Zou maar al te graag Van der Vaart zijnquote:Op maandag 14 maart 2016 22:52 schreef superniger het volgende:
Neukertje van Van Der Vaart is te gast.
Jesse Klaver?quote:Op maandag 14 maart 2016 22:52 schreef superniger het volgende:
Pauw gaat haar stelen.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:52 schreef superniger het volgende:
Beter dan Cillessen?quote:Op maandag 14 maart 2016 22:57 schreef tralalala het volgende:
Tess WesterHeerlijk fanatieke keepster
Zelfs mijn kat is beter dan Chillessen.quote:
Ik zou haar doenquote:Op maandag 14 maart 2016 22:57 schreef tralalala het volgende:
Tess WesterHeerlijk fanatieke keepster
Hij zal haar intens injecteren met zijn door zwart krulhaar omlijste blanke gehaktstaaf.quote:
Oh ik dacht dat dat DWDD wasquote:Op maandag 14 maart 2016 22:59 schreef luxerobots het volgende:
Nu een huilreclame over vluchtelingen.
Vluchtelingen in de regen
quote:Op maandag 14 maart 2016 22:59 schreef luxerobots het volgende:
Nu een huilreclame over vluchtelingen.
Vluchtelingen in de regen
Down is het nieuwe Up.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Down is hip tegenwoordig in de media.
WK downracen wil ik ook wel zien.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
WK droneracen, nerds met wel een gezond niveau Vitamine D dus.
Ja, lekker naar mongooltjes kijken en er om lachen.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Down is hip tegenwoordig in de media.
Ik zie wel marktpotentie voor dat format.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
WK downracen wil ik ook wel zien.
De vraag is dan wel met of zonder publiek.
Pauw loopt altijd achterquote:Op maandag 14 maart 2016 23:04 schreef luxerobots het volgende:
Was trouwens oud nieuws die beelden uit Raqqa. Er was een tijd terug ook een beeld over op internet.
Bingoquote:Op maandag 14 maart 2016 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
RUSLAND IS KUT RUSLAND IS KUT
RUSLAND IS KUUUUUUTTTTT
al jarenquote:Op maandag 14 maart 2016 23:06 schreef Monolith het volgende:
Ik zie dat Jesse een poging doet om een snor te laten groeien.
Hamsterwangen heeft ie al.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:06 schreef Monolith het volgende:
Ik zie dat Jesse een poging doet om een snor te laten groeien.
quote:Op maandag 14 maart 2016 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
RUSLAND IS KUT RUSLAND IS KUT
RUSLAND IS KUUUUUUTTTTT
Ik denk dat dat ze alleen maar omhoog kan brengen in de peilingen.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:07 schreef luxerobots het volgende:
Zou de achterban van GroenLinks het merken als Klaver vervangen wordt door een downie?
Niemand die die man ook corrigeert. Wat een hoop onzin.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Leuk feitje Halbe, sinds het begin van het conflict is het merendeel van Aleppo altijd in handen van Assad geweest, meeste vluchtelingen uit die stad zijn allang zijn intern verplaatst.
Hij zal zometeen wel Polman proberen te verleidenquote:Op maandag 14 maart 2016 23:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hoeveel kunnen we al wegkruizen?
[ afbeelding ]
VOC mentaliteitquote:Op maandag 14 maart 2016 23:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gevangennemen en keihard laten werken. Hadden ze maar niet moeten komen.
Wat heb jij veel vriendenquote:Op maandag 14 maart 2016 23:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij zal zometeen wel Polman proberen te verleiden
Al staat hij 1-0 achter want hij zei Polderman
En door m'n goede vriend Max23 ben ik erachter gekomen dat ze met vd Vaart gaat
Kunta Kintequote:Op maandag 14 maart 2016 23:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wie is die lelijkerd in dat spijkerjack
Dat zijn mensen die Groningen een warm hart toe dragen meestal.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Pax is gewoon een hele aardige, sociale jongen
Evenveel als Pax zijn vriendenlijst op Hyves.quote:
Of omdat hij nooit een opleiding afgemaakt heeft?quote:Op maandag 14 maart 2016 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kan ik Jesse nou niet serieus nemen door zijn uiterlijk, stem of inhoud?
Het is gewoon een snotneusquote:Op maandag 14 maart 2016 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kan ik Jesse nou niet serieus nemen door zijn uiterlijk, stem of inhoud?
kan ze uit doenquote:Op maandag 14 maart 2016 23:12 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Die blonde meid is echt goed, alleen jammer van dat afschuwelijke shirt
Ze zegt nie veel niequote:Op maandag 14 maart 2016 23:12 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ik zou haar doen, denk ikquote:Op maandag 14 maart 2016 23:12 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Biodieselquote:Op maandag 14 maart 2016 23:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gevangennemen en keihard laten werken. Hadden ze maar niet moeten komen.
quote:Op maandag 14 maart 2016 23:13 schreef Mani89 het volgende:
De handbalsters proberen intelligent te kijken.
Ze vragen zich af wie de andere mensen aan tafel eigenlijk zijnquote:Op maandag 14 maart 2016 23:13 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2016 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Dat is inhumaan!quote:Op maandag 14 maart 2016 23:15 schreef luxerobots het volgende:
Als we geen enkele vluchteling opnemen (huizen, uitkeringen en gezondheidszorg) geven, komen ze ook niet.
Probleem opgelost.
FOLLOW THE LIEDER LIEDER LIEDER FOLLOW THE LIEDERquote:Op maandag 14 maart 2016 23:15 schreef Max23 het volgende:
Overigens heeft Polman voetballer Mart Lieder aan de kant gezet voor Rafael
quote:Op maandag 14 maart 2016 23:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hoeveel kunnen we al wegkruizen?
[ afbeelding ]
sletjequote:Op maandag 14 maart 2016 23:15 schreef Max23 het volgende:
Heeft Tess een vriend?quote:Op maandag 14 maart 2016 23:15 schreef Max23 het volgende:
Jamaaarrrquote:Op maandag 14 maart 2016 23:15 schreef luxerobots het volgende:
Als we geen enkele vluchteling opnemen (huizen, uitkeringen en gezondheidszorg) geven, komen ze ook niet.
Probleem opgelost.
quote:Op maandag 14 maart 2016 23:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat maakbaarheidsdenken is werkelijk te triest voor woorden.
Dit doet ze 1 op de 2 wedstrijden wel een keerquote:Op maandag 14 maart 2016 23:19 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Daar moet je geen ruzie mee krijgen
Je kan naast je roede de ballen er zo bij in leggen.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:19 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Daar moet je geen ruzie mee krijgen
Maar nog niet genoeg in Nederland.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:18 schreef luxerobots het volgende:
Er is nogal wat ellende in de wereld.
Klopt ja, daarom vind ik haar echt een bazin.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit doet ze 1 op de 2 wedstrijden wel een keer![]()
ik had het eigenlijk meer over een ander onderwerpquote:Op maandag 14 maart 2016 23:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Die hebben vast veel te melden over vluchtelingen
Dan zitten we weer op Jinek-niveau
Babyconcubine noemen we dat.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:29 schreef marcodej het volgende:
Die blonde is toch het chickie van Raffie?
Totdat hij weer een ander vindt jaquote:Op maandag 14 maart 2016 23:29 schreef marcodej het volgende:
Die blonde is toch het chickie van Raffie?
Handbal is een langgerekt reclameblok op Eurosport 2.quote:
Vond ik ook.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:30 schreef Bolasie het volgende:
Handbal heb ik zo vaak gespeeld op de basisschool trouwens, leuk spelletje.
Echte man die Raf.quote:
100% eens met de deal met Erdogan dus.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een dom, naïef gewauwel van die Jesse Klaver. Zijn verhaal komt feitelijk gewoon neer op: zet de poorten maar wagenwijd open, laat de "vluchtelingen" maar binnenstromen, legaal of illegaal.
Zoals wel vaker de laatste tijd was ik het weer 100 procent eens met alles wat Zijlstra zei.
Wij deden altijd dat ene spelletje met 2 grote matten en elkaar dan afgooien, topshowquote:Op maandag 14 maart 2016 23:30 schreef Bolasie het volgende:
Nou nou Karina, niet zo denigrerendquote:Op maandag 14 maart 2016 23:30 schreef Karina het volgende:
Ik vermoed dat als je in Nederland op handbal gaat je automatisch al in het NL team komt.
Net als apenkooien.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:30 schreef Bolasie het volgende:
Niemand met gezond verstand vindt het leukquote:Op maandag 14 maart 2016 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind handbal echt geen reet aan om naar te kijken.
Het WK was wel puur genotquote:Op maandag 14 maart 2016 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Met zijn allen voor de goal liggen en dan maar hopen dat het goed komt.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook totaal niet gevolgd. Vind het echt helemaal niks.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het WK was wel puur genot
Alle wedstrijden live op Ziggosport toen
IJshockeyquote:Op maandag 14 maart 2016 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Pauw heeft nog wel wat Barbies op zijn boot.quote:
Dit.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:30 schreef Bolasie het volgende:
Je zult iets moeten doen, iets moeten proberen om de stroom in te dammen. Dus ja, liever afspraken met Erdogan dan lijdzaam toezien dat er dit jaar weer een miljoen "vluchtelingen" (of nog veel meer) naar Europa komen, met Duitsland, Zweden en Nederland als voornaamste eindbestemmingen.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
100% eens met de deal met Erdogan dus.
Is er vrouwen ijshockey?quote:Op maandag 14 maart 2016 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook totaal niet gevolgd. Vind het echt helemaal niks.
ja dat zei ik, bij hys zit ook 2000 manquote:
Voetbal is dan ook wel een van de saaiste sporten op aarde.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dit.
Spannend ook om te zien ook, spannender dan voetbal.
Er is genoeg te bedenken, maar dan moet Europa wel zelf het heft in eigen hand durven nemen.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zult iets moeten doen, iets moeten proberen om de stroom in te dammen. Dus ja, liever afspraken met Erdogan dan lijdzaam toezien dat er dit jaar weer een miljoen "vluchtelingen" (of nog veel meer) naar Europa komen, met Duitsland, Zweden en Nederland als voornaamste eindbestemmingen.
Wat een timingquote:Op maandag 14 maart 2016 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat zei ik, bij hys zit ook 2000 manoverigens nu we het er toch over hebben, de 2e wedstrijd van de finale play offs is gelijk met psv-ajax
Oneensquote:Op maandag 14 maart 2016 23:35 schreef Paxcon het volgende:
Poll: Handbal is geen sport
• Eens
• Oneens
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |