Babyconcubine noemen we dat.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:29 schreef marcodej het volgende:
Die blonde is toch het chickie van Raffie?
Totdat hij weer een ander vindt jaquote:Op maandag 14 maart 2016 23:29 schreef marcodej het volgende:
Die blonde is toch het chickie van Raffie?
Handbal is een langgerekt reclameblok op Eurosport 2.quote:
Vond ik ook.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:30 schreef Bolasie het volgende:
Handbal heb ik zo vaak gespeeld op de basisschool trouwens, leuk spelletje.
Echte man die Raf.quote:
100% eens met de deal met Erdogan dus.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een dom, naïef gewauwel van die Jesse Klaver. Zijn verhaal komt feitelijk gewoon neer op: zet de poorten maar wagenwijd open, laat de "vluchtelingen" maar binnenstromen, legaal of illegaal.
Zoals wel vaker de laatste tijd was ik het weer 100 procent eens met alles wat Zijlstra zei.
Wij deden altijd dat ene spelletje met 2 grote matten en elkaar dan afgooien, topshowquote:Op maandag 14 maart 2016 23:30 schreef Bolasie het volgende:
Nou nou Karina, niet zo denigrerendquote:Op maandag 14 maart 2016 23:30 schreef Karina het volgende:
Ik vermoed dat als je in Nederland op handbal gaat je automatisch al in het NL team komt.
Net als apenkooien.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:30 schreef Bolasie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |