller en meer energie in de vorm van Glucose.
De organen die op dat moment belangrijk zijn krijgen extra energie. Denk hierbij aan ogen (reactie), hersenen (beslissen) en spieren (wegrennen).
De, voor dat moment, onbelangrijke organen, zoals de spijsvertering, de huid en het immuunsysteem, worden in de ‘stand-by’ stand gezet. Op dat moment niet belangrijk, dat zien we later wel weer. Eerste zorg is om te overleven.Het is eigenlijk een verkapte anabool als ik zo lees.quote:Deze status van stress zorgt er voor dat we op dat moment meer kunnen, sterker zijn en sneller kunnen denken, dan we ooit voor mogelijk hadden gehouden. Een lichaamsproces wat stamt uit de tijd dat mensen nog in holen woonden, en er van buitenaf regelmatig gevaren dreigden.![]()
![]()
Als je een suikerklontje van 7 gram hebt neem je met 260 gram suiker iets meer dan 37 suikerklontjes.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]![]()
260 gram suiker, natuurlijk is dat slecht.![]()
Nee, als je suikergehalte o.i.d. in je lichaam te hoog is wordt de vetverbranding geblokkeerd. Hoe hard je ook sport, je verbrandt geen grammetje vet.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Maar wat is er zo slecht aan dan, je sport het er toch weer uit?
Dit hoorde ik van een tv arts over mensen die klaagden dat ze maar niet slanker werden, terwijl ze al meer dan een jaar keihard aan het sporten waren.Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/![]()
Ik ga chocomelk weer vervangen voor melk. Ik las dat suiker invloed kan hebben op haaruitval etc, en slecht voor je huid. Ik ga er per direct mee stoppen.![]()
Hey Verbo. Misschien kan jij me helpen, ik kom er niet meer uit met m'n schouder(s). Ik zal proberen het zo duidelijk mogelijk uit te leggen.quote:
De pijn zit aan de voorkant, recht boven m'n oksels, midden op het gewricht. Ik kan m'n arm met gemak recht omhoog brengen maar als ik mn arm zijwaarts beweeg doet het vreselijk pijn. Het rare is dat het soms zo goed als weg is. Ik ubiprofen 600 geprobeerd om te kijken of het een ontsteking is, maar dat had geen enkel effect. Een zware OHP ging makkelojk vandaag, BP gaat goed, tenzij ik m'n rug echt heel strak hou en m'n schouders laag. Ik denk zelf dat het door zwaar benchen met slechte form komt. Als ik mn rug niet strak genoeg houd roteren m'n schouders bovenin de bench, wat precies de pijnlijke plek raakt.
Het ding is, ik heb geen idee hoe ik het op moet lossen. Rust is niet echt een optie, zodra ik weer schouderwerk doe is het bijna gelijk weer terug. Enig idee?![]()
het is geen rotator cuff beschadiging?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hey Verbo. Misschien kan jij me helpen, ik kom er niet meer uit met m'n schouder(s). Ik zal proberen het zo duidelijk mogelijk uit te leggen.
De pijn zit aan de voorkant, recht boven m'n oksels, midden op het gewricht. Ik kan m'n arm met gemak recht omhoog brengen maar als ik mn arm zijwaarts beweeg doet het vreselijk pijn. Het rare is dat het soms zo goed als weg is. Ik ubiprofen 600 geprobeerd om te kijken of het een ontsteking is, maar dat had geen enkel effect. Een zware OHP ging makkelojk vandaag, BP gaat goed, tenzij ik m'n rug echt heel strak hou en m'n schouders laag. Ik denk zelf dat het door zwaar benchen met slechte form komt. Als ik mn rug niet strak genoeg houd roteren m'n schouders bovenin de bench, wat precies de pijnlijke plek raakt.
Het ding is, ik heb geen idee hoe ik het op moet lossen. Rust is niet echt een optie, zodra ik weer schouderwerk doe is het bijna gelijk weer terug. Enig idee?![]()
Als ik moet geloven wat ik erover lees, en dan vooral de pijn als ik mn arm zijwaarts beweeg is het inderdaad de rotator cuff. Ik lees buiten chirurgische ingrepen geen andere oplossingen though.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is geen rotator cuff beschadiging?![]()
Die vent bij galileo ging een maand alleen maar aan de suikers als test, moest halverwege stoppen omdat hij diabetes zou krijgen. Hij takelde snel af die maand. Wat een bende![]()
Geraffineerfe suikers zijn puur vergif.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:38 schreef Kostertjuh het volgende:
Die vent bij galileo ging een maand alleen maar aan de suikers als test, moest halverwege stoppen omdat hij diabetes zou krijgen. Hij takelde snel af die maand. Wat een bende![]()
ik heb cortisonen gehad en een fysio rehab, het ligt eraan hoe erg de beschadiging is.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als ik moet geloven wat ik erover lees, en dan vooral de pijn als ik mn arm zijwaarts beweeg is het inderdaad de rotator cuff. Ik lees buiten chirurgische ingrepen geen andere oplossingen though.
het is nu 90%, 100 zal het nooit worden, maar de rehab na operatie is 18 mnd en dan weet je nog niet zeker of het 100% wordt.![]()
en net zo verslavend als drugs.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geraffineerfe suikers zijn puur vergif.![]()
Okee, dat wil ik dus NIET horen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb cortisonen gehad en een fysio rehab, het ligt eraan hoe erg de beschadiging is.
het is nu 90%, 100 zal het nooit worden, maar de rehab na operatie is 18 mnd en dan weet je nog niet zeker of het 100% wordt.![]()
![]()
Gewoon voltaren emulgel smeren op de plek waar je pijn heb i.p.v. pilletjes slikken.Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/![]()
Even een aanvulling op bovenstaande. Vanmorgen gesquat, ik moet altijd nogal wat moeite doen om mn armen onder de baf te krijgen, wzt al heel wat zegt over hoe stijf ik ben, maar na iets van 10 setjes squat ben ik, waarschijnlijk door de stretch, pijnvrij. Dan zou je denken dat het niet de rotator cuff is. (?)quote:![]()
[Dagboek]
Ik werd vandaag gevraagd of voor competie aan het trainen was. 'You work very hard'![]()
Ik denk dat ik met mjn 100 kilo en een BP van maar 135 en een DL van 200 niet ver kom.Maar, ik krijg wel vrijkaartjes voor 7 en 8 mei voor de Spaanse nationale PL meet. Das wel cool, ben erg benieuwd.
[/dagboek]![]()
En natuurlijk altijd leuk om zoiets te horen. Tenminste, door zo'n opmerkingen raak ik altijd gemotiveerd.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:51 schreef Snakey het volgende:
[Dagboek]
Ik werd vandaag gevraagd of voor competie aan het trainen was. 'You work very hard'![]()
Ik denk dat ik met mjn 100 kilo en een BP van maar 135 en een DL van 200 niet ver kom.Maar, ik krijg wel vrijkaartjes voor 7 en 8 mei voor de Spaanse nationale PL meet. Das wel cool, ben erg benieuwd.
[/dagboek]![]()
Yep. Ik heb altijd het idee dat niemand ziet wat ik doe, en dat maakt ook niet uit. Maar het is leuk en inderdaad motiverend dat het wel gezien wordt en een soort van compliment te krijgen.quote:Op zondag 20 maart 2016 12:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
En natuurlijk altijd leuk om zoiets te horen. Tenminste, door zo'n opmerkingen raak ik altijd gemotiveerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: